Stovinti technika genda, pajungiau krauti akumuliatorių, kroviklyje po žiemos nebeužsidega raudona krovimo indikatoriaus lemputė, dega tik žaliai kas rodytu, kad akumuliatorius pakrautas :( Kame problema? View
Nemirtingasis versle toli trauks, moka paaiškinti, atsiprašyti ir supranta, kad klientas “visada” teisus. Susitvarkyti su kritika, gal kartais ir nepelnyta, ne visi sugebame. Pagarba.
PS be ironijos
Pas mane Bafang’as, nors ir galas ir su amortizatoriumi kartais grandinę mėgsta pamesti. Toks rėtis ir ne full’as laiko…, kiek kilometrų, kokiu keliu praspaudei jau? Ką vadini nepatinkančia veikimo logika?
Priekį pavyko iškart prisiųti gerai, o galinis full’o nors ir 3 taškuose su atramomis tarška, kol galop įtrūksta ir suveliamas ant rato. Teks po atramomis papildomos skardos dėti, tada turėtu laikyti.
Gal paaiškės tas “sumuštinis” iš tolimesnės eigos. Jei aparatas vien asfaltui tai didelių problemų gal ir ne bus, tačiau aš vargstu su metaliniais sparnais. Jau kelintą komplektą keičiu. Per duobes sulanksto, o pirmieji plastikiniai iš vis į duzgus nuėjo… bekelėj sunku bus tavo daiktą pilnu greičiu įginti.
Tris kartus, žiauriai čia… Dėkui, nuleidai užsisvajojusį ne specialistą ant žemės.
Įvadas dar pusė bėdos, o va visi pričindalai, kroviklis, BMS, jungtys, aušinimo problemos, na ir svoris. Įtikinot :)
Na gilintis visgi reikia, man imponuoja įkrovos greitis, ilgaamžiškumas. Kaip suvirškinti šiuos parametrus, jei teisingai išrinkau, kiek kartų sunkesnis LTO akumuliatorius bus už mums įprastą chemiją naudojančius akumuliatorius?
Dviračiui netiks, o keturračiui, mažam mašiniukui jau būtu verta pasvarstyti.
Ličio titano oksido 30-110Wh/kg
Ličio geležies > 90 Wh/kg
LiPo 100 to 250 Wh/kg
Permečiau iš WIKI, kiekvienas savo šaldytuvą dažo savaip….
LiFePo4
Volumetric energy density = 220 Wh/dm3 (790 kJ/dm3)
Gravimetric energy density > 90 Wh/kg[15] (> 320 J/g)
Li-io
Specific energy density: 100 to 250 W·h/kg (360 to 900 kJ/kg)[97]
Volumetric energy density: 250 to 620 W·h/L (900 to 2230 J/cm³)[2]
Specific power density: 300 to 1500 W/kg (at 20 seconds and 285 W·h/L)[
Didesnis tankis, didesnis akumuliatoriaus svoris. Atrodo šio parametro ir neradau…
Toshiba ir Honda skelbiama, kad naudoja savo aparatuose. Imponuoja krovimo greitis, kaip baką pripilt ir kavos atsigerti…
Kaip neatsiras tos etiketės, jei žmogus prie kraštutiniškumų. Vienas toks aiškino, kad garaže savo kojelėmis privalau mindamas pakrauti savo aparato akumuliatorių, nes tik tada atsiranda ekologija. Prisiskaitė žmogus, kad visa parduodama elektra, išskyrus dalinai vėjo ir hidroenergetika, yra blogis.
Įdomus terminas “EV hipsteris” :) Mūsų pasaulėlyje panašūs vadinami “ultraekologais”, nes meilė gamtai, aplinkai jiems pasiekia super aukštumas. Net į mišką neina, kad skruzdės nenumintu, bet velnių duoda visiems už kertamą mišką. Gaištantis paukštis, gyvūnėlio žūtis jiems pasaulinio lygio nelaimė. Jei nelaimė žmogui, tai taip ir reikia tam gamtos urodui. Kliedi viskuo kas parašyta “ekologiška”.
Vis gi Sopki manau, kad yra dar kur tobulėti EV technikai, pirmieji vidaus degimo varikliai irgi ne idealūs buvo.
Yra žmonės prie technikos ar inžinerinio lygio kaip jūs, yra ir tokie kurie vinies įkalt nemoka paveikslui pakabinti, nors kelis aukštuosius baigę… O čia kalba apie penktokus :)