Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Ebike/moto hibridas V2
- This topic has 131 replies, 24 voices, and was last updated 10 years ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2012/07/04 at 12:51 #4604LinasParticipant
na bagazine galima montuoti standartine, kur prie sedynkocio tvirtinasi, serijinei gamybai ruosiami remai bus siek tiek pakoreguoti, prie to dabar ir dirbu, nes patestavus iskilo keletas smulkmenu, kurias norisi pataisyti.
kadangi remas bus 120mm plocio tai krepsi galima bus montuoti ir tarp sedynes ir vairo, kaip buna and motociklu bako tvirtinami krepsiai…
2012/08/03 at 18:03 #4605NezinomasMemberPalangoje 1000 km Omnitel lenktynes beziuint pamaciau as si dvirati, gali pasakyt kad gyvai jis atrodo daug ispudingiau nei foto, nerealiai grazus ir daug didesnis nei galima buvo tiketis. Rimtas aparatas, puikiai isipaisantis tarp Porshe, Lotus ir pan. sportiniu automobiliu… Su mano Magic Pie beliko vaziuoti prie VW Golf 3 :)))
2012/10/19 at 08:37 #4606Pink_FloydMemberKlausimas dar dėl akumuliatoriaus dėžės, buvo rašyta kad iki 2kWh turėtų tilpt. jei kalbant apie A123 20Ah prizmatines celes, ar eitų sukišt 40 šių celių? galvojau apie 20s2p konfigūraciją..
2012/10/19 at 09:56 #4607agniusmParticipantTokia konfiguracija tikriausiai butu apie 132-135mm storio, 320mm plocio (2x160mm) ir nepamenu tiksiai berods 230mm ilgio + ipakavimas.
2012/10/19 at 10:39 #4608Pink_FloydMemberGal netiksliai suformulavau, tokį paką norėčiau sudėt į Lino gaminamą rėmą, galvoju ar realu, ar visgi tik 16s2p tilps..
2012/10/19 at 12:01 #4609agniusmParticipantSuformaluota normaliai. Parasiau kaip reference, nes nzn Lino dviracio dezes ismatavimu.
2013/01/12 at 19:04 #4610DariusParticipant2014/01/02 at 23:38 #6313LinasParticipantSveiki visi, su Naujaisiais metais!
Pagaliau pajudejo remu gamyba is mirties tasko, buvo uzgriuve kiti prioritetai.
kol kas ikeliu aliuminio remo foto:
vis nepataikau dienos metu nufotografuoti plieninio remo, bet tikiuosi si savaitgali ikelti ir jo bei surinkto dviratuko foto.taigi remai jau prieinami pirkimui, truputis info apie juos:
Plieninis – BB asis tinka standartine uzsukama, tik ilgis nuo 131mm, HT ilgis yra 170mm, pritaikyta semi integrated Headset’ui (44mm), prie BB yra tvirtinimas grandines apsaugai, arba jei kas noretu gali pamodifikave pritvirtinti priekini simfleksa. galine sake pritaikyta ~145mm plocio asiai, turi 15mm storio plieninius dromp’autus su papildomu suspaudimu kad variklis regeneracijos ir startavimo metu neklibintu asies. akumuliatoriaus deze prie remo tvirtinama 4 vietose varztais, menesio pabaigoje pasiulysiu varianta su greitu dezes fiksavimu prie remo. Svoris – 7.4kg
Aliuminis – viskas tas pats, tik BB pressfit tipo, tinka shimano BB91 modelis. Svoris – 3.7kg
Akumuliatoriu deze – standartinis modelis bus is aliuminio, galima sonus bus pagaminti is stiklo audinio ar anglies pluosto, o perimetras liks aliumiino, kad galima butu tvirtinti kontroleri viduje ir nuvesti nuo jo siluma.
Daugiau info apie pardavima sioje temoje:
2014/01/02 at 23:45 #6314ŠarūnasKeymasterLabai gerai atrodo!
(forumas nuotraukų kol kas nerodo – palik BB kodą kaip yra, greitai rodys)2014/01/03 at 20:36 #6322agniusmParticipantLinai, o kaip ten del apatines stangos? Tavo bandomajame buvo, o cia nebera. Ar nebus per silpna nes isivaizduociau kad toki rema ir off road padraskys kas netinges.
2014/01/03 at 20:48 #6323LinasParticipantprototipe apatinis vamzdis tik del dezes tvirtinimo buvo, remas paskaiciuotas kad laikytu be papildomo vamzdzio, tik aliuminiam dabar dar bandoma, mat su uzgrudinimu Lietuvoje siek tiek sudetinga, niekas praktikos neturi tai bandymu keliu einame.
sia savite dviratukas jau isbandytas su 4.5kw hubzilla varikliuku, i kalnus labai smagiai lipa, o ir pasokineti nera problemu. buvo bandoma su 24mosfetu kontroleriu, tai jam jau ribos, laukiu uz poros savaiciu turetu atkeliauti rimtesnis kontroleris tai bus matyt ar variklis jo galia atlaikys :)2014/01/17 at 10:10 #6375LinasParticipanttruputi veluoju su foto, bet:
keletas foto is arciau:
bei vienas surinktas bandomasis (tik su mazesne nei standartine deze):
vienos, dvieju savaiciu begyje jau tikiuosi tureti ir deziu foto.2014/01/17 at 12:38 #6376TyroParticipantO nebuvo sedynes vamzdis mazesniu kampu, ne toks stacias? Kokio ilgio cia galinis amortizatorius?
2014/01/17 at 15:15 #6377LinasParticipanttaip buvo :)
dizaina atiderinome labiau, del to ir dingo labai gulscias kampas, plius nelabai tiko nes kai kurie sedynes kotai negalejo tokiu kampu sedynes laikyti.
amortizatorius tinka nuo 190mm iki 215mm, gal ir daugiau, tik didejant galinio amortizatoriaus ilgiui reiktu didinti ir priekinio eiga, bandomajam variante uzdetas 215mm galas ir 150mm priekis, tai matosi kad geriau valdytusi jei priekis butu 180mm ir daugiau.2014/01/17 at 21:45 #6378agniusmParticipantLinai, ar negalvojai naudoti 7005? Virinasi ir ssvrbiausiai nereikia grudinti. Pagules men ir gris is savo pradines charakteristikas.
2014/01/17 at 22:19 #6379LinasParticipantbuvau ir 7005 svarstes, bet ji vistiek reikia sendinti, nes per menesi nepasieks to stiprumo, o pats sendinimas kainuos panasiai kaip ir 6082.
Dar vienas dalykas kad ji sudetingiau virinti, bei pagrindinis turbut jo prieinamumas nupirkti. Reikia daryti labai dideli uzsakyma kad atvesti reikiamu profiliu. Jei kartais pavyks pasiekti bent 500vnt gamybos apimtis, tada gal ir keisiu i si lydini.2014/01/18 at 10:00 #6380TomasParticipantSveikas, Linai,
smalsu koks svoris gaunasi pilnai sukomplektuoto tokio dviračio su alu rėmu?2014/01/18 at 14:29 #6381LinasParticipantTomai, labai priklauso nuo to ka montuoji, koks variklis, koks akumuliatorius, palyginimui, pas mane guli senesnis DH tipo dviracio remas, tai jis sveria 4kg, tai gaunasi kad apie 0.5kg sunkesnis uz manaji, zinoma jei lyginant panasiom apkrovom kaip dh tai mano reiktu priskaiciuoti akumuliatoriaus deze, nes ji irgi veikia kaip bendra konstrukcija, tai svoris dar padidetu ~2kg
su aliuminiu remu dar neesu surinkes dviracio, bet galima palyginti su plieniniu, kuri buvau surinkes: plieninis remas, 24″ ratai, 1kwh akumuliatoriu, 4.5kw variklis svere apie 45kg, tai aliuminis svertu ~41.5kg.
jei darant kuo lengvesni tada reiktu deti lengvesnes dviracio detales, lengvesni, bet tuo paciu brangesni akumuliatoriu, lengvesni varikli, tai manau realu su aliuminiu remu 1kwh akumuliatoriumi ir kokiu 3-4kw varikliu tilpti i 25-30kg. bet kaina manau butu kokia 50% didesne jei ne daugiau.
2014/01/21 at 16:16 #6396LinasParticipantakiu paganymui aliuminio remo testavimo vaizdelis is Technologiniu bandymu centro:
2014/01/21 at 16:41 #6397ŠarūnasKeymasterOho, rimtai tu čia :)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.