Home › Forums › Motorai / perdavimas › Variklis su bugniniais stabdziais
- This topic has 18 replies, 8 voices, and was last updated 12 years, 11 months ago by
Šarūnas.
-
AuthorPosts
-
2012/04/22 at 22:38 #1935
dzh
MemberSveiki,
turiu tokia savo numyleta, jau kiek senstelejusia, nors ir beveik nenaudota, Olandiska Gazelle.
Vienas esminiu dalyku kurie joje patinka, kad turi stebulines pavaras (ne stebuklas) ir kiek reciau pasitaikancius bugninius stabdzius.
Noreciau i prieki ideti varikli, tik stai su bugniniais stabdziais nelabai pavyksta rasti. Radau si bei ta Alibaboj, taciau, kad kas koki KIT’a parduotu nepavyko uztikti.
Galbut parekomenduosite kanors?
2012/04/23 at 04:49 #4681aleksanderis
ParticipantRegeneracija geriau uz stabdzius.
2012/04/23 at 11:09 #4682dzh
MemberAr tikrai?
Perziurejau kelis video internete, tai radau tik kaip stabdo ore besisukantis rata. Itariu, kad su 100kg inercija jie taip gerai neveiks. Tuscia rata net mano apsitryne dabartiniai stabdziai sustabdo.
Gyvenu kalnuotoje vietoveje, nuo kalno iki 40kmh galima isibegeti, tai be rimtu stabdziu butu rizikinga… Na nebent koki rimtesni video parodysi :)
Ir siaip as galvoju deti pigiausia licio akumuliatoriu ir tik 250w varikli, tai nemanau, kad jie daug sugebes pristabdyti.
2012/04/23 at 13:25 #4683Monica
MemberO vat kaip ruseliai pavaro kai nėr pinigų http://habrahabr.ru/post/142598/
na gal negražu, netobula, bet žmogui užtenka. Ne visi turi pinigų brangiom detalėm, tai žmonės sukasi kaip kas gali.
2012/04/23 at 13:56 #46842012/04/23 at 14:00 #4685Linas
ParticipantMonica, nemanau, kad teisingas zingsnis, plius cia neskaiciuojamas sugaistas laikas (nelabai rusu kertu tai galejau ir praleisti). ir manau kad pridejus tik truputi daugiau (galima sakyti sugaisto laiko saskaita) gautume tvarkinga el dviracio komplekta.
plius ruso kurinys sunaudos kelis kart daugiau energijos vien tik ant perdavimo…
2012/04/23 at 14:10 #4686Šarūnas
KeymasterArūnai, ko tau tas monikos vardas taip patinka? Jau ne pirmus metus naudoji…
2012/04/23 at 15:36 #4687dzh
MemberTai kasnors atsakys ar regeneraciniai stabdziai yra is tiesu efektyvus?
2012/04/23 at 16:03 #4688Tadas
ParticipantJei galvoji deti 250W varikliuka tai tikrai negalvok apie regeneracinius stabdzius.Gal netaip isireiskiau.Negalvok apie regeneracini valdikli kuris yra zenkliai brangesnis bijau pameluot ar netgi ne dvigubai uz elementaru.Siaip regeneraciniai stapdo tik efektyvumas manau didesnis ant didesniu varikliu ir kai reik stapdyti ilgesni atstuma ne taip agresyviai.
Linai ten rusas raso kad visas projektas buvo daromas tam kad jam pasirode per brangu pirkt 500W sistema ir jis todel pasirinko RC nes is jo ispaudzia apie 1200W tik aisku finale raso kad turi 40km/h.Logiskai mastant arba sukimo momentas labai didelis arba nieko doro is tiek vatu nes greitis kaip to pacio 500W hubo.
2012/04/23 at 18:25 #4689Šarūnas
KeymasterSu regeneracija ar be, pats motoras niekuo nesiskiria. Visiškai niekuo. Ir netgi kontroleris fiziškai nesiskiria, dirba tik kelios papildomos kodo eilutės…
Stabdymo jėga, teoriškai, yra tokia pati kaip ir bėgėjimosi. 250W, manau, mažoka. Kaip regeneraciją naudoti gali, bet neplanuotam sustojimui būtini mechaniniai stabdžiai.
O tas rusas tai ten pievas rašo. Kad ir kiek kW tas jo motoras, jei važiuoja max 40km/h, reiškia į ratą atiduoda max ~400W. O iš akumo gali imti ir 1200W. Likusi galia – šildo orą…
2012/04/23 at 19:23 #4690Linas
Participantkap ir minejau didziaja dali energijos issvaisto perdavimui ir galbut neefektyviam variklio valdymui.
2012/04/24 at 19:00 #4691agniusm
ParticipantNesuprantu kam išvis tas regeneracinis stabdymas, kontroleryje yra išėjimas elektriniam stabdžiui.
2012/04/25 at 05:47 #4692aleksanderis
ParticipantRegeneracinis stabdis tam kad kalodeles reciau keist :)
2012/04/25 at 06:31 #4693Šarūnas
KeymasterIr padidint nuvažiuojamą atstumą +10%.
2012/04/25 at 08:55 #4694agniusm
ParticipantNa jo, gal realistiškiau 8%, bet as i ta tema, kad yra e-brake tai kam ta regeneracija ir da dviračiui? Automobiliui dar suprantu, o čia manau neverta.
2012/04/25 at 11:19 #4695Tyro
ParticipantDviraciai per lengvi is dalies sutinku. Tai aiskinkinte dabar man ta regeneracija veikia kada nuimu gaza ir vaziuoja dviratis is inercijos, ar kada paspaudziu e-brake o po to juos atleidziu ir tuomet juda is inercijos ir variklis krauna akumus. Na arba kol nuspaustas e-brake :) Cia tiek daug nuomoniu, jog paklausiu cia
2012/04/25 at 11:47 #4696Linas
Participantregeneracija standartiskai veikia tik tada kai nuspaustas stabdzio rankeneleje esantis mygtukas (uztrumpinti is kontrolerio einanatys laidai i stabdzio rankenele) dar yra vienas variantas kad regeneracija veikia nuo gazo rankeneles, bet tada nera laisvo riedejimo is inercijos tiesiog panasiai kaip visa laika ijungtas begis, ir kiek atleidi gaza, tiek labiau stabdo. o idealiausiu variantu, tik dar tokio dviratinio kontrolerio nemaciau, kad nuo stabdzio rankeneles paspaudimo reaguoja proporcingai stabdis, kuo labiau spaudi, tuo didesne regeneracija.
2012/04/25 at 12:11 #4697Tyro
ParticipantTas trecias variantas butu labai neblogai :) Nes stabdziu rankeneles atveju kai regeneracija tik ijungiama arba isjungiama nuo kokio kalno nevisai pakrausi vaziuojant nuolatiniu greiciu, nes regeneracija jauciasi proporcingai greiciui – kuo greiciau vaziuoji tuo ji stipriau veikia ir stipriau jauciasi stabdymas, o kuo leciau – tuo ji silpnesne. Jeigu nuo kalno vaziuoti noresi 40km/h, o kalnas status, tai tave sustabdys tuomet iki tarkime ~20km/h nes tuomet kompensuosis regeneracinio stabdymo ir inercijos nuo kalno jegos?
Nebent naudosi regeneracija su pertraukimais ir “pulsuosi” nuo kalno nepastoviu greiciu
2012/04/26 at 06:48 #4698Šarūnas
KeymasterQuote:nuo stabdzio rankeneles paspaudimo reaguoja proporcingai stabdis, kuo labiau spaudi, tuo didesne regeneracija.Apie tokią funkciją jau seniai galvoju. Turėsiu anksčiau ar vėliau.
Quote:nuo kokio kalno nevisai pakrausi vaziuojant nuolatiniu greiciu, nes regeneracija jauciasi proporcingai greiciui – kuo greiciau vaziuoji tuo ji stipriau veikia ir stipriau jauciasi stabdymas, o kuo leciau – tuo ji silpnesne.Na čia jau yra konkretaus valdiklio problema – programruotojai ir projektuotojai nepasivargino padaryt gerai.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.