Na, bandyk. Tik gali būti kai sudvejintas ratas, biškį nesaugu, jei pvz. kažkiek guldyti paspirtuką posūkyje- pakilus vienai padangai. Nors, reik patikrint kaip iš tikrųjų.. Nematau didelės bėdos dėl dviejų kontrolerių, trottle pajungta viena, užtai galima 1/2 galios kartais išjungti. Aišku tai paprasčiau. Vienas žmogus buvo išaiškinęs kaip atrinkti fazes, sujungus du motorus, vienu kontroleriu. Truputį pasirodė per sudėtinga, ir tikimybė supleškint brangesnį kontrolerį -nemaža. Du pigūs kontroleriai užima vietos/sveria/kainuoja tiek pat, ar net mažiau už vieną brangesnį (galingesnį). Suprantama, kai vienu kontroleriu tai ir srovė turi pasiskirstyt vienodai abiems motorams. Atkreipk dėmesį, kad riedžių motorų gamyba, liejinio detalės, apvijos ir kt. truputį skiriasi, reikia atrinkti du visiškai vienodus. Mums teko nupirkti 4vnt. nes nesisekė, kad ir su tuo sujungimu tarpusavio varžtais-vietos galvutėms, veržlėms yra labai minimaliai, o pas kai kuriuos-visai netelpa. Pataikyti idealiai centrus -reikia koordinatinių staklių, be jų gavosi vos-vos ‘mušimas’. kai frikcinė pavara tai dar visai nejuntama, bet jei mažas varantysis dvigubas ratas- gali būti didesnė problema..;)