Home Forums Bendras Buckio nesamoniu skyrelis

Viewing 20 posts - 121 through 140 (of 270 total)
  • Author
    Posts
  • #7372
    Mirtingasis
    Participant

    rekomenduoju palikt originalią šakę ir reduktorių, jei laikui bėgant kas nepatiks bet kada galėsi persidaryti taip kaip norėsi, o darbų tai tikrai daug atkristų

    #7373
    Buckis
    Participant

    as apie palikima tos vietos kur dedas reduktorius asys, kolkas neatsoko noras lieti sakes. tik dvejones ar pilnai nauja su dirzu ar palikti senos dali su reduktorium. i sena korpusa det neverta man kaip visad baisiai tas atrodo. Sarunas patikrino ar vaziuoja, antra kart lygiai to pacio nemanau kad verta daryt.

    #7493
    Buckis
    Participant

    Reikalingi patarimai, ieskausi tinkamo paskirstymo dirzo bei dirzo dantu profilio savo projekteliui, radau info kad kartingam naudoja SYNCHROCHAIN bet iskilo neaiskumu nes datasytuose parasyta up to 40 m/s tai cia tipo 2400 rpm, kaip suprantu kartinge sitie dirzai dedas jau po greiciu dezes gal ir jiems uztenka bet nejau ten nevirsija tu deklaruojamu 2400 rpm ?

    http://www.tyma.eu/files/katalogy/contitech_synchrochain.pdf

    as manyciau man reiketu tokio kad laikytu 4000-7000 rpm, bet nors uzmusk nerandu.

    #7494
    Mirtingasis
    Participant

    nesuk galvos dėl apsukų, vien automobiliuose naudojami panašūs sinchoniniai paskirstymo diržai kur skyvai sukasi iki 7-8000 rpm,
    manau drąsiai gali dėti vos ne bet kokį sinchroninį diržą ir nebus problemų,
    o šiaip ryt, jei tekintojas bus ištekinęs mano škyvą, tai bandysiuos savo perdavimą su sinchoniniu diržu kur variklio apsukos ant laisvų siekia 7000rpm, parašysiu rezultatus.

    #7497
    Buckis
    Participant

    matai nera taip paprasta pykst ir isfrezuota, tam reikia danties profilio, tam tikras profilis tam tikros apsukos ir apkrova, mano dominantis profilis yra pas gates ir continental, googlej nera kur nusiurbt, gates duoda parsisiust pavyzdi bet jis netikslus o pirkt 120$ o is oro braizyt kazkaip nekyla rankos, tai vat ir iskeliau klausima

    teisingas dirzas ir gerai nubraizytas brezinys turi itakos daugeliui faktoriui nevalia pro pirstus ziuret

    #7501
    Mirtingasis
    Participant

    per daug sau klausimų užduodi :)
    skyvų ir diržų nusipirkti gali kur guoliais, visokiom movom ir diržais prekiauja, dagmita ignera ar narvija,
    aš narvijoje pirkausi, parinko pagal mano poreikius diržą, škyvuką pagal mano paskaičiavimus, užsakiau ir per savaitę atkeliavo, sinchroninis škyvukas lyg 23mm 25 lt kainavo, pagamintas tobulai.
    teisingas redukcijos pasirinkimas daug lemia, diržas turi tik labai nedidelę įtaką.

    #7509
    Buckis
    Participant

    pirkimas universalaus man atkrenta, dirzas kuris atlaiko aukstesnes apsukas kolkas surastas gates ir continental firmu, betkokiu atveju apsukos labai aukstos bei ateityje planuoju jas kelt tad vibracijos tikrai bus to isvengti tikiuosi gamindamas reikiamus skyvus kurie bus balansuoti ir idealiai uzsimaus ant najos variklio asies, ir kad nors uzmusk nerandu dantu ismieru niekur, nebent kas tekins tures ismatavimus, ir skirtingo dydzio skyvu dantys skiriasi, nelabai suprantu kaip bet literaturoi butent taip raso

    #7510
    Tadas
    Participant

    Bucki ziuriu skrist su tuo motoroleriu i marsa ruosies :) Kosminiai dirzai besisukantys 7000 rpm 3d spausdinimas ir panasus megaprojektai kuriu visai nereik na nebent draugam pasigirt kad va cia taip padariau cia aukso truputi imeciau :) Blin masinose greiciai is apkrovos palyginus su tavo busima birbyne yra n kartu didesni ir nieko ir laiko zmogeliams vaziuoja po 100k kilometru ziema vasara ivairiais rezimais.Paziurek geriau ka naudoja zero tikrai ne deimanto dulkem dengta dirza uzdeta ant titano skriemuliu.Tavo galia didesne bus sistemos?Nemanau todel gryzk i zeme ir nesiparink :)

    #7511
    Buckis
    Participant

    Na nėra čia jokio kosmoso kad diržas sukas 7000 RPM. Man automobilinis diržas tinka tik deja nerandu jo brėžinių. Nereikia maišyt automobilinio variklio galios su jo paskirstinimo dirzu koks bebūtų variklis galingas jis neperduoda galios į ratus o sinchronizuoja degimo fazes tam tikrai nereikia daug. Ką zero gamina manęs visiškai nedomina nesiruošiu jų kopijuoti beto net nežinau ar prieinama ta info kokius būtent diržus jie naudoja, jei jau kas žino būsiu dėkingas už info.

    Iki šiol maniau kad forumas skirtas pasidalint info apie einama projektą o ne apie piniginės stori, juk nematau čia nieko blogo ir pasiepiamo kad kažkas perka lyen kontroleri o kažkas Kelly, kas perka tarkim lino rėmą o kiti parsivelka iš sąvartyno, kiekvieno pasirinkimas pagal isgalias,

    Jeigu tamstai patinka konstruoti iš oro nepasigilinus net diržo paskirtim ir rekomendacijom iš gamintojo gal ir gerai sugalvota nei nusibraizyt brėžinius patikrint kur bėdos ar netinkami išmatavimai o tik tada kažką burt. Matyt geriau žiūrėt į projektus kurių pilna ES forume su dviem kairiom rankom padarytus bent 90% tokių

    #7512
    Mirtingasis
    Participant

    bucki, tu klausei patarimo aš tau daviau, jei patarimai tau nepatinka tai geriau neklausinėk :)
    man asmeniškai 7000rpm yra normalios apsukos, aš aukštas apsukas įvardinu virš 20000rpm aišku priklausomai nuo variklio gabaritų,
    man juostinis diržiukas nuo skalbiankės (tikiuosi matęs jį) be problemų atlaikė 4kw variklio apkrovas o ant variklio šiuo metu tik 18mm škyvukas, sukimo momentas ant diržo žiaurus, reguliariai apkraunamas iki 3kw,
    perdarau tik todėl kad kai sušlampa pradeda buksuoti, būtų ant variklio didesnis škyvas nebuksuotų,
    jei diržas suktusi sausai tai netgi siūlyčiau tau pasidomėti dėl juostinio o ne sinchroninio diržo panaudojimo, mažiau problemų dėl škyvų, gerai ištekina bet koks normalus tekintojas, o didesni sūkiai juostiniams diržams nesudaro problemų.

    #7513
    Buckis
    Participant

    na va pagaliau matosi kad artejam arciau link to ko ir reikia, taigi kai pirkai dirza ir skyva ten dal yra kokios emblemos kas per dirzas as apie dantyta

    #7514
    Buckis
    Participant

    tamstai priekaistu neturiu

    beto mano atveju jis apkrautas bus nemaziau 10kw o kas bus ant dyno net nezinau bet tai tik planuose kolkas

    o jeigu kas turi kontaktu normaliu tekintoju taipat nepamaisytu ( su galimybe bendraut internetu)

    • This reply was modified 10 years, 5 months ago by Buckis.
    • This reply was modified 10 years, 5 months ago by Buckis.
    #7518
    Šarūnas
    Keymaster

    automobiliniai “sinchroniniai” diržai negali atlaikyti tokių apkrovų. Net paprastuose minamuose dviračiuose su diržinėm pavarom kyla problemų.

    Vienas geresnių diržų yra gates carbon polychain.

    Škyvus geriausia pirkti gatavus firminius, o po to apsitekinti pagal poreikius. Ant jų būna daug mėsos palikta šiam tikslui.
    Beje, kažkurio gamintojo (gal gates) svetainėje užsiregistravus galima buvo parsisiųst 3D modelį.

    #7519
    Tadas
    Participant

    Na gerai sakot nelaikys ir panasiai o kaip tada gilera dna 125 kubiku 11kw?Ten irgi dirzas variatorius ir reduktorius gale.Aisku elektrinio variklio sukimo momentas zymiai didesnis bet.. nepabandes nezinosi.

    #7521
    Buckis
    Participant

    pas gilera dna 125 dantytas dirzas ? trapecinis dirzas pirma yra skirtas kaiptik aukstom apkrovom ir apsukom beto kaip ir greiciu deze tas varijatorius plius sankaba, nuimamas visas stresas nuo dirzo. o seiptai yra pribande su daug silpesniais varikliais middrive ir paprasti dirzeliai nelaiko, poto perdalineja ant lenciuga

    #7522
    Buckis
    Participant

    parsisiust galima net nesiregistravus. brezinai tik tyrinejimams tinka jie netikslus. polichain kaip minejau turi atitikmeni pas nontinentali

    tenpat kaip minejau 120 baksu tinkami breziniai

    #7531
    Mirtingasis
    Participant

    Dėl sinchroninio diržo stiprumo Šarūnai klysti,
    vos ne visi custom čioperiai vietoj grandinės diržus naudoja, o ten galingumai minimum nuo 50kw prasideda.

    #7537
    Buckis
    Participant

    cioperio dirzo taipat nepavyks uzdeti pirmai pakopai, nes jis skirtas zemom apsukom, nes jis yra stambiu dantu, nes jis yra ilgas. Taip jis atlaiko apkrova tik delto kad yra masyvus ir su dideliu pich. ne tik cioperiu dirzai yra ir seip nemazas motociklu pasirinkimas bet pats dirzas yra tikrai masyvus, visur kur mates dirzai uzdeti platus tarkim is foto galima but spresti kad apie 8cm plocio kazkur arba siauresni bet jau ant galines timing zvaigzdes, bet ten jis sukas max iki 2000rpm.

    vakar paskerdziau 125 kubiku gileros varikli, tarp asiu grubiai 24cm, pamasciau kaip supiginti projekto kastus ir sumasciau kad pradziai teks atsisakyt vien tik dirziniu pavaru

    125 kubiku bloka skerdziau tam kad jis labiau tinka perdarymui, nes pirminis reduktoriaus velenas yra ilgesnis, nes pirminis velenas storesnis, delto pirminio veleno nereiks tekinti isnaujo tiktais nutekinti ir iszrezuot rakta skyvui. Kadangi variklio apsukos planuojamos apie 7000rpm, o reduktoriaus 125kub. perdavimas kazkas apie 11:1 susiradau gear up kit, pakeitus reduktoriaus pirmine pakopa nukrenta iki 8:1. kolkas neskaiciavau kiek nukris pakeitus antrine pakopa bet manau uzteks pradziai. O tarp variklio ir pirmines reduktoriaus asies teks statyti mineta gates dantyta dirza, jei nutrauks muo apsuku tada bbz. jei del apkrovos tada platinti dirza.

    tad faktiskai beliko su variklio korpuso gabalu nulekt pas meistriukus kurie zadejo islieti nauja bloka pagal breziniu ir perklausti ar jie tikrai sugebes padaryt tai ka zadejo is Cad breziniu ir tai ka priburs uzgrudint.

    jei ne tada planas b projektas uzdaromas :)

    #7539
    Mirtingasis
    Participant

    aš sau noudosiu 3M ar 5M žingsnio diržą nepamenu šiandien vėliau pasižiūrėsiu, jis yra lankstus ir tikrai nemasyvus,
    kas jums pasakė kad dantyti diržai nelaiko apsukų ???
    tie juokingi 7000rpm niekis tiems diržams,
    aš tik kaip pavyzdį dėl čioperio diržo, nes kažkas sakė kad jis neatlaiko apkrovų,
    didelės apsukos=mažas sukimo momentas=lankstus ir nemasyvus diržas, ir atvirksčiai, mažos apsukos=didelis sukimo momentas=masyvus diržas,
    dėl apsukų manau tau tikrai nenutruks, nebent dėl apkrovų,
    o šiaip jei nelaiko apkrovų tai tiems diržams pradžiai nueina dantys(ši sąlyga galioja jei škyvai maži, ypač variklio), pagal tai gelėsi spręsti kame problema jei neatlaikys,
    taip pat jei diržas per laisvas prašokinėja kol dantys išbyra :)
    neužmiršk padaryti patogų diržo įtempimą !

    #7547
    Buckis
    Participant

    na skyvai pas mane bus kazkur apie 10 -15 cm, del itempejo nesuku kolkas galvos bo pasirinkimas ju nemazas tik vieta jam surast reikia.

Viewing 20 posts - 121 through 140 (of 270 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.