Home Forums Bendras read hub ar mid drive

Viewing 13 posts - 21 through 33 (of 33 total)
  • Author
    Posts
  • #12239
    karpis
    Participant

    Kažkoks panašus variantas, nžn ar tobulas:

    ps. nesimato (daug) akumu.

    #12241
    Tyro
    Participant

    kaip 5-6kw aparatas jis labai jau nedinamiškas. Čia vienas iš HUB motorų panaudojimo būdų mid-draivui

    #12243
    Linas
    Participant

    hubas reme nera blogai, bet ne tas variantas kur video, mat ten perdavimas kiek matau 1:1 arba labai panasiai, del to nematau prasmes deti huba reme, ypac pagal ju vazinejimo pobudi, nes gauni tik minusa: garsa skleidziancia ir dylancia grandine.
    as pats esu pagamines prototipa su hubu reme, bet mano hubas yra specialiai suvyniotas 2x apsukoms, tad su 1:2 perdavimu as gaunu ~2x didesne galia is to pacio variklio svorio, bei mano buvo skirtas ekstremaliam vaziavimui, kur netinka sunkus galinis ratas.

    #12252
    agniusm
    Participant

    Gal nelabai? Suviniojai variklį dvigubam greičiui sumažėjo sukimo momentas, vėliau, tą sukimo momentą kurį praradai, atgauni 2:1 redukcijos pagalba. Mano galva nieko nedarydamas su varikliu gautum tą patį rezultatą, o nauda akivaizdžiai čia yra svorio paskirstyme ir galimybė pasiregulioti greičio ir galios santykį be didesnių investicijų į akumuliatorių.

    #12253
    Šarūnas
    Keymaster

    Agniau, pervyniojus motorą, sukimo momentą prarandi tik prie tos pačios srovės. Tačiau pastorėjusios apvijos laiko daugiau srovės, taigi galima jos paduoti daugiau. Natūralu, kad didinant galią reikia kelti ir srovę (jei nekeičiama įtampa).
    Apskritai motoro potencialus sukimo momentas yra maždaug konstanta, priklausanti nuo geometrijos, panaudotų medžiagų ir vario užpildymo koeficiento, bet nepriklauso nuo vyniojimo ar Kv. Pakeitus apvijų skaičių lieka tik valdiklio ir jungiamųjų laidų klausimas.

    #12254
    agniusm
    Participant

    Sviestas sviestuotas, be abejo prie tos pačios srovės, kitu atveju daugiau srovės gali paduoti ir į 1:1 variklį ir rezultatas bus tikriausiai beveik toks pats, gal šiek tiek daugiau užpildymo variu, bet mano galva skirtumas minimalus. Kalbu apie du vienodus variklius iš kurių vieno kv dvigubai didesnis, o įtampa ir srovė paduodama į variklį vienoda.

    • This reply was modified 8 years, 4 months ago by agniusm.
    #12256
    Šarūnas
    Keymaster

    Sviestas sviestuotas, be abejo prie tos pačios srovės, kitu atveju daugiau srovės gali paduoti ir į 1:1 variklį ir rezultatas bus tikriausiai beveik toks pats, gal šiek tiek daugiau užpildymo variu, bet mano galva skirtumas minimalus. Kalbu apie du vienodus variklius iš kurių vieno kv dvigubai didesnis, o įtampa ir srovė paduodama į variklį vienoda.

    Na gal perskaityk ramiai neskubėdamas ką parašiau. :)

    Galiu paaiškint ir kitaip. Tarkime imam motorą:
    a) U=48V, M=100Nm, Kv=100, I=100A.

    Pervyniojus bus:
    b) U=48V, M=100Nm, Kv=200, I=200A.

    Pervyniojus į dvigubai didesnį Kv, apvijų varža sumažėja 4 kartus, todėl srovės gali atlaikyti 2 kartus daugiau. Nes ta motoro konstrukcija gali išspinduliuoti ribotą kiekį šilumos, o jos P=I²R.

    Pirmu atveju maksimali leistina srovė yra 100A, viršijus – perkaitimas, įsisotinimas ir kitos bėdos. Antru atveju – 200A.
    Po pervyniojimo padvigubėja apsukos ir, jei valdiklis duoda atitinkamai daugiau srovės, galingumas taip pat padvigubėja.
    Jei motoras naudojamas aukštesnėmis apsukomis, dažnai leistina srovė padidėja dar labiau dėl pagerėjusio aušinimo (beveik negalioja hubams).

    #12257
    Tadas
    Participant

    Agniau tu teisus tik tuo kad nera prasmes paduot tiek pat sroves i varikli padidnto pervyniojimu kv motora.Saruno teorija sioj vietoj paprasta ir nepaneigiama.

    #12258
    agniusm
    Participant

    O kaip taip atsiliepia praktikoje? Ta prasme, jei variklis pervyniojamas 2x kv, ar galia padidėja 2x ar visvien yra kažkokie nuostoliai ir praktika nuo teorijos šiek tiek siriasi? Šito kampo dar nebuvau pagavęs. Nesuprantu tada, kodėl žmonės paprastai neina šiuo keliu, užsako variklį suvyniotą dvigubam greičiui, nudrožia kas nereikalinga ir turi lengvesnį motorą su dviguba galia?

    #12259
    Šarūnas
    Keymaster

    Jeigu važinėsi tokiu pat greičiu kaip ikitol, galia niekaip nepasikeis. Tai pervyniojimas yra aktualus hubams tik jei norima važiuoti greičiau, arba mid-drive motorams, jei pakeičiamas perdavimas.
    Taip pat gali atsirasti papildomi nuostoliai laiduose ir jungtyse, jei čia nepakeisti pervyniojus…
    Aišku reikia turėti mintyje, kad mid-drive atveju, pervyniojus motorą didesniam greičiui arba jį pakeitus mažesniu ir greitesniu, reikia didinti redukciją. O reduktorius gali grąžinti sutaupytą svorį ir tūrį…
    Nežinau kodėl negirdėjai, apie tai gana plačiai kalbama. Ir aš prieš du metus rašiau:

    Sudedamo dviračio tiuningas: 22 km/h į 40 km/h

    #12261
    agniusm
    Participant

    Dabar prisimenu, tik neatkreipiau dėmesio. Kalbu apie mid-drive naudojimą. Daug svorio tikrai neprisideda, jei lyginti tik mid-drive sistemą, o stebulinio motoro atveju beveik dviguba galia tikrai kompensuotų su kaupu atsiradusį papildomą svorį. Tikriausiai dėl vyniojimo Mac varikliai rašomi kaip 500/1000w nes lėčiausiais 12T 200RPM, o greičiausias 6T 410RPM kas išsiriša į dvigubą galią.

    #12276
    Linas
    Participant

    truputis info is mano patirties:
    esu dares dviraciu su, kaip dabar gerai zinomu, mxus 3000w varikliu, tik pas mane jie perdaryti su skysciu ausinimu, sio variklio statorius yra 45mm plocio, bei dariau mid drive prototipa su tokiu pat varikliu tik 25mm statoriaus plociu bet suvyniotu ~2x didesnem apsukom nei mxus 3000, bei padarytas ~2:1 perdavimas i galini rata.
    neesu padares tiksliu palyginimu, bet pagal pojuti abu variantai gavosi panasios galios ir greicio, mat naudojamas tas pats kontroleris, bei gavosi mid drive ~2kg lengvesnis drivetrainas ir siek tiek maziau kaista variklis, kaitimas gal mazesnis del to nes asis jo is aliuminio ir mazdaug 30mm apskritimu is dvieju galu lieciasi prie aliuminio dviracio remo, tas matyt nuima kazkiek silumos papildomai.

    mano reziume butu: jei nori paprastumo ir tau nelabai svarbi dinamika renkiesi huba, jei svarbi dinamika ir svoris tada mid drive, bet bus daugiau vargo darant ir eksploatuojant. beje,. as kalbu apie 5-15kw galios variantus, mat kitai galei ir isvados butu kitokios.

    #12280
    agniusm
    Participant

    Turiu klausimą dėl hub naudojimo mid drive sistemoje. Aš planuoju vieną tokį naudoti, ir iki pradėsiu noriu turėti šiokį tokį supratimą kiek galima nudrožti variklį, t.y. kokio storio sieneles palikti, kokio dydžio angas saugu daryti dangteliuose. Tokioje sistemoje pats variklis ir ašys negauna tokių apkrovų kaip būdamas rate ir turėdamas išlaikyti TP svorį bei jėgas dėl netolygios kelio dangos skirtingai kai reikia atlaikyti tik savo svorį. Aušinimas bus priverstinio oro srauto.

Viewing 13 posts - 21 through 33 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.