- This topic has 269 replies, 17 voices, and was last updated 9 years, 4 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2014/06/23 at 16:32 #7551ŠarūnasKeymaster
Mirtingasis, pasiskaityk kiek problemų turėjo Gates ir kiti gamintojai, kol pagamino traukai tinkamus naudoti diržus. Kad ir tam pačiam dviračiui. Automobilio diržas ir čioperio diržas – visiškai skirtingi daiktai. Tik pavadinimas vienodas ir iš toli atrodo panašiai. 100kW variklyje, galia, tenkanti diržui, bus max 5kW. Ir tai yra prie didelių apsukų. Prie 10x mažesnių apsukų jis laikys 10x mažiau galios. Aišku trumpas perkrovas atlaikys, bet ne ilgai, apie 10k km nebus jokios kalbos.
Tavo pateiktas variantas su motoroleriu irgi ne visai teisingas – ten už jo dar reduktorius stovi, apie 10 kartų sumažinantis sukimo momentą. Tai galią irgi dalink iš 10…
Su diržu padaryti galima, ir padaro, bet tikrai nėra taip kad viens du ir važiuoju. Problemos įvairios, pradedant dantų prasukimu, akmenuko pagavimu, škivų susidėvėjimu dėl korozijos ir t.t.Buckis, o yra kažkokia svari priežastis, kodėl netinka pirkti būtent to gamintojo škivą ir po to jį apsitekinti?
2014/06/23 at 18:03 #7555TadasParticipantPatersiu tema truputi.Turiu liaudiskai vadinama “pusbritve” Rieju rs1 evo.Jau yra nupirktas bldc varikliukas 1500w prie 48V sveria apie 9,5 kg apsukos kiek su Linu matavom apie 3500RPM neapkrovus.Taigi planuoju det 8mm zingsnio dirza skriemuliukai butu 20 ant asies ir 100 dantu ant rato.Narvijoj pasiklausus buvo atsakyta kad 100 dantu yra tiek kad nepatikslino kainos kuri kaip pardavejas numano apie 300lt gali buti o mazojo apie 25lt.Taigi norejau pasakyti kad pirkt yra daug ko tik reik pasirinkt arciausiai savo poreikiu preke ir tiek.
Bucki tikrai tikiuosi kad nevykdysi plano B :)2014/06/23 at 21:29 #7556BuckisParticipantNa sen gavau atsakyma is 3D lazerinio skanavimo, prasidejo nuo to kad istikrint sakes tinkamuma reme bei kuo geresni dizaina parint bei paskaiciuot lauzimus uzklausiau kie kainuos rema paverst STL failu, nei daug nei mazai 2500lt, tada permasciau galimybes ir susitaikiau pirmai versijai visdelto palikt originalu reduktoriu veliau kaip sakiau radau uzturbintus dantracius, tai uz reduktoriaus nuskanavima uzsiprase 1500lt, dar karta perziurejau kodel reikia skanuot ir sen uzklausiau kiek kainuos nuskanuot reduktoriaus dangteli pagal kuri butu sukurtas veidrodinis brezinys ir pasiekciau savo uzsibresto tikslo, pasirodo kaina nepasikeite visvien 1500lt. kreipiausi i kitus sios paslaugos tiekejus ir kaina nukrito iki 300-400lt. o tas yra dziugu. Lietuvoi skanuot atmeciau galimybe nes pasto islaidos nemazos, o papigiai neprasisuki nes visus uz kojas ir panasius dalykus juk sazininga reigtu atidekot
2014/06/23 at 22:02 #7557BuckisParticipantTo Tadas.
kad pirkt yra as sutinku tik vat daznai gaunas kad nuperki o poto reikia ismesti, nezinau ar gaunas bet stengiuosi kad nereiktu ismest ir dar atrodytu bent geriau kaip radau kazka davai pabandysiu ikist. Manau kai turesi koki varikliuka kuris bus 10-20Kw automatiskai darydamas savo britvute susimastysi ar laikys ideta dalis ir kiek ilgai.is mano varpines tai tavo dirzas bus ant paskutines pakopos kur nebus aukstu apsuku tik didesnis sukimo momentas. ten galima ikist ir nuo kokio motociklo dirza kad ir deveta tik kad ilgiai tiktu ir skyvu devetu taipat yra bent ebay, tik su atstumais neaisku, mano atveju sitas fintas netinka
2014/06/23 at 23:33 #7560MirtingasisParticipantŠarūnai, tą patį parašiau ka ir paminėjai, mažėja sukiai didėja apkrova diržui viskas čia aišku,
nežinau ar kuris matęs, man teko gyvai matyti, yra volvo kur perdavimas į galinį tiltą padarytas diržais, sistema beveik identiška motoroleriams
http://bringatrailer.com/2010/02/24/odd-swede-1978-volvo-343-dl/
http://www.volvo300mania.com/uk/forum/viewtopic.php?f=8&t=8505
man su 4kw varikliu su juostiniu diržu sistema pasiteisino iš pirmo karto, po 500km nusidevėjimo nesimato nei ant diržo nei ant škyvo,
negaliu garantuoti ar tai tikrai pasiteisins su sinchroniniu diržu bet pamėginsim pamatysim.2014/06/24 at 21:29 #7564serafanasParticipantNežinau kodėl, bet HD naudoja siaurą sinchroninį diržą savo naujam elektriniam motocikle: http://www.theverge.com/2014/6/24/5837642/riding-project-livewire-harley-davidson-first-electric-motorcycle tai manau Mirtingasis teisus, kad laiko jie apkrovas. Nebent diržas specialiai sukurtas tam motociklui.
2014/06/25 at 12:24 #7567TadasParticipantAs irgi imetu nuoroda kam idomu pasiskaitys variklio galias greicius ir skeptikams prie drivetrain pasiziurekit ir ivertinkit kokiais greiciais sukasi dirzas aisku skaityt moku matau kad dirzas ne eilinis bet ivertinus galia manau cia tik kalba del kalbos…
2014/06/25 at 14:04 #7568BuckisParticipantTo serafanas nezinau ar pastebejai kas per dirzas ten stovi, nezinau ka galima vadint sinchoniniu dirzu bet as skaitau kad tas dirzas kuris skirtas pramonei jie yra prieinami paprastam vartotojui padal pasirinkima, viskas kitka yra individualu ir ju nera ilgiu pasirinkimo jei gaminami tam tikrai linijai kaip paskirstimymo dirvai varikliui, galios dirzai motociklam ir t.t,
nesuprantu kaip galima ismastyt ir sulygint va tokia firma turi ir naudoja toki dirza, tai taip iseina man savo galine sake reika ilgint pusmetriu kad nupirkus dirza ikist nuo HD modelio ar kitoki dirza,
Pasikartosiu bet nieko visiskai nieko savo atveju as nepritaikysiu nuo dirzu nuo moto galinio rato nes jie jei pastebejai masyvus ju pich yra didelis ir aukstis dirzo ziaurus, juo labiau fiksuotas ilgis su keliais varijantais tuda siuda kad paturbint. ir prie viso to priminsiu kad ratas sukas grubiai 1000rpm o ne 7000rpm
kaip kazka tokio imanoma ikist tarp asiu kur 24 cm? pagal dauguma cia diskutuojanciu 14mm pich dirza i 24cm tarpa? nebent abu skyvai bus 21cm dydzio o ilgio dirzo nerasi
2014/06/25 at 14:14 #7569BuckisParticipantTo tadas kaip ir dalis pasisakiusiu iskaitant ir mane galiu primint kad mano pasirinktas dirzas yra lygiai toks pat kaip ir zero, nors tikrai as neziurejau ju dokumentacijos pries tai. apsukos yra daug zemesnes bet iskaitant apkrova verta bandyt. sitie dirzai yra butent pramoniniai ir prieinami mirtingajam priklausomai nuo sios linijos danties pasirinkima yra tikrai platus pasirinkimas ilgiu, beto gates ir continental turi tuos pacius dantu brezinius ta prasme pasigaminus skyva galima pirkt ir tos firmos dirza ir kitos
dekui uz linka
jei dar kas uzmatytu arba gal turi priejima prie dantu breziniu manau buciau dekingas uz info jei info vertinga ale patys breziniai manau susitarsim.
( breziniai su ismatavimais nes be ismatavimu pats gates duoda parsisiust)
2014/07/09 at 08:19 #7759ŠarūnasKeymasterBucki, dėl tavo ventiliatoriaus. Šitą variantą žiūrėjai?
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__30632__DPS_Series_90mm_12_Blade_EDF_Replacement_Impeller.html
2014/07/09 at 09:41 #7764MirtingasisParticipantpasidalinsiu gerom nuorodom
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=tooth+belt&catId=&initiative_id=SB_20140708230311
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=synchronous+belt&catId=&initiative_id=AS_20140708233431
pasirinkimas gana ivairus, keiskit raktažodžius ir ieskokit kas reikalinga,
ir diržai belenkokių ilgių ir škyvų pagal skonį rasit, tik reik skirti kiek laiko kad paieškot ir kontaktuot,
kainos kaip matysit tikrai nedidelės2014/07/09 at 14:46 #7769BuckisParticipantTo tai ventiko nebuvau matęs, vėliau pasigilinti. Dabar kitos bėdos užpuolė, skanuota greičiu dėžė skiriasi apie 2mm nuo originalo o brėžinys irgi apie 2mm ir visumoj gaunasi apie 5mm.
Audziu mintį ką čia daryt kad sugaudyti galus nes įtariu pakeitus ismieras vienoj vietoj kitur kai pabėgs tai bus amenJei iš solidworks spauzdini tiesiai ant lapo vienas gaunasi o jei 1:1 masteliu visai miškas. Pati brėžinį matuoti solidworks terpėje vėl kitos ismieros.
Tai šitą ziurke reik iššaudyti o pasitarti kolkas tik su savim nebent
2014/07/09 at 21:49 #7771agniusmParticipantAs tai keliuosi I corel ir is ten spauzdinu ir gaunasi kaip reikia.
2014/07/10 at 09:50 #7781MartynasParticipantsu solidwoks spausdinimu nesu susidūręs, bet su autoCad’u dažnai tenka spausdintis šablonus, bet manau turėtų būti panašu. Tad autoCad’e reikia susi kalibruoti, kad pamatavus lape ir autoCad’e sutaptu matmenys, nes printeriai spausdinant truputi iškraipo vaizdą, dėl savo veikimo principo. Be to kokį printerį naudoji? Nes jei paprasti buitiniai greitaeigiai lazeriniai printeriai, tai jie labai prasti tuo atžvilgiu, tekste taip nesijaučia, bet spausdinant tikslius brėžinius iškraipo vaizdą (galima pasibandyti nubraižius kuo didesnį kvadratą ir jį atspausdinus pasimatuot, nelieka stačių kampų) Tad jei reikia tiksliai atsispausdinsi reikia nešti tiems kas tuo užsiima, o jei labai tiksliai reikia tai tokiems darbams jau naudojami ploter’iai, o ne be spausdintuvai, kurie tik simuliuoja linijas dėdami taškus
2014/07/10 at 10:05 #7782MirtingasisParticipantdeja, ploteris jei nesukalibruotas lygiai taip pat braižo netiksliai,
turiu ploterį ir be kalibracijos neatitinka matmenys, susikalibuoji ir nelieka problemų2014/07/10 at 10:49 #7785MartynasParticipantTai norint, kad tiksliai veiktų reikia viską kalibruoti, bet paprastas printeris gali ir nesusi kalibruoti, prasčiausiai netam skirtas daiktas. pvz autoCad’e taip ir neradau kaip kompensuoti spausdinimo deformacijas pagal tinklelį, leidžia tik proporcingai skersines ir proporcingai išilgines pakoreguot, iš ko mažai naudos
2014/07/10 at 11:19 #7787MirtingasisParticipantnepasakysiu tiksliai kaip autocade bet dažniausiai kalibrujant reikia keisti koeficientą matmenų korekcijai, keiti skersinį išilginį koeficientą, spausdini spausdintuvu ar braižai ploteriu testus, matuoji geriausiai tarp tolimiausių taškų atstumus ir pagal tai, jei nesutinka, vėl koreguoji koeficientus, pora testų ir susikalibruoji,
bet koks įrenginys arba programa norint išgauti tikslumus turi būti kalibruojama2014/07/10 at 13:22 #7788BuckisParticipantNu nežinau vakar bandžiau bilekaip visais būdais kiek žinojau spausdinti š gavosi, gerai kad bent brėžinys atrodo dabar tikslus
Printeris pas mane lazerinis su skaneriu, kopijuokliu, hifi, ir nesenas ir nepats pigiausias, ir nepanašu kad grybą pjautu, prieš tai spausdinau celem plokste buvo viskas liuks
2014/08/09 at 18:03 #8047BuckisParticipanttaigi laikui begant nutraukiau projekteli savo ir pradejau pardavinet dalis kurios man kolkas nereikalingos
priezastis ta kad nenorejau isleisti tokios sumos pinigelis del savo savanaudisku tikslu kurie tikriausiai nelabai ir buvo tinkamai priimti.
vienpuse sake su imontuotu varikliu is lieto aliuminio bei amortizatorius butent sakes pradzioj perviduri.Ko pasekoje pabendraves su didesniu proto ir patirties galiu turinciais asmenim
persokau ant kito motorolerio remo. siai minutei netgi daug sekmingesnes konstrukcijos kuri supaprastina mano uzmojus.
nebereiks sukti galvos del galines sakes bei amorizatoriaus perkelimo kiton vieton.taigi isigijau Derbi GP1 Sport varijanta uz mano manymu nedidele kaina, juolab kad su dokumentais, vaziuojanti ir faktiskai ciela. pradziai kol surasiu naujus namus vidaus degimo varikliui po kiema lakstysiu neardes.
pristatau jusu teismui jau sektiek nudraskyta motoroleri
reiketu informacijos kokiu yra nesuper galingu varilkiu DC arba BLDC kad ikisti i sita agregata su zemiskom kainom. Ziurejau as AGNI varikliuka bet jie kaip cia pasakius labai jau perstiprus gal ir neveretu i toki zvalgytis?
Agni galima surast padeveta apie 1500-2000lt
pageidavimai kad variklis butu na tarkim toks kad nereiktu daryt papildomu pakopu perdavimui, pradziai uzteks vienos pakopos:) numatomas motopirkos greitis 80-90km/h
2014/08/09 at 18:07 #8048BuckisParticipantJeigu kas turi daliu tokiam agregatui nesusijusiu su vidaus degimo varikliu-ale plasmasiu geroi buklei spridometro…. busiu dekingas jei susisiektumet
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.