Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Paspirtukas
- This topic has 168 replies, 25 voices, and was last updated 7 years, 6 months ago by Nemirtingasis.
-
AuthorPosts
-
2012/02/04 at 17:54 #3997agniusmParticipant
Aciu Tadai. Na ieskojau kazko tokio mazesnio ir kompaktiskesnio su galimybe valdyma isvest laukan. Beje tai turetu apsaugoti nuo trumpo jungimo. Wiki:
“A circuit breaker is an automatically operated electrical switch designed to protect an electrical circuit from damage caused by overload or short circuit. Its basic function is to detect a fault condition and, by interrupting continuity, to immediately discontinue electrical flow. Unlike a fuse, which operates once and then has to be replaced, a circuit breaker can be reset (either manually or automatically) to resume normal operation. Circuit breakers are made in varying sizes, from small devices that protect an individual household appliance up to large switchgear designed to protect high voltage circuits feeding an entire city.”
EDIT: Gal kas zinote kur Vln galima threadlock gaut?
2012/02/05 at 10:04 #3998TadasParticipantBet tai apsauga nuo per dideles sroves tau suteikia BMS.O jei as neklystu tiek automobiliuose ar motocikluose naudojamas kontaktorius butent atjungt baterija kai kazkas blogo atsitinka.Dar galima i ta pacia valdymo grandine ivest avarini jungikli fiksuotos padeties ta raudona “gryba” kad pats kazka pastebejes itartino galetum atjungt akuma.
2012/02/08 at 13:04 #3999ŠarūnasKeymasterAgniau, labai gražus darbas! Ypač patiko susimeistrautas laikiklis gręžimui :) Man taipogi teko gamintis porą saujų tokių šynučių prieš porą dienų, nes pardaviau kartu su senomis motorolerio celėmis, bet niekur neradau…
Pastebėjimais dėl automato ir srovės ribojimo: buitinis automatas turi būti pakankamas. Tačiau nematau aš reikalo jį naudoti. Srovės ribojimu užsiima pats motoro valdiklis, o jei pastarajam nesiseka tai padaryti, reiškia jam jau šakutės ir turi trumpą jungimą. Tokiu atveju turi apsaugoti vienkartinis saugiklis. Automato dėti neverta, nes vis tiek po trumpo jungimo kažkas bus nukepę.
Akumuliatorių atjunginėti nuo kontrolerio taip pat nematau jokio reikalo. Kontroleris tam turi du pliusinius laidus: storą ir ploną. Storas eina į galios tranzistorius, o plonas į visur kitur. Kai plonas atjungtas, storu neteka jokia srovė. Taigi, storo galima iš vis neatjunginėti, visada laikyti prijungtą ir be jokio kontaktoriaus, tik per vienkartinį saugiklį. O ploną gali įjunginėti su belekokiu mažu jungikliuku, ten srovė gal tik koks 0.1A. Taip mano motoroleryje buvo padaryta – BMS atjungdavo/sujungdavo tik tą ploną laidą.
2012/02/08 at 18:41 #4000agniusmParticipantAciu Sarunai uz info. Tai isprendizia daug problemeliu na aisku ir visas reikalas bus tvarkingesnis del mazesnio komponentu kiekio.
Atgal prie temos. Vakar siandien surinkinejau akumuliatoriu, daug zaidimo ir laideliu. Masiniam reikalui tokius akumuliatorius gamintis butu labai neefektyvu, kad ir nereiktu lituoti atskiro laidelio, sakykime BMS butu integruotas i PCB kaip pas Saruna, visvien, synu gamyba uztrunka.
Taigi, sujungiau viska, integravau siaip ne taip BMS ir…. ir gavosi nzn kas. Gal kas gali patarti kur ir kaip daryti troubleshooting’a. Matuojant itampa tarp celiu tiesiogiai nuo synu rodo 39.2V, ant isejimo i kontroleri parodo apie 37V ir nukrenta iki 35.2V per keleta sekundziu. Pakrovejo isejime 43.8V.
BMS pirkau is Lino, va tox:
Prie + synos pajungiu 3 laidus: stora i kontroleri, plonesni pakrovejo ir dar plonesni i BMS P+
Prie – synos tik stora laida ir sujungiu su BMS B-. Kur C- velgi plonesnis laidas pakrovejui. Is BMS isvedu stora laida P-(kontroleriu). galiausiai viska sujungus turiu viena stora ir viena plona laida nuo + synos ir viena stora ir viena plona laida is BMS atatinkamai pakrovejui ir kontroleriui. Aisku pajunges ir balansavimo laidus, 1 prie minuso, 12 prie pliuso ir tarpinius prie celiu kur susijungia tapusavyje.
Pakrovejas turi 2 led, vienas kad ijungtas, kt kad krauna(raudonai dega) arba pasikrove(zaliai dega). Tai pas mane isejime 35.2V ir ant pakrovejo dega zalia. Nezinau kame problema.
EDIT:
Linas padejo diagnozuoti problema, pats per durna galva pamazinau BMS’o balansavimo laideliu :), ir buvau pajunges vaklar viska gerai, bet siandien ryte pagalvojau kad pagal tai kad bms 13S laideliu turetu but vienu maziau. Taigis ateiciai kazkam jei BMS 12S, laideliu 13 :D
2012/02/15 at 15:32 #4001agniusmParticipantTruputi perdariau akumuliatoriu, bus paprasciau prieiti prie BMS, daugiau vietos atsiras komponentams + geresnis vedinimas:
Siek tiek ziemos malonumu:
http://www.youtube.com/watch?v=ypDzzZ0Jzw0
–
2012/02/15 at 19:37 #4002E-MAXParticipantPas mane tokie patis ziemos malonumai , tik su kamera . Snieglentes nespejau isigyti , o atsilima lyg zada .
Vis pamastau elektrofikuoti savaji keturati , nes kuro sanaudos stulbinancios , bet kai pagalvoji , kad reikes minimum 25kw el. irangos mintis atsoka , nekalbant apie super talpu akumuliatoriu , nes sis motociklas dirba ekstremaliomis salygomis .
2012/02/16 at 09:14 #4003agniusmParticipantGrabai tie keturraciai, nieko netraukia 70km isibegeji ir malonumai tuo pasibaigia. Vabutu kokis 120 ant slidziu jau butu kaifas. Uzvakar lipdziau didesni tramplyna, supyliau vandeniu, sestadieni pratesimas.
2012/02/16 at 14:55 #4004agniusmParticipantNa va, pabaigiau lipdyt akuma, truputi buvau trumpa padares tai laidai susvilo akimirksniu, buvo daug dumu :D. Reikia tik bms pajungt:
2012/02/16 at 20:08 #4005PauliusParticipantAwesome ;)
2012/02/16 at 20:29 #4006ŠarūnasKeymasterViskas labai gražu. :) Tik turiu du pastebėjimus:
- Aš laidų nebūčiau prakišinėjęs per plokštę, sukčiau išorėje prie šynų… Tiesiog užspaustos kilputės po tuo pačiu varžtu – žymiai mažiau vargo surenkant.
- Tas ductape po kurio laiko žiauriai nemaloniai lupasi: palieka daug klijų ir dar pačios celės foliją atlupa (celei ne į sveikatą). Aš savo motorolerio paką buvau į šitą stebuklą įsukęs.. :)
Nekantrauju pamatyti tolimesnius darbus.
2012/02/16 at 21:07 #4007E-MAXParticipantAgniau maniskis 90Km/h , draugelio 110km/h , pas tave labai jau senas , arba silpnas . O seip ir tiek niekad offroad nenaudoji . Nors ir motorai per pusnis tik puse grecio te sugeba pavezt su nezmoniskom kuro sanaudom. Nu bet nenukrupstu nuo temos . Paziurejas i tavo akumuliatoriu pagalvojau kad mano dviracio reme ju taip suspaustu gal koki 14tilptu drasiai . o planavau tik 7 celes sukisti.
2012/02/16 at 22:37 #4008agniusmParticipantSarunai, dekui uz patarimus. Del kilpeliu, as jas is galo buvau sudejes bet perdariau nes laideliai labai glezni pasirode, pakeiciau juos nuo PC ATX konektoriaus storesniais, i prieki negalejau det nes mano varzteliai ileidziami kad uzsidetu glaudziai palastikines apsaugos nuo trumpo. Del ductape gal ir bus taip, bet galima bus apipjaustyti ir tiek, tikiuosi kad visa paka ismesiu kai ateis tam laikas po ilgo ilgo naudojimo :D
E-max, butu malonu varda suzinot :) Na nzn kas yra senas, musiskis 4-5 metu senumo, 300cm3. Sniegas negelbeja na ir padangos jau liesos, be to kai 4WD ijungi manau daug galios atima. O ka su 7 celem galima nuveikti? Cia su kokiu outrunneriu?
2012/02/17 at 20:40 #4009E-MAXParticipantNzn ar tai keicia kanors bet jei nori tai atskleisiu mano vardas Paulius.
Apie atv 300cc viska pasako , Jo kartais jauciasi ijungi AWD suleteja variatorius . O seip ant ledo butinas AWD net ir sutais sunkiai begejasi kanors tempdamas.
SU 7 celem norejau isbandyti EL. Transporto priemoniu ypatumus . numatomas gretis buvo 30-40km /h , Motoriukas 400w inruneris (gautas dykai). Su svynu 12v isibegejau ligi 20 , taigi su A123 24v tureciau pasiekti uzsibrezta tiksla , bet kolkas mechanika nedabaigta (ir bus ligi kokios vasaros). O atstumo Tikslas tai 2 kartus vienu krovimu nuvaziuoti ir grysti ligi reikiamos vietos uz 2km .
Turiu susivirines spec dviracio rema , jau sumontuotas motoras tik reike atitaikiti dirzelio skyvukus , ir padaryti gala amortizuojanti .
kas is el.dalies tai suprojektuotas DC kontrolierius savikaina Apie 100lt .
Ir BMS kai tik 7celes tai turiu ideja , bet dar toli ligi bms montavimo toli tai neskuba . Siuo metu reikia isbagti mechanika , tada kosmetika , ir valdymo sasaja padaryti.
2012/02/17 at 20:44 #4010E-MAXParticipantSeip pirmi ispudziai patiko Su E-MAX patiko , motoriukas turejo daug sukimo momento ir ikalnes , kur paciam reik papluset greitai iveikdavo , bet jauciu sroves esdavo nemazai . Beto patiko akseleracija kaip nuo 100W ( nes jungiama nuo 12v) . buvau pajunges ir nuo 2 dvilikavolciu ,bet jie i rema netilpo , tai tik padanga galejau pasvilint , o tai dare labai pagirtinai :D
2012/02/17 at 21:41 #4011agniusmParticipantVardas nekeicia nieko tik maloniau kreipris nei nicku. Butu idomu pamatyti kada tavo projektuko fotkiu kokiu. Man liko suvirinti varztus kontroleriuko ir pakrovejo montavimui, tvirtinima akumuliatoriui kad neskraidytu, viska dar truputi apsveisti, nuspakliuoti ir nudazyti. Truksta tik sparno priekinio, vis ieskau nuo kokio Desna dviracio. Tiesa, dar surinkti rata, laukiu stipinu. Vis skaitau ir nzn kokio atstumo tiketis is savojo projekto, tikiuosi 30km nuvaziuos.
2012/02/18 at 16:46 #4012aleksanderisParticipantKinietiskas dviratukas su reduktoriniu bldc varikliuku 20 coliu ratas su 15a srove su li-ion 36v 10celiu ir 10 ah nuvaziuoja 30km . Vilniuje nuo antakalnio iki zaliuju ezeru ir atgal tokiu reljefu. Fainas proektelis gausis pas tave.
2012/02/18 at 19:53 #4013E-MAXParticipant2012/02/18 at 19:55 #4014E-MAXParticipantTaip buvo atliekami test draivai . iveikdavau apie 10km ir dar likdavo bet bijodavau parsistumt su mirusiu optima 55ah akumuliatoriu , kuris pasikraudavo tik iki 11.5v .
Planuoju ismesti pedalus , idomu mentai kabinetusi ?
2012/02/18 at 20:33 #4015agniusmParticipantVa man del mentu irgi bus idomu, manau jie prisikabintu prie bet ko jei tik proga butu, pas mus sitame gale jie prirkabus. Tai ten tas aparatas prie pedalu kazkoks variklis su reduktorium? akumas didelis:)
2012/02/18 at 20:49 #4016PauliusParticipantPolicija kabinsis, tikrai. Man buvo – greitai nusukau per parką, nesivijo :) Gal tik pažiūrėti norėjo? :D Jeigu nėra “point’o” pedalam (tik kojom pasidėti), tai mesk lauk (į skūpkę?) ir kišk vamzdį. Diametro tikslaus nepasakysiu, bet manau atrasi.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.