- This topic has 230 replies, 31 voices, and was last updated 6 years, 6 months ago by Spruklys.
-
AuthorPosts
-
2016/12/27 at 20:04 #15298NemirtingasisParticipant
Tadas, teisingai kalbi dėl temp., apie tai žinau, bet pilnai užtenka ir 80C jei nesiruoši “smaugti” maksimumo ir didinti nuostolius, tuo labiau, kad ten gautųsi geras aušinimas, prototipui nieko daugiau ir nereikia, o jei dar temp. sensorių įdėjus tai problemos visiškai nelieka, gamyboje dėti h ar sh…
dėl dažnio – komutacinis dažnis labai nedidelis, 100rpm * 36polių / 60sek. = tik 60hz, dėl tokio dažnio su 1mm plokštelėmis nebus jokių nuostolių,
O kalbant apie kinaus – jie tokio varianto negamina, gaunasi bent jau šiame sprendime kaip ir nėra konkurencijos,
Beje, aš neplanuoju užsiimti masine gamyba, nors gal kada :D2016/12/27 at 20:23 #15299TadasParticipantAs sakau as turiu abu variantus tiek mid drive motoriuko kuriam reik tik uzgrudint maza asele su dantratuku ir zvaigzdute 11 dantuku atiduodu ir zvaigzde 42 dantu su taip vadinama terksle ir kontroleriuka 20A su gazo rankena uz viska 30 euru kas nori tas gali dasivest iki galo juolab pavyzdys ant dviracio rusyje guli :)Kitas variantas pas Kesta metosi tai generatorius su perdarytu rotorium is neodymio magnetuku 24 vienetai ir statorius su nuluptom orginaliom apvijom paruosta beveik vyniojimui shema net turiu vyniojimo atsispausdines.Tiesiog kaip minejau ten buvo pradzia mokymasis na ir gaila aisku kad is savo klaidu.Ismokau is to kad reik finansus kitaip planuot kad paskui nebutu ismetimas i bala..
2016/12/27 at 20:41 #15300TadasParticipantBeje paieskojus pagal Karpio nuorodas aiskiai parasyta kas gavosi zmogui:
paskaitykit patys o kas nemoka Rusiskai verciu:
Generatorius prie didesniu galingumu pasirode turintis maza NK stipriai kaito.Maksimalus greitis sio aparato 55km/h bet po minutes perkaisdavo..
Taigi chebra faktai ant lekstes pigus suris tik pelekautuose ;)
2016/12/27 at 21:14 #15301NemirtingasisParticipantTadas, visų pirma – ar matei kaip jis pastatė HALL sensorius ? su tokiu pastatymu be pilnai nuo nulio programuojamo valdikio fazių tikslios komutacijos nesugaudysi, antra – su tokiu perdavimu jis ir turėjo kaisti, ten max 1:5,
trečia – prie kokių galingumų ? ir kokie apsisukimai dažnis įtampa srovė ?
Jei aplamai – kuo perdaryto generatoriaus į variklį konstrukcija skiriasi nuo eilinio BLDC ? niekuo, jei viskas teisingai padaryta tai jis eilinis BLDC variklis.
Esu daug eksperimentavęs su perdavimais, geriau didesnis nei per mažas.
Taigi, čia dar toli nuo fakto ;)2016/12/28 at 16:22 #15305karpisParticipantSveiki, kolegos. Netyčia užvedžiau diskusiją, kurią galima pratęsti atskiroje temoje (sukūriau, ir truputį perkėliau – “mid-drive be reduktoriaus” tema)
Aišku įdomu ne visiems, o ir žinome ne visi apie viską (todėl diskusija turi prasmę). Mano galva toks sprendimas turi savo nišą ir perspektyvą, ir skiriasi nuo jau esamų mid-drive sprendimų.
Tadai, mes jau kažką sukonstravome, ir nuvažiavome ne 50km, o gerokai daugiau su savadarbiu mid-drive. Tavo patirtis vienokia, pasirinkus ten MY-kinišką motoriuką, kitų truputį kitokia. Skiriasi ir poreikiai ir biudžetai. Darant savadarbį-yra tas įdomumas, o susidūrus su problemomis-jų sprendimas, ir tobulinimas toliau (tą būtent šią žiemą irgi darau). Ir nevadink ‘tipiniu lietuviu’ kas yra visai ne tiesa, arba vadini ‘konstravimu’ gatavo gaminio (motoro-rato) įstatymą į dviratį..2016/12/28 at 16:42 #15307karpisParticipantšimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
-paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
plentiniam dviratyje, kurį itin lengva minti skaičiuojama gramais ne tik ratlankio, bet ir padangos, kameros svoriai, tai ir 3,5kg yra l.daug (rate, nes tai įtakoja akseleraciją, valdomumą ir kt). Ne rate-tai būtų priimtina.-motoras ratas. taigi vienas perdavimas, reikia ieškoti kompromiso tarp didesnio ‘rovimo’, kopimo i kalnus ir maks. greičio. Abu ‘zuikiai’ vienu
metu neišeina (arba turi būti keleriopai didesnė galia, ja kompensuojama).
O su mid.drive sprendžiama paprasčiausiai pakeičiant perdavimą (pavaromis), galima tais pačiais optimaliais sūkiais motoro ir lėkti netoli 50km/h, ir kopti statų kalną 12km/h. parodyk motorą ratą 250-400W kuris tai darytų.
o sportininkai plento būtent tiek watt’u generuoja (kojomis) ir tokiais pat
greičiais važiuoja (nes jie turi pavaras).2016/12/28 at 16:55 #15310karpisParticipantgalima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):
žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….
na o DirectDrive sunkus ratas plentui, tai net nesvarstomas..
- This reply was modified 7 years, 12 months ago by karpis.
2017/01/08 at 21:52 #15326NerijusParticipant2017/06/23 at 13:32 #16318agniusmParticipant2017/06/26 at 09:44 #16324CanisParticipantNežinau kaip kitiems, tačiau ši nuoroda Agniau negyva.
2017/06/26 at 10:07 #16325agniusmParticipantVisada gali padaryti copy/paste ;)
2017/06/26 at 11:43 #16326CanisParticipantDėkui, išmokei :) braukiu prakaitą nuo kaktos, kaip sunku buvo… Patiko ta balta Hummer’io light versija, net beveik limuzinas gavos :)
2017/07/19 at 13:04 #16382karpisParticipantKažkokistai chopper’is su torsionine pakaba? Nu spalva ir šalmo prie triračio gerai priderino :-)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/panevezietis-sumeistravo-originalu-elektrotrirati-su-autopilotu-galinti-vaziuoti-iki-120-km-221-828080#_2017/07/19 at 21:03 #16385NemirtingasisParticipantDėkui, išmokei :) braukiu prakaitą nuo kaktos, kaip sunku buvo… Patiko ta balta Hummer’io light versija, net beveik limuzinas gavos :)
Man labiau patiko pagrindinėje nuotraukoje kairėje ta “višta” :D
2017/07/19 at 21:23 #16386NemirtingasisParticipantkarpis, ten ne torsioninė pakaba, taip tik atrodo, spyruoklės ir amortizatoriaus vaidmenį atlieka 2 pneumatiniai cilindrai po sėdyne, kiekvienas kiekvienam ratui, o šiaip įdomiai ir išskirtinai atrodo, gerai padirbėta, ir realiai tai puses metų tikrai nereikia tokiam pagaminti.
2017/08/15 at 16:25 #16524sopkisParticipantPasižiūrėjau ir aš video apie tą panevėžiečio kūrinį. Neskaitant to melo apie įmanomą 100kmh greitį, kurį su 2x po 1.5kW varikliais sunkiai pasieksi, tuo labiau žinant kad MagicPie yra varikliai skirti traukai, o ne greičiui, tuo labiau tas 100kmh su tokia šake ir akumo svoriu būtų labai nesaugu. Bet man pasirodė kad jo galinių ratų pakaba be stabilizatoriaus yra labai nesaugi, nes labai lengva persiversti ne į tą pusę kurią nori, kas labai gerai matėsi video, kaip jam pavyksta lygioje vietoje išsiūbuoti savo aparatą.
2017/08/16 at 14:54 #16525karpisParticipantKad lygtai apie 50kmh šneka.. O linguoja manau irgi, kad per smarkiai :) Kažkaip visai neįsižiūrėjau anksčiau į video, matosi tie ‘pneumatiniai cilindrai.. o spyruoklė ant priekinės šakės – dekoratyvinė?
2017/08/16 at 15:37 #16527sopkisParticipantVisgi lryto reportaže kalba apie įmanomą suprogramuoti 100kmh greitį. Spyruoklė ant priekinės šakės panašu kad veikia – ji kaip papildoma nes svorio nemažai gaunasi ant priekio. Bet pati šakė panašu kad nuo paprasto pigaus dviračio su nedidele eiga.
2017/08/16 at 15:47 #16528karpisParticipantLryto? tai tada kitas video nei prie pasidalinto straipsnio. Dzin.. neieškau. bile parašyt tą apvalų skaičių 100. ‘galima suprogramuoti’..
2018/01/19 at 23:18 #16791 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.