Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
2014/04/14 at 20:42 #7080
Zigmaz
ParticipantDaug info apie si centrini varikliuka yra ES http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104
Teko ir paciam ciupineti si zaisliuka ir surinkti keleta dviratuku skirtingais remais. Pirmas ispudis tikrai neblogas ir triuksmo visiskai nera, o garsas tikrai nevirsija eilinio 250W hub motoriuko, net tylesnis. Kiek zinau siame motore naudojamas “sine-wave” kontroleris. Nezinau kaip bus po sakykim 1000km , bet kol variklis naujas tikrai neblogas ispudis.
Beje BBS-01 dantraciai yra metaliniai.-
This reply was modified 11 years ago by
Zigmaz.
2012/08/24 at 13:24 #3076Zigmaz
ParticipantTai kaip suprantu vyksta įkrovimas-iškrovimas daug ciklų ir fiksuojami šito proceso parametrai t.y. įtampa, srovė ir temperatūra, o vidaus varža išskaičiuojama iš gautų duomenų?
2012/08/21 at 15:13 #3074Zigmaz
ParticipantKlausimas Šarūnui, gal gali pasakyt kuo testuoji celes ?
2012/06/14 at 20:21 #4926Zigmaz
ParticipantTiesiog norejau paklausti, jei pedalais padedi varikliui, kaip tai atsiliepia nuvaziuotam atstumui.
2012/04/20 at 19:23 #4203Zigmaz
ParticipantO be iCharger kito pasirinkimo nėra? Mane domina labiau pramoninė technika.
2012/04/20 at 19:08 #4201Zigmaz
ParticipantGal ne visai į temą, bet panasiai.. Susidūriau su baterijų analizavimo problema. Tiksliau ieškau ieškau akumuliatoriaus analizatoriaus. Apie iCharger ir kitus pakrovėjus žinau, bet man reikia šiek tiek rimtesnio prietaiso, kad būtų galima matuoti akuliatoriaus vidinę varža. Kažką panašaus i http://www.batteryuniversity.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=107&Itemid=97 tik… už lietuvišką kaina :)
2012/04/20 at 18:43 #4566Zigmaz
Participant:) aišku, supratau.
2012/04/20 at 18:28 #4564Zigmaz
ParticipantKlausimas tiesog iš smalsumo. Ar buvo atlikti rėmo atsparumo bandymai? Jei buvo , tai kokioje laboratorijoje?
2012/04/16 at 13:06 #4521Zigmaz
ParticipantŠiaip UK irgi jau kelia bangas
http://www.bikeradar.com/news/article/uk-opposes-europe-on-new-e-bike-law-proposals-33148/
Tai jei EU komisija priimtu tuos pakeitimus, manau Lietuvoje nebereikėtu nieko keisti.
2012/04/12 at 12:35 #4410Zigmaz
ParticipantDėkui, bandysiu pasiknaisiot po e-shopus.
2012/04/12 at 11:50 #4408Zigmaz
ParticipantDėkui už pasiūlimą, bet aš ne Kaunietis, o ir akumuliatorius ne vienas, tai manau vistik reiks įsigyti kažkurį iš pakrovėjų. Kaip supratau iCharger 208b vertas dėmesio?
2012/04/12 at 09:43 #4406Zigmaz
ParticipantAišku, ačiū. Galvojau kaip nors išsisukti paprasčiau be investicijų į kompiuterinį pakrovėją, bet turbūt teks vistik jį įsigyti.
2012/04/12 at 08:22 #4404Zigmaz
ParticipantO gal kas pasakytų kaip išmatuoti nebenaujų Li-Ion akumuliatorių talpą?
2012/04/12 at 05:29 #4389Zigmaz
ParticipantDėkoju už išsamius atsakymus ir informacija. Tai kaip supratau jei įsigysiu dviratuką su galingesniu nei 250 W varikliu arba ne “pedelic” sistema, būsiu kelių eismo taisyklių pažeidėjas. Hehe tada man iškilo dar vienas klausimėlis juk Zuokas planuoja paleisti i nuomą el.dviračius , kurie kiek mačiau delfyje yra netgi be pedalų. Tai teoriškai jie turėtų būti iregistruoti kaip motoroleriai, juos vairuoti galėtų tik turintys B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir jie negalėtų važiuoti dviračių takeliais. Ar aš klystu?
2012/04/11 at 11:38 #4383Zigmaz
ParticipantSveiki, gal galėtumėt neišmanėliui paaiškint, kaip čia su tais “pedelec” tipo dviračiais? Jei gerai supratau tai pagal EU teise visoje Europoje galima pardavinėti tik “pedelec” tipo dviračius , kuriame variklis tik padeda minti ir neviršija 250W. O dabar gi matau , kad visi perkasi ir konstruoja galingus ebaikus kuriu net nereikia mint. Ar tai neviršija dviračio kaip tokios transporto priemonės apibrėžimo? Įvykus nelaimingam įvykiui ar tokios transporto priemones savininkas netaps kaltu betkokiu atveju?
-
This reply was modified 11 years ago by
-
AuthorPosts