Home Forums Bendras Įdomesni projektai, verti dėmesio

Viewing 20 posts - 181 through 200 (of 231 total)
  • #14923
    #14949

    į formulės temą, https://www.youtube.com/watch?v=Uob1PWH9Uo0 tik daugmaž varoma solar energy

    #14953

    Į solar temą, man labiau patiko vokiečių sunriser: http://bosolarcar.de/presse/

    Pasirodė labiau išbaigta

    #15110

    Gerai ‘suvestas’ dizainas, dėmesys detalėms:

    #15205

    Aišku, kad artėja naujas celių formatas.
    Hard again ! :)

    #15262

    įdomus variantas (tiems kas nori minamo dviračio su e.asistavimu). na ir pinigai ‘šveicariški’ gana už produktą.
    http://www.bimoz.ch/en
    https://www.youtube.com/channel/UCK_bj3ycqB5i6gYCEl7MzFA
    įdomu tuo, kad be reduktoriaus jokio kažkoks specifinis motoras, nesgi apsukos
    pedalų iki/apie 100 RPM. tai turi būti labai patikima. dar labai lengvas ir gali būti montuojamas beveik į bet kokį dviratį. padarius kažką analogiško
    savadarbį ir didesnės galios – būtų dar įdomiau …

    PJL
    #15272

    hmm, tai jie turi visai nemaza motoro statoriu, su labaaaai zemu kv. Nu tai jo, is 1.3 kg motoro ir gauni 250w…

    Idomu koks naudingumo kof. pas juos gaunas galu gale. redukcija ismete ale nes trintis blogai ir pakeite ja motoro kaitinimu

    #15283

    dar vienas, analogiška koncepcija: https://www.youtube.com/watch?v=hBqsR6_7iEg
    tai ir įdomu kas nutylima, kas per specifika motoro tokiom žemom apsukom?
    nes video’s tai išvengiama pasakyti, na tipo ‘gears’ yra noise ir blogai, tai
    mes atsisakėm tų dantračių.. tai o kokių reikėjo tam tech.sprendimų//kažką prarandam? ar tebeturim tuos deklaruojamus 50NM? šiaip su pavaromis ir lengvai
    riedančiu dviračiu ir 250W nėra ‘niekas’ :)

    #15284

    na direct drive hubas irgi tiesiogiai suka ratą, tad mažas rpm, tai palyginus su geared hubu grubiai dvigubai sunkesnis ir pasižymi dideliu diametru, kad išlaikyt gerą sukimo momentą, nors poto prie labai dedelės galios tai jau nebelaiko dantračiai ir būna tik direct drive hubai:/

    beto tie nuorodoj daugiau 25km/h nevažiuoja elektroniškai apribota

    #15285

    100rpm nėra taip mažai, pereikim prie skaičių ir palyginkim su eiliniu dviračiu kuriame į ratą integruotas BLDC gearless variklis:

    28 colių dviračio ratas su gearless BLDC varikliu važiuojant 25kmh greičiu:
    variklis turi 32 polius, važiuojant 25kmh greičiu 28 colių rato apsisukimai bus: ~189 RPM, arba 189 * 32 = 6048 ERPM (electrical RPM),

    jei ten pedaluose yra 32 polių variklis (nors realiai be problemų tilptų ir 64), tai gaunasi: 32 * 100 = 3200 ERPM.
    3200 – tai tik nepilnai 2 kartus mažiau nei dviračio rate, o dviračio rate yra ir 2 ar 4kw varikliai, o čia kalba tik apie 250w, tai gaunasi, kad jis tikrai nekais ir efektyvumas nebus prastas, neskaitant to, kad gal būt ten vis dėl to yra 64 poliai, tokiu atveju gautusi, kad jis dirba net didesniais ERPM apsisukimais nei dviračio variklis, šie skaičiai kalba tik šios sistemos naudai.

    #15286

    Bet kaina tai papratai kalbant “žudo” :D ji nėra kosminė, bet už tokią sumą gali nupirkti 1-2kw komplektą ratui su 1kwh ar net talpesne baterija…

    #15288

    Nemirtingas, ačiū už išaiškinimą/spėjimą kad ten turbūt motoras su daug polių, jis vistiek dar porą-trejetą kartų lėtesnis už gearless motorą rate, nes minama iki maždaug 100 RPM, t.y. nuo 0 RPM, vidutiniškai 50-80.
    Nereikia siūlyti alternatyvos 1KW komplekto, kai kas domisi būtent mid-drive, nes komplektas-ratas turi ir savo minusų.
    Įdomu visgi kodėl ‘firminiai’ mid.drive kol kas nevysto tokios koncepcijos
    (turiu galvoje Bosch/Panasonic/Yamaha mid.motorus arba ir kinų BBS-HD ar kaip ten ji-visi turi redukciją).

    savarankiškai tokį padaryt-yra kas veikti, nes reiktų konstruoti turbūt nuo 0 patį motorą. ką gi – lauksim kol kinai pastebės, ir galbūt nukopins sprendimą ‘už pigiau’ ;)

    #15289

    Karpis, gearless taip pat važiuoja mažais apsisukimais 50-80rpm aišku naudingumas prastesnis, bet…
    Mano galva gearless motoro rate minusas yra tik didesnis svoris, bet ne sportui ir jei nereikia nešioti į penktą aukštą tai visiškai nieko nekeičia.
    Apmasčiau kaip galima tokį motorą pasigaminti, efektyvumas gal ir nebūtų aukštas, bet nedideliam galingumui tikrai nebūtu prastas, ir galiu pasakyti, kad nėra sudėtinga, panaudoti automobilio statorių ir jo korpusą, statorių pervynioti atitinkamai pagal įtampą, korpusą susiaurinti tiek kiek įmanoma kad tilptų vijos, vienam gale išpjauti skylę – diametras pagal statoriaus vidų, prie pedalų žvaigždės pritvirtinti-prisukti sakykim tekstolito skriemulį su priklijuotais magnetais, sudedi holo sensorius į rotorių ir važiuoji, nesunkiai galima dar gudriau padaryti, žvaigždes atskirti nuo pedalų, jas tvirtinti prie skriemulio, o pedalus ir ašį prijungti per vienos krypties guolį, tada galėsi neminant važiuoti vien elektra :) jei kada įdomumo dėlei sugalvosiu užsiimti tai sukonstruosiu.

    #15290

    Įdomu, gal kada susitiksim aptarti plačiau ;) čia reiktų kurti atskirą temą, kad tęsti. Taip, mane domina ‘ne rate’ nes reikia ir į 4 aukštą panešioti dviračius, ir konkrečiai be jau sukurto mid-drive (profilyje), noriu elektrifikuoti plentinį dviratį, tai tik ‘light weight’ variantai, nesgi 7-10kg ‘bandura’ rate, kai pats dviratis sveria ne ką daugiau..
    (dar +akumas, t.t.)

    Ar turi omeny automobilio generatorių, kaip ‘donorą’? čia reikia nerealaus talento, o ir priemonių, šaltkalvystės, o ir elektromotorų teorijos žinių, ne visi tą pakankamai gerai žino/sugeba. Sekiau vieną temą rusiškam forume, kur iš generatoriaus ilgai bandė, visgi pabaigoje perėjo prie kažkokio ‘Golden motor'(ne rate), nes nesigavo kažkas su efektyvumu ir t.t.
    Darbo daug-rezultatas nebūtinai puikus. Padarytum prototipą? Be vienos krypties guolio, pilnai tenkina :) Dargi viskas turėtų tilpti į mažą plotį tarp pedalų, skersmuo didelis, dėl tų 64 polių, kaip rašai.

    #15291

    ketvirtas aukštas tai jau yra veiksmo užnešti :)
    donoras – auto generatorius, šiandien užmesiu akį į kokį plotį reikėtų tilpti,
    kad dar padidinti plotį tai galima pakeisti pedalų ašį į ilgesnę,
    šiandien dar užmečiau akį į generatoriaus statorių, jokių problemų susiaurinti tiek kiek reikia, ir pirmiau apsirikau dėl polių skaičiaus, ne 32 o 36, daugiau polių neišeis nes nebus donoro, o jei gaminti statorių tai kainuos šimtai eurų.
    be vienpusio guolio tai visai nesudėtingas projektas, svorio atžvilgiu gautųsi tikrai lengvas, reikia tik pagalvoti kaip geriau pritvirtinti magnetus prie rotoriaus nes vien tik priklijuoti gali būti per silpnai, būtų visai įdomu pabandyti koks efektyvumas gautųsi.
    Aš esu anksčiau iš generatoriaus padaręs variklį, rotorių dariau naujai ir sudėjau neodymio magnetus, prie 24V be apkrovos pasiekdavo ~7000rpm, gerai nepamenu tik su apkrova, kažas ~3000rpm 80A, efektyvumo nematavau, o ir niekur jo nepanaudojau, guli kažkur į kampą numestas.

    #15292

    kaip perkelti dalį temos i atskirą temą, užsimezgus diskusijai?
    Žinok, čia tik Nemirtingieji turbūt taip optimistiškai žiūri :), nes beveik
    visada iškyla procese spręstinų vietų/problemų(kaip be jų), žinom bedarydami
    savo projektą.. čia ta tema rusų forume, apie vidurį jos yra eksperimentai su
    auto generatorium: http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=25722.234#topmsg
    darytum kažką-labai įdomu, toks sprendimas, kai motoras tiesiog pedalų mazge, ir be jokių reduktorių-man atrodo perspektyvus. Jei būtų prieinamas sprendimas neaukšta kaina – būtų galima aprūpinti daug eilinių dviračių :)
    Nes po tokios elektrifikacijos dviratis išlieka dviračiu (t.y. lengvas, t.t.)
    Aišku, mažoka galia, bet ji tikrai padėtų įveikti įkalnes ir t.t.
    Lieka neaptartas galbūt stabdymas mynimo pačiu DD motoru.. kuris esant mažiems sūkiams ir galiai, galbūt minimalus.

    • This reply was modified 1 year, 10 months ago by  karpis.
    #15294

    Kaip perkelt tai nežinau, čia reikia admino klausti,
    optimistiškai kalbu nes esu daręs daug sudėtingesnių projektų, bet neturiu laiko kada juos skelbti internete, dabar po truputi paskelbiu vis daugiau, prototipe problemų aš beveik nematau, daugiau klausimų būtų jei reikėtų pagaminti išbaigtą produktą, su auto generatoriumi gali būti mažokas efektyvumas nes polių mažai, o aplanai šis variantas gal būt perspektyvus, bet reikia rimtai užsiimti o šiuo metu dirbu su kitu ir tikrai sudėtingesniu ir gan dideliu projektu.
    Kainą išaugintų jei didinti polių skaičių – naujai gaminti statorių, reikalingas spec. metalas ir manau LT jo nerastum, ir pjovimas, paprasčiau būtų lazeriu, bet dideliam kiekiui daug pigiau – stampavimo būdų, ir korpusas – paprasčiausias variantas jei radus tinkamą.
    250W tai tikrai ne max tokiam diametrui, o ir 250w nėra mažai – gan jaučiamai traukia,
    Variklio stabdymo minant praktiškai nejaustum ;)
    Peržiūrėjau foruma, gan rimtai padirbėjo :) neskaičiau ir nesupratau kuo netiko generatorius ir pirko kitą variklį !?
    ir pastebėjau, kad holo sensorius ne į variklį sudėjo, tai irgi nesupratau…

    #15295

    Karpis ziuriu ieskai kazkokio stebuklo uz realius pinigus arba kitaip sakant tipinio lietuvio pigiai ir gerai..As jau sita etapa praejes ir tos klaidos atsiliepe piniginei.Siuo atveju siulyciau pasitiket zmoniu kurie isbande kurie konstrave zodziais.Tavo atveju nematau nieko geriau uz normalu 250-400W hub motoriuka kuriu tikrai yra iki 3,5kg i galini rata.Toliau akumas is kad ir tu paciu Panasonic kur Nemirtingasis jau mazdaug nupasakojo.Na ir aisku prie viso sito valdikliukas su torque control funkcija.Aisku labai pigiai nesigaus bet uztai svorio negausi didelio ir mazas hubas gale+ licio akumas priekinej remo dalyje (tarkim gertuves vietoj) labai graziai isbalansuos svori kas labai svarbu nesant dvirati laiptais.Patikek manim toks variantas tau gausis tikrai minimum dvigubai pigiau nei ieskant kazkokio stebuklingo mid-drive letaeigio lengvo varikliuko.Apie gamyba svaigt isvis neverta siai dienai pasirinkimas galima sakyti milziniskas rinkoje.Tarkim mano atveju kazkada paemiau nauja sepetelini 250w prie 24V MY1016 motoriuka kaina berods buvo 180 litu dar prie jo nupirkau reduktoriu toki kaip buna panasiai geared mazuose hubuose tik metalinis pas mane kainavo apie 80 litu dar ieskojau zvaigzduciu tekintojui uz korpusa reduktoriaus teko pamoketi ir finale tas 250w “Dziaugsmas” sukainavo apie 100 euru..Taigi nuvaziuota su juo apie 50 km vel ir uzmirsta nes problemu kaip su rusisku mopedu daugiau tvarkai nei vaziuoji.Moralas kad jei buciau isidejes tokio pat galingumo maza huba buciau nuvaziaves minimum kelis tukstancius ir gal dar dantraciu nereiktu keist.

    #15296

    Tadas, tu ir teisus ir ne, tai ne stebuklas, bet jis nėra brangus ir tikrai nesudėtingas, ten nereikia nei guolių, nei dantračių, nei papildomų mechanizmų, o apie pigumą ir brangumą tai atskira tema…
    reikia sugedusio generatoriaus (beje turiu), statoriaus ir rotoriaus tekinimas iki 10e, pervyniojimas kainuoja apie 20e, NdFeB magnetai su siuntimu iki 28E, viso ~60eurų, + neilgi laidai,
    privalumas – nereikia nieko perrinkinėti ir keisti, tvirtini prie esamos žvaigždės ir rėmo, jei ir sugalvoji išardyti tai nereikia nieko perrinkinėti ar burti atgal, bateriją gali dėti į gertuvės vietą, o ir svoris turėtu būti mažesnis.
    Kaip tu siūlai perrinkinėti į ratą tai vien motoras nuo 40e (naudotas) prasideda + rato perrinkimas apie 20e, o ir špikiai netiks, jų už dyka niekas neduos…
    tai irgi nėra brangu, bet kai padarai kažkokį daigtą ir gauni neblogą rezultatą tai atsveria visus nevykusius eksperimentus.

    #15297

    Nemirtingasis gerbiu tamsta uz realius darbus bet va neismanymas apie MOTORU magnetus kaip sakant neatleidzia nuo atsakomybes :) Nedymio magnetai su N raidele cia netinka nes laiko max 80 laipsniu.Motoruose naudojami minimum h o dazniausiai sh 38 imagnetinimo laipsnio magnetai.Toliau kodel nelabai tinka statorius autogeneratoriaus bent seno tipo budavo pagamintas is 1mm storio laksto laminatu.Tai labai atsilieptu nsilumos isiskyrimui del sukuriniu sroviu atsiradimo kurias sukelia aukstesnis daznis.Nereikia tiketis kad is pirmo karto viskas gausis ir kad mes uz kinus galim gamint..

Viewing 20 posts - 181 through 200 (of 231 total)

You must be logged in to reply to this topic.