Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Ebike/moto hibridas V2
- This topic has 131 replies, 24 voices, and was last updated 10 years, 1 month ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2012/04/17 at 21:58 #4544LinasParticipant
dekui Agniau uz teisingus komentarus. su tokiais kaip KTM tikrai nesilyginsiu, as negaminsiu tukstanciais ar desimtim tukstanciu, del to ir kaina ganetinai nemaza, o jei kartais taip nutiks kad neatsiginsiu norinciuju isigyti tai tada jau padidinus gamybos apimtis galima ir kaina leisti. kaip tadas minejo galingesnes versijos bus motorolerio statuso, o cia vel prisideda daug islaidu sertifikavimam ir t.t.
E-MAX pabandyk tu man panasu rema sulipdyti uz 500lt tai as medali tau itaisysiu, bet nepamirsk kad tikslumas turi buti didelis, man gavosi ~1mm paklaida viska suvirinus. virinama buvo ant specialaus remo kuris vel kainuoja daugiau nei 1000lt, vamzdziu taip lengvai nesulankstysi nes lankstymas erdvinis ir su paprastom staklem nesulenksi tiksliai o cnc stakliu darbas labai brangus, tada prisideda visokie dropout’u ir kitu smulkiu detaliu frezavimai, tekinimai, o tai vel ne uz dyka. medziagos kaina paciam plieniniui remui sudaro vos 50lt, visa kita sudaro papildomos medziagos jam gaminti, darbas ir mechanizmai.
deze tikro karbono, o anglies pluosto kaina siekia 150lt/m2, dezei reikia min 2m2, o kur dar dervos, darbas ir forma?
I LT rinka nebandau orientuotis, mat dauguma geriau pirks masina ir leis jei tukstancius remontams, nors atsiranda ir LT vienas kitas besidomintis siais zaislais.
ir dar… pabandykit toki ktm su 90kg svoriu isitempti i buta :), mano kuriama transporto priemone yra nestandartine ir ja sunku su kitais lyginti.
2012/04/18 at 06:27 #4545TadasParticipantAgniau vaikeli gal jau atsimerk ir pradek blaiviai mastyti ir dar karta paskaityk ka as rasau.Lino darbas yra nepriekaistingas ir tai kad jis randa klientu savo zaislui tai rodo tikrai neeilinius jo sugebejimus parduoti daikta kuris yra vertas technine prasme bet pinigine niekaip nevertas tu pinigu kaip uz dvirati.Tau tai elektra vejo malunai uztikrins tai dviratis uz 15k pigu vaiku darzelis daugiau nieko.Paaiskink tu man durnam kodel tada uzsieni zmones nenusiperka visi elektromobiliu gi ten ir valstybes parama garantuota ir uzdirba geriau?As domiuosi elektrotransportu man jis labai patinka bet skirkim susidomejima nuo aklo fanatizmo.
2012/04/18 at 06:58 #4546E-MAXParticipantsu anglies pluosto kainom susipazinau , bet tada buvo 100lt /m2.
delto naudoju Stiklo pluosta (uz skarda geriau)
1mm paklaida , kam tokia reikalinga ?
pati pirma pabandimui susivirnau is akies (~1cm paklaida) ir normaliai atrode .
Nu jei ne LT rinkai , tai prasom sekmes .
Bet as is zinau , kad uzsienieciai viska gerokai pervertina tai ko gero pavyks tau prastumti ta e-baika.
2012/04/18 at 07:16 #4547ŠarūnasKeymasterQuote:Paaiskink tu man durnam kodel tada uzsieni zmones nenusiperka visi elektromobiliu gi ten ir valstybes parama garantuota ir uzdirba geriau?Infrastruktūros nebuvimas. Tinka toks paaiškinimas, ar nelabai?
Plius, skirk dviratį nuo motociklo. Taipogi, skirk dviratį maksimoje nuo (paprasto) dviračio už 4000 Lt.
Quote:1mm paklaida , kam tokia reikalinga ?Su didesne paklaida neįkiši tos dėžės į rėmą. Va tam ir reikalinga.
15kLt už tokį daiktą tikrai nėra daug. Pats pigiau analogiško nepasidarytum. Suprasi, kai pats bandysi verslą daryt, ar bent jau vieną dviratuką tokį pasidaryt… O ne lupeną maksiminę.
Kaina kokia yra, tokia yra. Taip, dviračių detalės brangios. Jei nos apskritai yra prekyboje, reiškia yra ir kas jas perka. Nežinau kokius dviračius patys turit, bet panašu kad nematot skirtumo tarp maksimos kokibės ir rimto gamintojo.
2012/04/18 at 19:12 #4548E-MAXParticipantTai deze kiek suprantu savadarbe irgi , kas trukdo ja modifikuoti ?
Sarunai baik durnai mastyti kad brangus daiktas yra geras daigtas.
galiu duot pvz . as pirkes ARKUS 28″ plentini dvirati uz 1klt pusmeciu anksciau nei draugas pirkes MTB(Dirt)26″ uz 500 pinigu .
pas mane per 2.5 metu vaziuokle visa pabirus(t.y miniklio guoliai, rato guoliai) . begiu perjunginklius keiciau jau 2. priekine shake jau senokai nevaiksto .
pas ji per 2 metus , niekas nesubiro keistas tik lenciugas . Beto jis turi minksta dideles eigos shake . kurias jus butinai dedat i savo e-bika.
Beto nesakau kad viso e-bike kaina 15k yra didele .
tik prie plieninio remo prisikabinau nes 1.5klt man asmeniskai kosmosas
2012/04/18 at 19:59 #4549ŠarūnasKeymaster:) pasakyk man kokį plentinį dviratį galima surinkti už 1k, kai vienas normalus ratas kainuoja nuo 1k? Plentinis už 1k iš vis kažkoks kosmosas yra, tai ir nesistebėk kad butaforines dalis sudėjo. Plius, tas brendas yra visiškai nežinomas, galėčiau lažintis kad identiškų dviračių turguose galima rasti ir su kitokiais lipdukais… :) Kalbu iš patirties, pats kažkada pirkau KELLY (be ‘s gale) už 1k. Per pusmetį pakeičiau absoliučiai viską, galiausiai net ir rėmą. Jei jau nori pigaus (iki 1.5k) ir gero, pirk patį paprasčiausią, gero gamintojo dviratį. T.y. be jokių amortizatorių, hidraulinių stabdžių… Tik tada žinosi, kad susimokėjai už kokybiškas dalis.
Tokių pamokų gyvenime turėjau daugybę ir supratau kad nesu pakankamai turtingas kad sau leisčiau mėtyti pinigus šlamštui. Dabar perku tik kokybiškas firmines prekes ir įrankius ir dar nei karto nenusivyliau. Jei per brangu, reiškia teks dar pataupyti, bet šlamštą perku tik labai išskirtiniais atvejais ir gerai pasvėręs.
Analogiška situacija ir su kiniškom automobilių dalim. Rudenį keičiau granatas subariukui – nuvažiavau vos 4000km ir vėl pabiro. Kainavo 40 lt/vnt. Naują pastačiau už 250lt ir esu tikras, kad laikys bent 10 metų.
O kas dėl “didelės” plieninio rėmo kainos… Susivirink pats bent vieną. Tada galėsi papasakot kiek vertintum savo darbą projektuojant, ieškant tinkamo metalo, kuo sulenkt, kuo suvirint, gaminant stendą virinimui, virinant, tekinant, šlifuojant, gruntuojant, dažant, džiovinant… O dar pačios medžiagos kiek kainuoja. Pagalvok.
2012/04/18 at 20:07 #4550agniusmParticipantTADAS
Gal as ir fanatikas ar da kas, tikrai svajotojas ir optimistas, bet nenoriu būti tas durnelis kuris savo kruvinai uždirbtą kapeiką merktų LESTO Zarasų Vandenims po 9,48Lt už kūbą ar per mokesčius nusiurbtų už atominės statybą, mat prognozuojami 7ct už kv tik durneliam akis dumti. Aš noriu energiją kurios man reikia, gamintis pats ir gauti iš gamtos ir to sieksiu belent kokiais būdais, o tada pinigėlį savo galėsiu išleisti, kad ir Lino dviratukui. Manau, kad situacija aiški, reikia būti fanatiku, kitaip lieki užmigęs praeitame amžiuje, o kartais prabudes supranti, kad aplink kosmosas ir kosminės kainos. Prognozuojamos kuro kainos iki 7lt, įdomu kaip tada liaudis galvos. Tiesa, kaip kažkas minėjo, Lietuvoje žiguliukai dingo nuo kelių per 10 metų! Tiesa dar važinėja keletas pensininkų, taip pat kaip kažkas šneka, kad AE yra zašibys.
E-MAX
Kai kaina kosmosas, imi svarke ir virini pats nekomentaves durnu komentaru. Kitiem ir švinas geriau už ličio akumuliatorius. Jei už 1000 pirkai dviratuka tai ir žinok, kad pirkai maximinį nes jei kalbant apie rimtą MTB du kart daugiau sumokėsi už priekinę šakę + tiek pat už galinę pakabą.
2012/04/18 at 21:39 #4551ArunasTMemberSveiki, susidomėjau Lino vykdomu projektu, o kadangi esu susidūręs su naujų produktu vystimu, tai nesusilaikysiu nepakomentavęs. Tiek dviračio prototipas tiek kaina atrodo super viskas priklausys nuo teisingos vadybos. Klaidinga būtu siūlyti šią transporto priemonę eiliniam vartotojui nes finansinės naudos kad ir kaip būtu liūdna čia nerasi (eilinį vairuotoją įsivaizduokime transporto priemonę naudosiantį tik važiavimui į darbą ir iš jo kas sudaro iki 30 km per dieną, grubiai skaičiuojant atsipirkimas būtu tik per septynis metus), tad reikia ieškoti nišų – o čia jau vadyba bei marketingas. Reikia kontaktuoti su miestų vadovais siūlyti šiuos dviračius nuomai – Zuoko pavyzdys su elektriniais motoroleriais labai geras, o taip pat policijai, kurie šiltuoju metu naudoja dviračius kurortuose bei riedžius Vilniuje. Bet tai įmanoma tiktai turint labai labai gera vadybininką turinti gebėjimų prieit ten kur reikia ir mokantį tai daryti. Patikėk kaina šiuo atveju neturi visiškai jokios reikšmės. Toliau apie gamyba – rankų darbas šiai dienai atleistinas tik darant prototipus kitaip pelno nesitikėk. Jei reikės samdyti žmones, mokėti mokesčius, sertifikuoti viską tai į tuos 15K netilpsi niekaip. Kukliausia gamyklėle su robotizuotais įrengimais surinkimo linijomis ir t.t. kainuoja apie 10’000’000, tad išeitis ieškoti partneriu pradedant Baltik vairas gal kokį lenkų gamintoją pakalbinti ir organizuoti rėmo virinimą bei surinkimą tenai, o visus komponentus užsakinėti tiesiogiai iš gamintojų (t.y. šakės, padangos, amortizatoriai ir t.t.). Čia beabejo tik mano pasamprotavimas, bet dar karta pasikartosiu be masinės gamybos niekaip neitilpsi į tuos 15K o du ar tris kartus brangesnė kaina bus neįveikiama užduotis net geriausiam vadybininkui. Sėkmės Linai! Vienaip ar kitaip tikiuosi tau pavyks.
2012/04/19 at 05:30 #4552agniusmParticipantLabai teisingai pasakyta.
2012/04/19 at 07:18 #4553DariusParticipantSveiki skaitau komentarus, noriu tik pakartoti Lino dviratis is ties puikus tiek isvaizda tiek techninem charakteristikom , o kaina mano nuomone visai nedidele. Pvz black trailas http://www.itcamp.lt/blog/it_news/1651.html 80 000 $ ir niekas nesiskundzia. Neklausyk Linai nieko daryk kaip tau atrodo, jei ir suklysi pasitaisysi. Anksciau as irgi klausydavau kitu patarimu, kai nustojau klausyti viskas pradejo sektis. Galima klausyti patarimu tik tos srities profesionalu, kaip pvz Saruno., ar ArunoT. Kaip sake Napaleonas Hilas pataria kiti , o gyventi tau, jie tik eksperimentuoja tavo gyvenimu, budami uz nieka neatsakingi.
O cia E-max kaip pasidaryti rema per 6 min
2012/04/19 at 14:05 #4554TadasParticipantSarunui noriu pasakyti kad nereik vertinti brangiu daliu kaip uz kazkoki 100% garanta.Pats tu turi pazystama kuris turi dvirati uz nepilnus 300lt o isidejes A123 celes ir gm huba.Kiek zinau vazineja po siai dienai vargo nemato.Kalbant apie dalis jei jau toks specas zinai kad brangios dalys besidevincios kainuoja brangiai tik todel dviraciu sporte brangus kiekvienas gramas todel 10 gramu lengvesne stebule bus zymiai brangesne uz sunkesne bet tikrai nereiskia kad tvirtesne.Taip ir su tom sakem ir amortikais eina standartas kokybiskas aisku nepigius o paskui prasideda DH ir t.t Taigi tokie bereikalingi dalykai ir ispucia kaina bet cia zmogaus teise rinktis.O verslas Lietuvoj man aiskus.Sukuriau daikta bet pasedet reikejo pusmeti na tai jei paskaiciuokim daikto savikaina 1000lt o man reik kas menesi uzdirbt po 3000lt vadnasi tuos daiktus pardavinesiu po 19000lt nesvarbu kad jau su pirmu atsipirks.O dar pries tai savo forume paverksiu kaip visi Lietuvoj fuflo gamina ir kaip sunku su kazkuo bendradarbiauti nes su akcentu sneka ir neklauso nesilaiko terminu.Vat prie ko as pats prisilieciu tai net is kinietisko slamsto auksu virsta ir siaip as viska padarau -iausiai. Sekmes versle tautieciai ;)
2012/04/19 at 16:03 #4555agniusmParticipantTadai, bet tu vertini kito darba iš savo pozicijos tikriausiai nežinodamas kiek kas kainuoja ir as suprantu, kad yra įvairių žmonių su skirtingais poreikiais. Jei kažkas negali sau kažko leisti įsigyti, ieško pigiau, jei gali ir tai tenkina jo poreikius perka brangiai ir nesuka sau galvos. Nesuprantu išvis kažkokio teigimo ir pamąstymo apie kainas, juk ne turgus. Aš irgi pasvajoju kartais apie masseratti su el varikliu, bet man kaina kosmine ir as suvokiu, kad tokios svajonės yra man vėjo malūnai, todėl apie tai tyliu ir darau kas man prieinama pagal galimybes ir kišenę. Aš pabandžiau užsisakytifirmoje Kaune, kad man išfrezuotų žalvarinių blokelių akumui, gavau atsakymą su kaina 14Lt + PVM. Blokelis kuris yra 45x6x4mm, čia gi kalba eina apie viso agregato geometriją, sertifikavimą ir pan. Ar kas pagalvojo kiek laiko užtrunka pratestuoti ir parinkti akumuliatorius, kad jie laikytų? Kur dar variklio tiuningai, valdikliai, BMS? Be to, jei Linas turi pakankamai pilkos masės, kad kažką sukurt, kodėl jis turi tą dalint dykai? Ar nuo kiekvieno vieneto pasidaryti po 100lt ir uždirbti kiek uždirba valytoja kuriai pakaušio nereikia sukti, tik valyti? Ar kas kalbėjo čia apie mokesčius ir kokie jie čia Lietuvoje dydžio? Pasiskaičiuot reikėtų, o ne Miunchauzeną vaidint.
2012/04/19 at 16:52 #4556LinasParticipantuztenka cia diskutuoti apie kainu politika, jau ne vienas kam esu atskleides savikaina ir gamybos ipatumus sneka kad as verslo visiskai nepadarysiu, nes per maza pelna uzsidedu, bet as zinau kad tikrai kazkas pavyks, nebusiu as milijonierius, bet sieksiu kad mano produkto varda zinotu visame pasaulyje.
dar toks pastebejimas, as nezadu savo dviratuku gaminti simtais tukstanciu, jis bus gaminamas rankiniu budu, ir skirtas tam tikrai rinkai, kas supranta ir vertina tikra daikta.
Beje, sio projekto didzioji dalis komponentu yra perkama jau tiesiai is paciu gamintoju, tad komplektacija skirsis labai minimaliai. tikiuosi savaitgali siek tiek pilniau surinkti dviratuka ir pafotografuoti.
2012/04/19 at 17:42 #4557NikorParticipantPerskaičiau komentarus ir pasakysiu štai ką. Kritikuoti lengva. Paprasčiau sėdėti ir nieko nedaryt…
O dviratis atrodo ispūdingai. Tiek konstrukcija, tiek dizainas. Na, nebent man iš nuotraukų pasidaro įspūdis, kad sėdinė per toli padaryta. Kaina? Randa gi savo perkėją paprasti dviračiai už 15kLt. Taigi, kaina sakyčiau visai normali, jeigu lyginti su naujajo motorolerio kainą. O elektrinis dviratis laimi prieš motorolerį visais atžvilgiais. Liaudis galų gale tai supras.
Dėja, dabartiniu metu žmonės visai nežiūri į kokybę. Reikalauja, kad prekė būtų kiek pigesnę. Ir pritraukti dėmesį galima tik žema kaina. Todėl paaiškinti kodėl tavo produktas toks brangus nerealiai sunku. Kokybė ir ilgaiškumas dabar silpnas argumentas.
2012/04/19 at 18:11 #45583xtazyParticipantJuolab, ilgaamžiškumą sunku parodyt su nauju produktu. :/ Viskas čia ok, neverta diskutuoti dėl pardavimų, kai dar pats dviratis nebaigtas, geriau laukim update :) Beja, ar planuoji daryti 2WD versijas?
2012/04/19 at 18:30 #4559LinasParticipantras sis dviratukas savo auditorija, negaminciau jei nebuciau tikras tuo :)
as nesiorientuoju i ta rinka kuriem svarbiausia kaina, kinu as jau nepersoksiu :)
2WD negaminsiu, mano galva neverta…
2012/04/19 at 18:36 #4560ŠarūnasKeymasterČia išskirčiau dvi stovyklas:
1. Sakantys, kad Linas gali nepasidaryti pelno dėl mažo antkainio. Tai žmonės, patys realiai bandę ar bandantys kažką daryti, užsidirbti pinigą nuosavu prakaitu.
2. Sakantys, kad čia labai brangu, niekas nepirks, daiktas lievas ir apskritai viskas yra blogai. Čia aš pabandysiu spėti: tie žmonės, tokie kaip Tadas, geriausiu atveju dirba darbininkais, kurių atlygis niekaip nepriklauso nuo įdėtų pastangų… O dažniausiai tai iš vis iš pašalpų gyvenantys, gyvenime nieko naudingo neveikiantys, į savo 19-os metų senumo pasatą pilantys baltarusišką dyzelį ir verkšlenantys kaip viskas blogai ir kaip juos visi skriaudžia, asmenys.
Tadai, geriau papasakok ką pats gyvenime veiki, iš ko duoną valgai. Ar bandei kada pinigą uždirbti PATS? T.y. bandyti vystyti verslą iš savo idėjos, investuoti, rizikuoti, priimti svarbius sprendimus?…
Kaip jau Agnius minėjo, labai lengva yra drapstytis patarimais ir pastebėjimais, nors ir tame neturi visiškai jokio supratimo ar patirties. Lengva eksperimentuoti kitų kailiu, pačiam visiškai neprisiimant jokios atsakomybės.
Linai, neklausyk nieko, klausyk savo širdies ir viskas pavyks. Mokomasi ir prisitaikoma eigoje. Aš pradėdamas savą verslą irgi nežinojau ką tiksliai daryti ir ką atneš rytojus. Maniau motorolerius perdarinėsiu, o gavosi kad gaminam gan aukštos klasės BMS ir sekasi labai gerai – užmegzti tarptautiniai ryšiai, bendri projektai net su stambiais kinijos akumuliatorių gamintojais (brendas visiems žinomas, kiekviename kioskelyje yra batareikų).
2012/04/19 at 20:05 #4561LinasParticipantSarunai, as kitaip ir nezadu daryti :) manau sugebu kazkiek atsirinkti kas ka sneka ir i kieno komentarus reikia atkreipti demesi.
Tiesa, Nikor, kaip buvau minejas anksciau sedyne suprojekuota taip kad keiciant jos ilgi butu mazdaug pataikoma i skirtingus dviraciu dydzius, foto iskelta sedyne atitinka L dydi, gal net truputi didesni.
2012/04/20 at 05:17 #4562agniusmParticipantNa, žiauriai mes čia užšiukšlinom tavo Linai temą. Norėjau paklausti ar negalvojai atsisakinėti dviratinės galinės šakes ir daryti kažka panašaus į motociklo? Čia buvo kalba apie anglies pluošto dėžę, rašei, kad reikia poros kvadratinių metrų. Tai kokio storio ji gautūsi? Aš žiurinėjausi anglies pluošto gamintis slidėm aero rogėm ir man gavosi labai didelė kaina. Ar šiame aparate naudosi minėtus variklius su modifikuota ašimi aušinimui ir naujas celes? Koks planuojamas AH? Dar įdomu kokia pakaba bus basic modelyje, ar bus apšvietimas ar extra?
2012/04/20 at 06:58 #4563LinasParticipantAgniau nelabai supratau tavo klausima del dviratines sakes, jos nera skirstomos kaip dviratines ar motociklines, as pagrinde pagal dizaina ja bandziau daryti, nes tokio tipo irgi yra naudojamos motocikluose.
deze yra kazkur 2mm storio, ~4-5 sluoksniai audinio. ji tikrai nera pigi, basic versijoje greiciausiai bus is stiklo audinio, nes anglies labai brangu.
varikliai bus naudojami clyte ir modifikuoti moto hubiniai varikliai.
akumuliatoriams bus naudojamos 20ah celes, cia galite pamatyti keleta Saruno darytu testu, bei puslapiu atgal ir vaizda kaip jos atrodo: http://e-motion.lt/bbpress/topic/63/page/3 celes prizmatines.
bus dedami dvieju talpu pakai, 48v ir 20ah bei 48v ir 40ah, daug kas, ypac is uzsienio pasakytu kad reikia kelti itampa, bet as noriu itilpti i saugesni tipa, kai itampa iki 60v.
Del komplektacijos subtilibiu kol kas sunku pasakyti, kai suvesiu viska tada paskelbsiu pilnas komplektacijas, nes yra siokiu tokiu niuansu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.