Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › Akumuliatoriu ciklu skaicius ir nuvaziuotas atstumas.
- This topic has 69 replies, 14 voices, and was last updated 7 years, 4 months ago by Nemirtingasis.
-
AuthorPosts
-
2015/03/14 at 14:18 #9848NerijusParticipant
kažkad teko važiuot su 14 s , tai pirmiau bms atjunge nei valdiklis sureagavo (matyt priklauso nuo valdiklio) .
2015/03/14 at 15:32 #9850sopkisParticipantLyg ir minėjau, kad per žemos įtampos atjungimai, kontrolerio srovė man ne problema, persidarysiu kaip man reikia, tuo labiau kad celių įtampas rodys cell-meteriai. Apsistojau ties 14S3P konfigūracija, dėžėje telpa ir galingas pakrovėjas. Kitą savaitę dėžė bus pagaminta, tai ir išbandysiu.
2015/08/20 at 23:20 #11164sopkisParticipantAš kaip visados ne į temą. Žodžiu važinėju į darbą Nemenčinėje (atstumas 25km), tik va atšalus orams krito greitis ir padidėjo energijos sąnaudos. Ryte prie 10° turiu ~40kmh vidutinį greitį, vakare grįžtant kai oro temperatūra ~20° jau 45-46kmh. Akumuliatorius išvažiuojant iš ryto būna 22-26° šilumos, atvažiavus ~30°, o kodėl krenta greitis nesuprantu (akumuliatorius sandarioje metalinėje dėžeje). Važinėju su Headway 38120 20S2P akumuliatoriaus konfigūracija, MagicPie2, variklis srovė max 35A, vidutinis energijos naudojimas būna 900-1100W. Buvo mintis kad atšalus orams krenta slėgis padangose ir padidėja trintis – pripučiau net daugiau nei ant padangos parašyta, nepadėjo. Pagal visą važinėjimo statistiką minimumas buvo 7.3Ah, o dabar ir 10.7Ah pasiekia tiems patiems 25km įveikti. Bandžiau susieti su vėjo greičiu, bet vieną dieną kai atrodo priešpriešinis vėjas stiprus Ah normalios, o kitą dieną atvirkščiai. Yra kokių atsakymų į tokius energijos sąnaudų pasikeitimus?
2015/08/21 at 02:03 #11165BuckisParticipantas ir ne i tema, bet atrodo kad tu atsakei i savo klausima pats
2015/08/21 at 09:38 #11166ŠarūnasKeymasterManau gan ženklią įtaką gali turėti oro tankis. Gal šis skaitalas bus įdomus:
http://www.landracing.com/forum/index.php?topic=14347.0;wap2
Kiek matau, panašu kad ryto ir vakaro oro tankis skiriasi pusantro karto.2015/08/21 at 11:34 #11167OldschoolerParticipantVėsus oras juntamai tankesnis , nei karštas, (tą gerai žino turintys aviacinės patirties) bet kad būtų tiek įtakos greičiui ir energijos sąnaudoms, kaip rašo “sopkis”- hm-m, nežinau…
2015/08/21 at 11:40 #11168ŠarūnasKeymasterJei šioje nuorodoje pateikta informacija teisingai, tai tankis skiriasi daugiau nei 1.5 karto. O tai jau yra žymus skirtumas.
2015/08/21 at 13:16 #11169OldschoolerParticipantTaip, “tankis skiriasi daugiau nei 1.5 karto”, tik neaišku, kokia to skirtumo įtaka.Pamatyt, kad oro pasipriešinimo poveikis didžiulis, pakanka paprasto bandymo- pakeiskit sėdėjimo ant dviračio pozą- prisilenkit “dantim prie vairo”- greitis išaugs >10%. Čia akivaizdus TP aerodinamikos pagerėjimas (el. dviračio. atveju aerodinamika itin prasta).
Bet ar “sopkio” aprašytoj situacijoj, kai temperatūros pokytis 10*C tai jau dėl tankio greitis ima skirtis beveik 20% ?
Tuomet, žiemą, prie -15*C išvis nepavažiuotume…Kaip musė per kisielių.:)
Reiškinio, pastebėto “sopkis” priežasties ieškočiau kitur- pirmas klausimas- kur laikomas el.dv. naktį? Jei lauke, tai pastarosiom naktim, paryčiais būdavo 3-4 *C. Panašiai atšaldavo ir akumas, ir prastėjo jo parametrai. O dieną, darbe, atšyla iki normalios 20*C, ir sopkis parlekia namo kaip vėjas!- This reply was modified 9 years, 4 months ago by Oldschooler.
- This reply was modified 9 years, 4 months ago by Oldschooler.
2015/08/21 at 21:29 #11174NerijusParticipantas tai mnau jei ne prie6inis vėjas , kažkas ne taip su mechanika -guoliai,stabdžių kaladėlės liečiasi ar ratas nevisai tiesus .
2015/08/21 at 22:11 #11175sopkisParticipant@Oldschooler – dviratis laikomas šiltai, kambaryje šalia lovos, išvažiuojant akumuliatoriaus temperatūra būna ~25°, panašiai kaip ir kambario temperatūra. Lauko temperatūra šiandien prieš išvažiuojant buvo 11°, vakar 10°, sąnaudos į darbą-iš darbo, šiandien-vakar tokios – 10.4-9Ah, 10.7-9.2Ah. Grįžtant akumuliatorius būna virš 30°, nes kraunuosi lauke nuo saulės elementų pavėsinėje skaidriu stogu, tai sušyla per dieną.
@Nerijus – vėjo nepastebėjau, nes jau specialiai medžių lapus stebiu. Mechanika viskas tvarkoje, ratai sukasi be stabdymo. Jei ji būtų kalta, tai nebūtu tokio skirtumo tarp rytinio važiavimo ir vakarinio.Kažko pradedu tikėti kad @Šarūnas mintis dėl oro tankio čia labiausiai tikėtina priežastis. Reikės pabandyti į kokią lentelę susidėlioti trijų mėnesių važinėjimo Ah sąnaudas, gal kas įdomaus pasimatys.
- This reply was modified 9 years, 4 months ago by sopkis.
2015/08/21 at 23:14 #11177JustasMParticipantGal tiesiog kartais sočius pusryčius sukamšai? :) Arba gali būti, kad nekokybiškos elektros prikrauni į akumuliatorių. Jei rimčiau, tai važiuodamas šiek tiek pasilenkęs, manau, net su kaupu atsverum visus oro tankio pasikeitimus. Tiesiog pabandyk ryte važiuodamas sumažinti oro pasiprišinimą.
2015/08/22 at 19:15 #11182sopkisParticipant@JustasM – aš neieškau sprendimų kaip važiuoti ekonomiškiau – susilenkus, nepatogiai ir tt. Man tik įdomu kokios tokių padidėjusių energijos sąnaudų priežastys.
2015/08/22 at 22:44 #11183JustasMParticipantTai aš ir siūlau išsiaiškinti ar oro pasipriešinimas kaltas ar technikos temperatūra. Gal netaip supratau, bet jei max greitis krenta 5km/h dėl oro tankio, tai pasilenkęs atgautum greitį su kaupu.
2015/08/24 at 09:24 #11184aleksanderisParticipantSiandien tinkamas oras greicio rekordam. Minsko plentu pasilenkes 80kmh “66v ir naudojo tik apie 35A” kai penktadieni ten pat tik 74kmh ir apie 45A.Saligos tos pacios ;vakare pakroviau,per nakti lauke stovejo.Dar viena rekorda praeita savaite padariau paskui FURA 88kmn. Manau kad atmosferos sliegis,ir vejo pasipresinimas didziausia itaka daro.
2015/08/24 at 11:43 #11185BuckisParticipantMinsko plentas nėra vienodai lygus jei tu tikrini pirmyn ir atgal
2015/08/24 at 13:21 #11186aleksanderisParticipantVaziavau nuo Nemezio iki Liepkalnio maximos ten yra pradzioj nuokalne poto ikalne, pastovus greitis 79-81.Katik vel vaziavau 80 pasilenkes nuo Dvarcioniu iki sauletekio,akumas pasedes iki 60% ir jau srove 43A buvo. Tikrai siandien gera diena rekordams :)
2015/08/24 at 14:09 #11187ŠarūnasKeymaster80 tai jau šis tas…
2015/09/03 at 19:05 #11225LaurynasParticipantAtsiprasau, kad ne i tema. Klausimas apie LiPo baterija is kurios reiktu isspausti kiek imanoma didesni iskrovimo C. konkreciai 10sek. Baterijos saugojimas neprioritetas (baterija eksploatuojama bus saugiu atstumu nuo zmoniu ir degiu ….). Kiek teorisakai galima butu pries eksplotavima pasildyti baterija ir kiek preliminariai galetu isaugti iskrovmimo C ?
2015/09/03 at 19:13 #11226sopkisParticipantGamintojo datašyte būna nurodyta maksimali ilgalaikė, kartais dar rašo maksimali trumpalaikė, tai tais duomenim ir reiktų vadovautis, juk ne veltui gamintojas juos nurodo.
2015/09/03 at 20:31 #11227serafanasParticipantTai ten gi saugias reikšmes nurodo ilgalaikiam naudojimui. Čia žmogui reikia 10s gauti maks srovę.
Laurynui – maksimali srovė ribojama tik celės vidinės varžos. Nepamiršk, kad ji kais tokią srovę atiduodama, tai geriau jau tikrai saugiai būtų padėta ji.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.