Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 236 total)
  • #17451

    lengviausios – LiPO, saugiausios/sunkios – LiFePO, LiTO celės ;)

    #17143

    Supratau, čia šiaip dažnai pasitaikantis klausimas ir man prie e-dviračio “ar jis minant kraunasi”, ir nusibosta aiškint kad “ne” ir kad neįkrausi nei mažos dalies to, kiek reikia išnaudoti važiavimui. Galvojau kad vokietis tam e.rockit sugalvojo kažką tokio nerealaus, bet sunku įsivaizduot kaip tu paminsi
    125kg monstrą, ir dar kažką įkrausi.. ten tiesiog kaip “pedelec” dviračių sensorius turbūt veikia pedalai kaip “trottle”, gal kažką ir “įkrauna” papildomai.. “Mando footlose” tai atrodo futuristiškai, bet tai irgi važiuoja ne kažką, vien koks garsas nuo tos dinamos (žiūr. ~ 11:40 https://www.youtube.com/watch?v=w00a2eHwk-w )

    #17140

    daugiau įdomaus Šarūnui nieko :).. o to vokiško e.raketos – įdomu, kas per dinama rėmo priekyje, ir kiek iš jos naudos, ar koks ten labai specializuotas sprendimas? dar keista kad jei reikia visada minti, tai zonoje 30…80km/h
    abejotina mynimo nauda, ir gali būti pavojinga pvz. posūkyje užkabinus asfaltą,
    ar važiuojant kokiu labiau ‘off-road’ keliu

    #17138
    #17137
    #17100

    Na, bandyk. Tik gali būti kai sudvejintas ratas, biškį nesaugu, jei pvz. kažkiek guldyti paspirtuką posūkyje- pakilus vienai padangai. Nors, reik patikrint kaip iš tikrųjų.. Nematau didelės bėdos dėl dviejų kontrolerių, trottle pajungta viena, užtai galima 1/2 galios kartais išjungti. Aišku tai paprasčiau. Vienas žmogus buvo išaiškinęs kaip atrinkti fazes, sujungus du motorus, vienu kontroleriu. Truputį pasirodė per sudėtinga, ir tikimybė supleškint brangesnį kontrolerį -nemaža. Du pigūs kontroleriai užima vietos/sveria/kainuoja tiek pat, ar net mažiau už vieną brangesnį (galingesnį). Suprantama, kai vienu kontroleriu tai ir srovė turi pasiskirstyt vienodai abiems motorams. Atkreipk dėmesį, kad riedžių motorų gamyba, liejinio detalės, apvijos ir kt. truputį skiriasi, reikia atrinkti du visiškai vienodus. Mums teko nupirkti 4vnt. nes nesisekė, kad ir su tuo sujungimu tarpusavio varžtais-vietos galvutėms, veržlėms yra labai minimaliai, o pas kai kuriuos-visai netelpa. Pataikyti idealiai centrus -reikia koordinatinių staklių, be jų gavosi vos-vos ‘mušimas’. kai frikcinė pavara tai dar visai nejuntama, bet jei mažas varantysis dvigubas ratas- gali būti didesnė problema..;)

    #17098

    JustasM: o tai paspirtukas, sujungtais motorais, tai jau gausis truputį triratukas, nesgi vistiek 2 ratai, padangos. Ne visai toks, bet kažkas
    panašaus, tik būtų galu varomas, o gal priekiu? ;) https://www.youtube.com/watch?v=s1UOKdIFz9U Pgl. mane tai paspirtukui, jei reikia dviejų motorų-tai geriau abiejuose ratuose. Yra tokie analogiški kaip riedžio, tik ašis normali, skirti paspirtukui.

    #17097

    ačiu už pamąstymus. Gal riedžio motoriukų greičiau persiduoda temp. iš vidaus į išorę, nes masė mažesnė už tų didelių motorų. Gerai kad parašėt, kad padidėja apsukos ir srovė, bus kada nors gal pakartotinis matavimas ir palyginimas. Na o jei perkaitinsiu, nėra taip gaila, nes motorų riedžio lengva pigiai gaut ;) Kol kas neatrodo, kad motorai taip jau labai žiauriai kaista + aš įpratęs dažnai su mynimu važiuoti, ypač į įkalnes. Tai ir sąnaudos Wh/km, kol kas matau ‘iš akies’, kad nėra didelės. Šį savaitgalį testuosiu šį savo aparatą ilgesnėje kelionėje. jei smalsu, tai žr. porą paskutinių foto – link

    #17081

    Tai gali būti, bet man įdomu ir teoriniai ir kokie nors kitų praktiniai bandymai, ir kt. informacija tuo klausimu. Aišku yra priežastys kad motorų
    jungimas dažniausiai ‘žvaigždė’, bet mano atveju būtinai reikėjo pagreitinti, nesinorėjo daug kelti įtampos, ieškoti netipinių kontrolerių, akumų, kai ‘trikampis’ pagreitina 1.73 karto, bent jau be apkrovos. O redukcija 4:1 tai mano supratimu turi torque didinti 4x.? Neesu labai įsigilinęs, tai klausinėju. Teko matyti kitus e.dviračius, kai hub motorą talpina rėme, ir perdavimas į ratą grandine ar kt., bet irgi su redukcija, o motoro apsukos
    sukeltos (ar tik keliant įtampą, ar perjungiant į ‘trikampį’, nepamenu). Bet buvo rašoma kad tai padidina torque.
    Youtubej nemažai projektų su RC motoriukais kur redukcija 10:1 20:1 ar dar didesnė, o RC motoriukai lygtai ‘trikampio’ jungime

    #17079

    Aišku. Mano galvoj sukosi irgi sudėtingesni sprendimai, kaip galbūt žvaigždė/trikampis junginėjimas važiuojant (dviejų motorų), dabar matau kad
    traukos visai pakanka tik su ‘trikampiu’ (o kai kas sakė-perjungus prarasi trauką). Irgi įdomus man klausimas – trauka (torque) bus kuriuo atveju didesnė? – 1.’žvaigždė’ ir mažesnė redukcija (ar iš vis 1:1, kaip kad paspirtuko, riedžio ratas) 2.’trikampis’ su didesnėm apsukom, bet redukcija 4:1 mano atveju, kas turi didinti trauką.

    Srovės be apkrovos, deja neišmatavau, o dabar negaliu. Vistiek bus variantas, toks koks yra (nelabai ką pakeisi), ar ta srovė parodytu iš karto, kiek kais su apkrova? Su apkrova dabar man irgi įdomu pamatuoti, bet kol kas neturiu prietaiso, arba šunto matavimui iki 40A.

    Naudoju paprastus kiniškus kontrolerius 36/48V 350W, su pajungtais holais. Nors veikė tiek ‘žvaigždė’, tiek ‘trikampis’ ir be holų. Važiuoja su apkrova sklandžiai ir beveik jokio garso iš motorų.

    #17071

    Klausimas kuris mane patį domina, ar leistinas kaitimas motorų, ir kiek daugiau kaista perjungti į ‘trikampį’, lyginant su ‘žvaigždės’ orig. jungimu. Riedyje 36V, pas mane 12S Lipo, tai apie 45V. Kontroleriai nemodifikuoti- max. 18A, o vidutiniškai turbūt apie 10A. Motorai ilgiau pavažinėjus apie 10km įvairiais režimais- šilti (karšti?) iš išorės gal kokie 50-60c, ranka galima neatkėlus laikyt. Nžn. kokia temp. viduj?
    Dvimotoris sprendimas leidžia pakaitom atjunginėti motorus. Jei ne link maks.greičio – pakankamai veža ir vienas motoras (+sukamas pasyvus motoras).
    Tik dėl temperatūros inercijos sunku nustatyti, kiek spėja ataušti pasyvusis,
    neatliekant vidaus temp. matavimo.

    Kokios įprastos temperatūros pats hub motorus?, vieną pvz. nesenoje temoje skaičiau- išorė 50C, tai viduj buvo 100C.?

    #17070

    Galima sujungti :) o kokį projektą turi omenyje, ir ką patestavai savaitgalį?

    Šiaip reikia testuot su apkrova, ir kadangi projektą su riedžio motorais
    patys pastaruoju laiku darėm, o praeitą savaigalį buvo pirmas pilnavertis
    test.drive su Lipo 12S akumais, galiu kažką parašyt. Parodysiu gal vėliau,
    kai įsitikinsiu kad viskas ir toliau kaip manyta, reik dar patestuot ilgiau.

    Mūsų variantas tai -frikcinė pavara į galinį dviračio ratą (du sujungti motorai, du kontroleriai, šie daiktai po 15€, nors dabar matau randama dar pigiau :)

    Galiu pasakyt -visai normaliai važiuoja, žiūrint su kuo lyginsi. Nusileidžia
    aišku 3KW ir pan. monstrams, bet lenkia gamyklinius e.dviračius :) Problemos
    susiję tik su frikcinio perdavimo pradžia startuojant, tą problemą kiek galima išsprendėm iki priimtino lygio, nuo kokiu 5-10km/h smagiai bėgėjasi, ypač su mynimu, max.kokie 30-35km/h be mynimo, 35-45km/h su lengvu mynimu.

    #17044

    prie 38.5V apsukos 654 rpm orig. ‘žvaigždės’ jungime, ir 1130 rpm perjungus į ‘trikampį’. matavau su skaitmeniniu tachometru.

    #17017

    Tai tokiais aprašymais nebūtinai aklai tikėti, pats pamatei kitą netikslumą :) gal ten kad tautiečius privilioti užrašyta BOSCH, o ištikro koks nors kiniečiu BOOSH. pačiuose foto/video niekur nesimato kokių nors užrašų, apart EkoRide lipduko (čia lyg LT brand’as, bet neesu isigilinęs?). Panašu į kiniečių, ne europinį gaminį

    #17011

    Nu, bet man labai reikia to sprendimo duotu atveju, sprendžiasi ir dviračio estetika ir apsauga nuo vandens, bei galimo Lipo fire :) (viską sudedant į skardinę dėžutę, laidai slepiasi, ir jie trumpiausi). Būtų 6-10kg tikrai nesvarstyčiau, bet jei kokie 3,25 kg, turėtų nesulūžti. Taigi, turiu tokią bagažinę jau ant kito dviračio, jei daug nekrauni ir tramplinais nešokinėji – laiko. Tik ant posūkių – linkus nusisukti (kiek beužveržtum esamus 4 varžtus), kol neįsukom dar vieno papildomo varžto tiesiai į sėdynkotį ;)

    #17009

    bagažinė tokia yra nebloga: http://www.velostreet.com/preke/bagazine.500/#prettyPhoto (įsukus papildomą varžtą kad tikrai nesisukiotų :) vieną turiu, ant plentinio dviračio. galima būtų dar vieną nusipirkt, bet dairysiuos dar Kauno Aleksoto turguj kažko panašaus už ~10eur. taip pat domina 26″ padanga frikcinei pavarai, galbūt ieškosiu geriausio protektoriaus varianto, nors šiuo metų kelias padangas turiu, reiks ištestuoti pabaigus projektą.

    #17008

    šiuo metu reikia dviračio bagažinės montuojamos ant sėdynkočio. Gal kartais turi? :) reiktų kad būtų tvirtinama patikimai su 4 varžtais (na, 2 varžtais, jei gerai padaryta), o ne tik su ‘užspaustuku. Ten žada būti 2vnt. kontroleriai su visais laidais, ir Lipo akumas, viskas gražioje skardinėje dėžėje. Šiuo atveju norima palikti dviračio rėmo trikampį kitkam. O ant tos bagažinės bus svoris – tik apie 3..4kg. (tos bagažinės būna dažnai 10kg max.)

    #16994

    Samsung PGF4960C3B arba Lishen PP4843128AC netinka? Ah ir matmenys nevisai tokie. ilgis ~130, plotis 43 ir atrodo >50 (Samsung). kol kas laptopo ‘korpuse’ celės, reik draskyt kad tiksliai pamatuot. žadėjau pats kažką daryt iš tų celių, bet nedarau.. atrodo tai LiPo, maks. įtampa 4.35V

    #16992

    https://ekoride.lt/product/ekoride-xmax/ idomus triratis. ir ar ten BOSCH motoras?

    #16916

    na aišku, gaila nepamatavau prieš perjungiant, dar turiu vieną neperjungtą riedžio motorą, bet tas nėra identiškas. Matuojant be apkrovos tarkim jei yra skirtumas, tai jis toks pats (procentaliai) bus ir su apkrova, kai srovės didesnės? Kažkaip galvoju pozityviai, nes gi ∆ jungimas naudojamas pramoniniuose ir kt. motoruose

    truputi įsibroviau į kito žmogaus temą, bet gal geriau negu nieko nieks nerašo, o ir žinos kokie maždaug reikalai su tuo junginėjimu. Kad tokią paslaugą kas teiktų, o ir garantuotų už rezultatus, sunkiai tikiu. Ir laiko nemažai toks
    krapštymasis kainuoja, nebent labai įgudęs tai darytum kokį 10-tą kartą

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 236 total)