Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai 18650 optimalus celiu pasirinkimas

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 99 total)
  • Author
    Posts
  • #13560
    Elektrinis
    Participant

    uzsakiau 4 sitas:
    http://www.gearbest.com/batteries/pp_189823.html

    Kai ateis patestuosiu. Pasidalinsiu rezultatu. Kaina kaskaip itartinai gera.

    Pas mane 19x13x15 4 akumuliatoriai telpa.
    Pagrindineje vietoje. t.y. tiesiai po sedyne telpa 2 salia. Tada kiti du eina i prieki. Taip laiptais dedasi. Vienas akumas gaunasi jau po kojomis.

    As kaskaip linkes uz naujas celes. Jeigu jau su padevetais akumais, tai nebent uz dyka ar uz simboline kaina, nes kitu atveju gaunasi kaip ir pinigu metimas i bala.

    O kas del skelbimu vokietijoje tai buna labai geru kainu, bet problema pasiemimas. Kaip nuvaziuoti 500-800km? Tada dar viska isrinkti, ir sudeti ta vadinama geri i masina…
    As ieskau aplink mane max 250km. Bet ir tai gaunasi kad pats daiktas (siuo atveju scooteris) yra labai pigus, palyginus su kitomis islaidomis.

    agniusm: randuosi dviraciu salyje :) Olandija. Panasiai 50% populiacijos kur esu tai “mina” tik elektrinius dviracius. Pedalus dazniausiai mina tik vaikai ir jaunimas. O jau visi vyresni tai tik elektrinius.

    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by Elektrinis.
    #13567
    agniusm
    Participant

    Gal gali bendrą tūrį paršyti nes neįmanoma susiskaičiuoti taip. I x P x A

    #13568
    Elektrinis
    Participant

    tiksliai galiu laisvai isideti:
    25cmx25cm ir aukstis 21, o jei sedynes deze isemus tai gali buti ir daugiau.

    Tada galima ideti pailga paka, kur butu 20×20 ir pako ilgis butu 50-60cm.

    Vietos yra daugiau negu reikia. Manau bus didesne problema “auksarankiu” suvirinta deze padaryti sandaria, kad dregmes nepagautu.

    Turiu klausima kas yra dirbe su laptopinem celem: kaip nuvalyti celiu galus nuo pries tai buvusio virinimo. Kai kurios celes labai graziai atsijunge. Manau bus sunku virinti kai pasikabins nikelio juosta ant tu likuciu…

    #13570
    Šarūnas
    Keymaster

    Virinimo taškus šalinu dremeliu.. Tik po to reikia kuo nors padengti, nes rūdija.

    #13573
    agniusm
    Participant

    Imk seną dėžę lauk, daryk naują ir dėk leaf celes. Nesąmones šneki apie naudotas, svarbu tik žinoti, kiek naudotos. Pažiūrėk mano gamybos procesą Blade X. Sutaupysi ir pinigų ir nervų ir turėsi paką 70km atstumui. Gulščiai tilps 6 moduliai, 12S. Kaina buvo apie 250lt. 434€ uz 3kw paką + dėžės gamyba.

    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by agniusm.
    #13583
    Elektrinis
    Participant

    Taip ir galvojau kad su dremeliu. Na pries pat virinant reiks pasalint senus virinimo taskus.

    Pasidalinsiu istorija kaip pasiekiau ant senos laptopines celes 3500mah talpa…

    Nusipirkau Liitokala lii500 is aliexpress. Sitas kiniskas “sedevras” kainavo 15 euru.

    Pasiskaiciau cia kad gan neblogas biudzetinis daiktas:
    http://lygte-info.dk/review/Review%20Charger%20LiitoKala%20Lii-500%20UK.html

    Tai nebuvo kokios brokuotos. Visos is laptopinio akumuliatoriaus, kur isardzius buvo virs 3v itampa. Pries tai pratestuotos su skyrc imax pakroveju. Talpa ju apie 1700mah. Originali turetu buti 2400mah. Vidine varza visu buvo maziau kaip 200.

    Palikau as krautis keletai valandu ir atejes matau stebukla. vis dar krauna! krovimo itampa rodo 4.29!!! o jau prisuke talpos beveik 3500mah…

    celes perkaite. Aisku as kaip mazas vaikas palieciu ir truputi nudegu pirstus. Isjunggiu is tinklo ir laukiu. Dabar tos celes rodo po 4.3-4.4v
    Ka su jom daryti?

    Manau Sarunas turi perrasyti straipsni apie celes po 10000mah. Pasirodo reikia “teisingo” pakrovejo ir viska imanoma pasiekti!

    P.S.
    Galvoju kaip cia tuos 15 euru dabar suigrazinti. Negaliu meluoti kad negavau, nes buvo registruota siunta. Kazka reiks sugalvoti.

    #13584
    Elektrinis
    Participant

    agniusm: Paskaiciau tavo Blade X projekta. Na man iki tokio lygio dar tolokai…
    Su Nissan leaf celem yra kelios bedos mano atveju:

    1) Kur jas pirkti? dabar viena plyta kainuoja apie 50 euru. As neziurejau skelbimu, bet kaskas minejo forume kad seniau buvo 25 eurai.
    2) Kaip jas pakrauti?
    3) koks bms nuo per didelio issikrovimo?

    Truputi pagooglinau, tai pats nissanas keicia senus akumuliatoriu i naujus uz 5500 doleriu. Senas akumas ivertintas yra 1000 doleriu.
    Tipo garantija akumuliatoriui yra 100k km 10 metu, bet kaip supratau tiek nelabai laiko. Arba kitaip sakant skaiciuoja kad galima juos pakrauti iskrauti apie 1000 kartu.

    Kaskaip man atrodo komplikuotai nissan leaf baterija palyginus su celem.

    #13587
    agniusm
    Participant

    Manau celių paieškojus rasi. 1000 ciklų yra nemažai. Nežinau ar su cilindrinėm tiek gausi. Jos NMC, kaip įsivaizduoju šiek tiek geriau nei cilindrinės. Jas krauni įprastu būdu, kaip ir cilindrines. Kadangi talpa didelė, geriau naudoti galingesnį pakrovėją, mes kraunam 1.4kw serverio maitblokiu. BMS tas pats kaip ir cilindrinėm.
    Turiu aš truputi patirties ir dariau cilindinių paka, A123 pakus, lipo rc paka ir galiu atvirai pasakyti kad su leaf celem buvo mažiausiai vargo.
    pasimatuok ką gali išimti iš scooterio ir kiek vietos lieka. su sketchup ar cad ar solidworks susibraižyk dėžę, tvirtinimus, nunešk ir suvirins.
    Tokiam aparatui būtų kvaila burt su cilindrinėm.
    Taip pat gali ieškoti volt pako. išvis nieko nereikės daryti tik galinius gnybtus, talpa apie 45ah. Veikia privačios siuntų tarnybos ir pristatyti šiais laikais daigtus, kad ir didelius ne problemo, o ir kainuoja ne kosmosą.

    #13591
    Karolis
    Participant

    Jei tau tokios problemos kyla, tai patariu sustoti. Žaidimais tokiais čia užsimti gali, jei neturi ką veikti. Po kelių važiavimų išmesi visą savo darbą į šiūkšlių dėžę. Vietoj to, kad viską nuo pradžių darytum teisingai pasirinktom celėm.
    Apsitries vietoj tos laptopinės celės po gero srovės sriūbtelėjimo. O jei ir važiuos, tai nelaimė o ne pakas čia bus.

    #13593
    Martynas
    Participant

    na šiaip tesla savo Model S ir naudoja 18650 pake virš 6k celių ir važiuoja, jei viskas tinkamai padaryta:D

    #13595
    Elektrinis
    Participant

    Karolis: Laptopines tai tik pazaidimas. Suprasti kas kaip ir prie ko veikia. Na ir ant kasko reikia ismokti virinti celes :)
    Butu gaila naujas celes sugadinti.
    Kritika gerai, bet koks patarimas del celiu? Kokias siulai naudoti?

    Agniusm: Kas tas volt pakas? Gal kokia nuoroda ir panasiai orientacine kaina.
    Kas del serveriniu maitblokiu tai as ju turiu.
    Ir dar tau asmeniskai klausima tureciau: kodel toks skeptiskas esi 18650 celems?

    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by Elektrinis.
    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by Elektrinis.
    #13601
    Karolis
    Participant

    Aš nesu nusiteikęs prieš 18650 format’ą, net jį ir rekomenduočiau kur reikalinga didelė talpa. Aš skeptiškai žiūrių į celes, kurios būtent naudojamos laptopuose, o priedo ir dar naudotuose. Jei nori gaišti savo laiką ir lipdyti kažką ir galiniame variante neturėti nieko – tada tai tavo laikas ir pinigai.
    Skirkime kas yra laptopinės ir kas yra formatas.
    Jei daraisi sau ir nenori komplikuotis gyvenimo ir nežadi iš to daryti verslo, imi leaf’o celes ir darai. Paprasčiausias, ekonomiškiausias, mažiausiai klaidų ir nervų kainuojantis sprendimas.
    Agniusm, matau duoda racionalius sprendimus.

    #13602
    agniusm
    Participant

    Chevrolet volt baterija, pasijieškok, google tavo draugas.
    Aš neskeptiškas. Pirmą kartą darančiam bus brangu ir sudėtinga. Pas tave yra vietos ir logikos dėti brangesnį ir sudėtingesnį variantą nematau.
    Ar skaičiavaisi visas išlaidas, laikiklius, izoliacines tarpines, nikelio juostą, siuntimo kaštus, laiko, suvirinimo vargą.
    Patarimą daviau, o įrodinėti kažką ir primygtinai tikinti pabodo.
    Info turi, daryk kaip patinka.

    #13611
    Elektrinis
    Participant

    Agniusm: Cia jums senbuviams gal ir viskas aisku kas kur prie ko kiek kainuoja ir t.t. Kolkas mano biudzetas tik pleciasi ir pleciasi o batareikos kaip nera taip nera.

    Siuntei nuoroda man kitoje temoje:
    https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=78856

    Kaip suprantu kaina gan gera. 125 eurai uz 37V 28ah. Netoli manes. Mano variklis 48V, o cia gaunasi 37, arba jei du sujungus tai jau 74V.
    Kiniskas variklis neturi jokio uzraso, bet speju jei pajungciau vietoj 48V 74v tai butu linksma, bet labai trumpam.

    Yra kokia iseitis? Vazineti leciau su 37V?

    Kiek pagooglinau tai volt baterijos europoje nera… O is amerikonu gaunasi jau labai brangu. Dar kolkas nepasiruoses tiek isleisti.

    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by Elektrinis.
    #13614
    Tadas
    Participant

    Elektrinis tie varikliukai tempia iki 96v laisvai taip kad gali jungt drasiai didesne itampa tik aisku kontroleri butinai keist gausi.Didesne itampa visada geriau ir efektyviau.Tos baterijos tikrai geras pasirinkimas pradziai.

    #13615
    agniusm
    Participant

    Reikia pažiųrėti ir 12V sistemą, kaip veikia visos šviesos, posūkiai ir signalas. Pažiūrėti kokias įtampas palaiko DCDC keitiklis.
    Kaip Tadas sakė, aš dėčiausi 20S, kaip rašei 74V, pakeisčiau valdiklį ir DCDC keitiklį. Tuos komponentus galima nusipirkt ir brangiai jie nekainuoja. Patikrink ar tikrai nėra ant variklio užrašų jokių. Pažiūrėk ar ant valdiklio nėra jokių užrašų, reikėtų nors preliminariai žinoti ęsamą galią.

    #13616
    agniusm
    Participant
    #13617
    Šarūnas
    Keymaster

    DC/DC man šitas visai patiko:
    http://www.ebay.co.uk/itm/Waterproof-DC-to-DC-Step-UP-Step-Down-Power-Converter-Regulator-Transformer-/291672497098

    £12.
    Turiu nusipirkęs (dar nejungiau), bet atrodo visai pusėtinai (kaip už tokią kainą). Nors yra ir kur kas kompaktiškesni variantų (10x brangiau), šitas dar visai tinkamas naudoti.

    #13618
    agniusm
    Participant

    Jo, man tas ir patinka, bet kai aš ieškau tokio tipo meta po 40$. Aš naudoju plastikinius užlieto tipo ir kol kas neturėjau jokių bėdų.
    Elektriniui norėjau pasakyti, kad pasirenkant tinkamą akumuliatorių, kad ir perkant papildomus įrengimus iš biudžeto išlips ne daug, o tūrės didesnį greitį, talpesnį akumuliatorių ir sugaiš daug mažiau laiko tiek organizavimui, tiek gamybai

    P.S. Jo Šarūnai, tavo linke tik iki 48v.
    Va dar vienas už kapeikas:

    http://www.aliexpress.com/item/New-DC-24V-36V-48V-60V-64V-72V-To-12V-10A-Converter-For-Electric-Storage-Battery/32628741594.html?spm=2114.01010208.3.1.vrJLYa&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_2_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10020_9871_10018_10019_9875,searchweb201603_7&btsid=0430b844-f24a-4b53-b7f9-50c6c6d1fcee
    Reikia tik noro ir paieškoti.

    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 7 years, 11 months ago by agniusm.
    #13621
    Šarūnas
    Keymaster

    Rekomenduoju laikytis standartų ir rinktis 48V sistemą. Visokios nestandartinės įtampos tik pridaro papildomų problemų: bus sunkiau rasti DC/DC, įkroviklį, BMS. Motorų valdikliai taip pat 48V pigesni.
    Taipogi saugumo standartai sako, kad virš 60V (48V įkrovimo pabaigoje būna netoli 60) jau būtina hermetizuoti visas jungtis, įgyvendinti nuotėkio matavimą ir avarinį atjungimą.
    Todėl nematau jokios logiškos priežasties lipti aukščiau.
    Jei tai tik dėl greičio – jį visada galima pakelti kitomis priemonėmis: modifikuojant motorą arba naudojant modernų valdiklį. Arba tiesiog pirkti “24V” motorą – su 48V jis suksis greičiau.

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 99 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.