Home Forums Skelbimai Nissan Leaf neadytas akumas pardavime

Viewing 13 posts - 21 through 33 (of 33 total)
  • #16244

    Iskrauti iki 0v neleis bms o siaip manau dar 6 metai irgi savo duoda. Nu ir masina po avarijos spidometras neveikia gal pamelavo pardavejas

    avatarTom
    #16245

    Tai arba ryškiai pamelavo arba tamsta ryškiai kažko nedasakote, nes net ir iki 0V iškrovimo celė s talpa taip smarkiai nekrenta, bent kiek aś susidūręs buvau..

    #16246

    dar nežine kaip ir su kuo buvo matuoti moduliai, mažu prietaisas rodo pievas?

    #16247

    O gal ir pats akumas nuo Leaf’o, kuris buvo per daug šiltame klimate. Kiek teko nugirst, Arizonoj Nissan’as su klientais turėjo daug bėdų, dėl staigiai krentančios talpos.

    #16248

    manau kad tokia likutinė talpa visiškai reali.
    Pagal šitą doc’ą:
    https://avt.inl.gov/sites/default/files/pdf/vehiclebatteries/DCFC_Study_FactSheet_EOT.pdf
    po 40kM blogesniame akume su greitu krovimu liko 74.7% pradinės talpos. Atstumas buvo pravažiuotas per metus. Čia turim 6 metus. Liko 69%(22.5/32.5) talpos.
    Be abejo ir Karolio paminėtos klimatinės sąlygos gali akumą papildomai ‘pripjauti’.

    #16249

    Na tokiu atveju panašu, kad viskas ok su tom celėm.
    Tik eilinį kartą įsitikinu, kaip dar toli net ir didiesiems gamintojams plaukt…

    Kaži, o kaip Volto/Amperos baterijos?

    #16250

    Beje, tame reporte įdomus sakinys:
    ‘The battery packs could not be charged and discharged to the same voltage limits of previous tests due to cell imbalance

    Tai realiai dar ir BMS savo darbo neatlieka… Visiškas liūdesys.

    #16252

    Griebiam jauti už ragų, pradėkim gaminti el.mašinas tai padarysim be tokių problemų :D

    #16253

    Darom, ką galim. :) Ta prasme, būtent šitas problemas sprendžiame mano įmonėje.

    #16257

    Nežinau kaip dirbasi pas tave įmonėje, bet automobilių gamintojai tai tikras stabdis, naujienas ir naujas technologijas įdiegia vėluodami daugiau kaip dešimtmečiu (išskyrus Tesla), pavyzdys multimedia, aš jau daugiau kaip prieš 15 metų į mašiną buvau įmontavęs nešiojamą PC su 14colių ekranu, GPS, galinio vaizdo kamera ir kt., beje Tesla persistengė, valdymas be mygtukų nesaugus.

    #16258

    Kilus tokiai diskusijai siekiant issklaidyti abejones nutariau viska pertikrinti su kito gamintojo watt metru. Finale visi tikrinti moduliai gavosi maziausiai po 53Ah. Cia jau manau normalu.

    #16263

    oho koks skirtumas gavosi!
    Dar keletą procentų galėjo duoti iškrovimo srovės sumažinimas: matavimas pagal gamintojo aprašymą – 0.3C (65×0.3=19.5A), taigi 25A truputį per ‘didelė’ iškrovimo srovė. Tai ir talpa ‘sumažėjo’.
    Kokie prietaisai duoda tokį didelį išbarstymą?

    #16264

    Kilus tokiai diskusijai siekiant issklaidyti abejones nutariau viska pertikrinti su kito gamintojo watt metru. Finale visi tikrinti moduliai gavosi maziausiai po 53Ah. Cia jau manau normalu.

    o iš kur žinoti kad būtent šitas wat metras rodo teisingai?

Viewing 13 posts - 21 through 33 (of 33 total)

You must be logged in to reply to this topic.