Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 1,595 total)
  • #17622

    Ačiū, sutvarkiau.
    Paskutiniu metu atgijo tokios šlykščios reklamos forumuose, visiškas neišmanymas…

    #17613

    Jau ne vienas sustabdytas buvo, ir gerokai viršijant greitį… Kol mūsų nėra daug ir nedarom nesąmonių, niekas nesikabinėja. Turi Policija darbo ir taip.

    #17592

    Jei trumpai, neverta.

    #17559

    Įkrovimą, jei įkroviklis paprastas, deja teks leisti per BMS tranzistorius. Tokiai srovei manau gali imti 20-30A BMS ir modifikuoti, kad visi iškrovimo tranzistoriai būtų naudojami įkrovimui, tuo tarpu iškrovimui paliekant tik vieną.

    #17554

    Iš operatoriaus išrašą paimk :)

    #17551

    +1
    Kaip tik perdarinėju kinišką paspirtuką su 7s baterija. Viskas sudėta į vairo vamzdį, taigi rimtesnis BMS netelpa. Buvo užsilenkus viena celė, tai teko pakeisti visas. Sudėjau galingas celes ir pakeičiau valdiklį VESC, taigi galia išaugo kelis kartus. Buvo srovė 20A… Dabar bus 100A. PCM palikau tą patį.

    Kaip tai veikia:
    Baterija (prieš BMS) jungiama tiesiai prie motoro valdiklio storų laidų, o BMS atjunginėja tik ploną valdiklio maitinimo laidą, kuris skirtas logikai užmaitinti. Išjungus logikos maitinimą, valdiklis visiškai išsijungia ir nevartoja energijos, taigi nėra prasmės atjunginėti ir srovinį laidą ir rūpintis visais precharge, kaitimu ir kt.
    Visų pirma reikia įsitikinti, kad valdiklis turi du raudonus maitinimo laidus, o kad užmaitinus per storesnį jis nevalgo nei kiek srovės: kai kurie valgo iki 10mA dėl vidinio rezistoriaus lygrečiai kondensatoriams – reikia jį pašalint, kitaip iškraus bateriją per žiemą.

    Valdiklio storą raudoną ir storą juodą jungi tiesiai prie baterijos išėjimo, dar prieš BMS.

    Ant BMS P- išėjimo jungti “degimo” jungiklį ir mažą relę (ar tranzistorių ar dar ką, kas patogu toje situacijoje), kuri ploną valdiklio maitinimo laidą sujungia su storu. Tas plonas laidas skirtas valdiklio logikai užmaitinti, taigi atjungus valdiklis visiškai išsijungia. Visos apsaugos lieka, išskyrus srovės, kadangi dabar visa galia eina tiesiogiai. Dėl srovės bet kokiu atveju yra privalomas saugiklis (net kai viskas eina per BMS/PCM), tik kitajozai dažnai užmiršta įdėt. :)

    Tokiu būdu, su $10 vertės PCM galima saugiai valdyti 1000A sistemas…

    #17528

    Kalbėjau po pora pareigūnų, puikiai jie žino tuos visus xiaomi firmwarų upgreidus, patys turi ir važinėja.
    Todėl niekaip nereaguoja, kol važiuoji kaip žmogus. Turi jie darbo ir taip :)

    #17525

    Su curtis neteko rimtai užsiimt, tai nepakomentuosiu.
    Čia kaip suprantu buitiniam vartojimui daraisi, tai siūlau pasižiūrėti VESC valdiklius, kad ir kopiją iš ali.
    CAN termination – linijos gale ir pradžioje turi būti 120 omų rezistoriai lygiahrečiai prijungti. Rasi google brėžinukų. Jei kalba apie internal, reiškia vienas jau yra, reiks kitam laido gale dar.

    #17522

    viskas gerai su tais 24V, srovė dar ne tokia didelė gaunasi. Aš ir pats dabar aparatą su 24V lipdau.
    Niekaip nesuprantu kuo žmones traukia tos aukštos įtampos… Kažkodėl daugeliui motoro modifikacija atrodo sudėtingesnė nei visi kiti kkeisti ir neaiškios kokybės mazgai.

    #17517

    Oho… na įdomu, ką dabar darys su juo.
    Aš prieš kelias dienas su policija buvau pasalą surengęs, nes apgaulės būdu bandė mano parduodamą el.dviratį perimt. Irgi nesupratau, kur būtų po to kišę.

    #17504

    Panašu į DELL kištuką. Turiu laidą vieną, jei reikia.
    Lizdo teks paoeškot arba iš seno dello išsilupt.

    #17463

    Kuo mažesnė įtampa, tuo saugesnė ir ilgaamžiškesnė, bet talpina mažiau energijos.
    RC LiPo saugumo problema yra dėl kokybės – per laiką išsibalansuoja, o dar ir vartotojai papuola nenaudojantys BMS. Turėjau kelias tokias celes, tai begulėdamos per metus išsikrovė ir išsipūtė. Savaiminis išsikrovimas rodo dideles kokybės problemas.

    #17441

    Manau nissan leaf moduliai geriausiai tiks, bus pigiausi. Tegul pakomentuoja, kas naudojęs.

    #17438

    200A yra daug (3.5C, 15min važiavimo). Čia turbūt tik pikas? Ir pikas iš baterijos, ar į motorą?
    Kokia vidutinė galia planuojama, arba vidutinis greitis (ir kokiai transporto priemonei)?
    Tik atsakius į šituos klausimus bus aiškus realus baterijos galios poreikis.
    Kitas klausimas: ar svoris labai svarbus? Galima daryti iš 18650, bet daug darbo ir sudėtinga padaryti gerai/patikimai.

    #17429

    Kad teorijoje egzistuoja tai jau seniai žinoma, bet kad consumerių automobiliuose naudoja, nežinojau… O kame privalumas? Energijos talpa 1.5x mažesnė nei Li-ion, ir dar reikia palaikyti 300C, kad veiktų? Kaina?

    #17404

    Nereikia meistro prašyt, yra online skaičiuoklės.

    #17392

    Simonai, aš atsiprašau, tik dabar pastebėjau, kad kalba eina apie DC valdiklį… Kažkodėl to neužfiksavau skaitydamas.
    Tokiu atveju, ypač jei tas valdiklis neturi reversavimo ir regeneracijos, viskas yra kitaip.
    Kodėl taip veikia – nežinau. Įmesk nuotraukų iš abiejų PCB pusių.

    #17382

    jei viskas būtų tvarkoj prijungus atbulai būtų trumpas jungimas, nudegtų laidai ir iki kondensatorių įtampa nedaeitų.

    #17380

    Panašu į nudegusį šuntą. Jei jis būtų sveikas, iki kondensatorių neigiama įtampa nedaeitų. Na arba takelis kažkur.

    #17362

    Gi sakė verslinykam nesikreipt :)

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 1,595 total)