Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #5068
    Gl_as
    Member

    10 km uz $3600…

    Butu labai smagu paziuret kaip vairuotojas skrenda pataikius i pirma duobe :)

    #4651
    Gl_as
    Member

    Mano nuomone del Main lango butu kiek kitokia. Pagrindinis parametras butent yra momentine srove. Del greicio cia jau priklauso nuo to ar naudoji papildoma speedometra ar ne, jei nenaudoji tada ok, greitis pirmoj vietoj, antroj srove. Nes tai vienintelis parametras pagal kuri gali taupyt baterija ir jis butinas, kaip automobiliui kuro sanaudos L/km. Itampa mazai suprantanciam gal ir nelabai reikalinga. Akumuliatoriaus likutis galetu buti mazom raidelem, nes visi sutiksit, jog jis niekuomet nebus tikslus…

    #4643
    Gl_as
    Member

    O kaip su akumo talpos matavimu? Man idomu ar apskritai yra imanomas absoliutinis momentinis talpos matavimas? Sakykim neturejau laiko pakraut akumo, uzsidejau nepilnai pakrauta…

    #4641
    Gl_as
    Member

    Kaip apskaiciuojamas likes atstumas? Atsizvelgiama i vaziavimo stiliu ar paprasciausiai naudojama kazkokia vidutine km/kWh reiksme, kuri nekinta?

    #4959
    Gl_as
    Member

    Jei chevy volt turetu dar ir baterija kaip gryno elektromobilio, butu idealus car’as. Leafas per daug baisiai atrodo kar rizikuot 10-iai metu vazinet…

    #4947
    Gl_as
    Member

    Dar pliusas manau greitas pakrovimas ir oro “baterijos” kaina bei ilgaamziskumas. Del naudingumo koeficiento niekaip netikiu 95%. Jau vien kiek energijos prarandi suslegiant ir ausinant nuo slegio ikaitusi baliona. Bet siaip ideja gera, klausimas kodel neprigijo…

    #4899
    Gl_as
    Member

    O kaip del stipinu ilgio? Ar kas nors juos karpot/sriegiat? Ateiciai kaip tik planuoju persidet varikli ant 28″ rato nuo 26″esamo, taip kad stipinu klausimas ir man aktualus :)

    #4929
    Gl_as
    Member

    Su varikliu mynimas visiskai kitoks. Gali balansuoti tarp ikalniu nuokalniu. Lengvu mynimu, visiskai nejausdamas nuovargio eikvoji vidutiniskai 3A lygumoj nesant vejo. Tas leidzia be fizinio pasirengimo nukeliauti 150 km su 960Wh akumu jei dviratis be amortizatoriu. Jei su amortizatoriais, turetu kazkiek sanaudos padidet (komfortas ir saugumas turbut irgi).

    #4523
    Gl_as
    Member

    Maciau kaip Agnius su savo paspirtuku is parado saligatviais grizinejo, ispudingai atrodo, katafalkas ant ratu :D Nelabai tikiu, kad mentai ilgai neprisikabins, aki rezia is tolo :)

    #4316
    Gl_as
    Member

    demotivator-0061.jpg

    #4322
    Gl_as
    Member
    #4321
    Gl_as
    Member

    Tai kad nelabai yra didesniu. Speju nieko cia neiseis, reiks kelt motora i priekini rata…

    #4209
    Gl_as
    Member

    Pas mane 960 Wh

    #4205
    Gl_as
    Member

    Nuvaziavau 2500 km, krovimu ciklu kazkur apie 40, nepastebejau kad butu pasikeitus talpa. Ziuresim kaip bus po ziemos. Visiskai nezinau kokiom salygom reik laikyt nenaudojama, tai pakroviau 3/4 talpos…

    #2916
    Gl_as
    Member
    #3923
    Gl_as
    Member

    Pala, cia pas tave kas bus? Elektrinis motociklas ar tramvajus? :D Su tokiais gabaritais jau ne kW, o MW kvepia :)

    #3974
    Gl_as
    Member

    :D nieko sau gabaritas 5.5W :D pas mane 1W ir tai galiu vadinti ilgosiom :D visa kelia apsviecia, masinos is priekio uz puse kilometro i trumpas perjungia :)

    #3794
    Gl_as
    Member

    Pries kokius metus buvau jau nusipirkes ebejui VPower akuma. Paskui staiga uzsimane papildomu 300$, jei neklystu, uz siuntima. Gerai, kad pinigus grazino…

    #4190
    Gl_as
    Member

    Nebandziau ir nebandysiu, man dar jo prireiks :)

    #4097
    Gl_as
    Member

    Geras :) aisku dar puse metu iki liepos, bet jei viskas ok, tai pasirasau :)

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 63 total)