Home Forums Motorai / perdavimas variklio Perm PMS120 7kw ir kontrolerio Sevcon Gen4 72v 350A paleidimas

Viewing 13 posts - 61 through 73 (of 73 total)
  • Author
    Posts
  • #15858
    minde28383
    Participant

    Linai, taip ir bus, motoras 55.5 voltu, dabar esu tuom tikras 99%. Nusitrynes lipdukas ties voltazu pas mane, ir as buvau isitikines kad motoras tokio pat voltazo kaip ir kontroleris, bet visgi tai 55.5V motoras.

    Tai taip. jei ji leisti su 72V akumu tai RPM’ai nebe 4500, o ko gero netoli 7000.

    #15859
    Linas
    Participant

    rpm apriboti visada gali, man regis softe kiek pamenu buvo apribota ties 6k rpm (lyg gamintojas tiek max rekomenduoja), bet tikrai gali skaiciuotis ir 4.5rpm.

    #15862
    minde28383
    Participant

    Supratau del RPM, geriau skaiciuoti ant 4.5K, nes kuo daugiau RPM tuo didesnes galines zvaigzdutes reikia.
    Buvau nusiziurjes Kawasaki KX 60cc ratukus ir jau norejau vaziuoti pasimti bet, pasirodo pardavejas suklydo pasakes kad galinis 14″, o priekinis 17″. Gerai kad paziurejau ratlankiu spec’us pries vaziuodamas, pasirodo galinis 12″, o priekinis 14″.

    #15864
    Nemirtingasis
    Participant

    Nieko gero yra daryti su RPM ribojimu, nes jei apsisukimus mažini su perdavimu tai didini sukimo momentą, jei apriboji RPM ir nedarai pakankamo perdavimo tai neišnaudoji variklio galimybių ir be to šiek tiek didini nuostolius.

    #15875
    Linas
    Participant

    Nemirtingasis, nezinant variklio parametru (galios ir naudongumo kreiviu) bei apkrovos, kaip bus naudojamas variklis, tavo pasisakymas yra visiskai neteisingas.

    #15879
    Nemirtingasis
    Participant

    nereikia net parametrų žinoti, padaryk silpnesniam (500-2000w) varikliui per mažą perdavimą ir iš karto matosi, greitis nukrenta ir tam pačiam atstumui sunaudoji daugiau el. energijos, bendram rezultate praloši sukimo momentą ir nuvažiuoji mažesnį atstumą, bet vidutinis greitis liekas tas pats, važiuojant į kalną tas skirtumas pasimato dar labiau, su galingesniu varikliu tai pamatyti sunkiau, nes jis ir su per mažu perdavimu gan gerai “veža”, bet tai labai gerai pajauti kai startuoji įkalnėje, trūksta sukimo momento ir įsibėgėjimas būna ilgas, o galios kreivės ir NK pas el. variklius ne tiek daug skiriasi, kodėl šita taisyklė galioja beveik visiems varikliams, manau pats supranti, kad per mažas perdavimas sumažina sukimo momentą ir važiuojant į kalną neleidžia varikliui pasiekti didesnių apsisukimų ir tilpti į geresnį NK, beveik visų variklių NK didžiausias yra aukštesniuose RPM, maždaug tarp 1/2 ir 4/3, kai yra per mažas perdavimas tai variklis nepasiekia nei 1/2.
    Todėl jei pasirenki greitį mažinti ne su perdavimu o su RPM ribojimu tai vienareikšmiškai praloši, riboti RPM gali tik keliais atvejais – kai neturi pasirinkimo – per brangu, reikalingas dvigubas perdavimas, svoris, sugebėjimų trūkumas, mažai vietos ir panašiai…

    #15883
    Tadas
    Participant

    Nemirtingasis manau kad Linas teisus sakyciau 90% siuo atveju..Nes vienintelis nezinomasis tai lentele ar kreive to motoro darbo ir nk.Galia 7kw prie 55v ir 4500 apsuku.Kitas reikalas toks pats motoras su tokia pat itampa buvo bramo enertia pirmam 2009 naudojamas.Mocas turejo 17 coliu ratus ir greitis buvo 97-100km/h.Vadinasi pagal apsukas ir rato nuvaziuojamo kelio ilgi gaunam letinima 5:1 panasiai.Kitas dalykas Mindaugas planuoja 72v vadinasi motoro galia neaukojant nk dar pakils.Taip tu teisus geriau didesnis perdavimas aukojant greiti bet tik silpnam motorui o galingas i tai neitin reaguos jei kiek nepataikysi perdavimo ar ribosi apsukas.

    • This reply was modified 7 years ago by Tadas.
    #15884
    Linas
    Participant

    is dalies taip, bet yra vienas bet:
    jus kalbate apie silpnus variklius kurie uzkrauti didele apkrova, siuo atveju taip tikrai nebus. varikliai su magnetais dirbdami su maza apkrova (lyginant su ju nominalia galia) turi prasta NK ir to neisvengsi, del to ir sakau kad tik turint parametrus galima kazka daugiau pasakyti, o be to tai svaisciojimai i ora!

    #15885
    minde28383
    Participant

    Laikas parodys kaip suksis sitas varikliukas skuteryje. Ar tik nebus pats didziausias energijos netausojimas (jei nebus regeneracijos) ne del truputi netinkamo perdavimo, bet del nebuvimo freewheel’inimo. Ir dar yra labai idomus dalykas i kuri as anksciau neatkreipiau demesio. Kuo didesnis perdavimas, tuo didesnis pasipriesinimas riedant. Teoriskai, jei greicio nereikia, tai perdavima galima didinti iki begalybes, bet tada riedeti bus begaaalo sunku nesant freewheel’inimo mechanizmo.

    Pradekim nuo letesnio perdavimo ~4.8:1, priekis 11T, galas 53T, kelis kart pigiau gauti 53T zvaigzdute nei sakykim 65T. Ir jei vis tik truks galios startuojant ir matysis kad daug amperu srebia prie mazu sukiu, jei akivaizdziai per daug…, tai pagreitinsim perdavima pakeisdami galine zvaigzde i 65T.
    Maza priekine zvaigzdute neduoda tiek jau daug papildomo triuksmo kaip as iki siol maniau, visa pati grandine tarska.

    Priejau prie isvados kad deti 22T&112T skriemulius ar zvaigzdutes, beveik tapati kaina. Neskaitant kad 112T skriemuli reiktu gerokai islengvinti/nutekinti.

    Vis tik linskstu prie grandines nes ateiti greiciausiai uzsinores pašildyti motora su daugiau amperu nei rekomendoujama sitam motoriukui, tad nebereiks bent jau del pavaros stiprumo eiti i kompromisus del galios didinimo.

    #15886
    Nemirtingasis
    Participant

    Regeneracija šiuo atveju nieko nekeičia ir niekuo dėta, laisvas riedėjimas daug trumpesnis nes visą laiką suka variklį o jei dar ir regeneracija suveiktų tai dar labiau stabdytų, į regeneraciją reikia žiūrėti kaip į stabdį ir manau supranti, kad ji naudojama tik kai reikia stabdyti, kas liečia netausojimą, 6:1 ar 7:1 ne tiek jau ir daug, o be to, važiuojant laisvo riedėjimo nėra tiek daug kad dėl to būtų labai ženklus skirtumas.

    #16595
    minde28383
    Participant

    Sveiki,
    paleisti su Sevconu kontroleriu nepavyko.
    Variklis purtosi, nesisuka kaip priklauso. Sevcon 72v 150A/350A kontroleris pardavime.

    Bandysim leisti varikli PMS 120 su Kelly KLS ar Sabvoton kontroleriu etc.). Bet pries tai reikia sudeti vietoj optiniu halo davikliu iprastus. Ar S41 holo davikliai tinkami? Ar bandet pirkti is kitaicu daviklius. Veikia jie kaip priklauso? S41

    #16596
    JustasM
    Participant

    Buvau tokius ant outrunnerio sudėjęs. Ant oscilografo viskas gražiai atrodė, bet praktikoj taip ir neišbandžiau.

    #16598
    Nemirtingasis
    Participant

    Esu sudėjęs kinietiškus įvairiems varikliams, net tokiems kur iš vis jie vos tilpo, ir visi veikia be problemų, beje, siūliau tau anksčiau dėti holo daviklius ir būtum neturėjęs problemų ;) parašyk jei dar reikia, lyg tai dar turėjo būti pas mane likusių nepanaudotų, pažiūrėsiu.

Viewing 13 posts - 61 through 73 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.