Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #14302
    fn-magas
    Participant

    Pamatavau ir tarp vieno fazės laido ir “-” yra trumpas. Dėl mikrovaldiklio nežinau, bet programuojant kontrolerį viskas kaip ir gerai, programuojasi.
    Kurį tranzistorių iš dviejų reikia keisti tame fazės petyje ir gal kas turite atliekamu IRFB4110?

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by fn-magas.
    #14268
    fn-magas
    Participant

    Turiu 547. Bet nepagalvojau ji panaudoti. Pakako aukštesnio šplinto ir viskas gerai su šiuo mazgu. Bet…….
    Viena bėda ne bėda….
    O buvo taip…. prieš sankryžą stabdžiusi iš anksto su regeneracija o keklkraštyje lietaus nutekėjimo šulinys kurio pakako kad baterija susijudino ir nutrūko silpnai prilituotas laidas. O tada controler is ne atsijungė, bet visą energiją apie 55V ir 5A atidavė į dc-dc converter, mini voltmetrą ir Solarstorm lempą. Visi jie nukepę o kontroleris pradėjo elgtis lyg Guard Mode, kelionę galėjau tęsti tik atjungus 2 fazės laidus.
    Kokius elementus controleryje reiktų keisti kad vėl galėčiau važiuoti. Iš pirmo žvilgsnio nepamačiau kontroleryje nieko sudegusio.
    Laukiu teorinės pagalbos.

    • This reply was modified 8 years, 6 months ago by fn-magas.
    #14203
    fn-magas
    Participant

    Ir aš ilgai svarsčiau ar verta užvirinti ir turėti regeneraciją, bet išsikrovus akumuliatoriai sunkiai minti, ar lengvai riedėti lyg paprastu dviračiu. Bet dėl diskinių stabdžių nebuvimo ir prasto stabdymo lyjant kai “rim brake” slysta o greičiai dideli pasirinkau regeneraciją kaip stabdymo būdą o ne energijos taupymo būdą. Dabar nuo maksimalaus greičio iki kol regeneracija nebejaučiama stabdant tik varikliu, o kritinė mis situacijomis ir kai reikia sustoti visiškai spaudžiu stabdžius iki dugno.

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by fn-magas.
    #14189
    fn-magas
    Participant

    Veleno skersmuo 17mm. Kaip ir prieš tai minėjo Sopkis ašyje šplintavietę padidinti nėra sudėtinga, bet kaip su škyvu daryti.

    #14171
    fn-magas
    Participant

    Labai dėkoju už išsamų paaiškinimą. Mano akimis žiūrint nei šplinto vieta ašyje nei škyve neturi žymių pažeidimų,tad apsiriboti tik tikslesnius šplinto parinkimu. Dar kartą ačiū ir iki susitikimo sekančiame suvažiavime.

    #14167
    fn-magas
    Participant

    O jei šplintą kietesni metalo dėti? Kokie tokio sprendimo minusai?

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by fn-magas.
    #14161
    fn-magas
    Participant

    O kokių priemonių galiu imtis kad nepasikartotų nemaloni situacija. Ką daryti kad neprasidėtų klibėjimas?

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by fn-magas.
    #14151
    fn-magas
    Participant

    Ačiū

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by fn-magas.
    #14142
    fn-magas
    Participant

    Sveiki visi.
    Reikia pagalbos bent jau teorinės. Užvirinus sankabą ir naudojant regeneraciją 5A atsiradęs klibėjimas nusuko sankabos disko “šplintą” (5mm plotis, 10 ilgis,galai d 5mm aukštis apie 7mm nes dabar ant greičio neina pamatuoti.)
    Klausimai:
    1. Ar yra pirkti Lietuvoje ir kur? Geriausiai Kaunas.
    2. Ar verta užsakyti custom gamyba ir kokio kietumo reiktų gaminti, kad nepasikartotų situacija?
    3. Kaip kitaip lietuviškai ar žargoniškai jis vadinasi, kad lengviau būtų ieškoti internete?
    4. Optimistiškiausias klausimas. Gal kas turit atliekamą į MAC variklį?
    Ačiū už pagalbą.

    • This reply was modified 8 years, 7 months ago by fn-magas.
    #13613
    fn-magas
    Participant

    Sveiki.
    Jeigu kas Kaune organizuoja susitikimą aš būtinai prisijungčiau. Ir prie kelionės į sostinę prisidėčiau

    #11364
    fn-magas
    Participant

    Aš esu iš Kauno ir norečiau susitikime sudalyvauti.

    #11304
    fn-magas
    Participant

    Linai.
    Kada nudžiuginsi Marijos žemę naujais BMS? Laukiam laukiam nesulaukiam. Kokie planai?

    #11065
    fn-magas
    Participant

    Jei algebra neapgauna tai 12s8pLGc2 baterija ir 6fet 25A valdiklis daugiau nei 1200W neturetu atiduoti. Na aš dar gal kokius 500W išspaudžiu 52t priekyje ir 11T gale.

    #11059
    fn-magas
    Participant

    Tavo tiesa.

    #11056
    fn-magas
    Participant

    O tai pirmam poste ne BMS? O matuokli tai Jono turiu omenyje.

    • This reply was modified 9 years, 5 months ago by fn-magas.
    #11055
    fn-magas
    Participant

    Maksimalus greitis tiesiojoje 55-60km/h 100% galios. Kokie tikri galingumai neturiu kaip pamatuoti, todėl ir ieškau kokio nots apskaitos prietaiso (ant konteolerio yra ca jungtis tai fal kas gali paskolinti ar išnuomoti kelioms dienoms patestuoti sistema). Neminant nevažiuoju noekad, nelabai imanoma. O i 3mergeliu tilta minu 30 galia nustates ir 20kmh. Iki darbo tik 10km tad neikaista nei variklis nei kontroleris.

    #11052
    fn-magas
    Participant

    Norėčiau toki isigyti. Kaip su kainomis? Kokia kaina be korpuso ir su juo? Ir kokia kaina isigyjant su BMS?

    #11042
    fn-magas
    Participant

    Aš labiau linkęs į Lino BMS. Telefonas IP67 tai lietus nebaisu. Kaip vadinasi Lino BMS ir iš kur appsa galima fauti pabandymui ką jis rodo?
    CA brangus ir visas Stelth dingsta su juo ;)

    #11035
    fn-magas
    Participant

    Pirkau žiūrėdamas toliaregiškai. Visada galiu sumažinti įtampą arba ratą. O kol kas nuo 50 iki 60 km/h pats tas. Lėčiau ir pats galiu minti ;)
    Noriu paklausti jūsų nuomonės ir patarimų kas geriau energijos sanaudoms suskaičiuoti? Trys galimi variantai:
    1. CAv3 arba v2.3;
    2. Speedict Mercury;
    3. Linuko BMS su Bluetooth.
    O gal yra kitų variantų? Gal naudojate kažką paprastesnio ir pigesnio?
    Ačiū už atsakymus.

    #11028
    fn-magas
    Participant

    Kadangi sulaukiau dėmesio ir diskusijos tai pateiksiu nuotraukas po.


    Variklis MAC 6T pirktas be ratlankio.
    Kontroleris Lyen 6fet programuojamas 25A su 3 speed switch’u.
    Baterija Šarūno 12s8p.
    BMS 30A bet kol kas neveikia. Pajungiu tik kraudamas.
    Galinis ratlankis Alexrims Adventurer.
    Stipinai Sapim 13/14G.
    Padanga Shwalbe Marathon plus 28×1.75.
    Torque arm’ai 4mm iš abiejų pusių.
    Galinės žvaigždinės 7 DPN 11-28
    Priekinės 52-42-30.

    Kelias savaites i darbą važinėjau kai PAS buvo tik 30% nepatiko. No load speed 25 km/h. O mano vidutinis greitis i darbą ir atgal buvo 27 km/h. Baterijos įtampa nuvažiavus 80km nukrisdavo tik 2V. Perprogramuvus kad PAS būtų 100% :thumbup: 3 speed jungiklis nustatytas 30% 60% ir 100%. Dabar jaučiu kad dviratis su varikliu ;)
    Prieš perdarymą dviratis svėrė 12.5 kg. Dabar 24kg. Ne taip ir sunku į 4 aukštą užsinešti. Tik kad svoris gale. Planuose stiklo pluošto dėžė baterijai ir kontroleriui rėme.

    • This reply was modified 9 years, 5 months ago by fn-magas.
Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 25 total)