Home › Forums › Motorai / perdavimas › Kaip pakeisti BLDC motoro kV
- This topic has 26 replies, 6 voices, and was last updated 12 years, 1 month ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2011/11/06 at 19:11 #1864sarunasMember
Norėjau paklausti ar galima pakeisti bldc motoro kV pervyniojant jį?
Dabartinis mano motoras turi 765kV.Norėtusi per pus mažiau.Būtų gerai,kad galia nesumažėtų :) .
2011/11/06 at 21:00 #3672PauliusParticipantPervyniojant apsukas tikrai pakeisi. Vyniosi storesnę gyslą ir tiek. Na tas tiek, reiškia, kad dar ir pasiskaičiuoti turėsi, kokios kvadratūros gyslos reikia, kiek apvijų fazei turi skirti ir panašiai. Galia neturėtų sumažėti, nors drąsiai to aš ir neteigiu. Pats nesu pervyniojęs motoriuko. BTW, kas čia pas tave do motoras? Gal modelį ar linką numestum?
2011/11/06 at 21:17 #3673ŠarūnasKeymasterKv galima kaitalioti kaip tik nori, bet, kad galia nesumažėtų, motorą vis tiek reikės sukti tomis pačiomis apsukomis.
2011/11/06 at 23:49 #3674PauliusParticipantTai tiesiog gerai pervynioti mažesnei įtampai ir didesne srove maitinti neužtenka?
2011/11/06 at 23:49 #3675sarunasMemberAš čia dar su žaisliniais motrais žaidžiu :) http://montorc.com/M2814Shaft.aspx
2011/11/06 at 23:58 #3676sarunasMemberman čia tikslumo nereikia.Motoras skirtas lektuvams,o aš noriu pritaikyt mašinelei be jokiu ten dantračiu tiesiai ant rato dėti.Tik vat manau,kad apsuku per daug turės ir negalesiu lėtai pavažiuot.Tai jei sumažinsiu kV ar tai reiškia,kad jis man starto metu mažiau galios turės?
2011/11/07 at 07:04 #3677ŠarūnasKeymasterMotoro galia yra: P=f*M. Čia f yra apsukos per sekundę, M – sukimo momentas. Kiekvieno elektros motoro M yra daug maž konstanta, kad ir kaip suvyniotum. Taigi, galia tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Jei suvyniosi 5x mažesnėms apsukoms, tai ir turėsi 5x mažiau galios.
2011/11/07 at 18:20 #3678TadasParticipantSarunai nesigilinau i formules todel nenoriu priestarauti labai bet ar nera taip kad kuo daugiau apviju tuo daugiau sukimo momento imant ta pati serdies plota?Aisku privyniojus reik ir itampa pakelt nes kitaip galios tikrai nebus.Kalbeti teko su zmogum kuris prisidejo nemenkai prie Jonelio kurimo tai jis sake kad pirmuose projektuose naudojo paprastus asinchroninius variklius juos pervyniojant storesne viela kad sumazint vardine itampa ir padidint srove.Tai kiek suprantu salyginai turetu gautis maziau viju ant statoriaus danties ir pasikeistu KV i didesne puse.O sumazint KV privyniojant daugiau vielos nelabai leis ribotas serdies plotas.
2011/11/07 at 18:56 #3679ŠarūnasKeymasterNa taip, kuo daugiau vijų, tuo didesnį sukimo momentą srovė kuria. Tačiau, kuo daugiau vijų, tuo plonesnė viela, taigi ir srovę laiko mažesnę. Nesigilinant į formules, viską išprastinus gaunasi, kad, vienodai užpildžius ertmę variu (apvijom), kad ir kiek bekeistum Kv, bendra galia vis tiek lieka ta pati (jei kompensuosi apsukas keisdamas įtampą).
2012/08/24 at 12:20 #3680BuckisParticipantSveiki – Sveiki ir nesveiki sio forumo gyventojai.
Pasistojo klausimas: na zinoma kaip ir visiems cia besilankantiems, Motoras ir jo isigijimas galbut gamyba ji perviniojant paturbinant. Ar tai aplamai realu. panagrinejus google ka galiu surasti savo gyvenamosios apskrities galimybem. tai kolkas vienas kitas Goldenmotor varikliukas kurio kaina apytikslei 2000lt ir galimybe uzsakyti gelezine dali varikliui – kolkas komplekto kainos nezinau, laukiu atsakymo. Panagrinejus goldenmotor vidurius pastebejau siokiu tokiu idomybiu mano kvailai galvelei labai idomiu, kaipo apviju viniojimo sprendimas, pintos perpintos po kelis kartus ant tos pacios viniojamos plokstumos.
Motoriukas reikalingas motoroleriui kurio bazinis variklis buvo 50 kubiku. ratukai ant jo stovi 14 coliu. o reiktu kad paveztu 90 kilogramu drambli.
Gal kas turi patirties su varikliu gamyba viniojimu pagal pasirinkta mesa. arba jei tokiais dalykais neuzsiimat tai kodel?
Kokios mesos uzsakant reiktu prasyti. ten kur as ziurineju storiausias varikliukas turetu but 170mm, ilgis pagal norus. serdis turi 6 polius. isore turi 36 viniojimo bazes. bei bent 20 rusiu pasirenkamo metalo is ko pagaminti, taipat kazkoks susukimas tik nesupratau ar statoriaus ar rotoriaus.
Gal pas ka cia besilankanciu yra kokis varikliukas kuris eis i marcias? Nekokybisku ir RC nesiulit – nesinori uzsiiminet na patys tikiuosi suprantat.
2012/08/24 at 16:42 #3681TadasParticipantpaieskok cia Lino E-derbi senda video jei vaizdas patiks galesim pradet derybas :)Ta prasme dabar tas motoras pas mane.
2012/08/24 at 18:46 #3682BuckisParticipantJei gerai suskaiciau ta skilti ir gerai viska supratau tai vadinas tam e-derbi stovejo sepetelinis ir apie 1.5Kw ( lygtais dar kazkiek turbintas ) o man reiketu galingesnio bei besepetelinio noretusi geresniu rezultatu. delto ir ieskojaus firma kuri gamina mesa varikliams pagal uzsakyma.
Jei nepaslaptis su Marsieciu varikliu kokie rezultatai pasiekiami?
Ir kokius ten turbinimo budus naudojate – sidabra dedat ? varine folija viniojat ar tiesiog vielos stori (atatinkamai ir viju skaiciu ) ir voltaza keliat?
2012/08/25 at 06:51 #3683TadasParticipantMatau megsti pakalbeti ir nesvarbu ar i tema ar nelabai :) Cia tau ne benzas kad reiketu kazka is esmes keisti.Mali tu apie kazkokia tai mesa apie kazkoki goldenmotor o tai koks jis ben hub tipo ar paprastas su asim?Pagal kaina itarima turiu kad gali buti 5kw nominalo HPM 5000B berods. Dabar kas del perdarymo tai jei firma uzsims vienetiniu statoriaus ar rotoriaus perdarymu ne pervyniojimu tai tau tikrai neapsimokes tokiu pinigu jiems palikt nes iseis uz ta pati koks Agni ar tas pats Mars besepetelinis.
Kalbant apie galia tu jos nesuvoki matau kiek galios reik elektros varikliui kad jis atitiktu benzo.Tas sepetelinis E- sendos motoras gali su ausinimu ir 48V baterija atidavinet apie 7kw pika ir kokius 3kw kol baterija isikraus o tai yra tikrai daugiau nei pakankamai motoroleriui kuris pries tai turejo tarkim 4kw benza nes dinamika skiriasi ziauriai.
2012/08/25 at 11:06 #3684BuckisParticipantZinau kad megstu paplepet :) jo kalba ejo apie 5Kw brushless. uzsiims neuzsiims man del to galva neskauda uzklausa nusiunciau nores susisieks o tada ziuresim. o jei ieskociau sepetelinio tai jau senai buciau nusipirkes kazka atri to kas man tiktu. paieska variklio uzima nemaza laiko tarpa :)
2012/08/26 at 12:15 #3685TadasParticipantTai tu manai kad tau maza butu to 5kw motoro?Is jo gi be didesniu investiciju jokiu sudetingu perdarymu galima ispaust pikine 10-12kw.Cia as imetes buvau vaizdeli prie butinai paziurekit temos.Ten butent vaizdelis kai dviratukas su pamodifikuotu GM deda i vieta mopedus mocus iki 650cc ir net trumpam pries CBR litrine pasisakoja.
http://www.elektrinis-dviratis.eu/prekiu_katalogas/4-elvarikliai/10-trifaziai_varikliai
tau uztektu to pilnai mazesnio kur raso kad 800W o forume uzsienietis raso kad tik nuo 4kW jis pradeda kaisti rimtai o iki 3kw buna vos siltas.Visas darbas butu imest statoriu i laka.Dar aisku reiktu guoliukus rimtesnius sudet ir laidus nuo variklio iki valdiklio einancius su kontaktais pasikeist.
2012/08/26 at 14:02 #3686BuckisParticipantkolkas mano aki traukia Goldenmotors HPM5000B arba Mars ME-0201012801 bebejo automatiskai iskilo klausimas del controlerio tinkamo pirkimo. jei kazko panasaus nepavyks isigyt liks arba atsisakyt projektelio arba deti sepetelini trifazi arba nuo invalido vezimelio kuriu man legviausia gauti. marso varikli yra galimybe atsisiust isvengiant muitu o ir kaina jo nedidele. tiesiog nesinori det man sepetelinio del garso savotisko ir beto jei pavyks ji surinkt amzinai su juo nevazinesiu teks padovanot antrai pusei ir rinkt antra sau o toliau matyt kad pardavimui nes aplinkiniai turi sioki toki susidomejima.
2012/08/26 at 15:03 #3687KarolisParticipantGM BLDC motoro kokybė šiaip sau, kiek teko apie juos skaityt ir matyt nuotraukų. Pačiu hub’iniu motoru nesiskundžiu, turiu net 2. Pagal svorio/kokybės/kainos santykį nelabai kas yra arčiau. “9 continet’as” tas pats š..s, o moki 3 kart brangiau. Crystalyte jau kitos kategorijos kadangi galingesnis plius irgi 4 kart jei ne daugiau brangesnis. Apie BLDC ne hub’inius būtų galima sakyt panašiai, nelabai jam yra konkurentų pagal kainas. Ten Tadai beje kur tu galvoji naudojamas valdiklis už tą patį motorą kaip minimum 2 kart brangesnis, kuris jau turi SVPWM. Įdomus faktas, kad to valdiklio softas ir pats programavimo įrenginys kainuoja dar tiek pat. :D Ir tas motoras tokius pikus laiko tik 10s+-. Pats autorius pripažino tik trumpiems pikams jis tinkamas, kokybė jo yra prasta. Bet kai tokia kaina šių motorų, jie tikrai vartotini. Pats svarstau apie 5000B, nes Mars’as sunkus, PMG132 arba AGNI kaip lyg iš aukso būtų :D
2012/09/26 at 19:47 #3688BuckisParticipantKlausimelis pasistojo, uzmaciau as cia prius kondiskes varili kiek teko man priusa ciupinet tai kondiske ne dirzu varoma o ateina 3 masyvus laidai is inverterio-draiverio. taigi nieks nesigomejo jo isardimu ir pritaikymu? gal kas internete kokiu projektu mate, ar jis kazkur imontuotas kazka gero prisuktu?
2012/09/26 at 20:30 #36892012/09/28 at 21:40 #3690BuckisParticipantSekantis klausimas. Kiek poliu turetu but ( pageidautina) bldc motoras tarkim gali but rotorius su magnetais 7 (tipo nelyginis skaicius). ar cia nesvarbu esme kad ir statoriaus poliai butu atatinkamai paskaiciuoti? kiek esu atkreipes demesi tai gamykliniai skirti transporto priemonem daugiausia 6 poliu. ar as klystu?
o klausimas kilo beziurinejant vejo jegainiu motoriukus ir kiek uzkrito tai vis 7 magnetus uzmatau
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.