Home › Forums › Mechanika / konstrukcijos › Aliuminio dviračio rėmo virinimas
- This topic has 26 replies, 11 voices, and was last updated 8 years, 7 months ago by bondas83.
-
AuthorPosts
-
2014/11/27 at 14:27 #9128CanisParticipant
Gal kas susidūrėte su [nuoroda]
Tai labiau panašu į litavimą, nereikalinga aukšta temperatūra, ko pasėkoje mažesnė galimybė atlaidinti, iškraipyti rėmą. Peržiūrėjus YOU TUBE neatrodo sudėtingas dalykas, tik kokia ta siūlės kokybė?2014/11/28 at 09:48 #9138agniusmParticipantAr cia toks dalykas?
2014/11/28 at 21:28 #9151CanisParticipantTas pats, tik gali būt kitos firmos produktas arba kitaip užvadintas. Gal pavyktu nedeformuot, neatlaidint ar užgrūdint tobulinant gamyklinį dviračio rėmą? Aliuminis opus materiolas, o dar ten visokie lydiniai, titano priemaiša ir t.t. Imponuoja ir to litavimo universalumas, viską klijuoja, išskyrus plieną.
2014/12/13 at 14:48 #9247bondas83ParticipantIsbandziau sita produkta – tai virinasi visai neblogai.
Tik susidureiau su aliuminio problema – kad pakaitintas alaiuminis tampa kazkoks labai minkstas.
Gal kas galite patarti kaip atstatyti jo kietumo savybes(skaiciau kad po 3-4 dienu atsistato, jei atvesinmas saltu vandeniu, bet dar nesulaukiau :D)
2014/12/14 at 19:39 #9250LinasParticipantnorint atstatyti aliuminio pradini kietuma reikia zinoti koks yra lydinys, pvz 6 serijos lydiniui reikia uzkaitinti arti lydymosi ir merkti i gliukoli arba tepala staigiam atausinimui, o paskui sendinama, jei lydinys yra 7 serijos tada grudinti po virinimo nereikia, uztenka tiktai sendinimo.
2014/12/14 at 22:39 #9253CanisParticipantNaujam rėmui virint, remontuoti įtrūkimus manau rizikinga avantiūra. Norint prikabinti akumų dėžę, apsaugas patogus dalykas neturint rimtos įrangos.
Ieškodamas donoro pastebėjau, kad visi rimtesni kalnavykai daromi iš aliumini, negi aliuminis stipresnis už plieną?2014/12/15 at 11:04 #9255sopkisParticipantŠiaip jau Canis dviratistų forumuose tokios informacijos reikia ieškoti. Bet kiek pamenu gaunasi taip, kad tokiam pačiam stiprumui, standumui pasiekti aliumininis rėmas bus lengvesnis, nei plieninis.
2014/12/15 at 15:02 #9257CanisParticipantIeškojau ir pas dviratistus ir pas motociklistus, nuomonių visokių. Vieni tai aiškina marketingo triukais, jei ne aliuminis tai nekrūtas. Jei aliuminis toks kietas, tai ko motociklų rėmų masiškai nekepa iš jo? Custom fanai dar ir neržaveika myli. Reiks dar domėtis…. Aišku viena, kad aliuminis vienas ten nebūna, dedama magnio, titano ir k.tk vien žo lydinys.
2014/12/15 at 16:44 #9259sopkisParticipantTu maišaisi, ne aliuminis labai kietas metalas, bet specialiai gi rašiau – reikiamo stiprumo dviračio rėmas iš aliuminio bus lengvesnis nei iš plieno. Tiksliau ten aliuminio lydinys, bet visa esmė kad jis ~3 kartus lengvesnis nei plienas.
- This reply was modified 10 years ago by sopkis.
2014/12/15 at 19:01 #9264NerijusParticipantAliuminis remams naudojimas dėl mažesnio svorio .Aliumini periodiškai veikiant apkrovai , po tam tikro ciklų skaičiaus deformusis negrįžtamai t.y. trūks . Plienas apkrovai neviršijan tam tikro dydžio gali atlaikyti neribotą ciklų skaičių . jei nesuklysiu tai naudojami aliuminio lydiniai 6061 T6 ar 70XX lydiniai .
Naudojami CrMo – plienas arba lydinys 4130 kuris yra šiek tiek lengvesnis už plieną bei stipresnis .2014/12/16 at 09:38 #9265ŠarūnasKeymasterMotociklams svoris nėra tiek aktualus, kaip dviračiams, todėl aliuminis retai naudojamas dėl didelės kainos ir sudėtingos gamybos. Na ir saugumas aliuminio prastesnis.
Neržaveika yra gerai tik dėl dviejų dalykų: nerūdija ir gerai atrodo be jokio padengimo. Visa kita vien trūkumai: labai sunkus, minkštas, sunkiai apdirbamas metalas.
Rimtesniems rėmams, jei pasirenkamas plienas, dažnai naudojama CrMo.
Būna, aišku, visokių išsišokimų su anglies pluoštu, magniu ir t.t., bet ten vėl savi niuansai.
Hobiui (savadarbiui rėmui) rinkčiausi plieną, nes paprasčiausia su juo susitvarkyti. Jei yra sąlygos, tinka ir aliuminis, bet ten dideli reikalai: virinimas, atkaitinimas kameroje ir t.t. Plienui, aišku, atkaitinimas irgi gerai yra, bet be jo rezultatai nebūna tokie tragiški, kaip su aliuminiu.2014/12/16 at 16:12 #9272CanisParticipantMotociklų rėmų meistrai naudoja temptinius arba kaip aš supratau besiūlius vamzdžius. Virinimui kažkas kita naudojama, nei paprastas pusautomatis “kempas”
2014/12/17 at 14:17 #9278agniusmParticipantOj, jei tik būtų galimybė gauti to 42CrMo4. Man aliuminus tik dėžutėm ir korpusam gamint:)
Įdomu, gal pas mus galima gauti rusišką ekvivalentą 38XM2014/12/17 at 16:15 #9279OldschoolerParticipant>>agniusm
panašus į 42CrMo4. būdavo “olimpinės” serijos ruskų dviračių “start šosse” rėmas. Skelbimuose kartais būna, rėmai be kt. dalių po 60-70 Lt. Mano studentams tai kartais tinkamas ruošinių šaltinis. Girdėjau, kad tie rėmai iš itališkų vamzdelių (bet tik “olimpinė” serija)…2014/12/17 at 16:51 #9280sopkisParticipantGal aš ir klystu, bet startukai buvo paprastesnio metalo, tie <olimpiniai> buvo pavadinimu rekord shosse, iš itališkų vamzdelių. Čia tik mano nuomonė.
2014/12/17 at 22:15 #9281CanisParticipant2014/12/18 at 01:55 #9284bondas83ParticipantGaminu tokia dezute dviraciui – kad nedideli pakroveja integruoti.
- This reply was modified 10 years ago by bondas83.
2014/12/18 at 09:13 #9285TyroParticipantCia kazkas tokio? http://www.gitana.lt/Pramones-iranga/Vamzdziu-apdirbimo-iranga/Litavimo-ir-suvirinimo-iranga/Degiklis-ROFLAME-PJEZO-1800-ROTHENBERGER.html
Smagu ziureti, tikrai atrodo nesudetinga, o atrode jog jei nori virinti tai reikia visa arsenala irangos tureti bei daug ziniu. PUIKU!
2014/12/18 at 10:00 #9286aleksanderisParticipantYra pigesniu http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-degikliai
2014/12/18 at 11:41 #9287bondas83Participantas naudoju panasu i sita: http://www.butanas.lt/lt/dujiniai-degikliai/degiklis-easy-fire-su-multigas300-dujomis-rothenberger-.
Galima ir flakoneli duju naudoti ir toki mazesni(turistini).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.