- This topic has 84 replies, 28 voices, and was last updated 5 years, 7 months ago by
Romualdas.
-
AuthorPosts
-
2015/03/13 at 23:24 #9837
Linas
Participanttiesa, vaziuojant miesto rezimu ir nevirsijant 40km/h max greicio vidutiniskai naudojama apie 15-20wh vienam km. tai tarkime 48v 7ah svinas praktiskai tures apie 200wh talpos, tai realu nuvaziuoti apie 10-13km
2015/03/13 at 23:51 #9838Justislovas
ParticipantLinai, tavo simulatorius zaliam vartotojui per sudetingas :) Tai supratau, kad i svina net neziuret, nes jei tai tik pirmasis bandomasis dviratis. Bet gal pradekim nuo dviracio (sulankstomo/sudedamo, 20″ ratais). Su amortizatoriais retas kuris pasitaike, kiek ziurejau. Ar verta pirkt su vidinem pavarom? Kiek W varikli butu protinga deti?
2015/03/14 at 10:28 #9840sopkis
ParticipantDėl simuliatoriaus sudėtingumo tai miromax tėra tik reklamai skirtas, su realybe jis labai prasilenkia. O dėl 20 colių rėmo tai per silpnas jis tavo norimam greičiui ir viskas. Suprantu kad norisi kažko kas tiktų pagal tavo poreikius, bet arba turi norimą greitį ir atstumą, arba sulankstomą rėmą.
2015/03/14 at 10:31 #9841medlaizis
ParticipantIš savo patirties galiu pridėti, kad su 48V 10Ah švino baterija ir tuo pačiu tavo žiūrėtu magicpie 1kw varikliu po >=50 baterijos ciklų nuvažiuojamas atstumas be pėdalų kietu žvyrkeliu 25km/h greičiu bus tik apie 12km. Tai vargu ar verta terliotis. Švinas tokių iškrovimo srovių nemėgsta ir gan greit praranda talpą. O dėl amortizatorių – būtų labai naudinga. Pats kai montavausi viską į rėmą – neturėjau donoro su amortizatoriais gale. Tad dėjau tik amortizuojančią šakę priekyje. Eksploatuoju itin bjauriais, duobėtais keliais, nuvažiuota jau >3000km, bet rėmas nėkart nebuvo įtrūkęs ar lūžęs, bet vat galinio rato stipinai jau du kartus buvo lūžę. Viskas priklauso nuo norimo komforto ir važiavimo manierų bei greičio.
2015/03/14 at 10:34 #9843agniusm
ParticipantAš patarčiau Justislavui sukurti savo temą ir ten klausinėti. Čia perku/parduodu skiltis, Šarūnas jau minėjo, taigi, atsižvelkite!
2015/03/14 at 10:50 #9844Justislovas
ParticipantTema buvo gana mirusi (3 metus!), bet ne problema susikurt nauja. Anyway, jau supratau, kad svina keist i liti ir mazint parametrus. Vazineti ruosiuosi Vilniuje, is Fabijoniskiu i Centra ir atgal (dazniausiai), tai nors bus tos bekeles elementu, bet 90% asfaltuotas kelias/takas.
Skiltis Perku/parduodu/remontas, bet poteme e-transporto pagalba… taip kad visai i tema as cia. Stebiuosi, kad niekas neparduoda jau sukomplektuotu devetu savo custom made variantu, matyt visi labai patenkinti dviratukais :D
-
This reply was modified 9 years, 11 months ago by
Justislovas.
2015/03/14 at 11:57 #9846Tadas
ParticipantTai kad jei padoriai surinktas dviratukas kainuos tiek kad pagalvosi jog jis auksinis.O realiai ta kaina supranti kai pats susirenki po detale.Kita vertus kam ji pardavinet jei daiktas puikiai veikia?
2015/03/14 at 12:42 #9847aleksanderis
ParticipantGreitu metu turesiu:
darinksiu,hardtaila kross hehagon v5 aliumini, gale su magic pie 2 26coliu,priekija manitau drake su avid jusy 5,isoriniu valdikliu 40A,10ah 20s pingbatery, 5a pakrovejas, kaina 600? Gal ir galima nesurinkta pigiau.2015/03/14 at 19:29 #9857kestas
Participantsveiki, gal kas gali parasyt koks galinio amortiko tvirtinimo plotis (virinuosi rema ir noriu tvirtinima prisivirint) amortiko dar neturiu, o gal kas turi nereikalinga? nupirkciau. kaunas
2015/03/14 at 20:26 #9863vvaldasv
ParticipantKestai, amortikų storiai truputį skiriasi. Pvz.: kiniečio už ~15 Lt keliais milimetrais skiriasi nuo brangaus firminio orinio. Kai nueisiu į garažą, pamatuosiu. Paprastas kinietis liktai kažkur lentynoje gulėjo. :)
Storis tvirtinimo vietose su įvorėmis: orinio 23mm, kiniečio – 24mm. Ilgių kiek žinau, būna įvairių. Maniškio orinio ilgis per skylių centrus 16,5cm (visas ilgis 18,5cm); kiniečio per centrus – 12,5cm.
Sėkmės konstravime. :)P.S. Kaune gali nusipirkti (nors pigaus kinietiško nepatariu) čia:
http://www.vasare.lt/preke/galinis-amortizatorius.545/2015/03/14 at 21:32 #9869vvaldasv
ParticipantJustislovai, jei ieškai sudedamo dėl vietos stokos, parsisiūsk šitą (max. greitis 24km/h, atstumas 32km):
http://www.likecool.com/URBE_Folding_Electric_Bike–Projects–Gear.html
Lietuvoje būsi pirmas su tokiu ir mums papasakosi, žinosim ar tai praktiškas daiktas, gal ir mes susigundysim. Pralaužk ledus! :)
2015/03/15 at 00:21 #9879Justislovas
Participantvvaldasv,
jiems dar su dizainu reiketu padirbeti, nepatinka man tokios invalidkes. Tas 20″ ratukais dviratis irgi invalidke, bet vis tiek geriau atrodo :)2015/03/15 at 09:11 #9882Ciuraz
Participantkazkada buvo sudedamas rusiskas Desna dviratis, patapo nebe :)
2015/03/16 at 11:13 #9895Tyro
ParticipantGreitu laiku pardavinėsiu savo senajį dviratį, nes renku naują. Visas važiuojantis, tačiau prieš parduodant pakeisiu bateriją nes dabartinė prastos būklės (arba galiu parduoti be jos). Vienintelis minusas be baterijos – galinės padangos susitrynęs kordas, reikėtų ją pasikeisti (~20 euru). Visa kita veikia puikiai. Yra wattmeteris, gale paliksiu šviesas, storos padangos neblogai sugeria nelygumus, jei jie didesni – gerai dirba amortizatoriai (ne high-end, tačiau susitvarko puikiai).
Pati baterija LiFePO4 10Ah, talpą laiko gerai, tačiau po vieno “eksperimento” slegiant baterijas nebeatiduoda srovės – didelis SAG’as ir kontroleris atjungia kaip išsikrovusią. Įsijungus vėl galima važiuoti, bet taip iki 15A gal teeina paimti. Važiuodavo ~47km/h, ~20km. Važinėjant po miestą vid 20km/h greičiu buvau nuvažiavęs ir 30km. Dėsiu ~11.2Ah arba 14Ah 18650 Li-ion iš išardyto Tesla packo.
Dabar kitas variklis nei nuotraukoje (1000W)Jeigu domintų tuomet skambink į 8šėši712šėši478
-
This reply was modified 9 years, 11 months ago by
Tyro.
2015/03/16 at 22:08 #9902Justislovas
ParticipantGaila, kad ne sudedamas, bet vis tiek smalsu, kiek bus kaina su akumuliatoriais (naujais, zinoma)?
2015/03/17 at 12:00 #9904Tyro
ParticipantKol baterijos nesutvėriau negaliu žinoti paskutinės kainos, tačiau manau bus (jei sutilps) 14Ah baterija (725Wh) ir orientacinė kaina 650 euru.
2015/04/24 at 11:06 #10299Maksas
ParticipantSveiki kolegos.
Ar kas nors gali pagelbėti su kontroleriu?
Trumpa istorija tokia: susirinkau e-dviratį.
Ratas brushless 360 rpm @ 48v. 1000 w nominali (1500 w max. su 30A kontroleriu)
Brushless DC. motor kontroleris buvo komplekte: KT48ZWSL-XFC15C 30A 48V (12 mosfet konfiguracija)
Beterija 48V apie 19,4 ah is panasonic 18650 celiųSu vieną kartą įkrauta per tris važiavimu pravažiavau 40km, kol išsikrovė ir pradėjo atjunginėti. Įkroviau baterija, pajungiau – LCD rodo kad tuščia. (bet nemirksi) Bateriją patikrino, su ja viskas ok (įkrauta rodo 54,4V)įkroviklis sureguliuotas 54,6V (berods) 2A
Kontroleri junge atskirai, kazkas labai kaista ir atrodo jau beveik atsilitavo. Klausimas:
Ar kas nors juos taiso, ar supranta?
Ar apsimoka ji taisyt ir ieškot bėdos?
Jeigu pirktis naują tai kur ir koki (gal daugiau nei 30A reikia?)2015/04/24 at 21:03 #10301vvaldasv
ParticipantVisada paminėk kokiame mieste esi.
2015/04/27 at 08:29 #10329Maksas
ParticipantMiestas Vilnius. Bet jeigu kas atsirastų kitame mieste, nusimanantis šiuose dalykuose tai irgi galima apgalvot kaip persiųst. Ar kas nors turėtų sprendimo būdų arba patarimą?
Arba kas iš nusimanančių Vilniuje pvz. Linas ar Šarūnas galėtų pataisyt? (be abejonės ne už ačiū)Kažkaip labai gaila, tik “startavau” su projektu ir susidūriau su kinišku broku..nebent tai mano kaltė kažkur.
Gal kas turi parduot ar paskolint tokį kontrolerį, kad pajungt įsitikint kad grandinė veikia.
-
This reply was modified 9 years, 9 months ago by
Maksas.
2015/04/27 at 08:48 #10331Martynas
Participantna jei visiškai nesvetima elektronika (na e-dviratį susirinkai juk) ir įtari, kad problema valdiklyje, tai labiausiai tikėtina kad nusprogo keli mosfetai, arba išsipūtė kodensatoriai, arba prasitrynė ir susilietė kokie laidai valdiklyje.
mosfetams-> http://www.ebikes.ca/documents/BlownMosfets.pdf , kitiems išsiardai valdiklį ir žiūri kondensatorių išvaizdą, ar neišsilyždžius laidų izoliacija ar šiaip nėra juodos dūmų dėmės kur nors. -
This reply was modified 9 years, 11 months ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.