Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-cargo projektas
- This topic has 188 replies, 19 voices, and was last updated 11 years, 6 months ago by
Buckis.
-
AuthorPosts
-
2013/03/04 at 11:21 #3609
vvaldasv
Participantmano galva racionaliau butu naudoti nuo masinos vairo koloneles, vistik tam reikalui yra skirtas daiktas…
Pilnai su Tavimi sutinku. :)
2013/03/05 at 18:36 #3610agniusm
ParticipantDar vienas klausimukas elektronikam. Nuejau i lemona nusipirkti skysto lydmetalio, na kaip kose sprice bo reikia prilituoti verzlyte. Ten radau uz 25ml 55litukai, pasirode gana brangu. Dabar eBay ziuriu puse kilo parduoda tik va nelabai suprantu ar ten tas reikalas kurio man reikia: http://www.ebay.com/itm/Japan-Senju-Soldering-Solder-Repair-SparLink
Nemazai verzlyciu reikia prilituoti ir tingiu terliotis su lituokliu be to baisiai jau negraziai gaunasi. Galvoju patepti situo smirgalu ir i savo vakuminio formavimo aparata pakaitint kol issilydys ir prikibs.
Dekui
2013/03/05 at 18:46 #3611Šarūnas
Keymaster“solder paste” su 63% alavo. Tinka. Tik klausimas kur tiek dėsi, nes to švirkšto gan ilgam užtenka. Labai nedaug pastos tepti reikia.
Taip, kaina kandžiojasi… Perkant įsitikink kad galiojimo laikas nepasibaigęs ir galioja dar bent tiek laiko, kiek galvoji kad gulės stalčiuje… Su pasibaigusiu galiojimu sunkiai ką nors prilituosi. Ebay labai dažnai stumia pasibaigusį.
Tiesa, laikyti reikia vėsiai ir ne ant saulės.
2013/03/05 at 20:04 #3612agniusm
ParticipantDekui Sarunai. Uzsisakiau maziau, 45g uz 3.5 dolerio. truputi skiriasi kaina nors tu ka. Kazko labai elektroniskai kokybisko nereikia visvien, svarbu, kad priklijuotu.
2013/03/11 at 18:48 #3613agniusm
ParticipantSioks toks progresas:
2013/03/12 at 17:20 #3614agniusm
ParticipantVis del to nusprendziau nenaudoti raktu ir panaudojau vw passat vairo koloneles ta dalyka. Truputi apipjausciau, kad numestu siek tiek svorio ir vikas tinka puikiai:
http://www.youtube.com/watch?v=4E4VWfFHEvg
Beliko sakes traukute padryti ir trauke iki vairo.
2013/03/12 at 21:17 #3615E-MAX
Participantleisk paklausti kam tas kardanas ? kodel nedidi traukutes tiesiai i priekini rata ?
2013/03/12 at 21:34 #3616agniusm
ParticipantPer didelis kampas. Kai vertikalus, 90 bus geriau, laisviau
2013/03/12 at 22:20 #3617vvaldasv
ParticipantPanašu, kad su paskutinio sniego ištirpimu, galėsi švęsti sezono pradžią jau su nauja technika. Šaunuolis.
2013/03/13 at 16:04 #3618agniusm
ParticipantNa, manau, kad neiseis taip greitai:) Gerai butu vasaros pabaigai padaryti. Per daug visko prisigalvojau, tai jauciu, kad uztruks. ilgiausiai sugaistu ieskodamas to ko man reikia ir uz tiek uz kiek as isivaizduoju:D
Baisingas trukumas man A123 celiu, ziauru;(
Siandien truputi dar progreso ir manyciau, kad rytoj vairo mechanizmas bus mazdaug baigtas:
2013/03/13 at 17:27 #3619Martynas
Participantkokiu kampu gali pasisukti ratas? iš nuotraukos atrodo, kad ne itin daug pasisuka
2013/03/13 at 18:15 #3620E-MAX
Participantkazka tu cia per daug sudetingai sumasteij , as asmeniskai buciau dejas trauke , nuo vairo apacios ligi sakes virsaus ,kur ir turi but vairas.
2013/03/14 at 08:27 #3621Tyro
ParticipantQuote:as asmeniskai buciau dejas trauke , nuo vairo apacios ligi sakes virsaus ,kur ir turi but vairasAs cia kai ko nesuprantu – ar tik man vienam atrodo kad ta vieta per kur butu ejusi trauke yra “kroviniu skyrius” ir ten neturi buti ne tik traukiu bet bus kuzavas, i kur des daiktus juos vezdamas? Jeigu ja apeinant, tai pro kur tuomet vesti trauke jog butu “tiesiai”? Toks variantas nebent su troseliu igyvendinamas kaip daro pas motorines valtis, kur laivo vairas nuo vairuotojo tampomas troseliais. Tuomet vedi be tu visu kryzmiu troselius remo viduje arba prie jo virsaus privirintuose zieduose/vamzdelyje tiesiai nuo vairo iki sakes virsutines dalies, gerai sukalibruoji jog butu tiesiai ir be laisvumo, tada veiktu. Manau reiketu pavargt jog nebutu to laisvumo, gal panaudoti kazkuo panasu principa kaip veikia masinose ranka sukami langu pakelejai. Bet saugot reiketu troselius jog nerudytu (pritepaluoti), ziema – jog neuzsaltu kaip rankinis kad megsta uzsalti. Nors rankinyje prisala prie sarvo o cia jo nera, bet butu pora skriemuliu, ir vamzdelis ar ziedai kame troselis butu slankiojamas, ir tai vel padidina uzsalima pasidavus po sniegus. Sis budas kuri pasirinko Agnius manau bus patikimesnis. Bus idomiai kai reikes priekine trauke palankstyti jog butu vietai rato pasukamumui i desine, antraip jis atsirems i trauke. Bet nieko cia bausiaus, parinkus gera kampa bus issaugota isvaizda. O per daug staciai irgi neina lenkti, kitaip gali buti per smailas kampas ir vairuojant toje vietoje metalas spyruokliuotu del ko butu sunku valdyti nelygiu keliu ar nardant tarp duobiu. Storas metalas nespyruokliuos, bet prides svorio. :)
2013/03/14 at 10:35 #3622Buckis
Participanto gal anas vazines tik ten kur reikia sukti i desine?
2013/03/14 at 11:17 #3623E-MAX
Participantsu palankstimu nenukentes tas skyrius , o ir kur dabar kryzme , atvira vieta butu .
be to periimtos cia traukes , net ant motociklu mazesnes.
2013/03/14 at 11:47 #3624Tyro
Participantpagalvojau, kad butu tike Uralo motociklu kardano kryzme, ji tvirta ir lyg nedidel. Bet jau yra kryzme, tai nereik apie tai jau galvot :)
2013/04/04 at 21:03 #3625Tyro
ParticipantPavasaris ne uz kalnu, cargo labai neblogai butu jam atejus :)
2013/04/04 at 22:05 #3626agniusm
ParticipantOho kiek cia prirasyta. Ratas susisuka daug i abi puses, tiek net nereikia kiek susisuka. man problema ta, kad trauke atrodo plastiska, nepatinka, kitas dalykas estetiskai baisiai atrodo, na ir trecias, toks principas puikiai veikia, bet tik su neamortizuojancia sake. Reikes perdarineti. Del laivo vairo troso buvau nulekes Vilniuje i Baraka. 200lt vien uz trosa. Bandysiu ebay ieskot ir stebet.
2013/04/05 at 07:14 #3627danas
ParticipantQuote:Del laivo vairo troso buvau nulekes Vilniuje i Baraka. 200lt vien uz trosa. Bandysiu ebay ieskot ir stebet.O aviacinių technologijų negalvoji panaudoti, pvz traukių-svirčių sistema pagaminta iš vamzdelių, yra trosų su šarvu kur dirba stumti-traukti…
2013/04/05 at 08:41 #3628Šarūnas
KeymasterHm. O kaip paprastas dviratinis stabdžių trosas? Dvigubi skriemuliai abiejuose galuose, prie jų prikabinti du trosai (ir apsukti porą kartų). Trosai pravesti per du atskirus šarvus, kuriuos galima išsikloti kaip patogu, taip pat reguliuoti įtemptumą. Tokiu principu veikia NuVinci variatorius. Konstrukcija gan paprasta…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.