- This topic has 96 replies, 17 voices, and was last updated 11 years, 2 months ago by Šarūnas.
-
AuthorPosts
-
2013/02/28 at 20:23 #4826vvaldasvParticipant
Taip Agniaum, sutinku, kad taip būtų geriausia, tačiau aš jau porą mėn. be darbo ir šituos perkuosi iš sąntaupų. Apie atskirus kol kas nė pasvajoti negaliu, nes nuplanavęs iki rugpjūčio remontuoti/įrenginėti savo namą, nes dirbant darbe remontams nelieka laiko, tad pajamų nenusimato, tik išlaidos, be to nemanau, kad bus kada lakstyti su triračiu, o kad išlaikyti vienodą ciklų skaičių, į dviratį įsimesiu kas porą savaičių tai vieną, tai kitą gabalą. Manau jog taip bus geriau, nei dabar nusipirkti 20Ah, o po metų,kitų dar 20. Tada tikrai skirtųsi ir ciklai, ir talpos. O per metus, nemanau,kad LiFePo4 atpigs, ar jau šitie nupirkti pasens. Manau, kad jų nekankinant , neiškraunant iki galo , laiku įkraunant, prižiūrint, kokiems 20 metų man jų pakaks. Be to ir aš nebe jauniklis, savo laiku ir su “britvom” ir su “enduro” jau atsilaksčiau. :) Dabar po širdies operacijos gydytojai patarė judėti nepervargstant, ir jokių motociklų, jokio adrenalino. Tad ir pasinešiau ant elektros. Beje, pas mane ant namo stogo jau 4 metai “dirba” AIR-X 400V, aišku,kai yra vėjas. :) Vat, truputi ir pasigyriau :D
2013/02/28 at 21:24 #4827agniusmParticipantNa aisku. O kaip is tikro yra del to atstumo? Gal but tikrai uztektu 30AH ir tada ta baterija pilna naudoti tiek triratyje tiek dviratyje? Ieskoti kuo lengvesnes, kad dviratis nesuluztu? Sunku ka ir patart kai nesau. O pats gal nujauciate kokios sroves reikalauja jusu triratis? Kiek daznai galvojate permetineti tuos akumuliatorius nuo triracio ant dviratuko?
2013/02/28 at 21:32 #4828vvaldasvParticipantO A123 tikrai svoris 05kg, kažkur ne ten būsiu pažiūrėjęs. Jų ir kaina ne per didžiausia.
Už 32vnt su siuntimu į Lietuvą 965,16 USD, +21%PVM, + 3-5,7% muitas.
(Atsiprašau Šarūno, kad ne toje temoje apie pirkimus rašinėju), bet čia tik pamąstymai. :))
2013/02/28 at 21:44 #4829vvaldasvParticipantIš pardavėjo Miromax info:
VARIKLIO TECHNINĖ INFORMACIJA:
+ Modelis: MagicPie
+ Maitinimo įtampa: 24V / 36V / 48V (nustatoma programiškai) Video:
+ Svoris: ~ 7 kg
+ Maitinimo įtampa / Galia: 24V = 250 W / Max – 308.88 W prie 19,8 A
36V = 500 W / Max – 606.22 W prie 25 A
48V = 800 W / Max – 1000 W prie 30A
+ Maksimalus sukimo momentas: 70 N.m
+ Diskinių stabdžių tvirtinimas: TAIP GALIMA
Reiškia, kad prie 48v variklis MAX 1000w, 30A (triračio)
Bėda tame, kad žvirkelio 7 km suryja energijos tiek, kiek asfaltu 15-20 km nuvažiuočiau.
2013/02/28 at 21:51 #4830vvaldasvParticipantO permetinėti 1 kart per 1-2 mėnesius, nes dažniau greideris nevažiuoja. Po greiderio iki 2 savaičių važiuoti galima triračiu, o likusį laiką tik dviračiu, nes ir automobiliais ne greičiau, jie irgi juda per duobes max 20 km/h greičiu.
2013/02/28 at 22:13 #4831agniusmParticipantValdai, nerasyk papildymu atskirai, spausk EDIT po tavo vardu ir papildyk pranesima, bus svaresne tema.
Del A123 prizmatiniu ir ju keitimo as visai nenoreciau patarti kadangi jos ganetinai gleznos celes, be to uz siuntima tikekis moketi 300+USD na ir dar prisides muitas bei PVM ir ant siuntimo.
Asmeniskai as patarti nieko negaliu. Negaliu patarti kazka daryti kitam ko pats sau nedaryciau :)
2013/03/01 at 06:50 #4832vvaldasvParticipantJūs visi ir taip man labai daug padėjote savo patarimais :) Ačiū Jums visiems!!! Džiaugiuosi, kad dėl žinių stokos neįsigijau Š.. iš ebay. :)
Ačiū dėL EDIT mygtuko, aš nežinau ir kiti ką reiškia :D . Galėtų lietuviškame tinklapyje ir mygtukai vadintis lietuviškai. Pvz.: pas vokietį nerasi mygtukų “karštos bulvės burnoje” kalba, nebent būna viso tinklapio norima kalba pasirinkimas . O mes nuo rusų, ant anglų, savo kalbos visai nesaugome, negerbiame. Džiugu, kad jaunoji karta moka vis daugiau užsienio kalbų, tobulėja, tačiau jei į užmarštį nustumsime savo kalbą, tai mūsų anūkai, proanūkiai ir Tėvynės pavadinimo nebežinos. :((
Manau, Šarūnas nesupyks, nes truputis kritikos varo mus į priekį ir neleidžia nusukti į griovį. :)
2013/03/01 at 07:15 #4833TyroParticipantKas del A123 gleznumo ir turio tai nesigincysiu, tai tiesa. Nenoriu daryt reklamos, tik patart, kad Linas turi 20Ah 3.2V prizmatiniu celiu kietame apvalkale, kurios nenusileidzia A123 praktiskai nei vienu parametru, derybose lieka tik kaina. Paminejau del to, nes isigijimas tokiu celiu butu paprastesnis – viskas vietoje
2013/03/01 at 07:17 #4834MartynasParticipantkas dėl A123, tai kiek pats žiūrėjausi tai iki 100 neapsimoka imti vienam pirkimui, o ir su tiekėjais reik gerai pabendrauti, kad išsiaiškinti ką jie ten stumdo. Tad geriausias variantas grupinis pirkimas, pastaruosius 2 kartus Šarūnas labai gerai viską suorganizavo, išėjo, kaina 1 celės su viskuo apie 100Lt pastarąjį kartą. Tad ir dabar viliuosi, kad iki pavasario kas nors pasiūlys:) šiaip buvo kalbų, kad Šarūnas artimiausiu laiku pirks, bet vis dar tiekėjo ieško kaip ir.
P.S. tos A123 iš pastarosios nuorodos neatrodo rimtai, nes kontaktai apkirpti, tad tikriausiai naudota. Iš tokių pardavėjų nebendravus ir neprivertus atsiųsti realios prekės nuotraukos, neiškalbėjus visų smulkmenų, tikrai nepatartina imti.
2013/03/01 at 10:16 #4835ŠarūnasKeymasterDėl celių jungimo lygiagrečiai yra niuansų. Teorija ten gan gili, todėl jau kuris laikas ruošiu straipsnį apie tai. Nelabai laiko randu jį pabaigt, bet kada nors…
Dėl lietuviškų rašmenų forume… Dalį forumo teko suprogramuoti pačiam. Rašmenų kalboms pakeisti taip pat reikia įdėti nemažai laiko (dalis jo aiškinantis kas kur), kurio neturiu. Gal kažkada prisėsiu aptvarkyt, bet tikrai ne artimiausiu metu.
Dėl A123 užsakymo… Po paskutinio susidūrimo su nekokybiškom celėm ir žiauriai sukilusiom kainom, 95% tikimybė, kad šitų celių nebepirksim niekada, nebent pagaliau kinai atnaujins kokybiško produkto gamybą už logišką kainą. Yra neblogų alternatyvų, pvz. ENERDEL – siūlau pažiūrėt. Galima ir visą paką įsigyt.
2013/03/01 at 11:21 #4836MartynasParticipantgal galima plačiau apie tas Enerdel celes?, kiek pavyko rast tai yra dviejų rūšių:
CE175-360 17.5Ah datasheet ir dar, kaip suprantu tinka tik labai mažom galiom
CP160-365 16Ah datasheet ir dar, jau didesnėm, bet įtampos kritimo kreivė irgi gan labai greit žemyn eina, o kaina irgi tik vienom forume užsiminė apie 45$ , bet neatrodo kad būtų laisvai prieinamos.
P.S. gal dar kokių prismatinių celių parekomenduot galit
2013/03/01 at 11:36 #4837ŠarūnasKeymasterKainų atskleisti negaliu, nes tai konfidencialu. Bet pasiūlymas buvo mažiau nei 20 USD (prie 1k+ kiekio).
Sroves laiko panašias kaip A123. Iškrovimo kreivė su tuo niekaip nesusijusi. Ji tiesiog yra kreivė (mano nuomone blogesnė nei A123), kurie vienais atvejais turi privalumų, o kitais – trūkumų.
2013/03/02 at 11:47 #4838vvaldasvParticipantPasvėręs visus pliusus ir minusus visgi užsisakiau celes kietu apvalkalu 32vnt po 20ah iš EV-power. Vieneto kaina su siuntimais ir PVM gavosi apie 95 Lt. Muito, kaip suprantu nebus, nes prekės siunčiamos iš Čekijos sandėlių. Nežinau tik kiek nulups Swed bankas už pinigų pervedimą. Jei atsiskaitinėti per Paypal būtų 51,86 EUR, jei Credit card 17,29 EUR. Banko pervedimu parašyta FREE. Nebent pats bankas už paslaugas paprašys.
Dabar laukiu patvirtinamojo laiško iš EV-power, ir kitą savaitę lėksiu į banką.
Atrodo busiu pirmas išbandęs tokias 3,2V 20Ah celes :)
Jei bus dar kokios naujienos – parašysiu :)
Buvau Swed banke, pervedžiau pinigus, Už banko paslaugas sumokėjau 45Lt. Tiksli 1 celės High power (iš Ev-power.eu) 3,2V 20Ah kaina, sudėjus visus mokesčius, gavosi 94,90 Lt. Dabar lauksiu prekės. :)
2013/03/02 at 19:14 #4839vvaldasvParticipantReikia patarimo, kuris iš šių tiktų celėms 16* 3,2v 20Ah krauti?
http://www.ev-power.eu/SBM-CBM-1-1/?cur=1
Gal užtektų tokio, ar jis bus per silpnas?
Ir jie čia vadinami SBM .
http://www.ev-power.eu/SBM-CBM-1-1/Simple-Battery-Management-Board-16-cells-48V-10A.html?cur=1
Ar reikia žiūrėti į tokį?
http://www.ev-power.eu/SBM-CBM-1-1/Simple-Battery-Management-Board-16-cells-48V-60A.html?cur=1
nes tokių reiktų 32 vnt, (2 pakams po 16S) tai kaina jau man – kosmosas
http://www.ev-power.eu/BMS123-System/BMS123-Cell-Module.html?cur=1
2013/03/02 at 20:47 #4840MartynasParticipantpakalbėk su Linu jis turi tikrai gerų variantų pas save pardavime, o ir nusimano šioj srity neblogai
dar reikėtų pasidomėti kokiu algoritmu veikia balansavimas, ar jis balansuoja celes iš karto kraudamas, ar balansuoja jau krovimo pabaigoje, tokiu atveju daugiau laiko sugaištama.
kad visi nelabai tinka nes akumuliatorių rekomenduoja krauti tavo iki 3.65V iškrovimas iki 2.8V
2013/03/04 at 09:48 #4841vvaldasvParticipantSveiki,
kas galėtų patarti, ar tiktų toks BMS 48v 20ah baterijai? Kaina nedidelė, balansuoti pradeda prie 3,50 ,pardavėjo reitingas geras, tačiau nėra radiatorių. Ar neperkais jis be radiatorių. O gal tai niekam tikusi prekė, lyginant su kitais panašiais paprastais BMS ?
2013/03/05 at 10:46 #4842ŠarūnasKeymasterNiekaip nematau kaip jis pradėdamas balansuoti nuo 3.5V ir neturėdamas jokio procesoriaus sugebės tai tinkamai atlikti.
2013/03/05 at 11:14 #4843vvaldasvParticipantO kaip šis?
http://eclipsebikes.com/lifepo4-576v-cell-30a60a-p-1042.html
arba šis?
O gal šis/
Kurį iš jų rekomenduotumėt?, nes pilno BMS neįperku, tad tenka rinkti Š…, tačiau kuris normalesnis? :)
2013/03/05 at 12:19 #4844ŠarūnasKeymasterNei vienas iš jų neturi ‘proto’, todėl negali balansuoti anksčiau nei kai jau 100% įkrauta bent viena celė. Aš tai nematau skirtumo tarp jų… Jų tuos didelius tranzistorius naudoti irgi nesąmonė yra – geriau atjungti ir jų valdymo signalą nuvesti tiesiai į valdiklio ploną B+ laidą.
Gal Linas daugiau pasakys, jis daug su panašiais žaidęs.
2013/03/05 at 13:04 #4845vvaldasvParticipantTačiau ten vienas nuo kitų skiriasi, BMS- PCB, kiti BMS-PCM. Pardavėjas rašo, kad PCB geresnis už PCM, o kaip yra iš tikrujų?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.