Tesla “iš vidaus” – elektromobilių saugumas
|Šis filmukas yra skirtas ugniagesiams-gelbėtojams, tačiau būtų verta visiems pamatyti: Kaip elgtis elektromobiliui patekus į autoįvykį, kuo toks atvejis yra ypatingas. Link galo rodo kaip reikia teisingai sukarpyti naujutėlaitį Model-S…
3 Comments
Atrodo neblogai, tik siūlymas kirpti ploną laidą ties 20 mitute atrodo kiek įtartinai… Tas laidas maitina kontaktorių, taigi jį nukirpus kontaktorius atjungia visą HV sistemą. Įdomu kokias priemones panaudojo apsisaugojimui nuo kontaktoriaus susivirinimo…
Tesla man rimčiausias elektromobilis :) Bet norėtųsi, kad būtų awd. Ta prasme juk elektromobilyje galima padaryti idealiausią awd, kai kiekvienam ratui po variklį. Merso elektromobilis berods toks bus, bet kol neišleido, tai tik šnekos… Teslos milžiniškas touchscreen, tai net nežinau ar vertėjo tokį didelį dėti. Man požiūriu su rankenėlėmis/mygtukais yra patogiau valdyti kai vairuoji. Šiaurės rinkoms skirtiem elektromobiliam, man yra kilusi idėja. Kodėl pvz. šildymui naudojama elektra, kai galetų įtaisyti mini koki dujų bakelį ir deginti dujas specialiai vien tik salono pašildymui, gautusi žymiai efektyvesnis šildymas nei elektra ir nuvažiuotų daugiau km.
Taip, tas teslos ekranas tai tikras promachas. Aišku sutaupė nemažai laiko ir pinigų, nereikėjo projektuoti visos panelės…
O dujos tai.. nežinau. Manau geriausia mintis yra naudoti rekuperatorius, kurie salone sukauptos šilumos nemestų lauk. Bet tai bus pateisinama gal būt tik labai haiendiniams elektromobiliams, kažkada ateityje :) Nes šiai dienai sunku įsivaizduoti kiek valandų reikėtų važinėt šaltomis žiemomis kad sutaupyta šiluma atpirktų rekuperatoriaus kainą :)