Home › Forums › Motorai / perdavimas › E kit pasirinkimas
- This topic has 88 replies, 17 voices, and was last updated 8 years, 1 month ago by Canis.
-
AuthorPosts
-
2014/11/06 at 10:22 #8924sopkisParticipant
Pažiūrėjau aš vakar tą miromax simuliatorių, prieš perkant geras opiumas, bet realybės visai neatitinka. Neatsižvelgia į tai, kad ir kalniukų būna važiuojant, kad sustoti ir vėl pradėti važiuoti reikia. Kol neturėjau e-dviračio, tai neįsivaizdavau tų energijos sąnaudų, kad tik lygioj vietoj pavėjuj ar bent jau ne prieš vėją važiuojant pvz 30kmh greičiu variklis naudoja ~300 vatų, o net nedidelėn įkalnėn važiuojant variklis srebia beveik kilovatą, bet greitis nukrenta vos ne dvigubai. Tas pats ir su pradėjimu važiuoti sustojus. Pirmi 50 metrų kol įsigazuoji sunaudoja nemažai energijos iš akumuliatoriaus, nors nuvažiuoji nedaug. Apie tai kiek didėja energijos sąnaudos norint važiuoti greičiau paliksiu pasidomėti pačiam temos autoriui. Nes jei nori greičio ir atstumo, tai sunkėja ir brangėja variklis, tas pats su akumuliatorium, o to pasekmės, kad reikia specialiai pagaminto ar gamyklinio, bet stipraus dviračio rėmo su pilna pakaba. Žodžiu pasaka be galo. Bet niekaip nesigaus pigiai, greitai ir toli.
2014/11/06 at 10:54 #8925Karolis1819ParticipantNemanau, kad labai daug uz viska sumokesiu, nes man atstumo didelio nereikia 15-20km. O greicio tai 35km/h manau uztektu jei, prireiktu daugiau pedalais prisideciau :)
2014/11/06 at 11:24 #8927sopkisParticipantManyti galima bet ką, bet realybė yra visai kita. Mažiau reikia miromaxo simuliatorių maigyti, o daugiau skaityti. Pas mane akumuliatorius 48v 10ah (realiai tų ah mažiau, labai retai išvažinėju kad bms jau atjungia, bet 8.5-9ah yra), tai 400Wh bus, maksimalus greitis 40kmh (vidutinis po važiavimo būna ~15-20kmh), važinėju nemindamas, tai laaabai taupant gaunasi šiek tiek daugiau nei 20Whkm, o jei lekiu kaip akis išdegęs tai 30Whkm ir daugiau. Kai bandžiau maksimaliam atstumui padedant pedalais, tai variklio galingumas buvo apribotas iki 300w, ir nuvažiavau 26.5km (gavosi 15Whkm, bet į visus kalniukus teko stipriai padėti pedalais, neminant tik nuokalnės, lygios vietos arba riedant iš inercijos). Jokiuose simuliatoriuose tokių skaičių neduoda, bet aš prieš pirkdamas žinojau kad ką visokie pardavėjai rašo, tai realybėje to nėra.
2014/11/06 at 11:43 #8928aleksanderisParticipantSopkis teisingai sakai kad simuliatorius yra nutoles nuo realibes.
2014/11/06 at 11:55 #8930sopkisParticipantPo to ir išdygsta tokie kaip temos autorius.
< Nuvažiuojamas atstumas 30-50km NEMINANT>
http://www.miromax.lt/lt/m-6/c-26/c-27-surinkimo_komplektai_dviraciams/product-383-elektrinis_rinkinys_dviraciui_-_magic_pie_v32_su_akumuliatoriumi#to_products2014/11/06 at 12:17 #8932Karolis1819ParticipantTie simuliatoriai ir man juokingi, kad su 10ah 1000w varikliu gali nuvaziuoti 30-50km neminant
2014/11/06 at 13:00 #8933agniusmParticipantNuvaziuoti gal ir gali tik tikriausiai nueiti tokiu atveju bus zymiai greiciau. As savo pirmaji gaminausi pats. Dalys daug maz iz savartyno, iranga nauja, atsistojo man 3500lt. Aisku akumas ne pigus gavosi su liaupsais ir besimokymu. Greitis karstai pakrauto 34, toliau apie 32kmh. Atstumas 40-45 su sujungtom lempom ir akseleratorius dugnas visada, landsaftas ivairus.
Geriau pataupyk, tada neteks nusivilti etransportu, o gal ir uzsikabinsi konstravimu ir bus lb geras hobis2014/11/06 at 13:18 #8935Karolis1819ParticipantKiek kainuotu akuma paciam pasidaryti. Gal lietuvoj yra celiu pirkti?
2014/11/06 at 13:20 #8936Karolis1819ParticipantArba gal kasnors juos gamina gera kaina?
2014/11/06 at 13:34 #8938aleksanderisParticipantDauguma sitam forume patis rinko sau viska.
2014/11/06 at 13:53 #8939sopkisParticipantKlausimas ant klausimo. Kiek stebėjau <Perku parduodu> skyrių, tai kas ieškojo akumuliatorių, visi rado. Man pvz lifepo4 48V 10Ah su BMS, pakrovėju kainavo ~900lt (dar vieną pakrovėją gavau dovanų), bet metalinės dėžės akumuliatoriui per sezoną taip ir nepasidariau, nes jaučiau kad norėsiu daugiau Wh. Bet nebuvo taip, kad šiandien užsimaniau, o rytoj jau turėjau akumuliatorių. Šarūno elektrinio dviračio transformacijas stebėjau nuo pat pirmo cyclone mid-drive, skaičiau forumus, ir kai rimtai apsisprendžau sėsti ant elektros, buvo išskirta suma e-dviračiui, du mėnesiai paieškų ir radau nebrangų dviratį, pavažinėjau porą savaičių ant turėtų švino akumuliatorių, kai nusipirkau normalius akumuliatorius, tai dviratis kai tik oras leidžia pastoviai eksplotuojamas. Taip kad tu kol kas neskubėk, nei su pirkimu, nei su klausimais.
- This reply was modified 10 years ago by sopkis.
2014/11/06 at 14:49 #8942bondas83ParticipantAs viena susirinkes 72V 20Ah. (nuvaziuojamas atstumas 35km, o paskutiniai 5km jau tikrai i tauro kalna nebeveza) Tai mieste yra pats tas, bet jei dar karta reikia namo gristi del neaiskiu priezasciu, tai tenka is treniruotes parminti.
Bet jei Padidinciau dviracio greiti dar bent 10km/h, tai ir 30 nebenuvaziuociau.O tu cia i viena puse 15-20km, nes mano pirmas tikslas buvo irgi apie 15km, bet kaip minimum savo norus geriau padauginti is 2, nes galutinis variantas gerokai pabrangs didinant watvalandes.
2014/11/06 at 16:04 #8943OldschoolerParticipantKarolis 1819 rašė:
“…Dizainas neras svarbus…”
Hm-m, imho, visgi svarbus…
2014/11/06 at 16:34 #8946TyroParticipantTikrai bondas83 km kiekis priklauso kur važinės. Kaune man pakanka nepilnų 20km (48V 10Ah). Iš vieno miesto galo į kitą 10km, o kituose miesteliuose manau ir mažiau. Į darbą ~10km, bet per dieną pasikraunu šviežiai ir vakare vėl pilnas važiuoju namo, turiu rezervo beveik 10km tai galiu užsukti kur noriu. Pakrovėjas visada arba kuprinėje arba papildomą palieku darbe. Esu savo malonumui cruisines per miestą savaitgalį, taip ir 30km pravažiavau. Siūlau iš karto pradėti nuo ličio, nežėt švino. Žiūrint ko tikiesi – mano tėtis su 24V ir 350w važinėja laimingas ir nemato reikalo kažko daugiau. Jau geriau Litis 24V su tinkamu kontroleriu (kur gali dirbti su įvairiomis įtampomis) bet gerais likusiais komponentais, nei 48V ir švinas. Su laiku pasikeisi akumus, arba prisilipdysi kaip kai kurie darojog būtų talpesnė, ir važinėsi.
2014/11/06 at 18:40 #8953Karolis1819ParticipantKiek mazdaug km su tokiu akumu nuvaziuociau spaudziant ant 25-30kmh, 1000w varikliu? http://www.aliexpress.com/item/1pcs-lot-36V-12AH-Electric-Bicycle-Battery-with-PVC-Case-BMS-and-42V-2A-Charger/1991312860.html?s=p
2014/11/06 at 19:00 #8954agniusmParticipantTau gi jau pasake, ne nuo to galo pradedi. Tu meslinu kitaisku akumuliatoriu niekas cia nenaudoja. Mes zinome kas viduje! Ai, ir kodel as dar komentuoju..
2014/11/06 at 19:13 #8955Karolis1819ParticipantO i ka butent reik atsizveltk renkantis akumuliatoriu?
2014/11/06 at 19:24 #8956TadasParticipantKarolis 1819 pirk is manes akuma 9Ah 24V su bms tik nera korpuso ir pakrovejo kaip tik galesi pameistraut korpusa pats koki nori.Celes Liao lifepo4 krautos tik 2 kartus dar dovanu viena atsargine duosiu.Galesi iskraudinet jas iki 40A srove drasiai pikais.As vaziuodamas su savo vaikisku 250W varikliuku kuris netraukia daugiau 19km/h nuvaziuoju 25km ir daugiau nebandziau.Kaina bus zymiai geresne nei paskutinio tavo paklausimo akumo :)
2014/11/06 at 20:01 #8957Karolis1819ParticipantUz kiek parduotum? Koks miestas? Jei gali parasyk i tel: 863658991.
- This reply was modified 10 years ago by Karolis1819.
2014/11/06 at 20:10 #8960TadasParticipantKaunas. sesi septyni vienas 83257.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.