Home › Forums › Motorai / perdavimas › 250w el. dviratuko motoro apvijų modifikavimas
- This topic has 11 replies, 3 voices, and was last updated 6 years, 9 months ago by karpis.
-
AuthorPosts
-
2018/03/19 at 10:36 #16904iNdigoParticipant
Labas rytas ir su pirmadieniu(:
Ruošiu savo el. dviratukus sezonui, traukiu lauk senus guolius, keičiam stabdžius ir t.t.. Perskaites Šarūno straipsnį apie el. varikliuko tiuningavimą įgavau daug drąsos ir nusprendžiau išsiardyti savajį, kadangi ar taip ar taip jau buvo atkabintas nuo rėmo tai… smalsumas nugalėjo(((:
..Įlindus vidun visa drąsa staiga dingo nes supratau, kad žinių apie vijų modifikavimą(net pagal Šarūno špargalkę) man trūksta ir didesnė tikimybė, kad kažką sugadinsiu nei patobulinsiu, todėl ieškau galinčių padėti šiuo klausimu. Būtų du tokie patys motoriukai, abu išardyti tiek kiek matosi foto. Randuosi Kaune – Garliavoje, bet jei atsiras norinčių padėti pristatysiu kur tik reikės((: Numeris pasitarti dėl kainos – 8689456642018/03/19 at 10:40 #16905iNdigoParticipant2018/03/20 at 21:57 #16906karpisParticipantIMHO Mažai sėkmingų šansų, jei užduotis iš “vėžlio” padaryti “raketą”, su esamais daiktais. aišku gali kasnors mėgint užsiimt viskuo.
Gali galvot pradėt nuo akumo- nori paimti dvigubą srovė iš jo – jis tiek neduos, Kelti įtampą – reiks kito akumo, pakrovėjo..
2018/03/20 at 22:03 #16907karpisParticipantGalima perjungti apvijas į ‘trikampį’ – tai duos pagreitėjimą 1,73 karto. pats neseniai jungiau, tik motorams nesant rate.
2018/03/21 at 07:56 #16908ŠarūnasKeymasterSu trikampiais atsargiai, yra nemažai motorų, kuriems toks jungimas nrtinka. Pavyzdžiui, turėjau srną didelį crystalyte, kurį taip sujungus net ranka buvo sunkiau sukti. Važiavo, bet labai kaito.
Daliai motorų yra galimybė padvigubinti apsukas sudubliuojant apvijas, bet irgi reikia gerai suprasti, kas daroma.
Esu rašęs apie tai.2018/03/21 at 14:55 #16909iNdigoParticipantMielas Karpi, esmė, kad dalykas jau dabar man kaip raketa(((: Daugeliu atvejų esu greitesnis už eismą mieste net ir su esamais ~20kmh, arba šeip pranašesnis nesitempdamas su savim 1000kg metalo, nes mieste kažkur reikia jį ir palikti(dažniausiai mokamai). Po praėjusio vasaros sezono buvo kažkas nesuprantamo grįžti prie keturratės transporto priemonės sprogdinančios kurą… todėl iki pirmų plikledžių visais lengvais reikalais laksčiau su lietpalčiu ant savo “raketos” ((;
Su akumuliatoriaus keitimu dar neskubu dėl to, kad ruošiantis ilgesniam atstumui visą laiką vežuosi antrą tokį pati akumą ant pakeitimo ir niekada nenuvilia, greičiau jau sėdynė nuvargina kūną arba ateina naktis;D ..kas liečia važinėjimasi dviese naudojant iškarto abu akumus tai su drauge taip nelekiame ir atstumai kartu kažkaip sutrumpėja tai irgi neteko nei karto parmynti su tuščia batarke. Žodžiu dviratukai jau senai atidirbo save ir toliau kiekvieną sezoną nenustoja džiuginti su minimaliom sanaudom! Tik va kaip sako “apetitas kyla bevalgant” ,o perskaičius Šarūno blogą apie jo mini dviratuko tiuningavimą gautinai sužvėrėjau;D Suprantu, kad būsimi patobulinimai gali greičiau pribaigti jau ir taip nenaujas baterijas, bet čia tik dar vienas patobulinimas kuriam neišvengiamai ateis laikas, o ir apsispręsti dėl naujo akumuliatoriaus parametrų bus lengviau jau turint reiklesnį varikliuką, tad šiandienai esu apsistojęs ties apvijų modifikavimu, turiu du išardytus ir išvalytus motoriukus, abu jau išlaisvinti nuo siūlų trukdančių litavimo darbams, kembrikai nužievinti, liko tik toliau man nebeaiškūs reikalai, todėl ieškau chirurgo šiam darbui, kuris sutiktų parduoti dalį savo patirties(susiraišiočiau palaidus laidus prieš surinkimą pats..).
Konkrečiau kalbu apie Šarūno aprašytą modifikaciją (http://e-motion.lt/2013/09/02/sudedamo-dviracio-tiuningas-22-kmh-i-40-kmh/), nes iš pažiūros maniškis varikliukas yra toks pat, bet pataisykite jei klystu.Gero likusio trečiadienio ir laukiu norinčių padėti arba žinančių kur kreiptis pačiam.
2018/03/21 at 19:13 #16910karpisParticipantIndigo: ieškok info. google, ‘endless-sphere’ forume ar kt. čia nedaug kas užsiima tokiais darbais-paslaugomis, daro sau kas ką sugalvoja, o daugiausia jei nebetenkina 250W, deda jau paruoštus sprendimus 1000W ar daugiau.
Šarūnas: na, galiu pasakyt kad riedžio (hoverboard) motorai perjungus į ‘trikampi’ viskas iš pažiūros OK (be apkrovos apsukos tiksliai pgl. teoriją
padidėja 1.73X, matavau). Test.drive mano projekto bus neužilgo, pačiam įdomu
kaip bus su torque prie mažų sūkių (ir kaip prie didesnių?) Motorų-2vnt. sujungti mechaniškai į vieną.O nuo ko priklauso ar galimas ‘trikampis’? nuo vijų-polių konfigūracijos tam tikros??
2018/03/21 at 21:46 #16911ŠarūnasKeymasterIš esmės priklauso nuo magnetinės geometrijos: polių skaičiaus, formos, magnetų skaičiaus… rezultate, sujungus visas apvijas nuosekliai (į atvirą trikampį), ranka pasukus tarp apvijų galų turi būti 0V. Jei visų trijų apvijų įtampos susisumuoja ir nesigauna nulis, ta įtampa krenta apvijų varžoje ir gaunasi nuostoliai iš niekur: kuo greičiau sukasi, tuo labiau kaista ir stabdo pats save.
2018/03/22 at 15:36 #16912karpisParticipantAišku (beveik :) bet dauguma motorų-į ‘trikampį’ atrodo gaunasi be problemų, yra pavyzdžių internete. Pats jau perjungiau 2vnt. motorus riedžio, jų konfigūracija atrodo tikrai atitinka kaip šiame video: https://www.youtube.com/watch?v=HwKs2e75SQg Gal užmestum akį iš pažiūros ne probleminė konfigūracija, ar? Kaip sakiau apsukas pamatavau su prietaisu, ir startuoja gražiai (visa tai kol kas be apkrovos). Neužilgo bandysiu test.drive, pradedu nuo friction-draivo į padangą varianto, todėl man reikia didesnių apsukų :) Įdomus ir sulygiagretintų perkirptų apvijų variantas, siekiant 2X greičio, bet man atrodo dar sunkiau atkapstyt ir žinot kur perkirpti, ir net žinant- kokybiškai tai atlikti.. kiekviena apvija iš 5 laidelių, o riedžio motore ričių daugiau, ar kirpt reiktų per pusę, t.y. už penktos ritės, pgl. motoro iš youtube schemą?
2018/03/22 at 15:41 #16913karpisParticipantturbūt nė velnio nesigautų riedžio motorams, ritės tai 9 kiekvienai fazei, per pusę lygiai nesidalina …;)
2018/03/22 at 21:10 #16915ŠarūnasKeymasterpaprasčiausias būdas tiesiog pamatuoti srovę iš baterijos sukant tuo pačiu greičiu. Ta prasme iš pradžių, kai sujungta Y, prasuki visu greičiu, pamatuoji RPM ir srovę. Tada perjungi į ∆, įsuki iki to paties greičio ir vėl pamatuoji srovę. Turi gautis tas pats. Jei gaunasi daugiau – visa tai yra papildomi nuostoliai dėl tokio jungimo. Vieni motorai nuostolių turi daugiau, kiti mažiau. Internetais perdaug netikėk, nes ir to paties crystalyte X5 kažkada buvo pilna sėkmės istorijų, nors akivaizdžiai normaliai nevažiavo. Žmonės paskuba girtis, realiai net nepastebėję, kiek kaista ir kaip greitai baterija sėda.
2018/03/22 at 22:37 #16916karpisParticipantna aišku, gaila nepamatavau prieš perjungiant, dar turiu vieną neperjungtą riedžio motorą, bet tas nėra identiškas. Matuojant be apkrovos tarkim jei yra skirtumas, tai jis toks pats (procentaliai) bus ir su apkrova, kai srovės didesnės? Kažkaip galvoju pozityviai, nes gi ∆ jungimas naudojamas pramoniniuose ir kt. motoruose
—
truputi įsibroviau į kito žmogaus temą, bet gal geriau negu nieko nieks nerašo, o ir žinos kokie maždaug reikalai su tuo junginėjimu. Kad tokią paslaugą kas teiktų, o ir garantuotų už rezultatus, sunkiai tikiu. Ir laiko nemažai toks
krapštymasis kainuoja, nebent labai įgudęs tai darytum kokį 10-tą kartą -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.