Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 417 total)
  • Author
    Posts
  • #17209
    Linas
    Participant

    siek tiek daugiau info apie sistema galima rasti cia:
    http://www.evalbum.com/4360

    #16924
    Linas
    Participant

    gavau 2012m, bet nedeveta akuma, prie 0.3c (20a) iskrovimo srove iki 3v prisuko 59.7ah, kaina po 60e

    #16923
    Linas
    Participant

    kas del itampu kritimo,
    mano pazystamas susidejas 25kwh i masina su 300kw galios varikliu, tad is akumu pikais paima virs 10c, nissan leaf (24kwh) akumai geri tuo kad jie palaiko ganetinai auksta vidutine itampa, cia yra del LMO celiu chemijos, naujesni leaf akumai (30kwh) yra lengvesni ir mazesnio turio, bet gali atiduoti mazesne srove ir laiko mazesne bendra itampa, chemija labai panasi i tesla akumo. (NMC, NCM)
    tad jei reikia dideles iskrovimo sroves, geriau naudoti leaf, bet jei uztenka mazos iskrovim,o sroves ir aktualiau yra akumuliatoriaus svoris ir turis, tada pirmauja teslos ar naujesnio nissan leaf.

    #16922
    Linas
    Participant

    siu akumu jau nelike, jei kam dar ko reiks klauskite, asortimentas kintamas…

    #16804
    Linas
    Participant

    jei dar kam reikia rasykite asmenine zinute, ne visada turiu laiko tikrinti foruma.

    atradome buda gan svariai isardyti akumus, tad celes grazios tvarkingai nuvalytos.

    #16762
    Linas
    Participant

    curtis kontroleris ganetinai universalus, ji placiai naudoja amerikos perdarinetojai, bet reiktu pirkti kartu su varikliu is to pacio tiekejo ir kad butu jau nustatyti parametrai, bet jeigu bus poreikis kazka keisti, reikes spec programinimo irangos ir daug laiko, pvz turejau dziaugsmo pakoreguoti keleta parametru gamyklinio aixam automobilio su sevcon kontroleriu, mat gamykliskai jis keistai buvo nustatytas ir kartkartem ismesdavo nesamoningas klaidas ir nelabai smagus valdymas buvo, tai sugaisau 5 pilnas darbo dienas.

    del itampos, jei masinai bus daroma ekspertize, patarciau daryti iki 60v sistema, bus paprasciau, bei pagal norimus parametrus galiai gauti to turetu irgi uztekti.

    del komponentu, galiu pasiulyti:
    – pilna nissan leaf el sistema (variklis su reduktoriumi, kontroleris, ikroviklis, visi laidai, prietaisu skydelis, pedalai, grubiai tariant visa elektronika isskyrus akumuliatoriu (bms yra).
    – ivairiu varikliu pagal norimus parametrus.
    – tvarkingai programuojamus ir su gamintojo suportu (Europa, ne kinija) kontrolerius bldc varikliams nuo 60a iki 600A ir 24v-72v itampoms.
    – akumuliatorius tiek naujus tiek is automobiliu tesla, nissan leaf, bmw i3, fiat 500.

    saskaitas israsome.

    #16756
    Linas
    Participant

    blade ir ktm freeride yra dvi skirtingos transporto priemones, blade lengvas, labiau panasus i stealth, vector, o ktm tai grynas mocas

    #16754
    Linas
    Participant

    na su pastovia 8-10kw be skyscio ausinimo nesigaus lengva sistema, na nebent daryti gerai prapuciama varikli, bet mx lygio aparatui tai nesamone daryti nes bus uznestas purvu labai greit.
    is savo puses galiu pasiulyti pearcontrol pastovios 400a sroves 24-72v kontroleri, svoris apie 1kg.
    del variklio turbut butu koks emrax 188 modeliukas, bet jo kaina virs 2.5k euru
    dar variantas butu deti hubini varikli pervyniota aukstom apsukom, esu toki i anksciau daryta prototipa idejas tai visai neblogas rezultatas gavosi.

    jei ziurint is sepeteliniu, tai turbut agni, bet vel, jam reiks gerai prapusti oro kad atlaikytu tiek continuous.

    #16556
    Linas
    Participant

    taip, moduliai jau vietoje.
    ateinancia savaite nera planu buti vilniuje, dar kita savaite irgi gali buti kad nevyksiu, pasikeite planai…

    manyciau tikrai verta vilnieciams pasikooperuoti, nes jus imate dauguma (ilgas 8vnt, romualdas 3vnt, povilas 7vnt, giedrius 5vnt, chemicstry 7vnt.

    #16521
    Linas
    Participant

    na ten raso 97%, manau kad gali buti kazkiek maziau, bet siaip lyg neblogas variantas.
    rasau kas ima:
    ilgas 8vnt (patvirtinta)
    romualdas 3vnt (patvirtinta)
    povilas 7vnt (patvirtinta)
    giedrius 5vnt
    vidas 3vnt
    aurimas 5vnt
    chemicstry 6vnt
    ssand 6vnt
    prasau tie, prie kuriu nera prieraso patvirtinta, parasykite i pasta (ar imate ir is kurio miesto bei tel nr): linas.kr eta gmail com

    #16515
    Linas
    Participant

    dar praleidau Ssand – 6vnt.

    tai turime 31 iskaitant mane, dar reiktu, kad dar ~10vnt priusidetu, kad galeciau paimti akuma.

    #16514
    Linas
    Participant

    gavau info, akumas atrodo taip:

    kaina gutusi po 58e uzsisakant su avansu pries perkant akuma. bei reiktu patiems atvaziuoti pasiimti is kauno, kartais bunu vilniuje…

    bandau suvesti visus i viena:
    ilgas 8vnt
    giedrius 5vnt
    aurimas 5vnt
    vidas 3vnt.
    jei kas neima ar dar noretu duokite zinoti, man asmeniskai reikalingi 4-8vnt, ica as gan lankstus.

    #16470
    Linas
    Participant

    kol kas masina muitineje strigusi, sake kai parsives paziures ka programa apie akuma raso, tai duosiu zinoti.

    #16203
    Linas
    Participant

    jei kam idomu panasiu galima isigyti ir europoje:
    https://www.ev-power.eu/LTO-technology/?force_sid=fglghn5ln26k1scttk1b7g2d17

    #16202
    Linas
    Participant

    pazystamas greitu laiku gaus 2013m su ~30k km rida, masina be greito ikrovimo, tad akumai bus sveikesni nei su greitu krovimu. nusidevejima galesiu suzinoti veliau.
    man jis su parsivezimu ir isardymu atsieitu apie 57 uz moduli, tad jei susirenka kas noretu imti galime bandyti dalintis, kas ima pirkimo metu tada butu po tuos pacius 57, o jei veliau tada +5 uz moduli, ka manote?

    #16122
    Linas
    Participant

    keletas skaiciu, kazkada buvau uzmates kad vien tik rafinuoti 1l kuro reikia apie 1.6kwh elektros energijos. o tai yra apie 19% nuo visos kainos, tarkime mokesciu ir akcizu neskaiciuojame, nes jie gan skirtingi ivairiose salyse, tai turime tokius skaicius:
    61% – naftos isgavimas
    23% – rafinavimas
    16% – transportavimas
    tai jei rememes kad rafinavimui reikia 1.6kwh, tai viso gauname 6.85kwh vienam litrui benzino pagaminti. o jei dar ivertiname visdaus degimo variklio naudinguma tai realiai is reiktu dar padauginti is 3x ir jau turime visus 20kwh
    zinoma kai kalbama buvo apie salono sildyma, tai visiskai sutinku kad sildyti is elektros kol kas neefektyvu, geriau naudoti kura, kuris deginamas i siluma atiduoda energija palyginus efektyviai.

    #16007
    Linas
    Participant

    galbut variantas butu kreipti i uab Elinta, kiek zinau gaminasi galinga stenda, gal jau ir pasigamine.

    #15997
    Linas
    Participant

    o ka reiskia geriau?

    #15884
    Linas
    Participant

    is dalies taip, bet yra vienas bet:
    jus kalbate apie silpnus variklius kurie uzkrauti didele apkrova, siuo atveju taip tikrai nebus. varikliai su magnetais dirbdami su maza apkrova (lyginant su ju nominalia galia) turi prasta NK ir to neisvengsi, del to ir sakau kad tik turint parametrus galima kazka daugiau pasakyti, o be to tai svaisciojimai i ora!

    #15875
    Linas
    Participant

    Nemirtingasis, nezinant variklio parametru (galios ir naudongumo kreiviu) bei apkrovos, kaip bus naudojamas variklis, tavo pasisakymas yra visiskai neteisingas.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 417 total)