Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Ebike/moto hibridas V2

Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 132 total)
  • Author
    Posts
  • #4604
    Linas
    Participant

    na bagazine galima montuoti standartine, kur prie sedynkocio tvirtinasi, serijinei gamybai ruosiami remai bus siek tiek pakoreguoti, prie to dabar ir dirbu, nes patestavus iskilo keletas smulkmenu, kurias norisi pataisyti.

     

    kadangi remas bus 120mm plocio tai krepsi galima bus montuoti ir tarp sedynes ir vairo, kaip buna and motociklu bako tvirtinami krepsiai…

    #4605
    Nezinomas
    Member

    Palangoje 1000 km Omnitel lenktynes beziuint pamaciau as si dvirati, gali pasakyt kad gyvai jis atrodo daug ispudingiau nei foto, nerealiai grazus ir daug didesnis nei galima buvo tiketis. Rimtas aparatas, puikiai isipaisantis tarp Porshe, Lotus ir pan. sportiniu automobiliu… Su mano Magic Pie beliko vaziuoti prie VW Golf 3 :)))

    #4606
    Pink_Floyd
    Member

    Klausimas dar dėl akumuliatoriaus dėžės, buvo rašyta kad iki 2kWh turėtų tilpt. jei kalbant apie A123 20Ah prizmatines celes, ar eitų sukišt 40 šių celių? galvojau apie 20s2p konfigūraciją..

    #4607
    agniusm
    Participant

    Tokia konfiguracija tikriausiai butu apie 132-135mm storio, 320mm plocio (2x160mm) ir nepamenu tiksiai berods 230mm ilgio + ipakavimas.

    #4608
    Pink_Floyd
    Member

    Gal netiksliai suformulavau, tokį paką norėčiau sudėt į Lino gaminamą rėmą, galvoju ar realu, ar visgi tik 16s2p tilps..

    #4609
    agniusm
    Participant

    Suformaluota normaliai. Parasiau kaip reference, nes nzn Lino dviracio dezes ismatavimu.

    #4610
    Darius
    Participant
    #6313
    Linas
    Participant

    Sveiki visi, su Naujaisiais metais!
    Pagaliau pajudejo remu gamyba is mirties tasko, buvo uzgriuve kiti prioritetai.
    kol kas ikeliu aliuminio remo foto:


    vis nepataikau dienos metu nufotografuoti plieninio remo, bet tikiuosi si savaitgali ikelti ir jo bei surinkto dviratuko foto.

    taigi remai jau prieinami pirkimui, truputis info apie juos:

    Plieninis – BB asis tinka standartine uzsukama, tik ilgis nuo 131mm, HT ilgis yra 170mm, pritaikyta semi integrated Headset’ui (44mm), prie BB yra tvirtinimas grandines apsaugai, arba jei kas noretu gali pamodifikave pritvirtinti priekini simfleksa. galine sake pritaikyta ~145mm plocio asiai, turi 15mm storio plieninius dromp’autus su papildomu suspaudimu kad variklis regeneracijos ir startavimo metu neklibintu asies. akumuliatoriaus deze prie remo tvirtinama 4 vietose varztais, menesio pabaigoje pasiulysiu varianta su greitu dezes fiksavimu prie remo. Svoris – 7.4kg

    Aliuminis – viskas tas pats, tik BB pressfit tipo, tinka shimano BB91 modelis. Svoris – 3.7kg

    Akumuliatoriu deze – standartinis modelis bus is aliuminio, galima sonus bus pagaminti is stiklo audinio ar anglies pluosto, o perimetras liks aliumiino, kad galima butu tvirtinti kontroleri viduje ir nuvesti nuo jo siluma.

    Daugiau info apie pardavima sioje temoje:

    Ebike/moto hibrido remas

    • This reply was modified 10 years, 10 months ago by Linas.
    • This reply was modified 10 years, 10 months ago by Linas.
    #6314
    Šarūnas
    Keymaster

    Labai gerai atrodo!
    (forumas nuotraukų kol kas nerodo – palik BB kodą kaip yra, greitai rodys)

    #6322
    agniusm
    Participant

    Linai, o kaip ten del apatines stangos? Tavo bandomajame buvo, o cia nebera. Ar nebus per silpna nes isivaizduociau kad toki rema ir off road padraskys kas netinges.

    #6323
    Linas
    Participant

    prototipe apatinis vamzdis tik del dezes tvirtinimo buvo, remas paskaiciuotas kad laikytu be papildomo vamzdzio, tik aliuminiam dabar dar bandoma, mat su uzgrudinimu Lietuvoje siek tiek sudetinga, niekas praktikos neturi tai bandymu keliu einame.
    sia savite dviratukas jau isbandytas su 4.5kw hubzilla varikliuku, i kalnus labai smagiai lipa, o ir pasokineti nera problemu. buvo bandoma su 24mosfetu kontroleriu, tai jam jau ribos, laukiu uz poros savaiciu turetu atkeliauti rimtesnis kontroleris tai bus matyt ar variklis jo galia atlaikys :)

    #6375
    Linas
    Participant

    truputi veluoju su foto, bet:


    keletas foto is arciau:



    bei vienas surinktas bandomasis (tik su mazesne nei standartine deze):



    vienos, dvieju savaiciu begyje jau tikiuosi tureti ir deziu foto.

    #6376
    Tyro
    Participant

    O nebuvo sedynes vamzdis mazesniu kampu, ne toks stacias? Kokio ilgio cia galinis amortizatorius?

    #6377
    Linas
    Participant

    taip buvo :)
    dizaina atiderinome labiau, del to ir dingo labai gulscias kampas, plius nelabai tiko nes kai kurie sedynes kotai negalejo tokiu kampu sedynes laikyti.
    amortizatorius tinka nuo 190mm iki 215mm, gal ir daugiau, tik didejant galinio amortizatoriaus ilgiui reiktu didinti ir priekinio eiga, bandomajam variante uzdetas 215mm galas ir 150mm priekis, tai matosi kad geriau valdytusi jei priekis butu 180mm ir daugiau.

    #6378
    agniusm
    Participant

    Linai, ar negalvojai naudoti 7005? Virinasi ir ssvrbiausiai nereikia grudinti. Pagules men ir gris is savo pradines charakteristikas.

    #6379
    Linas
    Participant

    buvau ir 7005 svarstes, bet ji vistiek reikia sendinti, nes per menesi nepasieks to stiprumo, o pats sendinimas kainuos panasiai kaip ir 6082.
    Dar vienas dalykas kad ji sudetingiau virinti, bei pagrindinis turbut jo prieinamumas nupirkti. Reikia daryti labai dideli uzsakyma kad atvesti reikiamu profiliu. Jei kartais pavyks pasiekti bent 500vnt gamybos apimtis, tada gal ir keisiu i si lydini.

    #6380
    Tomas
    Participant

    Sveikas, Linai,
    smalsu koks svoris gaunasi pilnai sukomplektuoto tokio dviračio su alu rėmu?

    #6381
    Linas
    Participant

    Tomai, labai priklauso nuo to ka montuoji, koks variklis, koks akumuliatorius, palyginimui, pas mane guli senesnis DH tipo dviracio remas, tai jis sveria 4kg, tai gaunasi kad apie 0.5kg sunkesnis uz manaji, zinoma jei lyginant panasiom apkrovom kaip dh tai mano reiktu priskaiciuoti akumuliatoriaus deze, nes ji irgi veikia kaip bendra konstrukcija, tai svoris dar padidetu ~2kg

    su aliuminiu remu dar neesu surinkes dviracio, bet galima palyginti su plieniniu, kuri buvau surinkes: plieninis remas, 24″ ratai, 1kwh akumuliatoriu, 4.5kw variklis svere apie 45kg, tai aliuminis svertu ~41.5kg.

    jei darant kuo lengvesni tada reiktu deti lengvesnes dviracio detales, lengvesni, bet tuo paciu brangesni akumuliatoriu, lengvesni varikli, tai manau realu su aliuminiu remu 1kwh akumuliatoriumi ir kokiu 3-4kw varikliu tilpti i 25-30kg. bet kaina manau butu kokia 50% didesne jei ne daugiau.

    #6396
    Linas
    Participant

    akiu paganymui aliuminio remo testavimo vaizdelis is Technologiniu bandymu centro:

    #6397
    Šarūnas
    Keymaster

    Oho, rimtai tu čia :)

Viewing 20 posts - 81 through 100 (of 132 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.