Home Forums Bendras Dviratis be pedalų

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 50 total)
  • Author
    Posts
  • #12090
    Tyro
    Participant

    Jie galvoja ne tik apie kamščius, bet ir apie tai kad neužsimuštum, ir juo labiau, neužmuštum kito. Su tokia lengva priemone jie gal nemato “saugaus” važiavimo kai greičiai virš 25km/h. Nors čia tiesiog reikia kažkokio reikalavimo stabdžiams, šalmui ir pats jau atsakingas lieki. Civilinė atsakomybė manau irgi netrukdo. Ir taip, jeigu važiuoji virš 25km/h tuomet marš iš dviračių takų, bet galimybė rinktis yra gerai.

    Man patinka galimybė važiuoti gatve su srautu kai naudoju dvirati kaip susisiekimo priemonę, bei patinka važinėtis dviračių takais, parkais ir pan kada jis man kaip rekreacinė transporto priemonė. Tuomet ir greitis kitas. Riba pagal galią išvejanti iš tokių vietų nėra perdėm logiška, bet saugiklių kaip leisti važiuoti ir ten ir ten nelabai sugalvoju.

    #12091
    sopkis
    Participant

    @Tyro – tai mano anksčiau šitoje temoje rašytame dideliame pranešime yra minimas tas išskirstymas. Bet kol kas jis iš ES reglamento neįtrauktas į KET, ir vistiek ten gaunasi nesąmonė. Nes 250W 25km/h max yra elektrinis dviratis kuris gali važiuoti dviračių takais, o 251-1000W jau L1Ae kategorija – motorinis dviratis, greitis tie patys 25km/h, svoris ne daugiau 40kg, bet reikalinga registracija, draudimas, bet va dviračių takais jau važiuoti negali. Su 25km/h siūloma važiuoti automobilių keliais. Šito tai niekaip nesuprantu – padaro pilnateisį eismo dalyvį, bet liepia važiuoti kaip mirtininkui tarp mašinų. Padarytų reikalavimus kaip mopedui tai suprasčiau. Bet man atrodo bijo eimo įvykių, kai lengvu bet gan galingu dviratuku į kokią mašiną įlėksi.

    #12092
    karpis
    Participant

    JAV kaip dažnai būna, geriau nei Evrosojūze: 20-MPH 750-Watt limitas. Ir ėjo kalba apie “The peculiar point of the US-configured systems that are now being promoted is that the rider can only use a throttle up to 20-MPH, however if you pedal, the PAS will power up the E-bike all the way to 28-MPH”

    Retail electric bike top-speed of 28-MPH, a new US-legal strategy

    #12093
    karpis
    Participant

    nors imk ir kopijuok JAV, betgi priklausome sąjungai ;-) na yra EU dar ‘Speed pedelec’ kategorija, tie patys 28mph arba 45kmh max. pedaliuojant. Yra ir tos kategorijos gamykliniai el.dviračiai, registracija-draudimas jiems taikomi.

    #12094
    agniusm
    Participant

    na taip, atsakymas visiskai net ne apie tai ko klausei :D

    Realiai tai atsakymas visiškai pro šalį…

    Prie atsakymo yra tel. nr. Ryt skambinsiu pasibliaut, visiša nesamonę atsakė, matyt tokie ten ir dirba, tokie kuriem kuriamos darbo vietos, o jose mala š…

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    #12097
    Šarūnas
    Keymaster

    Labai prastai reglamentuotas KET ir susiję straipsniai… Įvykio metu būna tiek nuomonių, kiek žmonių paklausi. O tyrėjai dažniausiai vadovaujasi ankstesne praktika: “jei prieš 2 metus buvo kažkas panašaus ir nubaudėm sėkmingai, tai bausim ir dabar”.

    #12098
    agniusm
    Participant

    Na, įstatymas yra įstatymas ir interpretacijai ne vieta. Jei baudžiamasis sutiko su nuobauda nuleidęs galvą, čia jau jo bėda. Ne šiaip sau užklausiau teisėjo, kadangi teismo atveju, jis paprastai sprendžia kaip yra

    • This reply was modified 9 years ago by agniusm.
    #12105
    Šarūnas
    Keymaster

    Dažnai ne viskas taip paprasta. Tas “šakojimasis” ir tiesos ieškojimas yra labai brangus. Ne vieną atvejį žinau, kai pripažino kaltu dėl nesuprantamų priežasčių (kyšis?), o aukščiau eit kainuoja didelį pinigą ir nervus.
    Įstatymuose tikrai yra per daug vietos interpretacijoms, todėl ir atsiranda visokios teisėjų nuomonės ir kitos nesąmonės, kur rezultatas didele dalimi gali priklausyti nuo oro…
    Jei įstatymai būtų konkretūs juoda ant balto, tai ir teisėjo nereikėtų ir šalys nesišakotų – visiems viskas būtų aišku. Bet yra kaip yra ir KET labai geras to pavyzdys, kadangi jį lengviau suprasti ir “paprastam žmogui”, t.y. pamatyti, kiek dviprasmybių yra.

    #12106
    Canis
    Participant

    Liūdna, bet pas mus teisinė valstybė, juristus moko teisės, teismai vadovaujasi teise ir tik vienintelė Teisingumo ministerija “užsiima teisingumu”…Net konstituciją yra išaiškinama “dvasių”….tik neaišku kieno.

    #13201
    Nemirtingasis
    Participant

    Kai susiduri su tais reikalavimais ir registracijos klausimais tai atsimuši į sieną, neskaitant, kad Lietuva beveik prilygsta 3 šalims (pagal atlyginimus ir valdžios veiksmus), tai dar prie to įstatymai beveik griežčiausi europoje…
    gerai, kad policija į el. motorini dviratį labiau žiūri kaip į dvirati, bent kolkas…
    aš be pedalų lakstau miesto gatvėmis, greitis iki 70kmh.
    prie policijos numetu greitį, teko pralėkti ir nepastebėjus jų, bet nesustabdė, tik nusekė akimis kol už posūkio nenuvažiavau…
    artimiausiu metu bandysiu aiškintis dėl registracijos,
    parašysiu kas ir kaip…

    #13203
    Šarūnas
    Keymaster

    Linas yra minėjęs tokią “savadarbių transporto priemonių asociaciją”. Sako susimoki už narystę, praeini TA ir važinėji be jokių ekspertizių. Ar domėjotės kas?

    #13204
    agniusm
    Participant

    Slidus reikalas su ta asociacija.

    #13208
    Šarūnas
    Keymaster

    Galima plačiau? Man dar neteko susidurti, bet svarstau kaip variantą..

    #13210
    Tadas
    Participant

    Agnius teisingai sako.Susimoki pinigeli ir gauni specialu numeriuka vazinet metam dviem(priklausomai kiek tesi naryste).Parodysi vidurini pirsta ir iseisi is asociacijos nustos galiot tavo numeriukas vel tapsi nelegalu.
    Sarunai bet pats gi pasidares nepilnai net 48V pas tave gi ten dviratukas ledas ir dar kazkiek gi susidures buvai su ta legalizacija kai motoroleri planavai legalizuot ko tau bijot? :)

    #16052
    Tyro
    Participant

    LRT laidoje buvo kalbama apie el. dviračius ir jų progresą. Įdomiausiai pasirodė rubiko autoriaus pasisakymas, kad kitose šalyse per galingus dviračius (>250w) konfiskuoja. Gal tai noras savo produktą parodyti gražiau nei nelegalius galingus dviračius. Nors kiek žinau jie nutraukė gamybą ir žada vėl kažkokią naujieną, tad turėtų būti ne taip aktualu. Tačiau iš to ką ką girdėjote – ar tikrai už Lietuvos vyksta tokie dalykai?

    laidos įrašas: http://www.lrt.lt/mediateka/irasai#/content/laba%20diena laidos data 2017-05-05 (nuo 30min)

    #16053
    Šarūnas
    Keymaster

    Manau kad tai yra bullshitas. Nei vieno konfiskacijos atvejo negirdėjau nei užsienyje, nei Lietuvoje. Jei ir buvo, tai ne masinis reiškinys. Čia aš nekalbu apie niujorke užbanintus visus edviračius ir masines konfiskacijas.
    Manau ponas Rubbee autorius bando desperatiškai lietuviams parduoti savo išradimą. Na ne ta rink, nes čia visi turi savo nuomonę, kas veikia ir kas ne, o ir užsienyje, manau, turėtų populiarumas greitai aprimti, kai visi išsibandys. :)
    Taip pat užkliuvo komentaras dėl 250W maksimalios galios. Ar tik nebuvo padidinta iki 1000W prieš kelis metus?

    Šiaip pati laida gan šlykštokai žiūrisi, nuolat pypsi mano reklamos detektorius. :)

    #16054
    sopkis
    Participant

    Galingumas Lietuvoje jau gan senai padidintas iki 1000W motoriniams dviračiams, o KET elektrinio dviračio išvis nebėra nuo 2016 gruodžio (bent jau tada žiūrėdamas KET neberadau ten minimo elektrinio dviračio).
    Kas dėl konfiskavimo, tai mažiau nei prieš metus mane policininkai draugiškai susistabdė paklausinėti apie mano transporto priemonę ir šnekėjome gal 10 minučių. Išsidaviau kad pas mane daugiau nei 1000W ir važiuoja greičiau nei 25kmh, bet jie sakė kad jiems žinoma kad yra šiek tiek ar stipriai viršijantys ribojimus dviračiai, bet kol jie pesčiūjų nedaužo ir į autoįvykius nepapuola, tol jokios kontrolės nebus. Kai jau tų galingų dviračių padaugės iki tiek kad prasidės pėsčiūjų trankymai ir autoįvykiai – tada ir kontrolė atsiras. Čia jie man taip tiesiai šviesiai ir pasakė.

    • This reply was modified 7 years, 7 months ago by sopkis.
    #16056
    agniusm
    Participant

    Geras, Lino dviratis pora tūkstančių vatų, bišku mažai :D Šiaip nieko ir nepasakė vyrukai, gal nepabaigė įstatymų skaityti, visko būna :)

    #16057
    Nerijus
    Participant

    jo mažoka kilovatų :D
    ket nera , bet yra SEAKĮ motorinis dviratis : http://eismas.eu/index.php/6-saugus-eismas/69-sei-i-2-str-pagrindines-sio-istatymo-savokos 36.

    #16058
    Nemirtingasis
    Participant

    Bent Lietuvoje tai nelabai kreipia dėmesį, man teko kelis kartus kai nepastebėjau policijos pralėkti pro juos max greičiu ~68kmh, (pas mane 4kw galia) tai ilgai sekė mane akimis, bet negaudė :), o Vokietijoje tai griežtai, yra youtube vaizdų kaip susistabdo įtartiną motorolerį, išsitraukia iš mašinos mini stendą ir ant jo tikrina greitį ir galingumą, ir skaičiau, kad baudos tikrai didelės, o dėl konfiskavimo nieko negirdėjau :)

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.