Forum Replies Created

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #17447
    Tomas_
    Participant

    Jei svoris svarbus 15 kg max tai tik 18650 celes, ir tai nuo teslos nelabai tinka, nes 3,5C paimineti is teslos celes tai jau daugoka, nebent nereikia kad baterija atlaikytu labai daug ciklu.

    Gera kaina galiu pasiulyti Fiat baterijos modulius (atrodo moduliai taip)

    https://www.ebay.com/itm/24V-64Ah-Fiat-500e-TESTED-Solar-Lithium-Ion-Golf-Cart-battery-/222714306461

    tik talpa ju bus daugiau 55Ah, bet 60Ah nebus, bei svoris visos baterijos apie 26kg

    • This reply was modified 5 years, 1 month ago by Tomas_.
    #17163
    Tomas_
    Participant
    #16761
    Tomas_
    Participant

    Turiu tokio elekromobilio komplektuka:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Think_City
    variklis su reduktorium, kontroleris, ir kitos smulkmenos.
    akumuliatorius galimi varijantai nuo teslos/leaf/fiat

    #16565
    Tomas_
    Participant

    Is kur cia praktika tik su keleta akumu tureta reikalu. Tai kad visa info is forumu ir nissano oficialios info.
    Prasciausia situacija su 2011m akumuliatotriai, po to nissan idejo sildyma (mano isitikinimu padaryta nelabai efektyviai), is pasirinkima amumuliatoriu krauti iki 80%. Taciau praktika parodo kad retas useris naudojasi 80% ikrovimu ir krauna vis vien iki 100%. Tai 2014m patobulino akumuliatoriaus chemija ko pasekoje sumazejo (arba bent turejo) sumazeti degradacija kraunant iki 100% ir 80% krovimo opcija panaikino.
    Taciau visada norint kad akumuliatorius atlaikytu daug ciklu reiketu sengtis neiskrauti maziau nei 20%, neikrauti daugiau nei 80%, temperatura 0-30C diapazonas, irovimo srove 0.5C, iskrovimo srove 0.2C, saugoti ikrovus apie 30-50%.
    Eksloatuojan Nissan automobili dazniausia jis buna ikrautas 100% (tipo pasikroviau jei reiks vaziuosiu) temperatura akumuliatoriaus delta apie 15C neskubant sakykime pasikrauni pavaziuoji valanda, pora valandu nevaziuoji vel pasikrauni. O jei pakrauni vaziuoji ir vel krauni vaziuoji tai ir 25C buna. Tai esant aplinkai sakykime 30C akumas gan smarkiai degraduoja. Saltyje prie -10C kol ji susildo vel daug laiko praeina man vaziuojant 10km tai jis vos 0C tepasiekia.
    Mano supratimu nissanas labai jau prastai issprende baterijos temperaturos palaikyma, daugumas kitu gamintoju padare kur kas geriau.

    #16540
    Tomas_
    Participant

    2015 metu maziau degraduoja ikraudinejant iki 100%

    #16358
    Tomas_
    Participant

    Po 10 dienu saugojimo rezultatai tokie:
    Is 97 celiu 2vnt itampos sumazejimas 100- 150mV,
    6vnt 100-50mV,
    apie 10 vnt 50-30mV
    dydzioji dalis 20-5mV
    taciau apie 30 vnt itampos padidejimas iki 30mV.
    dabar nezinau kaip traktuoti si itampos prieaugi.
    Ekspermenta tesiu toliau paziuresiu kas bus po savaites.

    #16281
    Tomas_
    Participant

    As dar planavau pakrauti pilnai ir pamatuoti talpa. Bet kaip suprantu tai gal ir nebutina daryti.
    O del apatines ribos tai nelabai aisku, vienur 3,0V kitur 2,7V raso. Tai manau 2,7V iskraudinesiu ir numates koki menesi patestuosti. (priklausomai nuo rezultatu).
    Ir dar labai noreciau gauti tikrai geru celiu palyginimui.

    #16111
    Tomas_
    Participant

    Kiek zinau ličio jonų baterijos vidutinis naudingumas apie 84% Pilnai pakrovus ir iskrovus 16% virsta siluma.
    Krovimo stotelės AC/DC keitiklio efektyvumas yra apie 95 proc o kraunant letu ikrovimu pav leaf prarandama 9%
    Savaiminio issikrovimu nera tokio didelio. Pas mane gulejo metus laiko nissan laef cele pakrauta iki 4.08V tai po metu liko 4.04V

    #15563
    Tomas_
    Participant

    ir geriausia laikyti 30-50% ikrautas.

    #15343
    Tomas_
    Participant

    Jei pas tave stadartiniai (neperdaryti) Leaf pakai, kaip suprantu ju yra 10 vnt, tai max srove 130A (taciau turi stebeti temperatura bei nevirsyti itampos 82v), cia pagal taip, kaip akumuliatorius yra ikraunamas automobilyje greito ikrovimo rezimu).

    Jei pas tave perdaryti ir sujungta nuosekliai (viso 5 vnt), tada max srove 65A
    Taciau tam kad baterija tarnautu kelis kart ilgiau krauti reiketu 4 kart mazesnemis srovemis. Atitinkamai 32A, 16A.

    #15325
    Tomas_
    Participant

    130A

    #15034
    Tomas_
    Participant

    Jei tiktu kitokie ismatavimai kaip 700x300x10 tai paimciau teslos moduli butu 6s74p.
    reiketu manau pasidaryti korpusa ir isideti BMS ir turetum 5kWh elektros. Svertu 26kg.

    #13770
    Tomas_
    Participant

    Tiksliau is 85kW/h modelio. Ka tik nupirkau. Atvaziuos geguzes viduryje. Naudotos metus laiko. Pravaziuota 30kkm. Po 450eur uz moduli nepavyks sutarti.

    #13730
    Tomas_
    Participant

    Aciu Tadui uz pasidalinima patirtimi kas liecia ardyma. As maniau kad bus paprasciau. Ten viename bloke yra 444 celes 6s74p. Mane labai domina ar nesudetingai be didelio ardymo pavyktu perdaryti i 9s49p.

    o del likucio pardavimo tai man labjau patiktu visais moduliais 6s74p. Na bet bus galima bandyti ir isardyti.

    #13701
    Tomas_
    Participant

    Gal yra norinciu pirkti celiu is Tesla automobilio. Planuoju paimti visa akumuliatoriu planuose panaudoti apie 5k tai 2k kaip ir lieka laisvos. Kaina bus maziau 1.5eur. cele. Akumas l. gerame stovyje 2014 metu.

    #13262
    Tomas_
    Participant

    Manau vienas is pigesniu akumuliatoriaus sprendimu tai celes nuo Nissan leaf automobilio. As pirkau pries 2 metus tai kaina gavosi 25eur/cele. Dabar maciau skelbiu stumdo po 50eur.

    • This reply was modified 8 years, 1 month ago by Tomas_.
    • This reply was modified 8 years, 1 month ago by Tomas_.
Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)