Forum Replies Created

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #6074
    danas
    Participant

    Pliena 4130 rekomenduoja virinti senoviniu budu dujomis (oxy-acetylene). Dar vienas sio plieno pliusas, kad nelieka siulese itempimu. Mes pirkom mazus kiekius is http://www.aircraftspruce.eu

    #6072
    danas
    Participant

    O kaip jums aviaciniai plienai ? pavyzdiui http://www.aircraftspruce.eu/Metals—Plastics/Steel.html

    #5673
    danas
    Participant

    Jeigu gali parasyk varikliu charakteristikas, arba padaryk lenteliu nuotraukas.

    #3627
    danas
    Participant
    Quote:
    Del laivo vairo troso buvau nulekes Vilniuje i Baraka. 200lt vien uz trosa. Bandysiu ebay ieskot ir stebet.

     

    O aviacinių technologijų negalvoji panaudoti, pvz traukių-svirčių sistema pagaminta iš vamzdelių, yra trosų su šarvu kur dirba stumti-traukti…

    #3568
    danas
    Participant
    Quote:
    Problema tame, kad suvirinus paprastuoju būdu, vis tiek po kiek laiko išlenda rūdys ties siūle. Tai, virinant nerūdijančia viela, gal ta vieta taip nebepūva?

     

     

    Manau problema, kad sujungimo zonoje pasikeičia metalo struktūra, del aukštos temperatūros…

    #3549
    danas
    Participant

    Teko man truputi susidurti su panasia formavimo technologija. Problemines vietos kampai, nepritraukia vakuumas arba per daug ištempia, suplonėja plastmase. Kiekvienai detalei reikalingas specifinis formos pritaikymas, vakuumo kanalu apgalvojimas…

    #4746
    danas
    Participant

    Kiek realiai tos pavaros junginejamos pagamintuose e-automobiliuose ? Manau butina galios nepagaileti ir viskas bus gerai, nes pajudinti is vietos reikes vienodo energijos kiekio, esant vienodui pagreiciui…

    #4744
    danas
    Participant

    Kausimas, kodel troleibusas neturi pavaru ?? :)) O mes apie dantracius gincijames…

    #4742
    danas
    Participant

    Smarte sekvencinė (nuo angliško termino „sequence“ – nuosekliai, eilės tvarka) pavarų dėžė, pavaras jungia elektros varikliukas, jungimo laikas priklauso nuo laido ilgio :))

    #4787
    danas
    Participant

    Sveiki, manau butu gerai zinoti naudojamo akumuliatoriaus startine srove.

     

    p.s.

    Jusu sklandytuvas yra sertifikuotu orlaiviu sarase, tai midifikacijos galimos tik orlaivio gamintojui leidus… :)))

    #4756
    danas
    Participant

    Linui laikas pagalvoti apie pekini zenkla, ir “paleisti” dviraciu gamybos linija… :))

    #4712
    danas
    Participant

    Buvau rades kaip padaryta pas vokiecius smart bateriju deze (nuoroda auksciau), 96V 100AH LiFePo4 baterijos, vaziuoja iki 100km, variklio galia 20kW, max trumpalaike variklio galia 40kW.

    Vaziavimo max greiti perskaiciosi pagal variklio sukius, pvz dabartinis Smartas prie 3000aps/min variklio sukiu, 6 pavara veza 110km/h, o variklis gali issisukti iki 5000 aps/ min :)) … nors tik 0,6 litro varikliukas.

    #4711
    danas
    Participant

    sveiki

    3898af70.jpg

    #4709
    danas
    Participant

    Dar norejau pasidometi kaip jus ivertinate reikalinga (butina) variklio galia kW (el variklio) automobiliui pavezti, nes maciau pavyzdi kai smart teturejo 10 kW, o turbut agnius des 50 kW ar daugiau, o automobiliai pagal mase panasus. Cia taisykle kuo daugiau – tuo geriau galioja? :)

    #4703
    danas
    Participant
    Quote:
    o apie smart fortwo perdarymą negalvojot? Man atrodo tobula miesto mašinytė… Lengva, erdvi, prisiparkuosi bilekur ir bilekaip… O dar elektromobiliams parkavimas nemokamas.

     

    Turiu Smart Fortwo, bet jis dabar benzininis, :). Sarunas teisus del patogumo, manau pilnai uztektu 50-70 km nuvaziuot per diena iki darbo ar po miesta…

    Patogus butu variklio montavimas, nes visa galine pakaba su amortizatoriais, pusasiais, pavaru deze ir varikliu ant remo, kaip atskiras vezimelis. Akumuliatorius galima talpinti po dugnu dezeje, nes turi apie 10 -15 cm ertme po visu salonu nuo grindu iki dugno plastmasines apsaugos. Nera vairo stiprintuvo, tik reiketu elektros sistema adaptuoti…Kebulas pakankamai tvirtas, apdailos detales kaip sparnai, durys ir kiti dangciai plastmasiniai.

    Smarto svoris 720 kg,

    variklio galia 40kv

    ilgis 2,5 m

    plotis 1,5m

    aukstis 1,6m

    #4539
    danas
    Participant

    “No limits” klase, kitu zodziu nerandu… super !

    #4364
    danas
    Participant

    Elektra veza, net neturint tokios transporto priemones … tikrai saunus renginukas, tikiuosi ir as subrandinti projekta.

    #4430
    danas
    Participant

    Sveiki, gal kas turi patirties perdarant standartini ar elektrifikuojant mini paspirtuka?

    Norisi mazo,lengvo, greitai sulankstomo, kad butu galima nuvazuoti 2-5 km per diena, greitis apie 20 km/h, 65-70 kg svoriui pavezti.

    Pagal uzduotus paramertrus tenkina gamykliniai e-scooteriai, bet kaip yra realybeje ??

    #4281
    danas
    Participant

    Panasaus dydzio detale gaminausi pjaunant vandens srove is nerudijancio plieno uz ~50 Lt, tik reikia pasibraizyti autokadu brezinuka… Vilniuje tokiu firmeliu yra keletas.

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)