Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › "E-baikas" ir jo studija
- This topic has 43 replies, 6 voices, and was last updated 13 years, 12 months ago by
Paulius.
-
AuthorPosts
-
2011/04/12 at 14:00 #2962
Tadas
ParticipantValdai kokio gamintojo tavo Li-po? Koks C max ir C cont.?Kazkaip amerikonai neverke kad nelaiko Li-po akumai jiems nors smaugia su RC ar hubiniais varikliais belekaip juos.
2011/04/12 at 14:49 #2963Valdas666
MemberFlightpower 30-50C,pries tai rexe isleke Align 30-50C,ta buvau lietuvoje pirkes tai iprudinau pardavejui atgal.O siaip sarasas ilgas visko net nepamenu.Tiesiog sitie ir dar vienas is amerikos pries 4metus atsisiustas padare labai jau greita chlabinkst…
Kai tris uzlygiagretintus 5000 akumus smaugia 100A srove tai jiem giliai nusispjaut,nesusyla netgi.Deja pas mane rotorius isisukinedamas vienam tokiam akumui duoda 70A srove,aisku paskui pakrenta.Piktesnes evoliucijos metu ir 90A sroves pasitaiko…
2011/04/13 at 13:40 #2964ARV
Participant…, o gal Kas bandet turnigy nano-tech: kakie atsiliepimai? Gal verta e-bike’uose naudot?
2011/04/13 at 16:07 #2965Paulius
ParticipantNebandžiau, bet iš surinktos informacijos, manau, galima galvoti, kad taip, naudoti įmanoma. Ar verta? Su šiomis baterijos (radau hobbyking.com puslapyje prie prekės komentarą) žmonės pasigamino DRAGSTERĮ!!! Nuoroda į jų “mašiniuką” ČIA :) Gal tai atsakys į klausimą?
2011/04/13 at 18:01 #2966Valdas666
MemberLiPo gerai jeigu reikia pasiekti aukstus rezultatus ribota kieki kartu.As jau kogero atsisakysiu visos ju veisles.Senai grasinausi pereiti ant A123 bet dabar tai tikrai apsisprendziau.
Neatkalbineju jusu,kolegos,tiesiog esu prarades gana daug pinigu LiPo pavidalu.
2011/04/18 at 09:39 #2967Paulius
ParticipantTaip, naujieji akumuliatoriai sumontuoti, išbandyti. Dabartinė sistema pasiekia tokius parametrus:
Nuvažiuojamas atstumas (labai mišrus maršrutas): ~23 km (energijos likutis ~20%);
Maksimalus greitis tiesiojoj (pilnai pakrautos sistemos): ~44 km/h;
Krovimo trukmė (kraunant kiekvieną atskirai su 12V 4A): ~12 h;
Viso “turto” svoris: ~45 kg (su vairuotoju: ~ 120 kg);
Pastabos: į statesnę įkalnę “lipa” labai sunkiai, arba visai nelipa; prastų komponentų (priekinė šakė, ratlankis, padanga, sunkus rėmas, prasti tvirtinimai, mano pačio apgadinta grandinė, terkšlė) dėka, greitai praranda greitį; prastas įsibėgėjimas (0-30 km/h per ~ 10s).
2011/04/18 at 09:44 #2968Paulius
ParticipantPo bandymų pastebėtas labai nemalonus dalykas: motoriukas užkaista iki ~100 C (buvau pasijungęs multimetrą su termopora). Šįą problemą su laiku manau išspręsiu pakankamai efektyviai. Bet, norisi man sužinoti patyrusių, ar tiesiog gerai žinančių nuomonę: mano motoriukas su paprastais magnetais; norėčiau įsidėti į jį neodimio magnetus. Ar tai pagerintų situaciją traukos pusėje ir, ar tai nors truputį sumažintų (o gal tik nepadidintų) esamas energijos sąnaudas?
Beje, dabartinis teorinis sukimo momentas ~ 3,5 Nm (per mažai…) :)
2011/04/18 at 15:41 #2969Paulius
ParticipantTaigi, apie neodimio magnetus. Ką atradau, mane šiek tiek nustebino. Iš esmės, sukimo momentas padidėja labai, labai į gerą pusę, bet, sumažėja maksimalūs sūkiai (nuo 2800 iki 2600) Nėra didelio praradimo dėl to :)
2011/04/18 at 18:57 #2970Tadas
ParticipantPauliau truputi nesuprantu ka pakeitei sistemoj?Jei neklystu norejai zvaigzde didint galine.Jei nepakeitei tada kaista todel kad akumai sviezi sildo tavo motoro apvijas be jokios naudos.Neodymio magnetai pagerintu sukimo momenta bet zenkliai padidetu tuscios eigos srove ir pasikeistu visa kreive galios atidavimo.Nebent surastum vos galingesnius magnetus nei yra dabar tada pagerintum sukimo momenta ir galia o tuscios eigos srove pakiltu nezymiai.Bet cia neapsieiti be teorijos reik isivest magneto indukcija per formules ir t.t
2011/04/18 at 21:50 #2971Paulius
ParticipantDėkui Tadai už patarimą.
2011/04/19 at 06:47 #2972Tadas
ParticipantTai koks tavo galutinis perdavimas ratui atitenka?Siaip dar yra N50 imagnetinimas.Reik nepamirst kad kai kurie neodymio magnetai dirba iki 80 laipsniu o geresni iki 150 kai pasiekiama temperatura kritine jie isimagnetina todel atsargiai su savaisiais nors pas tave greiciausiai feritiniai bet as ju nezinau ribines darbines temperaturos kazkaip nesidomejau.Jei nesugalvosi ka keist ir dar vis zaisi su tuo varikliuku tai manau apsimoketu investuot i planetarini reduktoriuka toki kaip pas mane nes jis eina iki 1kW galios varikliukuose tai turetu laikyti.Man jo kaina i rankas gavosi 100lt jei gerai pamenu.
2011/04/19 at 08:00 #2973Šarūnas
KeymasterSudėjus stipresnius magnetus sukimo momentas padidės, tačiau maksimalus greitis nukris proporcingai.
2011/04/19 at 15:49 #2974Paulius
ParticipantMagnetų mintį kažkuriam laikui metu iš galvos. Vieną gražų projektą atradau, kurio eigoje, žmogus šiek tiek apsiskaičiavo, bet pakankamai sėkmingai. Ką norėčiau iš Jūsų visų sužinoti, tai motoriuko pervyniojimui skirta literatūra, kuri būtų pakankamai “draugiška” tokiam kaip aš (esu labiau konstruotojas, negu skaičiuotojas) :) Sudomino galimybė išspręsti motoriuko kaitimą ir atiduodamą galią, pervyniojant. Ganėtinai pigiai ir manau efektyviai galima tai atlikti. BET, nė karto nedaręs, o vien tik suprasti indukciją, man nelabai užtenka… Taigi, prašau literatūros :)
2011/04/19 at 20:42 #2975Šarūnas
KeymasterIš savo patirties (susiprojektavau ir pasigaminau variklį motoroleriui (dar nespėjau labai išpublikuoti)) galiu pasakyti, kad kur kas didesnę energijos nuostolių dalį sudaro pigaus valdiklio blogas valdymas, dėl kurio motoras kaista, nei paties motoro netinkamas vyniojimas. Motorą vynioti reiktų pačioj pabaigoj.
O vat gerų valdiklių rinkoje neaptikau. Dirbu prie savadarbio valdiklio.
2011/04/20 at 10:53 #2976Paulius
Participant2011/04/20 at 13:58 #2977Paulius
Participant2011/04/20 at 14:46 #2978Linas
Participantkaip tik uz akiu uzkliuvo manau tau tunkantis daiktas:
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=27157
jis skirtas lifepo4, bet manyciau turetu ir svinui tikti, labiau Sarunas pakomentuotu…
o sios 3vn pakroceju galima naudoti atskirai kiekviena akuma kraunant, bet reikia kad jie butu izoliuoti, net geriau pasikraus jei atskirai krauti…
2011/04/20 at 15:10 #2979Paulius
ParticipantOk Linai, dėkui :)
2011/04/21 at 11:42 #2980Tadas
ParticipantLinai o Paulius amerikoj gyvena? :) Nes kazkaip pasiulei jam 110V naudojanti pakroveja..
2011/04/21 at 12:42 #2981Linas
Participanttaip, suklydau, :) labai nesigilinau kas per daiktas…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.