Home Forums Mechanika / konstrukcijos MID'as su vidinėmis pavaromis

Viewing 8 posts - 41 through 48 (of 48 total)
  • #12188

    Field weakening ankstina motoro fazę, dėl to kyla jo apsukos ir krenta sukimo momentas. Evektas gaunasi toks pats kaip su mechaniniu variatorium, tik tyliau ir beveik be nuostolių. Visi modernūs elektromobiliai naudoja šią funkciją, o gaunamas pagreitėjimas gali siekti 4 kartus, jei motoro charakteristikos tinkamos.

    #12189

    Keturis kartus greičiau, tai salyginai 4 pavaros, tik kokie apytiksliai tie apsukų intervalai gautusi su pvz GM 3 kv, kaip trauka kinta? Kai skaitai tą aprašymą http://www.devi-comfort.com/motion-uploads/VEC500_manual.pdf kodėl negalima rasti FOC parametrų aprašymo? Marketingo kiniškas “įpatumas”, kaip su baterijų talpa?

    #12190

    Labai retai tuos parametrus nurodo.. Kiek teko matyti, tik EMRAX motorų datašyte yra nurodoma kiek maksimaliai apsukų (iki 2x) galima išspausti su field weakening. Dauguma kitų, turinčių tokią funkciją, tiesiog siūlo komplektą motoras+valdiklis ir to neakcentuoja.
    Esminiai parametrai, nuo kurių priklauso field weakening galimybės, yra polių skaičius, induktyvumas, varža. Taip iš akies negalima pasakyti, ir netgi žinant visus parametrus ne taip lengva apskaičiuoti.

    #12194

    Tokių galingų midų ir tinkle pasižiūrėti ne prūdais, žinių gaminant tikrai daug reikia. Kai sumeti mazgus, sumos ne mažos gaunasi. Žiūrinėjau KTM elektrinuko jėgainę, gana sudėtingas mazgas. Ar ne protingiau luktelti keletą metelių, atsiras nedamuštos naudotos technikos. Pakeitus baterijas galės ir registruoti.

    #13190

    Įdomus sprendimas su Sturmey Archer 5 gr. vidinėmis pavaromis ir hubu. http://www.ebikes.ca/news/new-TDCM-igh/ Gal kas nors, ką nors panašaus matėt?

    #13191

    Kažkaip net keista, kad nieko panašaus iki šiol nebuvo…

    #13195

    Jei neklystu lyg buvo Smart’o e-dviratis, ten lyg panasus Bionx su 3 pavaru IGH. ir lyg buvo info kad tos trys pavaros ir motorui. (bet sia info reikia tikrint)

    #13196

    Galingo variklio be aušinimo tokiam variantui nepanaudosi, IGH tepalai išvarvėtu. Vienas KW pats tas, su mechanika dinamiškas variantas.

Viewing 8 posts - 41 through 48 (of 48 total)

You must be logged in to reply to this topic.