Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Lietuviškas elektrinis krosinis motociklas
- This topic has 21 replies, 5 voices, and was last updated 14 years, 2 months ago by
Linas.
-
AuthorPosts
-
2010/08/05 at 21:55 #1739
Šarūnas
KeymasterKadangi mečiau savo seną veiklą kuri surydavo visą mano laiką, šiek tiek atsilaisvinau ir kimbu į darbus.
–
Svarbus atnaujinimas aštuonioliktame komentare.
–
Iš esmės tai yra antrojo e-dviračio tęsinys, bet pavadinau trečiuoju. Vis tik tai bus visiškai kitas aparatas – gaminsiu jam specialų rėmą, dėsiu RC variklį (ne hub). Kol kas planuojamo RC variklio galia yra 10 kW prie 12k RPM, perdavimas diržinis, dviejų pakopų. Padarysiu vietos 48 vnt A123 20Ah prizmatinių celių (3kWh – 200km@30km/h; 80km@60km/h). Bus šiek tiek mažesni ratai. Primečiau iš akies, tai turėtų atrodyti maždaug taip:
Dabar pamažu užsiimu braižymu. Pradėjau nuo rato…
2010/08/09 at 22:50 #2497Šarūnas
KeymasterDar viena detalė į komplektą…
2010/08/10 at 07:50 #2498Tomas
ParticipantO, kažkas įdomaus. Kaip suprantu e-mopedo idėja jau pamiršta :)?
2010/08/10 at 08:24 #2499Šarūnas
KeymasterDar nevisai, vis dar kirba mintys visokios. Be to man kaip tik jo motoras užkalė – bus proga išsiskerst ir išsimatuot viską. Bet šitos lengvas krosinukas man labiau prie širdies :)
2010/08/10 at 14:02 #2500Vilmantas
MemberO kas atsitiko tavo varikliui? Kopreasija dingo? Ar variklis neprasisuka? :))
2010/08/10 at 14:12 #2501Tomas
ParticipantKrosinukas tikrai būtų daug daug smagiau :D O iš ko gaminsi rėmą? Ar bus saugu? Mažais greičiais tai nelabai važinėji :)
2010/08/10 at 15:39 #2502Šarūnas
KeymasterQuote:Vilmantas:O kas atsitiko tavo varikliui? Kopreasija dingo? Ar variklis neprasisuka? :))
Prasisuka.. :) po pasivažinėjimo 85 km/h kompresija labai nukrito ir dabar į kalniuką eina vos 10 km/h. Tai arba langą žiedas pasigavo arba sutriko tepalo tiekimas (seniai įtariu) ir sudilo visa grupė velniop.
Quote:Tomas:Krosinukas tikrai būtų daug daug smagiau :D O iš ko gaminsi rėmą? Ar bus saugu? Mažais greičiais tai nelabai važinėji :)
Kad kaina nebūtų kosminė, turbūt virinsiu iš vamzdžių…
Va dar viena dalis…
2010/08/10 at 16:00 #2503Vilmantas
MemberAha, bus žiedas užspaustas. Susidėvėt staiga negali. O užspaudė dėl seno stumuoklio ir elipsės formos cilindro :D Vešk šlifuot cilindra dėk nauja stuma ir eis kaip naujas o kainuos (150-300Lt.
2010/08/10 at 17:43 #2504Šarūnas
KeymasterSusidėvėti gali jei tepimas dingsta. Ilgai kovojau su “traukimo” problemomis, kai iš niekur nieko sumažėdavo trauka. Priežasties taip ir neradau. Gal būt tai būdavo suprastėjęs tepimas?…
Žodžiu, pasimatys kai išardysiu.
2010/08/10 at 17:46 #2505Vilmantas
MemberTiesa sakant galėjo būti ir sutrikes tepimas. Nes gali užspausti žiedą ir pradingti dauk kompresijos beto gali ir atsitaisyti iš niekur nieko.Aš vakar gavau savo senukui piaggio hexagonui 150cc grupe jau nuo senumo susidėvėjusi aišku vandeniu aušinamas tai paklojau 300lt.
2010/08/11 at 07:19 #2506Vilmantas
MemberVel gaima sakyti tave aplenkė su crystalyte 603 jai neklystu : http://www.youtube.com/watch?v=1vHZvAd6dvo :)
2010/08/11 at 07:22 #2507Vilmantas
MemberNetilpau y viena komentara:) va yra ir kur pirkti : http://www.enertrac.net/product.php 10kw ilgalaikė 30kw pikas.
Už padoria kaina :) 1,295.00 $ Beto tam video akumas 100v 15ah lipo kažkoks.
2010/08/11 at 11:19 #2508Šarūnas
KeymasterMatytas šitas video.. Aš pasivažinėjęs didesniais greičiais su dviračiu supykau ant hubinių variklių ir niekada tokio nedėsiu į greitą transporto priemonę. Perdidelis svoris, nesaugu (apie tai jau daug kartų rašiau).
2010/08/11 at 11:41 #2509Šarūnas
KeymasterGalinę pakabą galvoju gal daryt ką nors panašaus:
Klausimas tik ar labai pigu bus tiek vamzdžių virint.
2010/08/11 at 13:11 #2510Linas
ParticipantGaline pakaba beveik tokia pati kaip maniskio :)
2010/08/11 at 15:13 #2511Vilmantas
MemberČia rimta. O nepigiu būtų nusipirkti krosinio šąkę?
2010/08/30 at 07:24 #2512Šarūnas
KeymasterKažin ar pigiau… Ir dar kažin ar tiks prie konstrukcijos ir dizaino. Dar vienas vaizdelis…
2010/08/31 at 20:26 #2513Šarūnas
KeymasterTai svarbus komentaras.
Pervadinau temą į labiau atitinkančią realybę (tiems kas tik dabar prisijungė prie diskusijų, ankstesnis pavadinimas buvo “Trečiasis e-dviratis”). Vis tik daiktas bus be pedalų.
Iš tikro tai yra bendras mano ir Lino (elektrinio Derbi Senda savininko) projektas, mat pamatėm jog abu galvojam apie praktiškai identiškus aparatus, mąstymas vienoda linkme. Tad kam gi dirbti atskirai? Džiugi žinia, kad šiam projektui jau yra rasti investuotojai ir gaminamas pirmasis prototipas.
–
Rėmo dizainas yra pagrinde Lino nuopelnas, dabar man reikės sumodeliuoti jo atsparumą ir įvesti reikalingas korekcijas.
Numatomos bent dvi motociklo versijos: “biudžetinis” ir “high-end”. Biudžetinio galia bus 10kW, haiendo – ~15-20kW. Dalys lengvos, dviratinės. Haiende rimtos downhillinės. Akumuliatoriai LiFePO4. Kol kas tiek.
2010/11/09 at 07:47 #2514Tadas
ParticipantTai jei teisingai speju biudzetinis tures Turingy agregata.Jei nepaslaptis kas per varikliukas numatomas High-end motocikle?
2010/11/10 at 15:25 #2515Šarūnas
KeymasterYra keli variantai, tačiau dar nieko nėra nuspręsta. Tai labai tolimi planai.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.