Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #17430
    raimis
    Participant

    matomai kad nebuvo privalumų, nes nuo 2012 Think city nebegaminami…

    #16558
    raimis
    Participant

    2015 metu maziau degraduoja ikraudinejant iki 100%

    čia iš praktikos ar tai buvo kažkur parašyta?

    #16531
    raimis
    Participant

    na bent jau man tai iš tiesų nelabai aiški tema 2013-2015 leaf akumai: ne iš pirmo žmogaus girdžiu kad 2015m akumai geresni. Nors internetuose kiek mačiau nedaro skirtumo tarp 2013 ir 2015 akumų. pvz:
    2014
    pardavinėjamas kaip iš 2014 metų išimtas. Lygiai ta pati nuotrauka ir tomis pat charakteristikomis parduodamas konkrečiai iš 2015 metų leafo išimtas akumas.
    Senesnė modifikacija, kaip čia buvo minėta “konservas” tai parduodama iš 2012 metų auto:
    2012

    Nors iš tiesų parametrai rašomi visiems labai panašūs.

    Kas nors žino teisybę?

    Gal 2015 metų akumas geresnis tiesiog todėl kad už tų pačių 2013 yra dviem metais naujasnis?

    #16522
    raimis
    Participant

    na, jei iš tiesų 2015 metų talpesni, tai manau rasti – misija įmanoma (tikrai lengviau nei 2016). Tik kaip bebūtų parodoksalu gal net lengviau rasti iš UK atgabentų Lietuvoje, nei pačioje UK :)
    Bet kuriuo atveju deja apie UK rinką nieko nežinau, tai ir patarti negaliu :(

    O Lino komentarą apie skirtumus tarp iki 2015 ir post 2015 leaf akumų būtų labai įdomu paskaityti.

    #16518
    raimis
    Participant

    >>6 moduliai naujesnio pavyzdžio ir vienas senesnio

    na va nuo to ir reikėjo pradėti :)

    tada klausimas dėl modulių: kaip skiriasi seni ir nauji. Ir kas tai yra seni-nauji (gal žinomi metai). Nes teoriškai tai modulių talpa visų kaip ir vienoda?

    Tarpe kita ko laikas nuo laiko atsiranda ardomų leafų. Net ir vakar girdėjau kad yra iš UK atvaryti Kaune trys ardymui (plius dar Lino siūlomas/žinomas). Tik nežinau ką su tais leafų akumais ruošiasi daryti ir nežinau kokių jie metų. Net jei žinočiau metus, tai kaip rašiau teoriškai moduliai visi vienodi, nebent kitokie 30kWh 2016 metų modelyje?

    #16506
    raimis
    Participant

    nežinau ar yra prasmė investuoti į naujus modulius, jei baterija sudaryta iš senų (arba sudėvėtų). Nebent keist visus. Bet jei keist visus, tada iš tiesų galima dairytis ir alternatyvų.

    #16501
    raimis
    Participant

    na nuotykių ieškojimas tame kad jau yra kažkokia dėžė su leaf moduliais. Tai bandyti išimti vieną leafą ir pritaikyti 18650 ir mechaniškai reikia sukti galvą o ir elektriškai nėra prasmės dėti celes su didesne talpa nei likusios. Tai nelabai aiški tokio keitimo prasmė. Na nebent gauti už dyką 18650 celių. Nes šiaip jei 18650 naujos, tai jos tikrai nepigesnės už leaf’us. Tai ir gaunasi nuotykių ieškojimas.

    #16465
    raimis
    Participant

    siūlyčiau neieškoti nuotykių.
    tuo labiau kad leaf celių net ir forume siūlo.

    #16286
    raimis
    Participant

    na taip, ne šventieji puodus žiedžia :)

    o dėl forumų, tai akivaizdu kad pas visus žmones yra kompleksų. Ir pasitaikius progai tie kompleksai prasiveržia…
    vaizdelis kartais būna nelabai koks.

    #16263
    raimis
    Participant

    oho koks skirtumas gavosi!
    Dar keletą procentų galėjo duoti iškrovimo srovės sumažinimas: matavimas pagal gamintojo aprašymą – 0.3C (65×0.3=19.5A), taigi 25A truputį per ‘didelė’ iškrovimo srovė. Tai ir talpa ‘sumažėjo’.
    Kokie prietaisai duoda tokį didelį išbarstymą?

    #16248
    raimis
    Participant

    manau kad tokia likutinė talpa visiškai reali.
    Pagal šitą doc’ą:
    https://avt.inl.gov/sites/default/files/pdf/vehiclebatteries/DCFC_Study_FactSheet_EOT.pdf
    po 40kM blogesniame akume su greitu krovimu liko 74.7% pradinės talpos. Atstumas buvo pravažiuotas per metus. Čia turim 6 metus. Liko 69%(22.5/32.5) talpos.
    Be abejo ir Karolio paminėtos klimatinės sąlygos gali akumą papildomai ‘pripjauti’.

    #16161
    raimis
    Participant

    na iš tiesų įdomiai su tuo ss49e.
    Parametrai ss49e tiek pagaminti Honeywell tiek pagaminti Sec Electronics beveik identiški. Tik Honeywell gaminto pagal aprašymą beveik dvigubai mažesnis jautrumas. Nors grafikuose abiejų gamintojų įtampos priklausomybė nuo magnetinio lauko vienoda.
    Greičiausiai Honeywell nusipirko lizenziją gaminti ss49e, bet dėl kažkokių priežasčių sumažino jautrumo charakteristiką.
    O rezultatas visai nejuokingas – žmogus čiut neužsimušė.

    #16135
    raimis
    Participant

    na jei jau kabinti etiketes EV fanams, tai tada pirmame poste cituojamas žmogus akivaizdžiai “naftos hipsteris” :). Labai įdomu ką jis darys kai nafta baigsis, taps dujų hipsteriu? Na sakykim jo amžiui užteks, bet praeis 100 metų (jei kažkas labai optimistas – 200, gerai 1000) ir vis vien ji baigsis. Kas tada?
    Todėl tas trolinimas ir etikečių kabinimas pakankamai juokingas. Na nebent tikslas būtent trolinimas.
    Dar iš pirmame poste cituotų “faktų” labai patiko: [elektromobiliai]…”per trejus metus praranda 70-80 procentų savo vertės”. Specialiai nuėjau į oficialų nissan.lt puslapį, tai ten siūlo: “Dabar Nissan LEAF Acenta 24 kWh tik 29 990€ su PVM”. Nežinau, gal 2014 metais leaf’ai buvo brangesni, bet jei dabar į autoplius.lt kas pasiūlytų gerą 2014 metų leaf už 9kE (apie 6kE net nekalbu), tai aš būčiau pats pirmas perkantis. Nėra tokių kainų. O brangūs automobiliai, tai faktas kad labiau pinga. Vienu žodžiu krūva sugalvotų arba pritemptų faktų.
    Kad mano parašymas nebūtų vien už arba prieš, įdedu linką į pdf’ą apie EV akumuliatorius. Beja tame puslapyje yra ir daugiau įdomios info EV tema:
    https://avt.inl.gov/sites/default/files/pdf/vehiclebatteries/DCFC_Study_FactSheet_EOT.pdf

    #16047
    raimis
    Participant

    na jei laikyti įtampą 3.6V, tai varžos reik 0.03om (3.6/120).
    Dėl iCharger, tai neapsirik: ribota ne tik srovė – 20A, bet ir vidinis išsklaidomas galingumas – 20W (https://www.progressiverc.com/media/iCharger%20206B%20Manual.pdf, išorinės varžos prijungimo paaiškinimas – 18psl.).
    Aišku krautukas turi šiluminė apsaugą, bet visada yra tikimybė kad ji nesuveiks.

    #14518
    raimis
    Participant

    Na detektor tai ir yra detektorius, t.y. kažkas kas detektuoja kad prijungta krovimo stotelė. Iš esmės kaip ir rašiau galima padaryti supaprastintą variantą, t.y. užtenka diodo (D1), R3 ir R2 bei jungtuko kad būtų galima trumpinti R2 į žemę.
    Seka būtų paprasta: prijungti jungtį (J1772 t1 ar t2) prie krovimo stotelės su atjungtu R2 nuo žemės. Stotelė supras kad prijungtas imtuvas ir lauks. Kai R2 bus užtrumpinta į žemę – prasidės krovimas.

    Visa tai yra teorija (neturiu kaip pabandyti). Jeigu kažkam (ne)pavyks – parašykit. Jeigu anksčiau aš išbandysiu – parašysiu.

    Dar dėl relės. Tai taip, schema yra nelabai principinė (taigi nėra tokios detalės detektor :) ir nepilna. Bet esmė maždaug tokia.
    Galima aišku būtų padaryti kad viskas veiktų automatiškai, t.y. padaryti tą detektorių, pastatyti relę, prigalvoti atjungimą nuo PP kontakto. Tik nemanau kad šiai bendruomenei tai aktualu ir kad kažkas tuo užsiims.

    #14507
    raimis
    Participant

    dėl kiniškos jungties nežinau, bet būti taip aišku gali.

    dėl prisijungimo, tai turėtų būti įmanoma, reikia tik teisingai apsimesti elektriniu transportu. Iš tiesų net neapsimesti, nes el. dviratis iš tiesų yra el. transportas, tiesiog reikia padaryti teisingą krovimo įėjimą, kad stotelė suprastų, jog nori elektros. Reikia padaryti pilną ar supaprastintą schemą, kuri pavaizduota pvz čia:

    šaltinis

    Reikia padaryti dalį, kuri pažymėta ‘vehicle controller’. R4 ir R5 nebūtina, nes jos skirtos priimti signalą ir ta vieta nepilna.

    p.s. gal kas žino iš kur nupirkti už suvokiamą (<50e) kainą J1772 type 1 jungtį?

    • This reply was modified 8 years, 5 months ago by raimis.
    • This reply was modified 8 years, 5 months ago by raimis.
    #13891
    raimis
    Participant

    greičiausiai komutuoji per aukšta įtampa, t.y. valdymui paduodi aukštesnę nei nominalas.
    Kažką daugiau galima pasakyti tik žinant koks kontaktorius ir ne tik kokią įtampą komutuoji, bet ir kokia įtampa valdai.

    #13859
    raimis
    Participant

    -koks jų svoris?
    originaliam pasiūlyme buvo parašyta:
    10 KG for 1100 Wh

    #12345
    raimis
    Participant

    su -12V gali būti problema: ji skirta mažoms srovėms.
    O dėl vyniojimo, tai turbūt vis tik logiškiausiai daryti taip kaip pasiūlė sopkis. Kitas variantas bandyti: užvynioti keletą vijų ir žiūrėti kas gaunasi, o tada davynioti iki reikiamos įtampos pagal rezultatą.
    Dar reikėtų atkreipti dėmesį į kondensatorių ir diodų darbines įtampas, nes originalių detalių greičiausiai bus per žemos.

    #11390
    raimis
    Participant

    Vilniečiai pasižaidimui nemokamai 3D gali atsispausdinti VU naujojoj bibliotekoje (saulėtekyje). Bent jau prieš pusmetį kai kalbėjau – tokia galimybė buvo. Aišku medžiagos turbūt nepasirinksi, nors iš tiesų nebandžiau, nežinau. Tik tiek kad buvau išsiaiškinęs patį faktą, bet naudotis neteko.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 41 total)