- This topic has 230 replies, 31 voices, and was last updated 7 years, 5 months ago by
Spruklys.
-
AuthorPosts
-
2014/01/05 at 19:03 #6329
ŠarūnasKeymasterBent jau europinis reglamentas nenurodo kiek ratų jau yra motociklas… Svarbiausia galia iki 4kW.
2014/01/05 at 19:38 #6330
agniusmParticipantIs esmes man labiausiai patikokaina. Jei jie sugebes uz tokia kaina pasiulyti, visai neblogai turint omenyje jog Stealth Bomber kainuoja dvigubai tiek. Keturi ratai gal ir geriau, bet kiek lengviau padaryti varoma viena rata?! jokiu pusasiu, greiciu deziu ar reduktoriu. Grandine ir pora zvaigzdziu:)
Del reglamento tai man kaip ir nebutu svarbu, gali buti ir motociklas, svarbu stogas yra. Palauksim pamatysim kaip cia jiem bus, 2014 4 ketvirtis2014/01/05 at 21:36 #6331
MartynasParticipantTai kad kaip tik šis aparatas skiriasi nuo kitų panašių tuo, kad traktuos jį kaip automobilį o ne motociklą (jiems avarijų testų reitingai netaikomi) ir bandys gauti aukščiausią avarijų testuose 5 žvaigždučių įvertinimą. Na bandys parodyt, kad automobilis gali būt mažas, pigus ir saugus ir dar + didžioji dalis surinkta bus Amerikoj, tuo ir remsis jų visas marketingas.
neoficiali info:
2014/02/09 at 18:59 #6506Tadas
ParticipantGal kas susigundys nusipirkt ir pasibaigt projekta? :)
2014/02/22 at 06:51 #6603
agniusmParticipant2014/02/28 at 10:04 #6618
MartynasParticipant2014/02/28 at 12:12 #6629
ŠarūnasKeymasterNa jo, dalys irgi tokios… Iš maksimos :) $1.5k gal kiek daugokai už tokią komplektaciją.
2014/03/18 at 01:42 #6788
agniusmParticipantNe elektra varomas, idomus? Gal, bet nezinau, atrodo, kad visokias nesamones gamina ir stuma i rinka:
2014/03/19 at 18:52 #6826
ŠarūnasKeymasterMan tai liūdna buvo žiūrėt į šitą… Gaila, kad kišo didžiulius pinigus nepadaręs rinkos analizės. Nematau kas gali tokį pirkti, o ponigai į šitą prototipą buvo sukišti milžiniški. Spėčiau, kad koks 100-200kLt…
2014/05/13 at 05:52 #7171
agniusmParticipantLiuks konceptas SC-1 Biposto – velomobilis:
.jpg)

2014/05/13 at 08:47 #7172
ŠarūnasKeymasterPlentinės padangos, amortizatorių nėra, stabdžių nėra, stabilizatorių nėra, tvirtumo pakaboj nėra (stabdant nulinks)… :)
2014/05/13 at 09:12 #7173
agniusmParticipant…ir vaziuoja tik tiesia, kaip zoliapjove, bet dizainas vercia varvinti seile :)
-
This reply was modified 11 years, 6 months ago by
agniusm.
2014/05/17 at 22:38 #7245
MartynasParticipant2014/10/22 at 09:31 #8620
TyroParticipant2015/01/05 at 20:18 #94922015/01/23 at 12:02 #9594Tadas
ParticipantZero su mirusiais akumais uz 1000$ amerikoj.
http://elmoto.net/for-sale/3887-2010-zero-ds-project-bike-dead-battery.html
2015/01/23 at 13:41 #9595
ŠarūnasKeymasterOho. Tai Zero irgi nelabai supranta ką su batareikom daro… Didelis savaiminis išsikrovimas, o jo sprendimas – palikti nuolat įjungtą. Kas baterijas turėtų per pusmetį visiškai užmušt. Kažkaip tikėjausi daugiau iš jų.
2015/01/23 at 14:25 #9596Tadas
ParticipantAr nebus taip kad nuolat balansuojantis celes bms cia viska sugadino?
2015/01/24 at 10:58 #9597
ŠarūnasKeymasterDažniausiai BMS budėjimo metu nebalansuoja, tačiau vis vien nuolat veikia mikrovaldiklis ir jo periferija, kas, neapgalvojus, gali gana greitai nusodinti akumuliatorių. Priklausomai nuo BMS modelio ir akumuliatoriaus talpos, nusodinimas trunka nuo kelių dienų iki kelių metų. Deja ši smulkmena yra labai dažnai užmirštama projektuojant BMS, sufeilina net tokie gamintojai kaip Zero ir Tesla.
2015/01/24 at 13:53 #9598Tadas
ParticipantSarunai truputi i sona bet ar butent Tesla akumas seda nuo nuolatinio visos sistemos stebejimo ir net duomenu siuntimo i serveri.Kiek teko dometis vienintele Tesla ir turi sia beda nei Leaf nei kiti tuo nepasizymi ar bent vartotojai to nepajuto ilgai nekrove.
-
This reply was modified 11 years, 6 months ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.


