Forum Replies Created

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #2366
    Darly
    Member

    Parasparnio kokybė apie 6-8. Sklandytuvo 40-50. Ką pavyko išsiaiškinti, tai kad paramotoras ant nugaros gali turėti iki 25 AG, maksimaliam aukščiui pasiekti reikia apie 5 minučių. Sveria motoras su kuru ir sistema, kurioje sėdima iki 40 kg. Taip kad sumažinus motoro ir baterijų svorio sąskaita bendrąją masę, išlošimas būtų neblogas.

    #3770
    Darly
    Member

    Jei kyla abejonių, ar laikys takelis tą srovę, visada galima jį aplituoti, padengti tokiu storu sluoksniu lydmetalio, kokiu tik galima. Tada smarkiai padidėja takelio skerspjūvio plotas ir išauga maksimali leistina srovė. Tokius dalykus teko matyti naudotus ~1970m automobilinėje elektrotechnikoje. Vaikas būdamas išardžiau sunkvežimio krovimo reguliatorių ir radau ten daug daug lydmetalio ant takelių :) Tik vėliau supratau, kodėl tai buvo padaryta.

    #2364
    Darly
    Member

    Dėl pastovios galios dar tiksliai nežinau. Konsultuojuosi su skraidūnais :) Manau apie 10-12 kW reikia pakilimui, o horizontaliam skrydžiui reikia kokių 6-8 kW. Bet galiu ir klysti. Skirtumas nuo automobilių ir motorolerių čia tas, kad pastarieji maksimalią galią naudoja trumpiau, nei skraidantys aparatai. Automobilio greitėjimas trunka kelias- keliasdešimt sekundžių, o skraidantis aparatas naudoja maksimalią galią, kol nepasiekia reikiamo aukščio, kas tęsiasi keletą minučių ar ilgiau.

    #2362
    Darly
    Member

    Na, čia reikalingas kaip tik žemasūkis variklis. Dėl jo tipo kol kas neaišku. Norėtųsi bešepetėlinio, tačiau tuo pačiu reikia ir aukštesnio patikimumo bei naudingumo koeficiento. Trifazis AC motoras atrodo patrauklus variantas, bet sudėtingėja kontroleris.

    #2360
    Darly
    Member

    Sutinku, kad sudėtingiau. Kiek teko skaityti, tai sistema su baterijomis sveria apie 12-15kg. Bet ten naudoti varikliai su reduktoriais. Vadinasi, parinkus tinkamai variklį, šį svorį galima sumažinti, o sutaupytą svorį panaudoti papildomoms baterijoms. Paratraikas – kitas reikalas. Ten variklis stovi ant vežimėlio ir svoris nėra toks kritiškas, kaip ant nugaros.

    #2358
    Darly
    Member

    Nors diskutuojam biškį ne į temą, bet gal moderatorius nesupyks :) Variklis geras, atrodo neblogai ir gal būtų tinkamas lengvam lėktuvėliui, bet parasparniui (Karlsono kelnėms :) ) netiks dėl didelės įtampos. kažkaip nejauku būtų už nugaros laikyti 200-300V baterijas. Nesaugu. Manau, 70-100 V būtų optimalu.

    #2356
    Darly
    Member

    Ačiū labai!

     

    Kol kas nesidalinsiu :) Kai jau matysiu, kad esu teisingame kelyje, tada būtinai… Nes pilni forumai gražiai pradėtų ir nepabaigtų projektų aprašymų :) 

     

    Bendrai informacijai nuorodos:

    http://www.yuneec.com/PowerMotor.html

    http://www.flycocoon.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=54

    http://www.marksparaglidingpages.com/index.php?action=news&newsid=188

    http://extremeppg.com/2011/11/08/flight-of-electric-paramotors/

    #2354
    Darly
    Member

    Turiu klausimą dėl celių svorio. Gal kas žinote, koks yra 20Ah, 3,3V A123 celės tikslus svoris? Norėtųsi panaudoti skraidančiam aparatui (parasparniui), todėl prieš renkantis motorą, baterijos svorio reikia pradiniams skaičiavimams.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)