Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 46 total)
  • Author
    Posts
  • #16229
    medlaizis
    Participant

    esu šiek tiek eksperimentavęs su šitu metodu. Su plaktuku gan smulkiai sudaužiau eilinį abrazyvinį galandinimo diską. Viską sudėjau į medinę dėžę, tą dėžę su virvute pakabinau ant lubų, o jai prie dugno prisukau eilinį 12 V varikliuką su išcentriniu skriemuliu. Ton dėželėn primečiau žalvarinių detalių. Išėjo tokia “kabanti sistema”. Po nakties birbimo visos detalės buvo gražiai matinės, tik šiek tiek grubokai. Per aštrus abrazyvas.

    #16119
    medlaizis
    Participant

    nenoriu kurti kitos temos, tai gal čia atsiras galinčių pakonsultuot:
    Yra problema su mano “pyrago” gazo rankena. Atsirado nekabinimas. T.y. kartais nuspaudus vyksta delsimas, kartais visiškai nesuveikia, kartais važiuojant atmeta. Bet įjungus greičio fiksavimo mygtuką (ala “Cruise control”), viskas veikia puikiai. Kur ieškot bėdos? Ir kaip diagnozuot ar kaltas holas ar kabelis ar dar koks velnias.

    #15740
    medlaizis
    Participant

    Pamatuok srovę. Jei srovės neviršija tai tegul kaista. Tiesa, jei kondensatorius parinktas per didelio talpumo, tai dėl šito gali kaist.

    #15072
    medlaizis
    Participant

    Gal kas žino kur parduoda/pjausto aliuminį Kaune? Reikia 4 arba 5mm storio lakšto pjaustinių.

    #14973
    medlaizis
    Participant

    o ar ne verčiau pasidaryti papildomą jungtį, kad būtų galima atjungti senąją bateriją jai išsikrovus ir įjungti naująją. Turiu galvoje per išorinę elektros jungtį. Beliktų tik pasidaryti kokius nors laikiklius ant bagažinės naujai baterijai. Na blogiausiu atveju laidus nusitempti iš šoninės tašės ar kuprinės, jei jau kalbam apie emergency vienetinius atvejus kai prireikia didesnės baterijos talpos.

    #14505
    medlaizis
    Participant

    Prisidedu ir aš prie temos:

    reikia 1 stipino 2.3mm x 111mm (magic pie 26″ ratas). Nulūžo ties sriegiu. Kokie variantai gauti Lietuvoje? Tik kitasreikalas.lt ir Miromax? Gal kas žinot ar Miromax prekiauja vienetais, ar tik pakais po 36 vnt.?

    REDAGUOJU:
    galiu pats atsakyti sau ir kitiems: miromax prekiauja tik pakais. Jau įsigijau.

    • This reply was modified 7 years, 9 months ago by medlaizis.
    #14433
    medlaizis
    Participant

    pakeliu temą: susisiekiau su “heradu”, bet deja jie nieko apie savo parduodamą keitiklį negali pasakyt. nei srovės, nei galingumo. Gal tie kolegos, kur turi iš ten pirkę, papasakos kažką daugiau apie tą prekę? Labiausiai domina ilgalaikė atlaikoma srovė ir ar yra apsauga nuo perkrovimo.

    #14413
    medlaizis
    Participant

    o koks heradinio keitiklio http://www.heradas.lt/moto-dalys/elektriniu-dviraciu-keturraciu-dalys/elektrinio-motorolerio-konverteris-itampos-reguliatorius-48v-12v.html?listtype=search&searchparam=itampos galingumas amperais? niekur nematau kad būt parašyta. Turiu minty realus galingumas, ne kiniečių užrašai (nors net ir tų nematau kad būt aprašyta). ir ar turi kokią apsaugą nuo perkrovos?

    sopki, tu ardei gal jį? koks ten tranzas stovi? kokią srovę tikėtina iš jo išpešt?

    canis: kokį galingumą jungi? nekaista?

    EDIT:
    dar radau tokį lemonoje
    https://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=78275
    meanwell, yra visos perkrovos/perkaitinimo apsaugos, kaina panaši, tik kad vos 10wat. bet lempai užtektų. dar ir galinį žibintą eitų pajungt.

    • This reply was modified 7 years, 10 months ago by medlaizis.
    #14340
    medlaizis
    Participant

    dėkui! daug gerų minčių.

    #14249
    medlaizis
    Participant

    aš tai pučiu 3.5 bar. ant padangos irgi rašo 4,5 bar max. Bet tai mano trasa yra beveik vien užmiesčio žvyrkeliai :) Per du metus jau dvi padangas pramušiau. Vieną visai neseniai. Dabar užsidėjau kažkokią Maxxis larsen TT. Kol kas laiko….

    #14173
    medlaizis
    Participant

    jei velenas pakankamai storas ir situacija kai nusuka šplintą kartosis, tai gali tekt perfrezuot šplintavietę didesnei šplintai. Didesnis plotas = mažiau koncentruota jėga į vieną tašką.

    #14146
    medlaizis
    Participant

    1. eilinių šplintų yra pirkti beveik visose žemės ūkio technika prekiaujančiose parduotuvėse. Kaune Lytagroje tikrai yra. Net internetiniam kataloge mačiau (užvadinta “splintas”). Tačiau parduotuvėje jų turi žymiai daugiau nei internete įsidėję.
    2. dėl kietumo sunku pasakyti. Per kieta negerai. Per minkšta irgi. Gal buvo klibėjimas šplintavietėje? Tada labai greit nusuka. Custom gali pasigaminti ir pats. Nusipirk artimų matmenų ir dasišlifuok pagal savo matmenis. svarbu nepadaryti per laisvos. būtinai turi sueiti su normalia įvarža.
    3. kai kur vadina šplintu , kai kur veleno kaiščiu.

    #13800
    medlaizis
    Participant

    suvirinau savo pirmą paką tai galiu pasidalint savo išvadom:

    man asmeniškai geriausiai virino kai elektrodų galus nusmailinau iki ~ 1,5-2mm diametro, ir patį kontaktinį paviršių padariau plokščią. Tik tokiu atveju reikia daug daugiau srovės, nes didelis paviršiaus plotas lydo platesnį sujungimo tašką. Gaila, bet neišbandžiau CuCrZr elektrodų. Savo provincijoje neradau, o į stambesnius miestus nuvykt nebuvo laiko.

    virinant ties anodu (- polium) šiek tiek trumpindavau impulso laiką. Nes vistik iš 100 celių keletos korpusą pradūriau ir žinoma visad ties anodu. Sunku prognozuot kodėl taip įvyko. Gal dėl blogo kontakto, nes virinau naudotas celes, nuo kurių buvo nulupti tabai. Senas virinimo vietas prieš tai nuvaliau su dremeliu.
    Vieną celę pradūriau tai tikrai dėl per silpno spaudimo.
    Padariau išvadą, kuri iš pirmo žvilgsnio skamba paradoksaliai: kad kuo geresnis kontaktas, tuo didesnės srovės reikia. Jei silpna spaudimo jėga – reikalinga mažesnė ir srovė. Nes kitu atveju taškys purslus. Tad spaudžiau bukais elektrodais negailėdamas jėgos ir srovės. rezultatais beveik patenkintas.

    https://drive.google.com/open?id=0ByXzvwuo7l6kNnZvQTE3RDAxWEdNaHdoTDZtdXRseVBWcWVJ

    kokio smailumo elektrodus jūs naudojat?

    #13558
    medlaizis
    Participant

    taip, dariau su MOC3041, zero cross yra.

    #13555
    medlaizis
    Participant

    kiek aš pats stebėjau, tai sumažinus spaudimo jėgą daug dažniau virinimas vyksta su purslais. t.y. taškosi virinant.

    Nusmailinti elektrodai linkę labai prilipt, pridegt prie virinimo vietos. Reiks pabandyt su mig antgaliais. Dar kilo idėja elektrodų galus pasmailint iki kokių 0,5 mm radius ir su mig pasta supurkšt kad nepriliptų, ir visą procesą kartot mažesne srove.

    Šarūnai, tavo minėti kontaktiniai antgaliai stokeryje tokie?
    https://www.stokker.lt/search/all?w=kontaktinis+antgalis

    O tas lydinys tai įtariu nurodomas prieraše, kur prie vienų E-Cu, o prie kitų CuCrZr?

    šiek tiek google

    CuCrZr – C18150 – DIN 2.1293 – Copper Chromium Zirconium

    CuCrZr is a heat treatable copper alloy which is used in all kinds of industries. CuCrZr is consisting of Cu with Cr and Zr in order to achieve a Cu-alloy with a high electrical and thermal conductivity together with a high degree of hardness and strength.

    Examples of application:

    Spot welding electrodes for resistance welding applications
    Welding wheels for seam welding production
    Cooling plates and moulds for non ferrous metal casting
    Mould inserts and heat conducting torpedoes for plastic die construction

    • This reply was modified 8 years ago by medlaizis.
    #13315
    medlaizis
    Participant
    #13307
    medlaizis
    Participant

    apie meanwell maitblokio tobulinimą paskaičiau čia:
    https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=36958
    nes kaip sakė kolega JustasM, meanwell šaltinio problema yra jog jis neturi srovės ribojimo, o pajungus galingą apkrovą (pvz tuščia akumuliatorių) jis (akumas) sriūbtels didelę srovę, viršys maitblokio srovę (6,7A) ir šis tiesiog išsijungs. meanwell sp-320 datasheet’e rasi overloadProtection type : Hiccup mode, recovers automatically after fault condition is removed. reiškia kad viršijus numatytą maksimalią srovę jis tiesiog išsijungs, o kai atjungsi apkrovą, maitblokis vėl pasileis. norint tai apeit turi priverst jį sumažinti įtampą, o visa tai padaro ta mano minėta schemutė. užstatai su potenciometru norimą srovę, ir akumuliatoriui pasiekus tą tavo nurodytą srovę šaltinis ribos išėjimo įtampą. Taip akumuliatoriui palengva atsistatant mažėja srovė ir didėja įtampa. viskas ten paprasta ir manau gali pats susilituoti, jei bent šiek tiek gaudaisi elektronikoje ir diodą nuo tranzistoriaus atskiri :). aš ne per seniausiai viską pasigaminau, tai dar ir nespėjau gerai išbandyt. Bet kiek tikrinau su tokia “bandomaja” baterija – srovės ribojimas veikia. Vis mat besurandu laiko naujo akumuliatoriaus suvirinimui. celės jau yra, bracketai yra, bet dar kontaktinė svarkė nedabaigta. Dėl tos pačios priežasties dar nesugalvojau ką daryt su tuo pigiu netiksliu bms. Gal tobulinsiu, o gal paliksiu kaip yra. Vistik jei atjungia ties 2,4V, tai čia įtampa esant apkrovai. Reliai valdikliui atjungus apkrovą celė tuoj pat atsistato į >3V. nemanau kad būt padaryta kažkokia didelė žala celei. nu nebent “melžtum” baterijas taip kelissyk iš eilės be poilsio.

    EDIT:
    Jei kam reikia, galiu įmesti savo meanwell current limiter schemą. iš esmės labai panaši į endless-sphere.com tik šiek tiek aiškiau perbraižyta, su led indikacija. ir dar su pcb ant smd detalių. tik nežinau į kur geriau įkelt failus kad taip greit neišdiltų.

    • This reply was modified 8 years, 1 month ago by medlaizis.
    #13292
    medlaizis
    Participant

    įkrovimui aš naudoju meanwell sp320-48 su constant current patobulinimu. 6.7A, neblogas kainos-kokybės santykis. bet yra ir kitų variantų

    • This reply was modified 8 years, 1 month ago by medlaizis.
    #13261
    medlaizis
    Participant

    16 švino baterijų nori jungti 4s4p konfiguracijoj? jei variklis 1 kw tai gali tikėtis ne mažiau nei 25A srovės. 25/4 = 8 A maksimali srovė vienai švino baterijai. Sakyčiau visvien nemažai, nors geriau nei 25. Tačiau svoris bus nežmoniškas. kiek sveria viena tavo numatyta 7ah baterija? ko gero apie 2.5 kg? 16*2.5 = 40kg. čia jau priekabos reikės prie dviračio :). + švino baterijų įkrovimo ciklų skaičius yra apie 200 kartų lyginant su ličio 1000-2000 kartų. visą tai pasvėrus vargu ar švinas bus pigiau.

    o dėl imax b6 pirkimo iš ebay tai sunku patarti. aš pirkau iš ten. veikia. nors gal ir padielka, tačiau savo funkciją atlieka. tiesa, pastebėjau kad žemutiniam celės iškrovimo diapozone meluoja jis su įtampa apie 0.15v.bet tam yra vaistai: celių iškrovimui pasirenku NiCd baterijoms skirtą sukonfiguruotą režimą ir ten leidžia rinktis “end voltage”. Ją nustatau ties 2.8V ir tada vykdau iškrovimą. Tokiu atveju iškrovimą baigia vėliau, tačiau multimetras realiai tuo metu rodo 3v. nors šiaip prietaisas turi trūkumų, tačiau tiek pigus, kad nėra ko ir daugiau norėt iš jo.
    Didžiausi trūkumai kad neina iškraut didesne nei 1A srove ir nerodo vidinės celės varžos. bet ją apytiksliai gali nustatyt pagal įtampos kritimą iškrovimo metu. Nežinau ar viską suprantamai paaiškinau, tačiau jei nuspręsi žaisti su imaxb6 tai suprasi ką norėjau pasakyt :)

    #13258
    medlaizis
    Participant

    Vienareikšmiškai galiu tik pasakyt, ir daugelis man pritars, kad želiniai akumuliatoriai iš UPS netinka traukos varikliams. Kaip ir jokie kiti švino. Dėl to kad didele srove iškraunamas švininis akumuliatorius nesugeba atiduoti visos savo projektinės talpos. Jei atidžiai skaitei e-motion straipsnius, manau jau žinai šį efektą. Jei ne – gali šiek tiek paskaityti čia http://e-motion.lt/2010/01/19/akumuliatoriu-iskrovimo-kreives/
    Pats važinėjau du metus su švino AGM baterija 48V 9Ah. Net nuostabu kaip ilgai ji tarnavo! susukau ne mažiau 4000km. Bet viena įkrova nuvažiuot daugiau nei 12 km nepavykdavo (variklis 1kW, greitį laikydavau apie 25-30km/h). Galiausiai nuvažiuojamas atstumas ėmė trumpėti ir trumpėti kol nuveždavo vos ~6 km. Su 11 kg svorio baterija! ekvivalentinė ličio baterija turbūt svertų 0.6 kg :)

    laptopinius akumuliatorius nori imti iš naudotų baterijų? čia esu sukaupęs nemažai patirites :) Jei nori ryžtis ilgam ir varginančiam baterijų testavimui ir turi daug laisvo laiko gali bandyt. Tiesa, tam reikia būtinai turėti kokį nors krovimo/iškrovimo/talpos matavimo įrenginį. Pvz iCharger arba bent jau IMAX B6.

    senų celių pirkti nelabai apsimoka. Nebent pusvelčiui. Pratestavau virš 100 vnt jau atrinktų celių iš laptopų (visos mane pasiekusios celės rodė įtampą virš 3v). Pratestavus talpos pasirodė labai įvairios. Vidinės varžos irgi labai skyrėsi. Bet virš 2000mah talpos iš 100 celių buvo apie 30vnt. žinoma buvo daug baterijų su vidutine talpa (1300 – 1800). Iš jų prigaminau krūvą akumuliatorių savo prožektoriams ir drelėms/suktukams :) Jei ryšiesi naudoti senas baterijas, po testavimo patariu visas įkrauti iki vienodos “sandėliavimo” talpos pvz. 3.75V ir po keletos mėnesių sandėliavimo pamatuot ar nėra savaime išsikraunančių celių. Mano atveju keletas tokių buvo. Ir prieš rinkdamas bateriją turi labai atidžiai sugrupuot celes kad kiekvienoje nuoseklioje grupėje (tavo atveju jų bus 13)būtų kuo vienodesnės celės.

    Baterijas virink tik kontaktine svarke. lituot nepatartina. čia apie tai jau daug diskutuota. Nikeliuotos juostos/bracketų gali rasti čia forume. Yra žmonių kurie parsiunčia ir parduoda. gali ir pats užsisakinėti iš aliexpress.com

    Dėl bms galiu tik pasidalint vienkartiniu pastebėjimu kad mano užsakytas šitas 13s http://www.aliexpress.com/item/13S-48V-54-6V-lithium-ion-battery-BMS-with-30A-continuous-discharge-current-suitable-for-48V/2030466207.html nelabai tiksliai atitinka aprašymus. over discharge Cut off voltage mano atveju suveikia ties 2.35V o ne ties pardavėjo deklaruojamais 2.7V. ir turi labai mažą balansavimo srovę.

    išsiplėčiau. užteks. sėkmės kuriant :)

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 46 total)