Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-cargo projektas
- This topic has 188 replies, 19 voices, and was last updated 11 years, 3 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2011/12/06 at 07:16 #3489agniusmParticipant
Sveiki, vakar gavau priekine sake is US.
Utenoje jau surinko priekini rata, bandysiu vaziuoti pasiimti.
Kinas kuris siunte blogas A123 celes kazkokiu budu isiunte siandien kitas, geras kaip jis sake viska suziurejo :) Nesitikejau to, galvojau virs 2 gabalu i minusa reikes krist. Na lauksim ir ziuresim kaip ten kas. Linas pranese kad variklis jau paruostas, taigi reikes saut i Kauna. Kaune taip pat esu nuziurejes 26″ ratlanki, 39mm plocio, kaina 150lt, visvien gausis pigiau nei pirkt uzsienyje ir siustis.
2011/12/06 at 07:24 #3490ŠarūnasKeymasterNepasitikėk aklai, gal taip tik sako. Paypale paprasta disputė, ar claimas? Neskubėk uždarinėt.
2011/12/06 at 07:47 #3491agniusmParticipantOj, tikrai neuzdarinesiu Sarunai :) Pas mane claim jau turi baigtis gruodzio 29. As lauksiu kol pasibaigs. Jei perves pinigus, puiku, kinui isiusiu jo blogas celes, paskaiciuosiu siuntimo islaidas, dvigubo muito islaidas, sugaisto laiko islaidas ir tada persiusiu paypal kas lieka jam uz celes. Toks planas chuliganas. Jei neperves, tai nors turesiu celes. As manau kad jis isiunte si karta tikrai normalias kadangi as jam sakiau, kad nenutrauksiu paypal claim kol negausiu celiu ir ju nepatikrinsiu, kitas dalykas jis dhl tracking numeri dave. Cia jo laiskas:
Dear Mr agnius:
we have arranged sending out the goods again ,please check it ,the tracking number is XXXXXXXXXX (DHL) ,
because of DHL is a little strict to send the cells now ,our agent put some lable on some of them ,they are not true specification ,you can take away the lable when you get the goods
desire your reply soon ,sir
honestly
Norejau paklausti del saules celiu. Ar butu imanoma ka nors sugalvoti, kad krauti mano busima 24 celiu akumuliatoriu nuo keletos saules elementu? Kadangi pas mane cargo bus ir priekyje deze gali buti su dangciu, pagalvojau kad butu neblogai ta dangti apklijuoti saules celemis ir kada yra proga kad jos siek tiek krautu akumus. Suprantu, kad tai minimalus dalykas, bet visgi ar tokia galimybe butu. Kaip as suprantu, reiketu jungti po 4 celes nuosekliai ir po to visus 6 lygegreciai kad gauti apie 12V?
EDIT:
Nu geras, tik patikrinau pagal ta numeri ir celes pasirodo jau Vilniuje, DHL rusiavimo vietoje.
2011/12/06 at 08:28 #3492PauliusParticipantŠauniai tau čia žiūriu sekasi :) Kada į Kauną lėksi? Gal meet’ą pasidarom? :)
2011/12/06 at 09:01 #3493agniusmParticipantZiuresim kaip ten pasiseks galiausiai. Pauliau, meet’a reik butinai, tik va man su nuvaziavimu sunkiai, brangiai kainuoja, tai bandau suderint kad daugiau darbu nuveikti vienu kartu:). Imesk i PM savo tel. skambtelciau jei ka zinociau kad is anksto pasiderint.
Dabar klausimukas truputuka nuo temos bet i tema. Turiu as tokius du motoriukus 24V 100W 2500RPM, ir pagalvojau kad galima kazka paprasto sulipdyti savo brolio dukrai palakstyti. Turiu galvoje paspirtuka. Ar galima juos naudoti abu vienu metu kad siek tiek galia padidinti? Vaizdziai snekant daryti montavimo plokstele, montuoti variklius viena salia kito ir grandine viska apjungti su ratu. Jei taip kokiu budu reikia/geriau juos jungti lygegreciai ar nuosekliai. Geriausiai butu 24V sistema nes turiu pakroveja, reiketu poros akumu ir kazkokio kontroleriuko papigiaisko. Cia nuotraukytes:
Rodos sitie motorai, nuo virsaus pirmas ir antras:
2011/12/06 at 09:46 #3494ŠarūnasKeymasterJei abiejų motorų apsukų charakteristikos (Kv) vienodos, gali jungti juos lygiagrečiai.
Bet, jei Kv šiek tiek skiriasi, motorus gali jungti nuosekliai. Tik srovę reikia riboti pagal mažesnio sukimo momento motorą.
2011/12/06 at 09:47 #3495PauliusParticipantLaisvai su sulipdymu. Susitiksim, galėsim normaliai apšnekėt ;)
2011/12/06 at 09:58 #3496agniusmParticipantAciu. Tai reiskias nuosekliai juos sujungus reiketu 48V kad gauti 100% apsuku? Kas yra tas Kv?
Tiesa, kaip pamatuoti ar apsukos vienodos? Gal su tuo aparatu lazeriniu kur automobilininkai turi nustatineti degima?
Gal kas zino kokiu santykiu reiketu daryti perdavima tokiai sitemai, kad butu balansas tarp greicio ir traukos?
2011/12/06 at 10:06 #3497PauliusParticipantKv yra apsukos vienam voltui. Pavyzdžiui: 24 voltų, 3000 apsukų motoras, turi: 3000/24=125kv.
Tas lazeris nustatyti degimui, vadinamas stroboskopu. Jis “mirksi” nuo pulso kuris praeina per žvaklaidį. Visada jungiamas ant pirmo cilindro žvaklaidžio.
|
Sidabrinis turi ~2300+-10%
Juodas taip pat ~2300 +-10%
Jie abu reitinguojami ties 6A srove
2011/12/06 at 11:17 #3498ŠarūnasKeymasterPaprasčiausias būdas nustatyti ar motorai sukasi vienodom apsukom be prietaisų: sujungti abiejų motorų ašis ir vienam iš jų paduoti 24V. Pamatuoti valgomą srovę. Kitas motoras dirbs kaip generatorius ir jo išėjime įtampa turėtų būti artima 24V. Jei taip, tuomet prie to paties 24V maitinimo prijunk abu motorus – srovė turėtų nepasikeisti (jei maitinimas DC, o ne PWM). Jei srovė išaugs – motorai sukasi skirtingais greičiais, o jei srovė išauga daugiau kaip keliais %, juos galima jungti tik nuosekliai, nes priešingu atveju vienas motoras ne tik netrauks, bet dar ir stabdys.
–
Kitas būdas nustatyti ar apsukos vienodos ir kiek daug skiriasi galima su diferencialu. Abu motorus pajungti vietoj ratų, kad suktųsi skirtinga kryptimi. Jei apsukos vienodos, trečias diferencialo velenas stovės vietoje. Diferencialą galima naudoti iš kokio nors žaislo.
–
Bandymus gali atlikinėti ir su kita patogia įtampa, kad ir 12V. Rezultatams įtakos nelabai turi, tik matavimų tikslumui.
–
–
P.S. Iš to paties motoro gali išspausti dvigubai galios pakeldamas įtampą 2x. Motoras suksis dvigubai greičiau, taigi ir galios gausi 2x. Žinoma, reikės dvigubo perdavimo reduktoriaus. Taipogi svarbu kad kontroleris laikytų tą patį srovės limitą – šiems motorams, kaip matau, 6A.
Srovės duoti taip pat galima daugiau, ypač trumpalaikiais pikais (bėgėjantis) ir jei padarytas geras motoro aušinimas. Svarbiausia kad apvijų temperatūra neviršytų ~100°C, o magnetus, priklausomai nuo sudėties, reikėtų laikyti žemiau kokių 90°C, nes išsimagnetins.
2011/12/06 at 12:02 #3499agniusmParticipantKaip viskas logiskai paprasta, nebutu daeje paciam. Patinka man tokie budai nereikalaujantys papildomos technikos uz melejonus pinigu. Na ka, vaziuoju i savartyna apsipirkti daliu, gal ko gero rasiu :D
Tiesa, Sarunai su tuo maitinimo bloku kai krauni celes ar tai saugu? Sakysim nusistatau itampa kuria krauti 3.65, pasirenku sroves stipruma ir kraunu, kaip su ikrovos baigimu? Kaip zinoti, ar nesugadinsi jei per ilgai ar ta uzsiduota 3.65V ir bus saugi riba? Dekui
2011/12/06 at 14:09 #3500ŠarūnasKeymasterKrovimas juo visiškai saugus, svarbiausia tik įtampą tiksliai nustatyti. Krovimui einant į pabaigą, kris srovė. Sakoma, kad krovimas yra baigtas, kai srovė nukrenta iki 5% pirminės. Bet tai labai subjektyvus dalykas…
–
Dėl saugumo, teoriškai gali būti bėdos, jei įvyktų koks gedimas ir pradėtų kilt įtampa arba maitblokis viduj užsitrumpintų kaip nors. Bet tai nesaugu tik pačiam maitblokiui, na ir patalpai. :) Kaip man kažkada buvo su iCharger 3010B – krovė akumuliatorių ir sugalvojo viduje užsitrumpinti. Aišku į užsitrumpinusį įkroviklį ėmė atgal iš akumuliatoriaus tekėti didelė srovė, dėl ko jis užsidegė ir degė atvira liepsna, kol neatjungiau akumuliatoriaus. Gerai, kad buvau namie. Tokiu atveju padėtų nuoseklus saugiklis ant celės.
2011/12/06 at 14:11 #3501agniusmParticipantGrizau is apsipirkimo, isleidau visus 25Lt. Gal kas bus naudingo gal ne, detales visada pravercia:
Noreciau naudoti pastaruosius ratukus, nzn kaip tie ratai matuojasi, bet nuo krasto iki krasto 8,5″, tik va jauciu beda bus gauti padangas ir kameras tokiem.
2011/12/06 at 15:08 #3502agniusmParticipantPatikrinau varikliukus, nieko gero, netinka vienas kitam :(
Maitinu nuo 24V 10A pakrovejo
Uzsimaitina pilkas variklis 29V juodas generuoja 31,4V
Uzsimaitina juodas variklis 29V, pilkas generuoja 24,5V
Pilkas prie 29V siurbia 0,46A
Juodas prie 29V siurbia 0,18A
Nelabai suderinami
2011/12/06 at 15:15 #3503ŠarūnasKeymasterO abu kartu prijungus prie maitblokio?
2011/12/06 at 15:39 #3504agniusmParticipantAs asis sujungiau, viena maitinu kitame matuoju, po to atvirksciai kita maitinu, pirma matuoju.
Ar matavimai normaliai atrodo bo as tai nzn net kokie turetu buti.
Ten kur rasoma 100W galia, tai ji maksimali? Nes dabar kiek as suprantu vieno 5.22W ir kito 13.34W laisva eiga??
O tai jei as abu pajungciau kas is to? Minejai kad nuosekliai galima jungti jei panasios itampos o dabar virs 5V skiriasi
2011/12/06 at 21:07 #3505ŠarūnasKeymasterO sroves matavai kai motorai po vieną, ar sujungtom ašim? Visi matavimai turi būti daromi sujungus ašis. Taipogi, vieno ir kito motoro srovės, bent jau teoriškai, turi būti panašios, kelių procentų paklaidos ribose. Pažiūrėk, gal būt vienas sukasi priešinga kryptimi ir šepečiai eina “prieš plauką”.
Paprastai ant motorų rašoma ilgalaikė galia. T.y. tokia, kokią motoras ilgą laiką atlaiko neperkaisdamas.
Tokio dydžio motorui 5W laisva eiga yra gan normalu (guolių, šepečių trintis), tačiau 13W jau daugoka. Bandyk paleisti kita kryptimi (sukeisk laidus), o jei nepadės – tikrink guolius ir šepečius (gal sunkiai sukasi).
–
Šiaip jų įtampos/apsukos yra gana panašios, nuosekliai (prie 48V) jungti galima. Bet lygiagrečiai jau nebe..
2011/12/06 at 21:26 #3506agniusmParticipantAisq, na dar ryt pazaisiu. Jo, visus matavimus atlikau sujunges motorus, o po to atjunges oamatavau kiek sroves valgo laisva eiga. Buvau pilka motora isrinkes, ten angliukai nudile kazkaip kampu, reikes pabandyti sukeitus poliariskuma.
2011/12/07 at 17:37 #3507agniusmParticipantSurinkau priekine sake paziureti kaip atrodo, truks tik vairalazdes sakei ir priekine vaziuokle ir pakaba baigta :)
2011/12/16 at 09:50 #3508agniusmParticipantSveiki. Geros naujienos man, kinas atsiunte kitas celes, visos zyminos kaip pagamintos USA. Visos be isimties 3.30V Uzsisakiau icharger 206B patartas Saruno ir atrodo po ilgo irodinejimo del kreditines bus greitu laiku issiustas, galima bus pamatuoti talpa. Kai jau 48 celes maciau pastebejau skirtinga ju zymejima. Pirma, daugelis is ju celes viduryje turi QR koda kuriame uzkoduotas celes ID, tas pats kaip ir barkode arba atspauzdintas tarp terminalu. Toliau man labai idomu ka gali reiksti raider prie to QR kodo: A0,A1,A2,B
Taip pat yra kazkoks zymejimas prie teygiamo terminalo: P1, P2..
Cia visos celes, kruvele korejietisku ir prie sienos geros:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.