Home › Forums › Mechanika / konstrukcijos › MID'as su vidinėmis pavaromis
- This topic has 47 replies, 6 voices, and was last updated 8 years, 9 months ago by Canis.
-
AuthorPosts
-
2015/10/02 at 19:47 #11578CanisParticipant
Kai ištraukia apvijas iš rato statoriaus krenta ir apsukos ir galia. Matyt, dėl to nekomercinis variantas bepakopiam lėtėjimui ir greitėjimui?
2015/10/02 at 20:20 #11579sopkisParticipantApsukos tai kyla kai air gap didini arba dalį statoriaus patrauki į išorę nuo magnetų, o galia lieka ta pati. Man įdomu kodėl tokio dalyko su konusiniu statorium ir magnetais nepadaro, kai statoriu užtektų ant šlicų kokius 10mm pastumti kad padidėtų air gap. Atsimink kad čia sinhroninis variklis, ir apsukos tik nuo back-EMF priklauso.
2015/10/02 at 22:09 #11582CanisParticipantNa ir terminologija pa tave…. jei palei patį tai panacėja šiai problemai spręsti, kam kankintis su tokia “balvanke”, paprasčiau inkarą iš statoriaus ištraukimo mechanizmą daryti nedidelime variklyje. Būtu kompaktiška ir konuso nereiktu. Gal aš ka ne taip supratau, kaip tas monas veikia…
2015/10/02 at 22:42 #11583ŠarūnasKeymasterDabar tokius dalykus daro programiškai, apjungiant FOC su lauko silpninimu. Gaunasi overdrive iki ~4x (bet 4x mažiau sukimo momento), ko pilnai pakanka. Aišku motoras bet koks netinka, turi būti geometrija, magnetai ir apvijos suprojektuoti konkrečiam greičiui, įtampai ir induktyvumui. Kiek teko matyti, visi elektromobiliai veikia panašiu principu. Realiai tai yra beveik tas pats, kas oro tarpo didinimas.
2015/10/06 at 14:43 #11637CanisParticipantKai ką radau vidinėms pavaroms tarnavimo laikui pailginti.
http://www.lectriccycles.com/gear-sensor/2015/10/06 at 18:11 #11638sopkisParticipant100$ už tai kad sujudinus pavarų perjungimo trosą išjungiamas variklis sakyčiau daugoka, čia kaip apsauga nuo durnių išeina, nes pats važiuodamas kaip ir žinai kad negalima perjunginėti pavarų nenuėmus gazo. Jau geriau tada užsiloginti maksimalios akseleracijos momentu holo signalą, atlikti paskaičiavimus ir pajungti kokį mažytį AVR mikrovaldiklį, kuris pamatęs per didelį variklio pagreitį nuimtų gazą kažkokiam laikui.
2015/10/08 at 08:36 #11663CanisParticipantGalima dar pigiau, jei regeneracija nėra didelė, naudot priekinio stabdžio jungiklį prie pavarų perjungimo svirties, kad spaudžiant rankenėlę jis pirma išjungtu variklį. :)
2015/10/09 at 17:59 #11684sopkisParticipant…jei regeneracija nėra didelė…
Apie kokią regeneraciją tu kalbi mid drive sistemoje?
2015/10/09 at 21:01 #11688CanisParticipantBAFANG mid’as stabdant atjungia motoro maitinimą ir dalį stabdymo energijos gražina į akumą. Regeneracijos lygį galima reguliuoti ekranėlyje. Priekinio stabdžio nuo seno vengiu. Kam tas daviklis rankenėlėje, jei galėtu padirbėt ir už motoro išjungėją pavarų jungimo momentu. Tiesa, bus motoro tiksliau, tuo metu generatorius nustatytas stabdymas.
2015/10/10 at 13:21 #11698sopkisParticipantVa gamyklinis mid drive su alfine 8.
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/cannondale-21907927.html2015/10/10 at 14:14 #11699karpisParticipantNu ir man įdomu, kokia ten regeneracija? Negooglinau apie “Bafanga”, bet gal
ten regeneracija vadinama kažkokia kita funkcija? Nes teoriškai nėra kaip
“nuimti” stabdymo energijos, kuo ją nuimsi, kai mid-drive būtinai turi būti
vienoks ar kitoks “freewheeling” mechanizmas, neabejoju kad jis ten yra.
Gal kažką įdomaus ir sugalvojo, mynimo jėgą ar motoro sukimosi iš inercijos
regeneruoja? sunku patikėti..2015/10/10 at 15:21 #11702sopkisParticipantVariklis toks turbūt https://www.electricbike.com/bafang-bbso2-750w-mid-drive
2015/10/10 at 17:46 #11707CanisParticipantTaip šitas 750w, parėjo su rankenėlėm, paprasti mechaniniai jungikliai abiejuose. Greit 800 km nuvažiuosiu.
2015/10/10 at 17:58 #11708sopkisParticipantSakyčiau ten ne regeneraciniu stabdžiu reikia vadinti, o paprastu motor e-brake. Funkcija tokia kad ant mažo perdavimo užsukus motorą ir staigiai sustojus motoras iš inercijos nesuktų rato.
2015/10/11 at 22:32 #11740CanisParticipantMatyt pats teisus, prisigalvojau…. nuspaudus stabdymo svirtis jaučiamas variklio stabdymas, tiesa nežymus kurį ir palaikiau regeneraciniu stabdymu. Na tada belieka mechanika pakinkyti jungiklį prie pavarų svirties….. Pedleko rėžimas užknisa, kad perjungus pavarą reikia prasukti pedalus, kad peršoktu ant kitos žvaigždės, tada šis “asistentas” ir tratina visą grandinę, žvaigždes…. Dėkui sopki apšvietei :)
2015/12/08 at 14:53 #12183CanisParticipantVėplinėdamas tinkle apie midu’s radau Šarūno minėtą Motor control mode:FOC
Ar dėl šio motoro apsukų kontrolės ypatumo atkrenta mechaninių pavarų poreikis?
2015/12/08 at 15:42 #12184ŠarūnasKeymasterNeatkrenta.
Teaoriškai, jei šitas daiktas moka field weakening ir motoras tam yra tinkamas, galima dėti lėtesnį motorą ir greitį gauti field weakening pagalba. Bet iš esmės problemos nesprendžia.2015/12/08 at 16:27 #12185TadasParticipantMan atrodo tas navarotas skirtas tik sekundziu ribose naudot nes kaitina gelezi ziauriai.Teko matyt tube rolika kai realiom salygom lekia dviratis tai ekrane temperatura soka desimtim laipsniu greit.Jei gerai suprantu ta funkcija gudriai kelia dazni motorui?
2015/12/08 at 17:07 #12186CanisParticipantPribambasas, kad užlaužus rankeną nenukratytu nuo nuo sėdynės?
2015/12/08 at 18:36 #12187TadasParticipantCanis jei gerai tave supratau tai kad sklandziai begetusi aparatas valdiklis turi veikt torque control rezimu o field weakening funkcija kaip tik mazina kazkiek sukimo momenta.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.