- This topic has 269 replies, 17 voices, and was last updated 9 years, 4 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2014/05/20 at 15:14 #7271BuckisParticipant
Jei del akumu kontaktu suspaudimo, pagal planus turetu but be skyliu tabuose- tabus suspaudziant pleistu.
Sarunai norejau pasidomet, pasikeitus akumu dezes konstrukcijai nelabai turiu galimybes ausint balansyru- reiks atkirpt mini balansyru tvirtinimo akis, tokiu atveju softe reikia pakeist parametrus sunto, kiek procentaliai pailges krovimo-balansavimo laikas. Pas mane 15S 20ah o pakrovejas 3Kw
2014/05/28 at 13:59 #7308BuckisParticipant2014/05/28 at 14:27 #7309ŠarūnasKeymasterStorokai atrodo :)
Ant kokios sumos atsistojo šitas darbelis?
2014/05/28 at 21:16 #7312BuckisParticipanttiksliai dabar nepasakysiu bet kazkas 600-700 lt turetu but. o storas gavos bebraizant nes nusprendziau nedaryt daug menciu kadangi ventikas sukas kartu su karuna ir oro istraukimo angos proporcingai sutampa su karunos reljefu. nezinau gali but kad neuzteks ausinimo tada braizysiu kazka panasaus i siurblio turbina. siurblio gautusi plonasienis ir perpus pigesnis
ateiti noriu pasigamint stenda kad pasibandyt redukcija ir dirzu ilgius, pries liejant galine sake, is aliuminio. tada ir pasimatys kiek ta ora issiurbs is variklio angos.
o sekantis darbellis greiciausiai bus asies braizymas-tekinimas, kuria tikriausiai teks daryt LT. bo buvau nuvaziaves kaiminystej pas frezuotojus tai uz dvieju pailgu skiliu isfrezavima aliuminio radijatoriuje uzsiprase 160lt, net vietinem kainom nelabai protinga kaina
- This reply was modified 10 years, 7 months ago by Buckis.
2014/05/29 at 09:11 #7314agniusmParticipanto tai 600lt uz prapieleri protinga :) Zinau, kad lazeriu ir viska, bet gal reikejo kokiu ęd printeriu paprastu pasibandyti koncepta ir ausinimo galimybes?
2014/05/29 at 10:36 #7318BuckisParticipantman prieinama kaina, beto norejosi isbandyt toki daikta, paprastu printeriu ziauri kokybe net neverta bandyt, gal koki paprasta daikta ir butu baika. palyginus kad frezuot 2000lt o spauzdint 600lt didelis skirtumas. jei printeris uz kokis 4000lt spauzdintu pakankamai gerai as ji buciau nusipirkes ir atsispauzdines begale daliu po pusmecio pardaves, bet kiek panarsiau manes netenkino ju kokybe, dabar gilinuos i spauzdinimo samatos paskaiciavimus, itariu kad sektiek suzaidus su skirtingom kompanijom ir turiu rezervavimu spauzdinimo masinoi galima butu sutaupyt koki 40%.
cia panasei kaip ir su emusbms daiktas geras bet skaiciuojant lietuviskais pinigeliais skausmingas, imant spauzdinimo kaina per pusantro menesio uz cigaretes ne ka mazesne suma iseina ir tame visiskai jokio nera protingumo
2014/05/29 at 10:48 #7319MirtingasisParticipantna su tuo propeleriu tai užlenkei lazdą :)
tokiom kainom važiuoji tai kažkaip kilo klausimas, kodėl nesirinkai hubinio motoro su ratu ?
4kw R13 hubinis motorolerio ratas su programuojamu kontroleriu kainuoja ~2000lt, įsidėjai ir užmiršai, tuo pačiu bent jau variklis tikrai patikimesnis nei tavo ateju RC,
man irgi kartais smagu ką nors sulipdyti savo rankomis, bet dažnai dėl laiko tiesiog renkiesi paprastesnį variantą :)2014/05/29 at 12:59 #7320BuckisParticipantO as kaiptik rinkausi sudetingesni varijanta, hubinis butu tikrai paprasciau, bet tiesiog as jo nenoriu, bent kolkas,greiciausiai rinkciaus kazka is agni motoru. o kainu skirtumo tikrai nereikia lygint nes vejai gausis, jei lietuvoi buciau ka nors rades savo jegom ten ir buciau gamines. kiekvienas turi savo hobi ir skiria atatinkamai tam lesu, ventikas atsistojo 3 val chalturke, tad tikrai nemanau kad milijona sumokejau, o jei imant tai kad uz ta suma kazka geresnio galima buvo isigyt o vietoi to det tarkim nuo kokio kulerio ventika- asmeniskai man svarbu kaip tas atrodo ir svarbu kad man prie sirdies, kazkam patinka konstruot ant standartinio dviracio bazes o man ne prie sirdies, verciau rinkciaus Lino rema, bet nepaslaptis nedaugumas ji ikanda is lietuvaiciu.
2014/05/29 at 14:55 #7321BuckisParticipantCia tiems kas susidomejo 3D spauzdinimu ir noretu sumoket pigiau pagal detales turi nei mano pasirinkta pirmoji firma, as asmeniskai bandysiu sios firmos paslaugoms sekanciam spauzdinimui, mano naujais paskaiciavimais galiu sutaupyt 50% o kaip bus pranesiu.
O cia pastudijavimui kainu, bei kas susidomejo gali bandyt sita arba rinktis kokia kita jei kas rastu kas spauzdina pigiau buciau dekingas
2014/05/29 at 16:57 #7322ŠarūnasKeymasterDėl hubinio motoro Buckio sprendimas man yra visiškai suprantamas. Pats buvau praktiškai pabaigęs projektą su Lino rėmu, buvo jau ir baterija, ir BMS…
Pavažinėjau ir supratau, kad hubinis motoras man netinkamas dėl didelio “unsprung mass”: ratas gan blogai valdomas nelygiais keliais, rezonuoja per duobes. Pvz. nušokus nuo borto jaučiasi kaip dar porą kartų pašoka nuo žemės. Amortizatorius buvo geras, bet tokių dalykų su pakaba nelabai eina taisyti. Su ankstesniu dviračiu esu pastebėjęs, kad didesniu greičiu važiuojant posūkyje nelygiu keliu, ratas tarsi “važiuoja” į šoną, jausmas kaip su nuleista padanga. O taip yra dėl to, kad ratas šokinėja per nelygumus ir dalį laiko praleidžia ore… Dar verta paminėt kad daug kas to nepastebi, dėl įvairių priežasčių. Gali būt kad ir dėl blogo amortizatoriaus – visas rėmas vibruoja ir kratosi, tai sunku suprasti kas vyksta.
Paprastiems pasivažinėjimams hubas gerai, bet man norėjosi aukštesnio performanso aparato.2014/05/29 at 18:16 #7324MirtingasisParticipanttaip Šarūnai dėl hubinio motoro svorio šis pašalinis efektas tikrai jaučiamas, manau reikia ne tiek kad gero amortizatoriaus o jaučiamai standesnio, galbūt ta problema išsispręstų, brolis kai dės hubą jau į normalų rėmą tada bus galima bandyti ieškoti sprendimo.
2014/05/29 at 19:29 #7327BuckisParticipantman svarumo turejo tas kad mano pasirenkamas varijantas yra motopirkos perdarymas ir nepaprastos o apzergiamos, ratai 14 lieti, nekaip atrodytu spykiuotas galinis ratas, nepigus pasirinktas kelias vien sakes gamybos kastai kyla zenkliai virs 2000lt bijau kad gali ir padvigubet, o kad rc variklis yra sioks toks blogis as tikrai suprantu, juo labiau kuri isigijau greiciausiai teks keist nauju- manau kad transportavimo metu gavo jis per karuna ir garsas cypiantis, vibruojantis yra ant apsuku akstu, bet iki to dar toli ( nemanau kad atsirastu specialistu isbalansuot, nebent kas zino tokius prasau pasidalinti info )
2014/05/29 at 19:59 #7329NemirtingasisParticipantDėl hubinio motoro svorio yra šiokių tokiu problemų, pravažiavau jau apie 100km, jaučiasi šokinėjimas, bet gal būt problema yra tame, kad amortikas stovi pigus dviračio (kolkas), kai sudėsiu į naują rėmą su geru amortiku tai parašysiu kokie skirtumai, bus nesunku palyginti nes iki to laiko su ęsamu transportu būsiu pravažiavęs tikrai daugiau kaip 200km :)
o dėl performanso, ka turejai galvoje ? variklio dinamika ?2014/05/29 at 20:05 #7330NemirtingasisParticipantYra hubiniu ne su špikiais, visas aliuminio ratas su ratlankiu, pas mane 13 colių 4.2colių pločio, taip pat galima gauti ir 14 colių, iki 8kw galios. iki 140kmh.
2014/05/29 at 23:09 #7336BuckisParticipanto jau jie estetikos poziuriu tai ne ka geresni. yra pardavime pilna su dokumentais ir hubiniu motoroleriu kalnais bet kazkaip man jie nelimpa siam varijantui
2014/05/30 at 07:41 #7338agniusmParticipantAs cia kazkur rasiau apie iki rodos 20kw ir 160kmh huba 6 faziu:
2014/05/30 at 14:54 #7347BuckisParticipantSkaiciai atrodo grazus bet vaizdas tragiskas
2014/05/30 at 17:27 #7349ŠarūnasKeymaster20kW ant tokio torque arm? :) Drąsu.
2014/05/31 at 00:04 #7351BuckisParticipantCeliu suspaudimui sugalvojes toki varijanta, ideja kilo pamacius kazka panasaus pas vokietukus ir patobulinus, planuoju pacia plokste ir pleistus atsispauzdint 3D printeriu artimiausiu laiku
Privalumas kad nereikia pjaustyti ir grezioti tabu, surinkimas daug paprastesnis
Sitas varijantas buvo senasis, kai neturejau originalios A123 dezes
sektiek detaliau, nevisos dalys yra subraizytos… tingejau lankstyt tabus pagal pleistu kampa
skersinis pjuvis:
2014/05/31 at 00:13 #7352BuckisParticipantO su galine sake sumasciau kazka tokio, brezinys dar nebaigtas o gal ir nebus baigtas nes sendien sumasciau gal visdelto pasinaudojus “reversing engineering”
palikt galini reduktoriu ir sonini dangti originalius ( ko anksciau nelabai norejau) atkristu galines asies gamyba, daugybes dantraciu ir t.t bet zenkliai priartetu taip laukiamas momentas.Ir kaip besuktum pusine sake su dantyto dirzo varijantu tokia patrauki kad siuo metu neapsiprendziu ka daryt
- This reply was modified 10 years, 6 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.