Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
2022/09/11 at 08:46 #18564
Šarūnas
KeymasterPačią mašiną būtų įdomu pamatyt :)
2022/09/02 at 08:04 #18561Šarūnas
KeymasterĮdomus egzempliorius :)
Gal domėjaisi kaip ten padaryta baterijos integracija, įkrovimas?
Čia 48V?
Įmesk gal keletą nuotraukų.2022/01/05 at 18:22 #18557Šarūnas
KeymasterGal yra kokių žymų kokio nors originalaus gamintojo? Nes juk ne patys projektavo matyt…
2021/05/21 at 08:23 #18499Šarūnas
KeymasterPas mane nutiko gyvenimas ir EV nebeturiu, bet mielai su mašina prilėkčiau prie laužo.
2020/09/13 at 16:38 #18401Šarūnas
Keymastertest
2020/07/07 at 17:43 #18222Šarūnas
KeymasterLabai smagu matyt, kad yra, kas susitvarko šituos dalykus.
Gal jis yra kur aprašęs procedūrą, arba norėtų pasidalinti pagrindine informacija? Sudėčiau į atskirą temą, kad būtų viskas po ranka.2020/06/25 at 22:54 #18218Šarūnas
KeymasterOho, nežinojau. Šiaip tikrai įtartinai tas pasiūlymas atrodė, o ir vartėsi keistai, rimtesnių klausimų gavęs. Jis tada aiškino kad čia per UK viskas, bet detalių neatskleidė.
Gal turi nuorodą į daugiau informacijos legalizavimui per UK? Kokia ten procedūra?2020/06/24 at 23:30 #18215Šarūnas
Keymaster20G nežinau kiek adekvatu, bet dabar vienas paprastesnių kelių turbūt bus per savadarbių transporto priemonių asociaciją, kiek žinau už porą šimtų sutvarko.
Aš vis tik taip ir nebaigiau procedūrų, tiesiog gyvenime prioritetai pasikeitė.2020/04/26 at 20:28 #17650Šarūnas
KeymasterTą ir turėjau mintyje – ardyti tiek, kad galima būtų išmatuoti.
2020/04/22 at 10:52 #17647Šarūnas
KeymasterReiks ardyt ir matuot celių įtampas.. Tada viskas bus aišku.
2019/10/14 at 08:34 #17622Šarūnas
KeymasterAčiū, sutvarkiau.
Paskutiniu metu atgijo tokios šlykščios reklamos forumuose, visiškas neišmanymas…2019/10/01 at 14:29 #17613Šarūnas
KeymasterJau ne vienas sustabdytas buvo, ir gerokai viršijant greitį… Kol mūsų nėra daug ir nedarom nesąmonių, niekas nesikabinėja. Turi Policija darbo ir taip.
2019/08/09 at 13:38 #17592Šarūnas
KeymasterJei trumpai, neverta.
2019/07/08 at 17:21 #17559Šarūnas
KeymasterĮkrovimą, jei įkroviklis paprastas, deja teks leisti per BMS tranzistorius. Tokiai srovei manau gali imti 20-30A BMS ir modifikuoti, kad visi iškrovimo tranzistoriai būtų naudojami įkrovimui, tuo tarpu iškrovimui paliekant tik vieną.
2019/07/05 at 18:15 #17554Šarūnas
KeymasterIš operatoriaus išrašą paimk :)
2019/07/04 at 16:38 #17551Šarūnas
Keymaster+1
Kaip tik perdarinėju kinišką paspirtuką su 7s baterija. Viskas sudėta į vairo vamzdį, taigi rimtesnis BMS netelpa. Buvo užsilenkus viena celė, tai teko pakeisti visas. Sudėjau galingas celes ir pakeičiau valdiklį VESC, taigi galia išaugo kelis kartus. Buvo srovė 20A… Dabar bus 100A. PCM palikau tą patį.Kaip tai veikia:
Baterija (prieš BMS) jungiama tiesiai prie motoro valdiklio storų laidų, o BMS atjunginėja tik ploną valdiklio maitinimo laidą, kuris skirtas logikai užmaitinti. Išjungus logikos maitinimą, valdiklis visiškai išsijungia ir nevartoja energijos, taigi nėra prasmės atjunginėti ir srovinį laidą ir rūpintis visais precharge, kaitimu ir kt.
Visų pirma reikia įsitikinti, kad valdiklis turi du raudonus maitinimo laidus, o kad užmaitinus per storesnį jis nevalgo nei kiek srovės: kai kurie valgo iki 10mA dėl vidinio rezistoriaus lygrečiai kondensatoriams – reikia jį pašalint, kitaip iškraus bateriją per žiemą.Valdiklio storą raudoną ir storą juodą jungi tiesiai prie baterijos išėjimo, dar prieš BMS.
Ant BMS P- išėjimo jungti “degimo” jungiklį ir mažą relę (ar tranzistorių ar dar ką, kas patogu toje situacijoje), kuri ploną valdiklio maitinimo laidą sujungia su storu. Tas plonas laidas skirtas valdiklio logikai užmaitinti, taigi atjungus valdiklis visiškai išsijungia. Visos apsaugos lieka, išskyrus srovės, kadangi dabar visa galia eina tiesiogiai. Dėl srovės bet kokiu atveju yra privalomas saugiklis (net kai viskas eina per BMS/PCM), tik kitajozai dažnai užmiršta įdėt. :)
Tokiu būdu, su $10 vertės PCM galima saugiai valdyti 1000A sistemas…
2019/06/16 at 18:34 #17528Šarūnas
KeymasterKalbėjau po pora pareigūnų, puikiai jie žino tuos visus xiaomi firmwarų upgreidus, patys turi ir važinėja.
Todėl niekaip nereaguoja, kol važiuoji kaip žmogus. Turi jie darbo ir taip :)2019/06/12 at 20:02 #17525Šarūnas
KeymasterSu curtis neteko rimtai užsiimt, tai nepakomentuosiu.
Čia kaip suprantu buitiniam vartojimui daraisi, tai siūlau pasižiūrėti VESC valdiklius, kad ir kopiją iš ali.
CAN termination – linijos gale ir pradžioje turi būti 120 omų rezistoriai lygiahrečiai prijungti. Rasi google brėžinukų. Jei kalba apie internal, reiškia vienas jau yra, reiks kitam laido gale dar.2019/06/12 at 14:47 #17522Šarūnas
Keymasterviskas gerai su tais 24V, srovė dar ne tokia didelė gaunasi. Aš ir pats dabar aparatą su 24V lipdau.
Niekaip nesuprantu kuo žmones traukia tos aukštos įtampos… Kažkodėl daugeliui motoro modifikacija atrodo sudėtingesnė nei visi kiti kkeisti ir neaiškios kokybės mazgai.2019/06/08 at 16:06 #17517Šarūnas
KeymasterOho… na įdomu, ką dabar darys su juo.
Aš prieš kelias dienas su policija buvau pasalą surengęs, nes apgaulės būdu bandė mano parduodamą el.dviratį perimt. Irgi nesupratau, kur būtų po to kišę. -
AuthorPosts