Home › Forums › Elektronika / programavimas › reik pagalbos dėl temperatūros daviklio
- This topic has 15 replies, 8 voices, and was last updated 5 years, 10 months ago by Aurimas.
-
AuthorPosts
-
2018/04/11 at 12:00 #16939AurimasParticipant
Sveiki,
turiu MXUS 3000w varikli jame yra sumontuotas KTY83/110 temperatūros daviklis, internete ieškojau specializuotu displėjų bet nieko neradau arba nemoku ieškoti gal galite padėti kaip būtu galima matuoti variklio temperatūra?2018/04/12 at 10:28 #16940JustasMParticipantLabas. Man irgi nepavyko rasti. Galvoju gal imti arduino, oled ekraniuką ir pačiam pasidaryt. Dar greitį prie to pačio nuo holo galima nuimti, kitų mazgų temperatūrą išsivesti.
2018/04/12 at 12:13 #16941AurimasParticipantįdomu kodėl kiniečiai neprigamina? rasčiau ar kas pagamintu gera kaina tinkama displėjų paimčiau kokius 5vnt pradžiai.
2018/04/12 at 13:23 #16942TadasParticipantMan irgi aktualus reikalas.Nesvarbu kad kai kurie kontroleriai apsaugo nuo perkaitimo bet zymiai geriau yra matyti ir prisitaikyti vaziavimo stiliu nei stovet laukt kol praves.Kazkiek kalbejau tuo klausimu su Nemirtingasis bet kiek suprantu zmogus siuo momentu uzsivertes darbais.
2018/04/12 at 14:16 #16943AurimasParticipantpritariu, būtent dėl to ir noriu termometro kad matyčiau realiu laiku kokia ji yra, ta pati ir ant seno mxus dariau bet ten jo nebuvo tai sumontavau ntc davikli ir labai praverčia kai pikais fazine srove duodi 8 kartus didesne nei nominali jo srovė.
matydamas temperatūra niekad neužkaitini variklio nes kai ji sukyla pradedi ramiau važiuoti.
beje kokia yra max darbinė temperatūra be pasėkmiu variklio apvijoms? dabar iki 100 laipsniu dažnai leidžiu kaitinti kartais max iki 120 laipsniu bet išardžius varikli apvijos net nepakeitusios spalvos.2018/04/12 at 19:14 #16944TadasParticipantManau kad 120 laipsniu jau beveik mirtina riba magnetams.Gali prasidet letas isimagnetinimas ju trunkantis keleta metu.Asmeniskai daugiau 90 nekelciau.
2018/04/12 at 20:48 #16945AurimasParticipantaš ne visa varikli bet pačias apvijas kaitinu tai magnetams žymiai mažesnė temperatūra tenka, šita žinau kad magnetams jau riba 90 bet jie tiek neįkaista.
aš termo davikli esu įterpęs tarp apvijų tai jei pavažinėji start-stop ir temperatūra sukyla virš 110 laipsniu tai po keliu minučių ramybės arba lėto važiavimo ji nukrenta žemiau 70laipsniu. ilgoms distancijoms stengiuosi max 90 laipsniu laikyti tai variklio išorė kur suklijuoti magnetai sušyla apie ~40 laipsniu.
manau 120 laipsniu dar nėra kritinė riba jei apvijų lakas laiko tokia temperatūra.
jei leisti tik 90 laipsniu pikais sukilti temperatūra tai nieko gero iš variklio neina paimti nes ta temperatūra kyla staigiai jei dažnūs startavimai arba į koki kalna kyli.2018/04/12 at 22:40 #16950NemirtingasisParticipantJei neaišku kokios temperatūros magnetai sudėti tai ir 80C jau per daug, nerizikuočiau su aukštesne temp. nežinodamas, o šiaip Tadas teisus, esu užsivertęs darbais, bet jei reikia ne skubiai tai galiu pagaminti, esu panašius variantus sumontavęs į kelis dviračius, naudojau saulėje pakankamai gerai žiūrimus 4 colių LCD ekranus, rodo variklio ir valdiklio temperatūras, greitį, baterijos lygį, įtampą, atstumus (trip ir total), vidutinį greitį, kuri el.pavara įjungta, taip pat buvau ir su atjungimu padaręs, jei temp. per didelė tai atjungia greičio rankeną, rytoj įmesiu foto, dabar perėjau ant dar didesnio ekrano, bet kol kas neištestavau, jei reikia paprastesnio ir kiek išeina pigesnio, tai irgi galiu pagaminti, bet ne skubiai, greičiau kaip per mėnesį nepadarysiu.
2018/04/13 at 22:08 #16954sopkisParticipantPrastai ieškojote, nes yra šaldymo įrangai skirti termostatai, kuriems tinka ir KTY83 temepratūros jutikliai. Pvz http://www.pego.it/en/products/thermostats/expert-nano-1lt , tik tiek kad jis nėra lietui atsparus, matuoja tik iki 99 laipsnių celsijaus ir kainuoja jei neklystu nuo 30eur.
2018/04/13 at 23:58 #16955AurimasParticipantiki 99 laipsniu per mažai, dar giliau pasikuitus internete pavyko atrasti tinkanti displėjų gpt-180-digital-thermometer-display bet kaina neatitinka relybės be pristatymo imant 5vnt gaunasi po 60€
2018/04/15 at 16:25 #16964sopkisParticipantJei jau reikia labai pigiai, tai gamini schemą panašią į parodytą čia https://www.eeweb.com/extreme-circuits/car-battery-voltmeter-with-led-indicator1 , tik varžas reikės perskaičiuoti, kad gauti pvz 90-100-110-125 indikuojamas temperatūras su kiekvienu užsidegančiu LED.
2018/04/15 at 16:59 #16965AurimasParticipantlabai pigiai nereik bet tikrai ne už 60€, reik kad rodytu skaitmenimis temperatūra pvz kaip dabar naudojamas labai gerai tam tinka dabartinis reiktu panašaus tipo kad kas apsiimtu pagaminti kad veiktu su kty serijos davikliais
- This reply was modified 6 years, 7 months ago by Aurimas.
2018/04/16 at 20:52 #16980GedassParticipantEsu susidures su ta problema, tai pasigamines turiu su arduino nano ar tai pro mini ir 7 segmentu lcd. Jei kam reik kodo, tai turiu kazkur. Jei butu paklausa gal vertetu viska ant pcb sukist.
2019/01/13 at 10:09 #17348PonasSParticipantAr kam dar aktualus temperaturos matuoklis?
2019/01/17 at 00:33 #17349Benzinas12ParticipantJei būtų alternatyva kokia susidomėčiau dar. O šiaip ir pats naudoju tą ntc10k. Bet dėl temperatūros manau ne termometre bėda o variklyje. :D
2019/01/18 at 20:21 #17350AurimasParticipantJei būtų alternatyva kokia susidomėčiau dar. O šiaip ir pats naudoju tą ntc10k. Bet dėl temperatūros manau ne termometre bėda o variklyje. :D
jei varikli apkraunat tokia apkrova kokia jis yra skirtas tai termometro ir nereiktu, bet kaip dauguma pikais variklio fazės nominalia srove viršija 3-10 kartu tai termometras būtinas o tie ntc tik iki 110laipsniu matuoja, pvz aš su 10-15 geru startavimu ir staigiau sustovimu naudojant regeneracija sugebu variklio apvijas užkaitinti iki ~120 laipsniu (magnetams daugiau kaip 70-80laipsniu neleidžiu viršyti) viršydamas 6x nominalia srove.
todėl mane irgi domina KTY83 ar KTY81 serijos davikliu termometras bet žinoma už protinga kaina. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.