Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Blade
- This topic has 248 replies, 21 voices, and was last updated 8 years, 2 months ago by agniusm.
-
AuthorPosts
-
2016/01/06 at 13:18 #12312agniusmParticipant
Išrinkau akumuliatorių patikrinti kaip atsilaikė leaf celės per sezoną. Skirtumas tarp žemiausios ir aukščiausios celės įtampos yra 0.03V. Kaip manot ar reikėtų sukt dėl to galvą? Manau tai yra dėl to, kad BMS/PCM nesugeba ~60AH pako iki galo subalansuoti, nes ant kroviklio ilgam laikui nepaliekam, kaip tai nedrasu ant serverinio maitblokio.
Dabar ardysiu leaf celes, nes paskaičiavimais į tą pačią vietą galiu sukišti 6 modulius vietoj penkių išmetant aliuminio skarbonkę, ir kažkokios medžiagos mėlynas tarpines, paliekant tik išorines. Minusas – +1kg, pliusas – galia padidės nuo 11.1kw iki 13.3kw, taip pat ir greitis nuo 60kmh iki 72kmh.
Šiaip aparatas atlaikė neblogai, kiekvieną dieną drožtas laukais, dažnai gaudant karves. Pasitarnavo ir variklio apsauga, be jos varikliui galėjo baigtis liūdnai.
Spidometras galiausiai nugrybavo, reikės paieškoti ko nors rimtesnio su įtampos rodmenimis.2016/01/06 at 14:36 #12313ŠarūnasKeymaster30mV skirtumas dar nieko nesako. Čia prie kokio SOC? Krovimo pabaigoje?
2016/01/06 at 15:14 #12314MartynasParticipantišsibalansavimas labai gražiai pasimato pilnai iškrovus akumuliatorių ir tada kraunant su ichargeriu išjungus balansavimą ir loginant visų celių įtampas į kompą. iš pradžių būna kiek pasimėčiusios, tada visos praktiškai idealiai susilygina, o į krovimą pabaigą vėl lyg sprogimas išsimėto į visas puses:D (gal tik ichargerio voltmetras nėra ypatingai tikslus maždaug 10mv :/)
2016/01/06 at 17:08 #12315ŠarūnasKeymasterKad net nebūtina ten kažką daryt, realiai tik prijungt įkroviklį ir palaukt, ko įsikraus. Tada pamatuoji įtampas ir pasimato visas išsibarstymas.
O matuoti deltas neįkrovus – kaip prieš vėją pūst… Nieko nepamatysi.2016/01/06 at 20:17 #12316agniusmParticipantNa teisingai, SOC tikriausiai apie 60%. Tiksliai gal neparodo įtampa nieko, bet matosi kažkoks disbalansas. Pilnai pakrovus nieko nepamatysi, juk BMS išlygina visas, nebent saviiškrovą. Reikia tikriausiai matuoti tada, kai kažkuri celė pirma pasiekia lubas, tada bus aišku kaip kitos atrodo tame kontekste.
2016/01/07 at 08:12 #12317ŠarūnasKeymasterNa, jei po daug krovimų yra toks vaizdas, matomai BMS nesusitvarko. Tai matyt pakaks įkrauti taip pat, kaip iki šiol krovei. Manau vaizdas bus kur kas kontrastingesnis..
2016/01/09 at 11:12 #12332agniusmParticipantJudam su akumuliatoriaus perdarymu. Taigi išmetant modulių dalis 6 vietoj 5 modulių sveria tik 1kg daugiau:
2016/01/10 at 00:35 #12333serafanasParticipantagniusm, o nenukentės iškrovos srovė ir talpa nuo tokios modifikacijos? ES forume lyg ir diskutavo dėl celių suspaudimo poreikio šiuo klausimu.
2016/01/10 at 10:33 #12334TyroParticipantŠitos celes savo skardinėse ir taip nebūna suslėgtos – ta skarda išformuota taip jog tik kraštuose moduliai liečiasi tarpusavyje, o celė su skarda suklijuota kaip tik centre. Įmontuotos įvorės ties varžtais neleidžia suveržti modulių daugiau nei paskirta, tad spaudimas tikrai minimalus arba jo celėms praktiškai nėra. Tiesiog patikimai apsaugotos nuo išorės deformacijų.
Agniau, geriau įmesk foto kaip perjungei celes 4s1p, nes išlaikei kontaktus savo vietose ir net apdailos plastmases – tikrai įdomu kokiu būdu jungei celes..
2016/01/10 at 10:52 #12335sopkisParticipantTai kad Agnių originalus celių pajungimas likęs – 2S2P.
2016/01/10 at 15:07 #12336agniusmParticipantTaip, šitas pakas iš 2S2P modulių. Pirmoje nuotraukoje matosi kitas akumuliatorius(gale) kurį perdarinėju į 4S1P modulius. Apsauginės plasmasės lieka tik vidurinis kontaktas dingsta. Dar ieškau jungties kuri tiktų vietoj vidurinio kontakto balansavimui. Visas akumuliatorius bus 20S.
Moduliai paslėgti laikinai kol susigulės, akumuliatoriaus gylio tolerancijos apie 2mm, apatinė dalis įlenda, o viršutinė per plati. Tikiuosi susigulės ir išsilygins.2016/01/20 at 21:05 #12359agniusmParticipantTaigi, įslydo pakas į dėžę, smagu. Pervedžiosiu balansavimo laidus tvarkingiau.
Noriu tvarkingiau perdaryti pagrindinius pajungimo kontaktus. Gal kas turi D20 varinio strypo? Reikia 2 gabaliukų po 50-70mm.
- This reply was modified 8 years, 11 months ago by agniusm.
2016/01/23 at 17:54 #12362agniusmParticipantNa va, sulipdziau akumuliatoriu ir viskas kaip ir veikia:
Nera kaip pabandyti normaliai, visur kasasi bet kokiu greiciu
- This reply was modified 8 years, 11 months ago by agniusm.
2016/01/23 at 18:04 #12364MartynasParticipantpadangų su dideliais DIY čipais reikia:D bet tada tik ant sniego ir belieka važinėt:/ https://www.youtube.com/watch?v=5XodIPm2kLw
2016/01/23 at 20:02 #12365agniusmParticipantNa, šypai ant sniego jokios naudos neturi, ant ledo, taip. Dabar kai 15cm sniego, reikia nustumti ir neimanoma įsibegėti.
Yra pirkti šypų, savisriegių:http://www.motorcycle-usa.com/2011/04/article/grip-studs-dirt-bike-tire-studs-review/
http://www.dirt-bike-tips-and-pics.com/grip-studs-screw-in-tire-studs.html
http://www.aerostich.com/self-tapping-carbide-tire-studs.html2016/01/23 at 21:57 #12366CanisParticipantBuvau ir aš po kiemus paraust su savo ratais išvažiaves. Šipų ant padangų nėra, tik guminiai karbai. Pavojingiausi mašinų padangų išrausti suspaustame sniege grioveliai, taip tai gerai ropoti. Sniego Žemaitijoje daugiau, netoli pusmetrio.
2016/01/23 at 22:05 #12367ŠarūnasKeymasterSmagu būtų su elektromobiliu taip ant ežero… Įdomu, ką aplinkosaugininkai pasakytų, patys privažiavę su džipu. :)
2016/01/24 at 11:10 #12368agniusmParticipantPasakytų susimokėti baudelę:)
2016/01/25 at 11:35 #12371MuParticipantAgniau, 6 apardytas baterijas sudėjai į 5 baterijų dėžę? Kiek maždaug sumažėja išmatavimai į ilgį ir plotį?
2016/01/25 at 13:45 #12372 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.