Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
2022/01/10 at 22:49 #18558mnParticipant
na rašo copyright Grin technologies, daugiau ko nors akivaizdaus nesimato, nebent dar po kokiu transformatorium maža logo paslėlė:D o šiaip gyrėsi, kad design in Canada made in china, tai gal ir patys su pagalba projektavo:/
taip pat foto nesimato bet ant CPU pcb dar rev7 yra (power pcb rev8)2022/01/04 at 00:50 #18555mnParticipantČia jei kas nori skirtumų paieškoti:
2415 modelis
pagrindinis skirtumas
vietoj jungties laidas, taip pat outputo saugikliai perkelti ant pagrindinės PCB, tikriausiai transformatoriai/ritės kiek kitaip suvyniotos
2022/01/04 at 00:43 #18554mnParticipantKitam (neususijusiam projektui su E-tandemu), buvo proga išardyti Grin Cycle Satiator chargerio 2415 modelį (iki 36V ir 15A) (E-tandeme 4808) tai kiek detalesnis teardown vaizdas, nors ir pcb šiek tiek skiriasi
korpusas/heatsinkas, taip pat IEC jungtis su oringu
pats mosfetu/diodų aušinimas per pcb, per vias ir gan storą thermo dvipusį “ducktapą” kas sakyčiau gan šiaipsau sprendimas, ne bet atrodo veikia
- This reply was modified 2 years, 10 months ago by mn.
2021/08/06 at 17:44 #18537mnParticipantpabaigai, teoriškai tandemo akumuliatorių full power su 0,57C iki 80% turėtų pakraut per +-90min not bad
2021/08/06 at 17:43 #18536mnParticipantDC output konektorius irgi kiek apkrautas su maža PCB:/, o ir mechaninis stresas su MLCCs neitint draugauja, bet gal ir ok:/
Taip pat uždėtas mažas 12A keramikinis saugiklis
tad bendrai pakeisti konektorių kiek problematiska, nes naujos jungties pinai nebūtinai tilps i PCB ir turi būti rigid mounted
svorio prasme irgi nelabai yra ko atsikratyt perdarinejant dėžės ar išoperuojant power correction
2021/08/06 at 17:42 #18535mnParticipantNa va kiek polaiko, atkeliavo ir pats grin technologies satiator charger’is, tad do not turn on teardown first, na ok pirma įjungiau pažiūrėt ar veikia, ir tada išardžiau painvestiguoti kokia surinkimo kokybė, ar viduje komponentai deramai pritvirtinti, kad būtų galima vežiot prisuktą ant rėmo ir galbūt galima nuo jo dar kiek svorio numesti ar pakeisti jungtis.
Pirma varžteliai su oring’ais, not bad
viduje gan didelis komponetų tankis kaip PSU, bet prie ko nors labai prisikabinti kaip ir nėra, kondikai netabaluoja, nebent be ventiliatoriaus korpusas gan stipriai kaista, kas OLED ekranui neįnaudą:/ taip pat panašu daug vietos užima power factor correction circuit, (datasheete rašo 99%), bet kaip paprastam naudotojui klausimas ar to labai reikia, manau didesnis privalumas būtų mažesnis svoris ir footprintas:/
2021/08/03 at 21:37 #18533mnParticipantIr grįžimui namo taip telpa į europietišką traukinį: ratų bazė maždaug 165cm
tai tiek:)- This reply was modified 3 years, 3 months ago by mn.
2021/08/03 at 21:37 #18532mnParticipant
tokio kelio per mišką buvo gan nemažai, žvyrkelių su tarka irgi, bet technika atlaikė be didesnių gedimų ( praeita vasarą keliaujant su anktesne tandemo versija, jau pirmą dieną ištraukiau vieną stipiną iš nipelio ir pabaigoje tripo prakirtau padangą ant molo) šį kartą pamečiau tik vieną galinio chainringo varžtą, nesu tikras ar tai susija kad jie susukti iš kitos pusės negu įprastai būna:/ bet persukus iš mažiau reikalingos vietos ir paveržus kitus, daugiau kelionės metu neatsilaisvino, tad tikėtina kad pražioje tiesiog tinkamai nepriveržiau.
bendrai sakyčiau darbo/svorio investicija pasiteisino, už 3,7kg gauni + +-200W kas visai neblogai, ypač praverčia kada reikia stumtis nulipus dviratį į statų kalną ar bruzgynus miške, tada dviratis be didesnių pastangų pats “važiuoja” einant šalia, taip pat smagu kompensuoti priešpriešinį vėją
2021/08/03 at 21:37 #18531mnParticipanto taip su pilna ekipuote, bekelėje:
2021/08/03 at 21:35 #18529mnParticipantNa Ir kad būtų smagiau, celių suvirinimas ir akumuliatoriaus komponentų sujungimas laidais ir debuginimas per priešpaskutinė/paskutinę dieną/naktį o kitą dieną, vieną kart pakrovus su laboratoriniu maitinimo šaltiniu (nes nupirktas pakrovėjas surprize/surprize strigo oro uosto muitinėj kažkur:/) į tripą pakeliaut po LT, kol atostogos dar nesibaigė:D aka technikos išbandymas:D
taip atrodo pakrautas į senamadišką traukinio vagoną: (beveik telpa)
2021/08/03 at 21:33 #18528mnParticipantbendras vaizdas:
apačioje M16 jungtis signalams su 12pinų (kad nepritrūktų dėl visa ko ateity)
virš jos viena M13 3 pinų jungtis variklio fazėms ir kita 3 pinų pakrovėjui
po didele viršuje kairėje M30 jungty įtalpinta USB A ir USB C pakrovimui su EN jungtuku
maža per vidurį mini usb prisijungti VESC prie kompo
ir mažas M12 jungtukas BMS ENkas visos dežės svoris gavosi 3,26kg dar keli šimtai gramų laidai/gazo rankenelė/ akumuliatoriaus laikiklis ant dviračio; variklis dar 1,5kg, bet kadangi ankstesnis ratlankis buvo plieninis su 13G stipinais, tai bendrai naujas aliumininis Andra40 su 13/14G stipinais, į padangą integruotais atšvaistais ir varikliu, viso labo tik 150g sunkesnis. kas in the end galima sakyt kad +3kg svorio siekiamybė viršyta tik +-0,7kg, not bad:D
2021/08/03 at 21:32 #18527mnParticipantVisa pagrindinė elektronika suintegruota akumuliatoriaus dėžėje BMS; ESC, USB charger konverteris ir BLE moduliai (pirminis planas buvo tiek BMS tiek ESC info rodyti ekranėlyje ant dviračio, bet kadangi ir taip projektas užsitęsė į vasarą ir jau nebūtų likę laiko važinėt:D tai teko apkarpyt projektą ir palikti tik BLE parametrų rodymui, ir prie cetrinio ekrano grįžti žiemą)
taigi nuėmus akumuliatoriaus dėžę lieka tik el variklis, gazo rankenelė ir nedidelė laidų juncion box
skirta atskirti signalų laidus nuo power, nes problematiška gauti jungti kuri turėtų ir power ir pakankamai signal pinų ir būtų kompaktiška
2021/08/03 at 21:29 #18526mnParticipantNa ir nebūtų fail jei berašant CAM’ą CNC staklėm nebūčiau pražioplinęs vieno kontūro, kurio trukumą pamatai kada jau pusę akumuliatoriaus suvirini:( teko visą akumuliatorių užsidėt ant staklių ir labai, labai atsargiai išdrožti trūkstamą kontūrą:D
surinktos celės su paminkštinimu iš kamštinės medžiagos, bet ji pati dar kažkuo išmirkyta, nes prie atviros liepsnos dega, bet atitraukus liepsną iškart gesta
2021/08/03 at 21:28 #18525mnParticipantkadangi custom cnc laikikliai, tai buvo galima padaryt tight fit, ir taupant svorį, viską suveržti zipties:) (gamintojas deklaruoja, kad kiekvienas laiko po 70N)
toliau nikelio juostelių spot welding, tam panaudotas arduino based open source projektas: https://github.com/KaeptnBalu/Arduino_Spot_Welder_V3 virinimui tiesiog trumpinantis automobilio bateriją.
2021/08/03 at 21:15 #18523mnParticipantGaliausiai svarbiausioji dalis: akumuliatorius:
Celės: 18650 LG MJ1; Nominal Capacity: 3500mAh https://lygte-info.dk/review/batteries2012/LG%2018650%20MJ1%203500mAh%20%28Green%29%20UK.htmlkonfigūracija: S12P4, kas nominal 43.2V ir 14Ah, kas apie 600Wh
bendrai su custom celių laikikliu (be nikelio juostų) sveria 2,4kg, nemažai:/
taip pat dėl visa ko išmatavau vidines celių varžas gavosi nedaugiau 5% skirtumas išties gan sunku užtikrinti gerą elektrodų prispaudimą:/, kol celės nesuvirintos, su prastu kontaktu buvo ir po + 10-20mohm, įdomu kaip gaunasi kai daro visą packą be virinimo? Ir deja jau nespėjau pamatuot kada jau buvo suvirinta, bus kitam kartui kai išardysiu akumuliatoriaus dėžę.
- This reply was modified 3 years, 3 months ago by mn.
2021/08/03 at 21:13 #18521mnParticipantToliau dar keletas CNC anoduotų dalių:
surinktas vairo ribotuvas: (nusižiūrėjau iš tout-terrain dviračių, tik ten integruotas į rėmą, o aš sumaniau, kad tokio noriu, kada rėmas jau buvo nudažytas, o iš šiaip būtų sunku privirinti neiškraipant guoliavietės geometrijos).
Apriboja kad vairas negalėtų susisukti 360, tuo pačiu užlaužiant visus trosus/laidus, dabar galima pasukti tik maždaug +-80 į abi puses, bet reikalui esant galima atlenkti “liežuvėlį” ir sukti kiek nori.
Ir taip pat turi integruotą “parkavimo stabdį” užblokuoja vairą tiesioje pozicijoje, patogu priparkuot kur atrėmus arba keliant į traukinį aukštai, kai priekini ratas nebetabaluojasi:)2021/08/03 at 21:11 #18520mnParticipantToliau tęsiant BLE temą, tai kaip sakant “Murphy gets you every time” :D paėmus NRF51822 modulį iš TME (kaina net mažesnė nei imti china modulį iš anodo.lt, o ir mažesnis footprintas, kas vėliau pravertė integruojant į baterijos dėžę). bet aišku šio modulio niekaip nenorėjo per SWD užprogramuoti pats VESC aka no target, nors per terminalą matė jį:/, na ok, pasiskolinau originalų mandrą STLink V2 programerį ir aišku meta krūvas errorų:( daug laiko ir noro nebuvo gilintas, pabandymui vabank paėmiau cheap ass china STLink kloną už kelis $, ir ką tu pasakysi suveikia iš pirmo karto, be jokių nusiskundimų ir err:/ kas reiškia tikriausiai labai ir netikrina, bet veikia:D Toliau, nebūtų taip paprasta, jei APP’sas su BV9900 ir android 10 nenorėtų kalbėtis su moduliu ir nemestų conection err…:( tada išsitrauki seną telefoną su android 6 ir veikia iš pirmo karto… shit…
2021/06/21 at 11:46 #18519mnParticipanttaigi sekmadienį įvyko ir realus el variklio/ESC testas, užmetus kito turimo e-bike LiFePo4 bateriją ir neskaitant kad ši maždaug 3x sunkesnė, bet įtampa panaši į mano planuojamą. Bet aišku iškilo ir problema, pasirodo, kad nuo kažkurio firmwaro versijos android VESC tools nebepalaiko tipinių BLE modulių (kaip pvz hm-10) tik moduliai su NRF51822 ir aišku tokio neturėjau:/ tad telemetrijos nėra, tik feelingas:DD na akivaizdu kad 250w “traukia” t.y. akceleracija gerokai lėtesnė, nei turimo kito 2,8kW pikinės galios direct drive hubo:D dar iš pastebėjimų FOC dirba išties tyliai, girdisi tik dantračiai, kartais net kiek sunku nuspręsti ar variklis išvis veikia. Dabar daug daugiau motyvacijos pakeisti kito e-bike china ESC pvz į kokį cheapFoker2, (turiu 5vnt pcb be komponetu). Dabar idomu gauti NRF BLE ir pažiūrėt kiek amperų srebia įvairiais modais
hack together setupas2021/06/18 at 02:32 #18518mnParticipant
yra ir funkcinių 3D printintų delių kaip grandinės apsauga ar guolių shieldas (ta juoda)
Tad pagrinde liko suvirinti celes, surinkti baterijos dėžę, surinkti grafinį displėjų parametrų rodymui, na bet tai galima ir gerokai vėliau daryt:)
2021/06/18 at 02:32 #18517mnParticipanttaip atrodo jau surinkta į mazgą
-
AuthorPosts