Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Ebike/moto hibridas V2

Viewing 20 posts - 61 through 80 (of 132 total)
  • Author
    Posts
  • #4584
    Tyro
    Participant

    Ismeginau si vakara Lino dvirati su naujuoju varikliu, bet dar senuoju kontroleriu :) Naujasis variklis – kitoje skiltyje minetos hubzilos giminaitis, kontroleris – TIK iki 100A apribotas 12fetu aparaciukas :) Ok, pamirskim skaicius, nes…. traukia jis ziauriai smagiai!!!! :)) Buvo vakaras, nevejuotas ir ramus oras, o man tekdavo sustojus apsisukti pasibaigus keliui valytis asaras, nes pastarosios nuo greicio tekejo upeliais, sypsena nuo akseleracijos ir jausmo vaziuojant dar dabar nedingo nuo veido!!! :)) Aparatas labai minkstas, zinoma tai pasiekiama deka placiu padangu ir full suspension vaziuokles – vaziuoti lietaus sudrekintu zvyrkeliu beveik pilnu greiciu nesijaucia kazkokio diskomforto. Koks tas greitis? Pasijungiau vaziuodamas savo telefone GPS, po vaziavimo rode max greiti 59.7 km/h. Linas sake jog cia ne max.. BMS ekranelis rode vienu is momentu truputi virs 70A – limito 100A nemaciau jame, gal ne tuo momentu ziurejau, gal dar kas nors. Bet kas tie 70A ir 48V (52V) – cia sumoje juk visi 3500W! Taigis. Po kurio laiko kai bus 200A manau aparatui tereiks tik sparnu :)

    Dviratukas siek tiek atnaujintos isvaizdos, galetu Linas ikelti atsviezintu foto, graziai atrodo. Na kolkas pilnas ispudziu, teks palaukt kol aprims :)

    #4585
    Šarūnas
    Keymaster

    Taip taip, būtent dėl to jausmo ir verta važiuoti elektra, o ne kad “sutaupyt” kelis centus ant kuro. Man ta šypsena ant veido yra jau du metus, nuo to karto kai pirmą kartą pralėkiau dviratuku naktį, be šviesų, 66km/h…

    #4586
    Tyro
    Participant

    dabar isivaizduoju koks tada buvo jausmas :)

    #4587
    Tadas
    Participant

    Lino aparatai visi sukasi nerealiai nuo paspirtuko pradedant.Kas del 100A tai visai logiska kad nespejai pamatyti nes dviratis lengvas ir pamatyt gal ir neimanoma ant ekrano nes jei net is vietos uzspaustum iki dugno galimas dalykas kad jam pakanka tarkim 80A ir daugiau nespeja paimt nes krinta naturaliai apkrova motorui.Tokiu atveju valdiklio tiuningavimas iki 200A yra tik sportinis interesas nes tos sroves niekada ir neiseis pasiekt.

    #4588
    E-MAX
    Participant

    paiskinkit kodel su 3.5 kw el.motoru , vaziavo leciau uz eilini 50cc 3kw motoroleri ? gamikliskai 80km/h , isemus ribotuva variatoriuje 100km/h isibegeja .

     

    bedos su apsukom ? ar kaip cia ?

    #4589
    Tyro
    Participant

    Jeigu ir vaziavo leciau, tai begejosi be kalbu kad greiciau. Taip, tiesiog apsuku truksta. Parinkus kitoki variklio vyniojima, butu prarandama kazkiek jegos, bet islosiama greicio. Tas pats juk padaryta su Crystalyte – juk dabar yra HS ir HT serijos, kuriose skiriasi tik vyniojimas. Tas ats buvo su X5302-5305. 200A prides nezymiai max greicio, bet ji pasieks dar greiciau. Pakelus voltaza iki pavyzdziui 72V, variklis suksis greiciau, tad ir greiciau vaziuos. Net jei pas 72V uzstatysi 30A jau vaziuos vistiek greiciau nei su 48V 100A, nors galios bus maziau ir begesis letokai..

    #4590
    Tyro
    Participant

    Tadai, manau iseis pasiekti pakelus amperaza. As per svelniai kaip svecias sukau akseleratoriu, ratas vietoj dar neprasisuko, tik akmenukus didesnius jau spjaude. Su 200A ir vienu ratu eis vaziuoti. Nors gal cia labiau igudziu o ne galios itaka :)

     

    P.S. Nerandu niekaip vaizdo iraso kur vaikinas uzsedes ant draugo ebike kalnuose kuris yra multi kw labai nustemba kai dvirkas atsistojes ant vieno rato jam tarp koju pabega, o pats nupuola uzpakaliu ant zemes ir net bata pameta :) ten matosi kad pakanka galios o ne igudziu :D

    #4591
    Linas
    Participant

    kas del 100a, dabar kontroleris yra nustatytas palaikyti pastovia srove apie 75A, o max 100A, po rimtesnio pasidraskymo kontroleris uzkaista kad neimanoma rankos nulaikyti, tad daugiau nesinori lauzti is jo be efektyvaus ausinimo. kita savaite jau tureciau gauti 24fetu kontroleri ir tada jau bus galima kankinti motora ir paziureti ko jis vertas.

    zinoma ateityje tikrai darysiu vandeniu ausinama sistema (tiek kontroleris tiek variklis), nes tada pavyks sumazinti komponentu dydi ir svori, o cia mano tikslas ir yra. 

    mano nuomone miestui 65km/h greicio pilnai pakanka kaip tokio kalibro aparatui. na bet visokiu skraiduoliu yra :)

    #4592
    Karolis
    Participant

    3kW tikrai neužteks palaikyti 100km/h daryk ką tu nori, nebent tai bus labai aptakus apratas. Šiuo atveju dviratis išvis neturi jokio Aero elemento. Todėl oro pasipriešinimas labai didelis. Galia yra galia. Ar tai vdv ar elektra, jam lygiai tiek pat reikės galios palaikyti tą patį greitį. Oro pasipriešinimas virš 50km/h darosi jau pakankamai rimtas.

    #4593
    Šarūnas
    Keymaster

    Nuėmus ribotuvą, motorolerio variklio galia padidėja, kadangi nebėra ribojama.

    Dar smulkmenėlė kad motoroleris, variatoriaus dėka, palaiko pastovią maksimalią galią jau nuo kokių 20 km/h, kai tuo tarpu fiksuoto perdavimo motoro galia kinta tiesiškai nuo nulio iki maksimumo per visą bėgėjimosi diapazoną. Vis tik galia = apsukos * sukimo momentas. Momentas nuolat palaikomas maksimalus (ar bent jau iki pusės maksimalaus greičio), tačiau apsukos kyla nuo nulio… Teoriškai, motoro galia esant 1% jo maksimalaus greičio, tėra tik 1%. Šiuo atveju kokie 35W.

    #4594
    Tyro
    Participant

    Pasizaidus su http://ebikes.ca/simulator/ parenkant skirtinga dviracio rema (mountain bike vs full recumbent) greitis skiriasi max 10%, kuo didesnis greitis tuo jis labiau skiriasi, taciau nuvaziuojama atstumas rodomas dvigubai ilgesnis recumbent naudai. Cia tik simuliatorius, bet itariu panasiai ir praktikoje. Oro pasipriesinimas dideja su greiciu kvadratiskai, tad jeigu reikia didesnio nuvaziuojamo atstumo, geriau vazineti leciau

    #4595
    Linas
    Participant

    oro pasipriesinimas tikrai daug itakoja, ypac dviraciams, pvz vaziuojant ~35km/h greiciu varikliukui reikia tik ~15a sroves (prie 50v) kai tuo tarpu vaziuojant 65km/h jau reikia apie 60A.

    #4596
    E-MAX
    Participant

    Kaip minejau , variatoriaus ribotuvas , kuris riboja toliau kelti galia .

    ne tas kur duslintuve.

    Tai iseina ir visgi e-tranportui reikalingos pavaros .

     

    Kaip sakot apsimoka terliotis su 24v 125A DC motoriuku ? Gauciau beveik uzdyka , tik sroves gasdina .

    #4597
    Tyro
    Participant
    Quote:
    Kaip sakot apsimoka terliotis su 24v 125A DC motoriuku ? Gauciau beveik uzdyka , tik sroves gasdina .

    Jeigu darysi kazka su pavaromis ir greitesni nei Lino dviratis, tada drasiai apsimoka :) Kontroleriai tiek paveza, tik ne bet kuris.

     

    Siaip as tik juokauju, cia bus 3kW – kaip tas motoroleris, tau spresti.

    #4598
    Šarūnas
    Keymaster

    Pavaros elektriniam transportui yra gerai, bet nebūtina. Vidaus degimo – būtina.

    #4599
    E-MAX
    Participant

    Tai tada paklausiu kitaip kiek viena A123(20Ah) cele sroves gali atiduoti ?

    #4600
    Tadas
    Participant

    E-max A123 gali daug atiduoti apie 200A tai tikrai.O kas ten per motoriukas planuose?Kur naudojamas buvo?Nesuprantu kodel sakai kad sroves gasdina?

    #4601
    E-MAX
    Participant

    paprastas dc sepetelinis varikliukas . naudojamas hidrostoteleje , furos lapkes nuleidinejo . kolkas dar neplanuose , seip pasimt pasidet i lentina , gal kanors suburt ir eitu . siuo metu zadu nauja rema pasigaminti ir 400w montuoti . nes tam 3kw reiktu dar perdavima surast .

    #4602
    Tyro
    Participant

    Radau idomia nuoroda, joje kalbama apie pasipriesinimo jegas, gal kam idomu konstruojantiems link

    Vienas svarbesniu paveiksleliu apie oro pasipriesinima:

    Inefficiencies.png

    #4603
    ArturasL
    Participant

    Sveiki,

     

    Norejau Lino dar paklausti ar jo reme yra numatyta galimybe primontuoti bagazine? Nes dabar kiek ziuriu nelabai isivaizduoju kaip tai atrodytu.

Viewing 20 posts - 61 through 80 (of 132 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.