Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-cargo projektas
- This topic has 188 replies, 19 voices, and was last updated 11 years, 3 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2013/02/08 at 09:23 #3569ŠarūnasKeymaster
Agniau, automobilis Audi Coupe GT 1987…
Kai užgyvensiu litų ir laiko, būtų įdomu elektrifikuot, padaryt 4wd…
Dėl rūdijimo, dar viena teorija būtų tokia, kad po virinimo yra dažymui ruošiama tik viena skardos pusė, nes prie kitos priėjimas labai sunkus arba apskritai nelabai įmanomas. Tai toj kitoj pusėj ir lieka perkaitintas, nuogas metalas, kuris greitai išpūna kiaurai… Gerojoj pusėj, aišku, irgi perkaitinama normaliai..
2013/02/08 at 09:33 #3570TeteParticipantSveiki
nu isikisiu savo trigrasi del suvirinimo.
Brazing lietuviskai tai litavimas kietaisiais lydmetaliais.
Dabar kas liecia aliumini siules jo neslifuojamos todel kad aliuminis sunkiai sudaro gera suvirinimo sakni del oksido ir sakykim del fizikiniu savybiu.
Kitas dalykas kur pavaizduota siule. Gazi dekoratyvi deja yra viena jos beda virinta nuo pridetines vielos puses. o rekejo i pridetines vielos puse.
Kodel ? Todel, kad taip virinat pasiekimas didesnis strukturinis vientisumas.
Atsakau kodel nerudijantis plienas net pas geriausias po suvirinimo koroduoda. Todel kad pateko deguonies.
Jos ten patenka visada. Kaip to isvengti.
a. virinama is abieju pusiu
beda ta kad deformacija bus velniska
b . virinama duju voniose brangu ir sudetinga
betkokiu atveju pirmine saknis dedama is tos puses kur didesnis cheminis aktyvumas.
P.S
terminio poveikio zona visada buna
Korozija priklauso nuo suvirinimo budo
nuo pasirinktu duju jei tokios buvo naudotos
nuo pridetinio metalo
ir nuo suvirintojo chalturos
2013/02/08 at 09:37 #3571LinasParticipantSarunai, pagrindine virinamu siuliu rudijimo priezastis yra blogas apdirbimas po virinimo, zinoma skarda praranda savo charakteristikas ir zymiai lepesne po virinimo, bet teisingai apdirbant problemos nelieka, teko masina restauruoti bei viena kaip tik laukia savo eiles.
buvau net keleta bandymu atlikes su perkaitintos skardos apdorojimu, vienas is ju labai paprastas: paemiau is to pacio lapo skardos (automobilines) ispjoviau kelis gabalus, pora buvo ikaitini iki artimos lydymuise temperaturos, po to visi gabalai buvo vienodai nuslifuojami ir padengiami skirtingais gruntais bei lakais (mat dazas tik spalvai skirtas o ne apsaugai) ir rezultatas: net atkaitinti gabalai padengti geru epoksidiniu gruntu prabuve lauke apie metus laiko, dar pabarstant druskos kas kiek laiko, nerode rudijimo pozymiu, o vat net neatkaitinti gabalai padenti tik paprastu gruntu buvo gan stipriai pasidenge rudimis. taip pat matesi geras rezultatas ir varianto kur buvo paprastas gruntas + lakas, mat lakas neleidzia prie metalo prasiskverbti deguoniui, o rudys ir yra metalo oksidas.
beje, gabalas kur buvo atkaitintas ir niekuo nepadengtas visiskai supuvo :)
2013/02/08 at 16:32 #3572agniusmParticipantNa jo, audi quattro. Kazkada UK kai gyvenau vos nenusipirkau restauruotos uz 5k svariuku, bet kazkaip likau istikimas savo aistrai, Scirocco kuri ir pirkausi bei terliojausi:
Gerai, gana cia ne i tema :D
Sian pabaigiau daug maz galine sake. Dabar reikia uzsisakyti daugiau metalo ir dujos baigesi. Reikes pabandyti CO2 argono mixa 75/25.
Siandien savartyne uztikau motodvirati. Nezinau kodel, bet paemiau, sakau gal kada klaikinis elektro bus. Daigtas ’70’u metu:
Originaliai atrode taip:
Palikau 30lituku
2013/02/08 at 19:28 #3573BuckisParticipantpanasus labai be variklio voliojasi prie mano garazelio, be padandu plikas kaip tilvikas, tik bakas yra nes kartu tai remo dalis
2013/02/11 at 05:31 #3574agniusmParticipantGal kas zino ar kas Lietuvoje parduoda cromoly, CrMo, SAE4130, 25crmo4 pliena ir jei taip kas?
2013/02/14 at 22:46 #3575agniusmParticipantGal kas zino koks pilnai uzpildyto baliono slegis turetu buti angliarugste? Pas mane toks didesnis balionas, gal koks 1.6m ugio. Nelabai susidures su keitimais tai idomu pasidare nes AGA Utenos skyrius tokis lariokas pasirode ir rodo truputi maziau kaip 30 baru. Tiesa kaina buvo 45lt, jei imt mix’a 80/20 kaina 208lt + baliono nuoma.
2013/02/16 at 18:19 #3576BuckisParticipantziurint i kaina sakyciau normalu bet seip tikrai daugiau turi but. realiai niekad nekreipiau demesio
2013/02/16 at 18:37 #3577BuckisParticipant2013/02/16 at 20:46 #3578E-MAXParticipanttu kazka ne taip paskaiteij , barometrai ant baliono matuoja mpa , berods buna 30mpa tai yra 300bar.
2013/02/17 at 16:19 #3579agniusmParticipantNa nezinau ka galima ne taip paskaityti jei juodai ant balto parasyta BAR:
Man kazkodel atrodo, kad mane isdure, nuojauta kuzda ir tiek. Tikslinuosi ir sakau gal kas zino kaip turi buti is tikro.
Pavyzdziui cia firmoje raso 30kg 200BAR – 50lt
As sumokejau 45 tai kazkas panasaus ir turetu buti: http://www.argenta.lt/destymas1.htm
2013/02/17 at 18:17 #3580E-MAXParticipantai jus cia visi importiniu prisipirke. nes ant ruso reduktoriaus mpa skale yra tai sakyciau gal ne ten ziuri nes 10kartu apgavo tave . ir ka tu cia taip virini su15bar ant isejimo? be vejo “tankus” su 1.2 virinu prie 6-7 bar.
2013/02/17 at 21:37 #3581agniusmParticipantNezinau, kemppi instrukcijoje taip parasyta, taip ir darau :) Kai specialybes tokios technines neturiu tai ir darau taip kaip parasyta.
Tai jei pas mane naujas balionas 30 bar, reiskia mane isdure.
2013/02/18 at 00:04 #3582BuckisParticipanto kuriam laikui tau tu 30 uztenka nes , gal neisdure bet jis tiesiog blogai rodo nes to 30 turetu ir didesniam gaminiui neuztekt. juo labiau mazejant slegiui bent man jis greiciau naudojas
2013/02/18 at 00:08 #3583BuckisParticipantir slegi tikrai primazink maziausiai per puse o toliau ziurek pagal siule, kad burbulu nebutu, jei skersvejo nebus patalpoi vienas slegis su skersveju kitas. sutaupysi pinigelis
2013/02/18 at 17:56 #3584agniusmParticipantPrisisukau dujas iki 9’iu kazko, normaliai. Duju vistiek atrodo mazai kadangi pavirinus pora nepilnu dienu slegis nuo apie 29bar nukrito iki 25.
Truputis progreso, remas pradeda atrodyti kaip tankas :) Tikriausiai gali tekt veliau ieskotis rimtesnio hubo :)
Atrodo, kad tikrai akumuliatoriu reikalui esant tilps trigubai kiek suplanaves
2013/02/19 at 10:29 #3585LinasParticipant… jei reiks galingesnio hubo kreipkis, turiu tokiu hubzill’os analogu :)
2013/02/19 at 14:17 #3586BuckisParticipantseip tai butu malonu visa parduotuvele pamatyt. nes manyciau butu daugeliui idomu pamatyt kokiu gerybiu gali pasiulit ir tikrai daug kas susigundytu, kad ir spontanisku pirkimu
2013/02/19 at 16:21 #3587LinasParticipantdeja kol kas neturiu tvarkingu foto kad tiktu paviesinimui, is esmes tai galiu pasiulyti bet ka, va katik teko pargabenti zmogui pora dideliu hubiniu varikliu masinai. Geriausia butu rasyti uzklasima i pasta [email protected] rasykite kam ko reikia, pasiulysime geriausiai poreikius atitinkancius komponentus.
o sandelyje daugiausiai turime 1-1.5kw hubiniu varikliu, ivairausiu valdikliu, akumuliatoriu bei visokiausiu smulkmenu elektriniams dviraciams ir ne tik. :)
2013/02/21 at 14:48 #3588agniusmParticipantRadau is USA nebrangu ratlanki priekiui, toki pati kaip gale, Alexrims DX32:
Visgi norisi vientisumo.
Aparatas jau stovi ant savo koju, negalejau nufotkint nes pameciau telefa, puses metu senumo, 1.6k minusan babaaaaaa..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.