Situacija pasikartojo- bet jau buvau jai pasiruoses.Sustojau prie parduotuves- atjungiau akuma, gryzau, prijungiau- nesisuka! Ijungiau apmokyma- sukasi. Niekam nebuvo atsitike kazkas panasaus!Ko tas kontroleris nusimeta ir neatpazista variklio?
Seno akumo celes galima panaudoti zibintuveliams ar pan. o norint atnaujinti -nupirkti naujas celes ir panaudoti seno korpusa ir BMS, bet dar reik paskaiciuoti ar apsimoka, nes ir suvirinimas kainuoja,
Antri metai vazineju su paspirtuku, patinka labiau nei su dviraciu…
This reply was modified 8 years, 3 months ago by edziunia.
O kokia prasme perdarineti? mano manimu- damust senus akumus ir nupirkti naujus.Kokia akumu talpa?kiek km mazdaug galima nuvaziuoti? koks ju (dviratuko) pavadinimas?
A supratau- norit israsti amzina varikli! O jeigu rimtai tai , kaip papildoma akumuliatoriu galima veziotis lengvas licio polimeru baterijas naudojamas dronuose.Taip pat sekti kiek baterija yra iskrauta ir kiek dar mazdaug dar galima km. nuvazuoti. Veziotis su savim pakroveja ir pakeliui dasikrauti. Pakroveja jungti per galios matuokli kad zinoti kiek ampervalandu ipusta i akuma. Kokie baterijos indikatoriai yra dviratuke?
O ideja su krovimu vienos baterijos nuo kitos manau yra nevykusi, nematau kur cia prasme- ta baterija nuo kurios bus kraunama issikraus, tai tada jau tiesiog geriau ja pajungti vietoj issikrovusios.
Nu labiai nerisliai atsakiau, bet kad ir klausimas panasiai suformuluotas.
Nelabai supratau ideja- prie baterijos prijungus keitikli norima padidinti nuvaziuojama atstuma? ar yra dar viena baterija? tai kam tada keitiklis? be to keitiklio max. isejimo srove 10A.
Aisku- o as pagalvojau, kad tu ardysi 4s ir darysi is ju 2x2s, gaila, kad anksciau nezinojau tokio varianto, gal ir nebuciau perejes ant li-ion. Tarp kitko, gal domina toks 10s neveikiantis BMS koks nufotkintas ant mano profilio- dovanoju!